Auteur Topic: Het Groene Team!  (gelezen 24788 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Het Groene Team!
« Reactie #140 Gepost op: 2-12-2003, 18:17:18 »
De ene voedselopdracht is nog niet ten einde of de volgende dient zich aan. Volgende week is het 5 december. Zal Sinterklaas ook de 3 eilanden bezoeken? In ieder geval moeten jullie een verlanglijstje maken (min 1 kado en max 5). Het team met het meest orgineel kado krijgt dat kado ook daadwerkelijk. Veel succes!  ::ok::
Ik wil een PURK!!
Take a glorious bite out of the whole world

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #141 Gepost op: 2-12-2003, 18:23:12 »
En ik een fiets met brede wielen, om op het strand rond te kunnen rijden. Met een mickey mouse-fietsbel.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #142 Gepost op: 3-12-2003, 11:58:21 »
nou als de koe toch al wegkwijnt, op test stemmen weinig zin heeft en je toch zeker niet opjezelf stemt, blijven er maar 2 teamgenoten over he  ;)

Kan je me even uitleggen waarom stemmen op mij geen zin heeft? ???
Geniet nooit met mate...

Offline molice

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 3-12-2003, 12:23:52 »
lange tenen, Test?  ;D  :P

Offline Robin

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #144 Gepost op: 3-12-2003, 12:54:45 »
Kan je me even uitleggen waarom stemmen op mij geen zin heeft? ???

lieve test... omdat jij immuniteit hebt dacht ik, tuurlijk kunnen we op jou stemmen (zelf ook weleens gedaan  ;D ) , maar jij zit toch al veilig  ???

aan de andere kant had molice heel veel stemmen, was hartstikke popi en moest toch weg  >:( , dus ja... wat ik zei klopt niet helemaal idd  :-[

dus Jos... je mag ook op mij stemmen, ben dan weliswaar van het blauwe eiland, maar nog steeds jullie trouwe fan  :-*  :-*
Augurken zijn net krokodillen!!!

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #145 Gepost op: 3-12-2003, 13:01:05 »
Ik heb al eens stemmen aan blauw gegeven. Kostte groen meteen een eilandraad. Ik speel graag sportief, heb blauw dus eens een keer een eilandraad bespaard (ik dacht dat het daarbij niet alleen om mijn twee stemmen ging, hoor), maar het wordt lastig als het dan ten koste van mijn eigen team gaat. maar qua sportiviteit heb je gelijk.

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 3-12-2003, 13:23:24 »
Die koe kwijnt een beetje weg hier, ook al herkouwt ze/hij nu kokosnoten, maar er zou eigenlijk een soortgenoot van bertha moeten komen.

Zie je dan niet die gezonde tint die ik tegenwoordig heb gekregen? Ik voel me prima op het groene eiland!  ::vergroot::

Ik wil een PURK!!
Tuurlijk, een purk! Want daar kun je mee purken!

En een koekepan
En ik een fiets met brede wielen, om op het strand rond te kunnen rijden. Met een mickey mouse-fietsbel.

Dus we hebben:
-Een koekepan (met een dikke anti-aanbaklaag natuurlijk)
-Een purk
-Een fiets met brede wielen met mickeymouse-fietsbel

Deze dingen zijn ontzettend handig, ik zou niet weten of we nog meer nodig hebben?  ???

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #147 Gepost op: 3-12-2003, 19:05:38 »
Willen jullie je de spullen voor het verlanglijstje even bij elkaar zetten anders moet ik overal alles vandaan plukken  ::)

en ik moet vandaag weten wie de reserveleider wordt. Deze opdracht is verplicht en jullie worden gestraft als het niet wordt uitgevoerd.

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 3-12-2003, 19:09:08 »
whahahahahahaha  :D  :D  :D LOL

mag ik de straf bedenken  :P  :-*
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Test

« Reactie #149 Gepost op: 4-12-2003, 00:32:50 »
Willen jullie je de spullen voor het verlanglijstje even bij elkaar zetten anders moet ik overal alles vandaan plukken  ::)

en ik moet vandaag weten wie de reserveleider wordt. Deze opdracht is verplicht en jullie worden gestraft als het niet wordt uitgevoerd.

Lekkere spelleider ben je Chriz. Zeg je dat op het laatste moment. ::) Ik was er vanavond niet dus kon het ook niet doen. Maar alsnog doe ik het wel, als je tenminste het niet erg vindt dat ik ietsje later ben.

Dat lijstje stond er toch al? Dat had Bertha al opgesomd:
-Een koekepan (met een dikke anti-aanbaklaag natuurlijk)
-Een purk
-Een fiets met brede wielen met mickeymouse-fietsbel

De reserveleider hebben we het helemaal nog niet over gehad. Maar goed, dan beslis ik dat maar op dit moment. Ik hoop dat jullie teamgenoten het er mee eens zijn. De reserveleider van team Groen wordt Bertha531.
Geniet nooit met mate...

maapie

• Gast
« Reactie #150 Gepost op: 4-12-2003, 12:15:49 »
De reserveleider hebben we het helemaal nog niet over gehad. Maar goed, dan beslis ik dat maar op dit moment. Ik hoop dat jullie teamgenoten het er mee eens zijn. De reserveleider van team Groen wordt Bertha531.

Dat is dus te laat he! Team groen word gestraft, er staat namelijk dat jullie jullie beslissing gisteren moesten inleveren, 3 december. En wat staat er boven jouw post? juist - vandaag om 0:32:50!  :) ;D  :-X :-\

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 4-12-2003, 12:25:44 »
Lekkere spelleider ben je Chriz. Zeg je dat op het laatste moment. ::) Ik was er vanavond niet dus kon het ook niet doen. Maar alsnog doe ik het wel, als je tenminste het niet erg vindt dat ik ietsje later ben.

Het stond er vorige week al hoor, dit was de welbekende reminder. Beter opletten dus  ::) (als je de quote wil zien, zegt het maar)

Offline Test

« Reactie #152 Gepost op: 4-12-2003, 12:34:26 »
Het stond er vorige week al hoor, dit was de welbekende reminder. Beter opletten dus  ::) (als je de quote wil zien, zegt het maar)

Er stond alleen niet in dat eerdere bericht dat het een verplichte opdracht was en er een straf zou volgen als hij niet werd vervuld. Dat staat alleen in de reminder. En zoals al eerder gezegd was ik er gisteravond niet. Dus laten we nou niet moeilijk gaan doen over een half uurtje.
Geniet nooit met mate...

maapie

• Gast
« Reactie #153 Gepost op: 4-12-2003, 12:36:34 »
de anderen waren er toch?  ???

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #154 Gepost op: 4-12-2003, 12:44:31 »
Dus laten we nou niet moeilijk gaan doen over een half uurtje.
no mercy!!  ;D ;D

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 4-12-2003, 12:45:14 »
Ik doe toch ook niet moeilijk. Je hebt gelijk, ik dacht echt dat ik erbij had gezet dat het verplicht was  ???  ??? maar goed ik heb 3 namen van 3 reserveleiders binnen dus alles is oké verlopen! 

De nieuwe (niet-verplichte) opdracht:

De CSC heeft nog een orginele 'leader' nodig oftewel een CSC-song. Deze song moet natuurlijk wel orgineel zijn (dus niet 'Op een onbewoond eiland') en passen bij CSC (dus niet 'Mien, waar is mijn feestneus'). Het team met het orgineelste nummer wint de prijs!

Offline Test

« Reactie #156 Gepost op: 4-12-2003, 12:47:05 »
de anderen waren er toch?  ???

Zeg Maapie (no offence hoor) maar zit jij ook in de spelleiding of probeer je ons gewoon een oor aan te naaien.  >:( ;)
Geniet nooit met mate...

Offline Test

« Reactie #157 Gepost op: 4-12-2003, 12:51:21 »
Ik doe toch ook niet moeilijk. Je hebt gelijk, ik dacht echt dat ik erbij had gezet dat het verplicht was  ???  ??? maar goed ik heb 3 namen van 3 reserveleiders binnen dus alles is oké verlopen!

Bedankt Chriz!  :-* :-* :-*
Geniet nooit met mate...

maapie

• Gast
« Reactie #158 Gepost op: 4-12-2003, 13:25:47 »
Zeg Maapie (no offence hoor) maar zit jij ook in de spelleiding of probeer je ons gewoon een oor aan te naaien.  >:( ;)
Wat betekend dat, een oor aan naaien?  ???

Sorry dat ik zo stom deed  :'(

Offline Test

« Reactie #159 Gepost op: 4-12-2003, 13:54:10 »
Wat betekend dat, een oor aan naaien?  ???

Zoek maar even op in het woordenboek.  ;D

Citaat
Sorry dat ik zo stom deed  :'(

Geeft niks hoor. We vergeven je.  ;)
Geniet nooit met mate...