Auteur Topic: Kijktips voor vanavond  (gelezen 387182 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #380 Gepost op: 12-03-2009, 13:36:22 »
finale waarvan?

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #381 Gepost op: 24-03-2009, 15:35:39 »
Wie is de mol?  ::)
Why don't I ever listen to me?

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #382 Gepost op: 26-03-2009, 18:30:13 »
*mist WIDM op deze donderdagavond*  :\'(
« Laatst bewerkt op: 26-03-2009, 22:27:28 door MarissaWIDM »

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #383 Gepost op: 28-03-2009, 13:00:58 »
KRO brengt The Adventures of Merlin

Koning Arthur en de tovenaar Merlijn. Wie kent het verhaal niet? Ik denk dat de meesten er wel van gehoord hebben. Maar hoe het ook al weer precies zat? Daarvoor kunnen we kijken naar de Britse serie The Adventures of Merlin, die vanavond door de KRO wordt uitgezonden.
De BBC heeft flink geïnvesteerd in een eigentijdse versie van het verhaal. Aan de andere kant van de Noordzee is het met veel succes uitgezonden.
In de eerste aflevering gaat Merlin op reis naar Camelot. Daar hoopt hij avontuur te vinden en de mogelijkheid om van zijn verborgen talent gebruik te maken: magie. Maar zodra hij in de buurt van Camelot komt, ontdekt Merlin dat er van alles niet deugt.
Besliste kijktip!
Merlin, 19.40 uur, KRO (Nederland 3)

Nou zappen.blog.nl heeft helemaal gelijk, echt een kijktip!

BBC-trailer:


The sun came up and reality set in.

Offline kolko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #384 Gepost op: 25-04-2009, 20:50:00 »
Ik heb de serie tot nu toe gevolgd, en ik moet zeggen dat het inderdaad een kijktip is  ::ok::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #385 Gepost op: 1-05-2009, 20:27:06 »
nu xfactor ::ok::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #386 Gepost op: 9-05-2009, 19:55:29 »
de finale van xfactor op rtl 4
om 19.59 uur , dus over 5 minuten ::ok::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #387 Gepost op: 16-05-2009, 10:01:13 »
DWHN uiteraard  ::bravo:: ::bravo::
En speciaal voor Bodejos en Dwaastoo,op één om 18u10(herhaling morgen om 14u10) DIT  :D

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #388 Gepost op: 18-05-2009, 15:33:57 »
*mist WIDM op deze donderdagavond*  :\'(

Ik ook!
Why don't I ever listen to me?

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #389 Gepost op: 20-05-2009, 16:52:39 »
Als je dol op voetbal bent: De Uefa Cup finale Sjaktar Donetsk vs Werder Bremen.

Zo niet: Tussen de Oren op Net 5: De quiz met de meest onzinnige feitjes maar super grappig met naast de standaard kandidaten (Jeroen van Koningsbrugge, Katja Schuurman) vanavond Brigit Schuurman naast haar zus en Jack Spijkerman naast Jeroen!
Ananas

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #390 Gepost op: 20-05-2009, 18:49:51 »
Hmm goede tips, welke van de twee zal ik kijken.... Ik denk dat ik Shaktar ga supporten en dan zondag de herhaling kijk van tussen de oren.

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #391 Gepost op: 20-05-2009, 20:15:42 »
Of op uitzendinggemist als je ook een vrije dag hebt morgen :p!
Ananas

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #392 Gepost op: 20-05-2009, 20:29:13 »
Dat kan natuurlijk ook  :P 't Is wel echt een grappig programma en je leert er nog wat van ook. NIet veel dingen waar je ook echt iets aan hebt, maar toch.  ;D

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #393 Gepost op: 20-05-2009, 20:47:20 »
Met wat voor soort vrouwen het liefst een one night stand hebben en juist niet een langdurige relatie en andersom vind ik wel praktisch :p!
En wat voor openingszinnen een tegendraads effect hebben :p
En vandaag welk loopje het meeste indruk op de dames maakt; hehehe ik ben benieuwd :p

Maar over het algemeen niet heel nuttig nee.

Maar ze hebben wel vette leuke samenvattende filmpjes van iets dat je eigenlijk wel weet maar nog nooit zo grappig op een rijtje hebt gezien. Zo hadden ze vorig jaar ook een filmpje wat het best zou werken een levend standbeeld weg te werken en na wat filmpjes lieten ze zien: Op 3: ?; op 2 in zijn oor toeteren en op 1: Keihard met een auto op hem afrijden :p hahaha
Ananas

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #394 Gepost op: 20-05-2009, 23:55:05 »
Ik zal de aflevering zeker nog gaan bekijken.

Mijn support voor Shaktar heeft zijn vruchten afgeworpen, ik was zo fanatiek dat ik zelfs de scheids erin meesleepte op het einde.  ;D Maar ja, er was maar één ploeg die wilde voetballen en die heeft gelukkig gewonnen.  ::bravo::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #395 Gepost op: 23-05-2009, 14:32:06 »
DWHN  ::bravo:: ::bravo:: helaas  :-\\ :-\\ alweer de voorlaatste aflevering  :-\\

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #396 Gepost op: 28-07-2009, 21:12:14 »
22:00uur Donderdag op national geographic channel.... Journey to the edge of the universe! Echt prachtig een echte aanrader!
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #397 Gepost op: 31-07-2009, 19:02:43 »
gezien.
maar ik werd er wel heel triest van op een gegeven moment en een kwartier voor het einde vond ik het zelfs eng worden, zo'n gevoel dat men vroeger gehad moet hebben toen de aarde nog plat was en men bang was over de rand te vallen.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #398 Gepost op: 1-08-2009, 10:34:03 »
Ik snap wat je bedoeld met name wat betreft het een beetje angstige gevoel.... maar ik werd er niet triest van... Ik had meer zo'n gevoel van ONVOORSTELBAAR dat zoiets allemaal bestaat. Bovendien had ik een kwartier voor het einde een heel ander gevoel... ik was zozeer opgeslokt in dat programma dat ik een soort van heimwee kreeg...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kijktips voor vanavond
« Reactie #399 Gepost op: 1-08-2009, 13:06:56 »
Prachtig programma. Het grootse en onvoorstelbare maakt dat je je heel nietig voelt en tegelijkertijd ook heel apart dat wij op dat kleine planeetje ergens aan de rand van ons sterrenstelsel in staat zijn om toch een beeld te krijgen ervan.
En je beseft dan ook dat het bijna onmogelijk is dat er geen ander intelligent leven is in dat immense universum, alleen.. het ligt allemaal zo'n verrekt end uit elkaar.

Het doet je in ieder geval beseffen dat er krachten zijn die te groots zijn om te bevatten. En wat er aan het einde van het Universum is... dat is gekmakend. Want het feit dat er daarna een oneindig "niets" is, is eigenlijk onmogelijk...