Auteur Topic: Kijktips voor vanavond  (gelezen 387250 keer)

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #240 Gepost op: 27-02-2006, 09:37:05 »
21:45-22:25 uur op NL2

Kannibalen (BNN)

Acht hongerige menseneters; Eric Corton, Tina de Bruin, Jeroen van Koningsbrugge, Eva van der Gucht, Dennis van de Ven, Leona Philippo, Edo Brunner en Horace Cohen brengen het nieuws op een wel heel bijzondere manier. Twee teams trekken tegen elkaar ten strijde. Gewapend met het laatste nieuws én met een humoristische kijk op de actualiteit bestoken ze elkaar in een actuele improvisatie-komedie. Breaking news krijgt opeens een heel andere betekenis wanneer de verschillende krantenkoppen door elkaar gehusseld worden. We zien wat er gebeurt als Saddam Hussein, tijdens een carnavalsoptocht in Brabant, Jelle Klaassen ontmoet. Of wat zeggen Kim Holland, Ariel Sharon en Máxima als ze bij Petrus aan de hemelpoort komen? De kannibalen geven het antwoord door al dit onbegrijpelijke nieuws al improviserend toe te lichten.
Presentatie:  Patrick Lodiers

bron: tvgids.nl

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #241 Gepost op: 28-02-2006, 13:06:41 »
20:30-21:50 uur op SBS6

Peter R. de Vries

'De dood van een science-fictionschrijver'
Is het mogelijk om iemand tientallen slaaptabletten toe te dienen zonder dat hij dat merkt? En hoever gaat een sado-masochistisch levenscontract? Deze vragen staan centraal staan in een bijzondere rechtzaak waarover het Gerechtshof in Arnhem zich al maanden buigt.
Science-fictionschrijver Paul Harland werd dood op bed aangetroffen met een plastic zak om zijn hoofd en zo’n twintig slaaptabletten in zijn lichaam.
Was het zelfmoord, werd hij vermoord door zijn levenspartner, of heeft de geniale schrijver, die een meester was in onwaarschijnlijke plots, zijn eigen moord in scene gezet om zijn partner achter de tralies te laten belanden?


Bron: peterrdevries.nl

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #242 Gepost op: 4-03-2006, 13:35:35 »
21:00-21:40 uur op Ned 2

Koefnoen

Satirisch programma met Paul Groot, Owen Schumacher, Plien van Bennekom, Bianca Krijgsman, Marjan Luif e.a. Humoristisch stukje verdieping van het totaalplaatje van de kijker.
Naast de terugkerende onderdelen als de commercial en de wederwaardigheden van de nouveaux riches Joris en Monique, opvallend veel misdaad in de eerste aflevering. Het vaste Koefnoen-team strijkt neer op de set van Baantjer en krijgt daar te stellen met de moord op een veeleisende nieuwslezer.


Bron: tvgids.nl

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #243 Gepost op: 9-03-2006, 13:47:15 »
23:05-23:55 uur op Ned 1

De Donderdag Documentaire

Madrid, twee jaar na de aanslagen. De Madrileense Pilar Manjón (47) verloor haar zoon Daniel Paz op 11 maart 2004 bij de terroristische aanslagen in Madrid. Tegen wil en dank werd ze woordvoerster van de nabestaanden van de 192 doden en van de 1500 gewonden. In december 2004 werd Pilar Manjón toegelaten tot het Congres om te spreken. Haar dramatische rede, die een uur duurde, werd live uitgezonden op de Spaanse televisie. Sinds haar toespraak wordt Manjón vanuit de rechterflank van de politiek met de dood bedreigd. Die houdt háár verantwoordelijk voor de verkiezingsnederlaag. In haar indrukwekkende toespraak veroordeelde Manjón zowel de linkse als de rechtse politiek. De politici hadden volgens haar de aanslagen gebruikt om over de hoofden van de doden heen een ordinair partij-politiek geschil uit te vechten. In de documentaire zijn onder meer stukken uit de aangrijpende rede van Pilar te zien, die als volgt begint: 'Mijn naam is Pilar Manjón. Ik verschijn hier voor u in het Huis waar de Meerderheid van het Volk huist, met de bedoeling de stem te zijn van de afwezigen. Maar ook van de gewonden, die tot op de dag van vandaag hun kruisweg van pijn voortzetten. 192 doden, 1500 gewonden. Een simpel cijfer voor velen van u, een wereld voor de meesten van ons. Maar hier zijn wij en dit is onze stem. Vandaag zijn wij geen doofstomme getuige. Vandaag spreken wij, geacht gehoor...' Op 11 maart 2005, precies een jaar na de aanslagen, zijn in het Madrileense Retiro-park 192 cipressen geplant, die samen de Tuin der Afwezigen vormen. Voor Pilar Manjón is dat een verkeerde naam. De doden die zij betreurt, zijn nog volop aanwezig in het hart en in de ziel van haar zelf én van haar volk.

Bron: tvgids.nl

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #244 Gepost op: 9-03-2006, 16:00:39 »
Ik las ergens dat MARC-MARIE vanavond bij de wereld draait door is.

Offline Mollovic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #245 Gepost op: 9-03-2006, 16:04:44 »
Ik las ergens dat MARC-MARIE vanavond bij de wereld draait door is.

klopt, is "tafelheer", gisteren was Karel van de Graaf was er gisteren, ging over WIDM, dus hebben 2 deskundigen in 2 dagen:P

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #246 Gepost op: 10-03-2006, 01:49:54 »
20:30 uur op Ned 2

'Wie is de Mol?'    :D

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #247 Gepost op: 10-03-2006, 10:19:56 »
Wat anders? De andere zenders gooien hun zender voor 'Wie is de Mol' op zwart lijkt me...
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #248 Gepost op: 10-03-2006, 13:17:00 »
Wie is de mol. Is dat leuk? :P

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #249 Gepost op: 11-03-2006, 01:37:10 »
Nederland 2, 22:35
de herhaling van Wie is de Mol?

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #250 Gepost op: 16-03-2006, 17:29:11 »
19:50-20:20 uur op NED3

De Milieuridders

Met Rob Muntz en Paul Jan van de Wint (die twee van "God bestaat niet")

Voor consumentenzaken heb je Radar, op gebied van de showbiz heb je RTL boulevard en op gebied van dier, natuur en milieu is er De Milieuridders.

Rob Muntz en Paul Jan van de Wint ontrafelen milieuproblemen en omhelzen alles dat groeit en bloeit. Van de Wint: “Dit programma was er NOOIT gekomen als we ’t milieu niet hadden verkwanseld en als dieren een waardig bestaan zouden hebben. Sterker nog, in ecologisch opzicht gaat het dermate slecht dat we dit programma de aankomende 71 jaar nòg kunnen maken.”

Maar: de Milieuridders behandelen misstanden op een luchtige manier. “Er mag ook best gelachen worden”, aldus Muntz. “Ongezond uitziende vegetariërs die dwangmatig hun maaltijd eerst in de vorm van een bloemetje moeten borduren, krijgen òòk aandacht.”


Bron: LLiNK.nl

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #251 Gepost op: 27-03-2006, 21:25:08 »
22:00 op één, nieuwe afleveringen van "De Tabel van Mendelejev"  ::ok:: ::ok::

JORG? captains zijn Jean Blaute en Urbanus  8) 8)

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #252 Gepost op: 28-03-2006, 15:14:26 »
Mag ik even heel flauw doen?  ;) ... het beeldscherm van je computer met daarop Realitynet  ;)
 :-[
I'm a real big goblin..

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #253 Gepost op: 30-03-2006, 12:30:21 »
Ik zie het niet in de gids staan, maar het is me toegemaild, vanavond om middernacht op TMF de korte film The Switch. Ik heb nog een dagje geluid gedaan op die set, dus ik ben ook wel benieuwd wat het is geworden.

Hij komt ook nog op zondag, om 22:10, ook weer op TMF.
The British are not impressed.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #254 Gepost op: 30-03-2006, 18:00:21 »
Prison Break weer vanavond!
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #255 Gepost op: 17-04-2006, 20:48:59 »
Alvast voor morgen, dinsdag dus  ::jaja::

Een filmpje op SBS, hoe kan het ook anders..

The Perfect Storm
Een groep vissers besluit wegens een tegenvallende vangst nog één keer uit te varen; laat in het seizoen. Ze vangen veel, maar komen op de terugweg in een hevige storm terecht...

--
Vast wel een leuke film, misschien een beetje een cliché (moeilijkheden - gered worden - lang & gelukkig leven) maar ik dacht, ik tip 'm ff!

gr.
Sprien

The sun came up and reality set in.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #256 Gepost op: 9-05-2006, 19:18:16 »
JORG  ::zwaai:: ::zwaai:: vanavond 22.55 op Ned 3 Cabaret & co, Wouter Deprez zal er gast zijn   8) 8)

Offline ^Hester

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • james blunt<3
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #257 Gepost op: 3-06-2006, 20:22:47 »
dit was het nieuws
i shouldn't be alive
mtv asian screen
xxx

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #258 Gepost op: 3-06-2006, 21:12:30 »
mtv asian screen
oeh daz altijd hip :D
Menno is gek

Offline ^Hester

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • james blunt<3
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #259 Gepost op: 3-06-2006, 21:16:03 »
op de horrorfilms na; idd :D
xxx