Auteur Topic: Kijktips voor vanavond  (gelezen 387257 keer)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #200 Gepost op: 9-10-2005, 19:46:01 »
Terra Incognita, met grote wijzigingen... ben benieuwd. :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #201 Gepost op: 10-10-2005, 20:01:56 »
Voor de mensen die RADAR leuk vinden:
Ze gaan met een hoop bombarie eens een organisator bezoeken van een nep-prijsvraag.

Nederland 2, half negen.
« Laatst bewerkt op: 10-10-2005, 21:19:00 door Bodejos »

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #202 Gepost op: 17-10-2005, 01:11:55 »
Gister: ::schaam:: (vergeten te kijken)

Boer zocht vrouw

De boeren Piet, Joris, Peter, Hans en Teus hebben geen verdere introductie meer nodig. Drie miljoen Nederlanders volgden hun zoektocht naar de ware vrouw. ‘Boer zocht vrouw’ blikt samen met enkele mensen uit de wereld van landbouw, politiek, pers en televisie terug op deze enerverende periode.

Hoe konden vijf onbekende boeren zo immens populair worden, en wat hebben zij betekend voor het Nederlandse boerenleven? Maar ook, hoe is het nu met Piet, Joris, Peter, Hans en Teus? Zondag 16 oktober weten we het!

Achtergebleven
“Toen ik in het begin over het programma Boer zoekt vrouw in de agrarische pers las, toen dacht ik eerst: oh jee, dit gaat helemaal de verkeerde kant op. Gaan ze weer de boeren neerzetten als een stelletje achtergebleven mensen op het platteland die geen vrouw kunnen vinden.” Aan het woord is Gert-Jan Oplaat, boerenzoon en VVD-Tweede Kamerlid en namens zijn partij landbouwwoordvoerder. Met drie miljoen anderen volgde hij de ontwikkelingen van de vijf boeren in het KRO-programma.

Hij zette zijn vooroordeel na het zien van de serie aan de kant: “Ik denk dat het imago van de boeren ten positieve is veranderd door het programma. Ik denk dat het heel inzichtelijk heeft gemaakt hoe het er in het boerenleven werkelijk aan toe gaat”, zegt hij in een speciale aflevering Boer zocht vrouw.

Naast Gert-Jan Oplaat komen aan het woord: psycholoog Kas Stuyf, schaatser én boer Henk Angenent, actrice én boerendochter Lieke van Lexmond, Anita Witzier als kenner van tv-programma’s over de liefde, hoofdredacteur van Privé, Evert Santegoeds en journalist Willy Oosterhuis. Laatstgenoemde wist voordat boer Hans in het KRO-programma zijn definitieve keuze voor Conny bekend maakte, deze primeur voor TV-Oost weg te kapen.

Bekendheid
Boer zoekt vrouw bezorgde de vijf boeren in één klap landelijke bekendheid. Opeens was heel Nederland geïnteresseerd in hun liefdesleven. Fotografen meldden zich op het erf, plaatselijke winkeliers verkochten hun verhaal aan de pers en zelfs helikopters werden ingezet om de boerderijen te vereeuwigen.

Voor Piet, Joris, Peter, Hans en Teus zag het boerenleven er tijdens en na de serie dus even anders dan anders uit. Hoe is dat nu? Is de rust op de boerderij teruggekeerd? In Boer zocht Vrouw vertellen zij hoe het ze sinds de start van de serie is vergaan.
Geniet nooit met mate...

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #203 Gepost op: 17-10-2005, 01:18:10 »
Gister: ::schaam:: (vergeten te kijken)

Boer zocht vrouw


Misschien een goeie tip om de herhaling te kijken..
Heel veel mensen kijken op zondag andere programma's  ;)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #204 Gepost op: 17-10-2005, 01:21:12 »

Misschien een goeie tip om de herhaling te kijken..
Heel veel mensen kijken op zondag andere programma's  ;)

Ja klopt zoals Terra Incognita en Het Blok  ;) ;D

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #205 Gepost op: 17-10-2005, 13:39:22 »
Deze week op sbs6:

 The Rock
Maandag 17 okt om 20.30 uur

Actie/USA/1996

Inhoud:

Een groep mariniers bezet met een berg chemische wapens het eiland Alcatraz. Ze eisen 100 miljoen dollar voor de families van dode soldaten. Als er niet betaald wordt, zullen de mariniers 15 raketten met het dodelijke VX-gas op San Francisco afsturen. Een team, met onder andere wapenexpert Stanley Goodspeed en voormalig Alcatraz gevangene John Mason, wordt ingezet om de aanvallen te voorkomen.

Rolverdeling:

Sean Connery, Nicolas Cage, Ed Harris, e.a. 
 
   

Don't Say a Word
Vrijdag 21 okt om 20.30 uur

Thriller/USA/2001

Inhoud:

De tijd dringt voor Dr. Nathan Conrad wanneer z’n dochtertje ontvoerd wordt door gewetenloze criminelen. Bovendien houden zij constant zijn vrouw die met een gebroken been thuis zit met camera’s in de gaten. De kidnappers vragen echter geen losgeld aan Dr. Conrad, maar hij moet een ‘dienst’ verlenen. Hij moet een zes- cijferige code zien te ontfrutselen uit het geheugen van een verwarde psychisch gestoorde tiener die niet van plan is te praten. De ontvoerders dreigen Nathan’s dochtertje te vermoorden als hij niet snel resultaat boekt. Hierdoor wordt hij gedwongen de code op on-orthodoxe wijze te verkrijgen, wat een bloedstollend psychologisch gevecht oplevert.

Rolverdeling:

Michael Douglas, Brittany Murphy, Famke Janssen, e.a. Regie: Gary Fleder 
 
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #206 Gepost op: 18-10-2005, 22:04:32 »
Don't Say a Word
::ok:: Leuke film idd.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #207 Gepost op: 22-10-2005, 13:57:44 »
Memento vanaaf om 22:25uur op RTL5  :)
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #208 Gepost op: 22-10-2005, 20:56:45 »
Memento vanaaf om 22:25uur op RTL5  :)
Volgens mijn zusje een hele goede film... kijken of ik er aan kan denken. :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Floortje

  • Forumlid
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #209 Gepost op: 25-10-2005, 17:19:38 »
Volgens mijn zusje een hele goede film...

Ben het met je zusje eens  ;)
Ik moest m wel 2 keer zien voordat ik m helemaal begreep, maar ik ben dan ook blond

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #210 Gepost op: 25-10-2005, 20:09:32 »
Ben het met je zusje eens  ;)
Ik moest m wel 2 keer zien voordat ik m helemaal begreep, maar ik ben dan ook blond
En ik heb hem moeten missen... ::schaam:: Snel maar een keer de DVD van m'n zusje lenen dus. :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #211 Gepost op: 30-10-2005, 14:53:17 »
06/05 (2004) laatst geregiseerde film van Theo van Gogh

Nederland
Thriller
120 minuten

geregisseerd door Theo van Gogh
met Thijs Römer, Tara Elders en Johnny de Mol

"0605 – De Film" is Van Gogh’s beeld op een politieke moord in de zeer recente Nederlandse geschiedenis. De film laat een jonge fotograaf zien die bij toeval foto’s maakt in het Mediapark op 6 mei 2002. Deze foto’s blijken later bewijsmateriaal te vormen. Vanaf die dag is zijn leven niet meer hetzelfde en raakt hij verstrikt in een complot dat zijn weerga niet kent. De film is gebaseerd op het boek ‘De Zesde Mei’ van Tomas Ross.

donderdag 3 november, 23:05 uur op TV (Nederland 2)

vrijdag 4 november, 23:10 uur op TV (Nederland 2)
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #212 Gepost op: 31-10-2005, 18:49:33 »
hele goede film ::ok::
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #213 Gepost op: 5-11-2005, 12:56:49 »
Vanavond Nederland 3    23:25uur
Bert Visscher  "Nee, dan Lourdes"

Sommige mensen hebben nu eenmaal de lach aan hun kont hangen. Zodra Bert Visscher zijn hoofd laat zien verschijnt er een brede lach op ieders gezicht. In een denderend tempo grapt hij er vervolgens op los en put zich fysiek helemaal uit. In Nee dan Lourdes zet Visscher op zijn eigen, onnavolgbare wijze een kneuterig dorpje neer waar een nieuwe attractie de oude structuren omver dreigt te werpen.

 :D die is leuk
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #214 Gepost op: 5-11-2005, 13:17:38 »
Oooooo ik ga kijken :) Marc-Marie's "Marc Marie H." moet ook weer eens op tv komen, die is helemaal geweldig :D

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #215 Gepost op: 5-11-2005, 17:47:43 »
Oooooo ik ga kijken :) Marc-Marie's "Marc Marie H." moet ook weer eens op tv komen, die is helemaal geweldig :D
die had toch een geflopt interview-programma?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #216 Gepost op: 5-11-2005, 18:28:28 »
die had toch een geflopt interview-programma?
M-M heeft idd een eigen show gehad die geflopt is.. Hij is ook nog bij een ander programma geweest, die is niet geflopt.. en ook nog bij Dit was het Nieuws.. :P (waar ik hem heel irritant vond :-X)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #217 Gepost op: 5-11-2005, 18:32:42 »
IDOLS  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #218 Gepost op: 5-11-2005, 21:15:31 »
Vanavond Nederland 3    23:25uur
Bert Visscher  "Nee, dan Lourdes"

Sommige mensen hebben nu eenmaal de lach aan hun kont hangen. Zodra Bert Visscher zijn hoofd laat zien verschijnt er een brede lach op ieders gezicht. In een denderend tempo grapt hij er vervolgens op los en put zich fysiek helemaal uit. In Nee dan Lourdes zet Visscher op zijn eigen, onnavolgbare wijze een kneuterig dorpje neer waar een nieuwe attractie de oude structuren omver dreigt te werpen.

 :D die is leuk
Ge-wel-dig. ::ok:: Heb gister de DVD gekocht en heb 2 try-outs en 2 shows ervan gezien en hij blijft geweldig. Bij het kruidenlied en het spreekwoordenboek bijvoorbeeld lig ik al op de grond van het lachten. ::rofl::

Zit nu "De Hoogtepunten" van hem te kijken. ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #219 Gepost op: 9-11-2005, 19:35:07 »
weer COld Case vanavond
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!