Poll

Wie is het meest populair op het eiland?

LC (groen)
2 (3.4%)
Melktandje (groen)
2 (3.4%)
Test (groen)
3 (5.1%)
Robin...(groen)
7 (11.9%)
Intikker (groen)
3 (5.1%)
Bertha531 (groen)
10 (16.9%)
Daan (groen)
3 (5.1%)
Floortje (rood)
3 (5.1%)
Han13 (rood)
3 (5.1%)
Ville (rood)
3 (5.1%)
Annuh (rood)
4 (6.8%)
Jokivin (rood)
5 (8.5%)
Maapie (rood)
4 (6.8%)
Cora Bora (rood)
7 (11.9%)

Totaal aantal stemmen: 36

Auteur Topic: De populariteitspoll!  (gelezen 36940 keer)

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De populariteitspoll!
« Reactie #320 Gepost op: 9-12-2003, 00:48:01 »
... Iedereen heeft 2 stemmen, maar als je meer dan 1 accountant heb ...

Goed idee! Ik ga mn accountants ook eens vragen of ze op me willen stemmen!  ::ok::

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #321 Gepost op: 9-12-2003, 00:53:50 »
Is ook zo...  :(
Ik heb niet eens 1 accoutant...  :-\

Kzal de melkboer eens proberen...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #322 Gepost op: 9-12-2003, 13:07:13 »
 ;D  :P

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #323 Gepost op: 9-12-2003, 21:21:56 »
Ik wil helemaal geen stemmen meer. Ik heb vandaag in mijn kristallen bol gekeken, en zie van alles over gele verbonden, enzo, en ik voorzie dat ik vrijdag de CSC zal moeten verlaten.

Hoe ik aan dat gevoel kom? Ik weet het niet, ik lees tussen de regels door. Maar meer nog: iedereen die stemmen trekt, wordt als concurrentie gezien, dus die moet zo snel mogelijk de csc uit. Tja, als niemand het op eigen kracht kan, zul je wel je toevlucht moeten zoeken in verbonden. Of lees ik TEVEEL tussen de regels door?

Is het niet zo, dat achtereenvolgens Molice en daisy moesten vertrekken, juist OMDAT ze populair waren?

Dan is het toch juist beter om zo WEINIG mogelijk stemmen binnen te halen, zodat je onopvallend richting finale kunt gaan?

Offline molice

• Forumlid
« Reactie #324 Gepost op: 9-12-2003, 22:13:22 »

Of lees ik TEVEEL tussen de regels door?

Nee hoor, tis duidelijk weer...  :P :-X ::vergroot::

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #325 Gepost op: 9-12-2003, 22:16:45 »
Dan gaan we nu toch voortaan de ex-gelen eruit stemmen?  ;D Te beginnen met Bertha en Intikker...  :P
Geniet nooit met mate...

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #326 Gepost op: 10-12-2003, 10:09:26 »
Ik heb me weer maapie genoemd  :-[

Ik kon er toch maar niet aan wennen op - Lieke - in de lijst met onliners te zien staan, Maapie is eik toch wel cool..  :-[

Ik vind Lieke veel leuker klinken.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #327 Gepost op: 10-12-2003, 10:20:15 »
Dan gaan we nu toch voortaan de ex-gelen eruit stemmen?  ;D Te beginnen met Bertha en Intikker...  :P

test weet teveel......  :-\ er is maar 1 oplossing.

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #328 Gepost op: 10-12-2003, 12:42:57 »
Het is gewoon een kwestie van logisch nadenken: de eerste twee ronden haalde ik beide keren 6 stemmen. en na 5 rondes stond ik (tot mijn niet geringe verbazing overigens), nog steeds tweede.

Nou, dan is 1 plus 1 snel opgeteld: als achtereenvolgens de mensen die de meeste stemmen hebben binnengehaald, met daartussendoor die leidersbattle (met als slachtoffer daisy), moeten verdwijnen, dan is het voor de hand liggend dat degenen met de meeste stemmen zo snel mogelijk uitgeschakeld moeten worden. Logisch, omdat het populair zijn en de meeste stemmen binnenhalen aan elkaar gekoppeld zijn. Dus dan zal IK het volgende slachtoffer zijn, Jokivin, die na afgelopen vrijdag aan kop ging het volgende, en ook Daan zal kerstmis als deelnemr aan de csc niet gaan halen.

Het lijkt wel alsof er mensen OVER de teams heen, een zeer gek verbond hebben gesloten. Maar zie ik nou spoken, of is daar al een topic over? Ontgaat mij iets, dat anderen ergens zo zien staan?

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #329 Gepost op: 10-12-2003, 12:49:50 »
Het is gewoon een kwestie van logisch nadenken: de eerste twee ronden haalde ik beide keren 6 stemmen. en na 5 rondes stond ik (tot mijn niet geringe verbazing overigens), nog steeds tweede.

Nou, dan is 1 plus 1 snel opgeteld: als achtereenvolgens de mensen die de meeste stemmen hebben binnengehaald, met daartussendoor die leidersbattle (met als slachtoffer daisy), moeten verdwijnen, dan is het voor de hand liggend dat degenen met de meeste stemmen zo snel mogelijk uitgeschakeld moeten worden. Logisch, omdat het populair zijn en de meeste stemmen binnenhalen aan elkaar gekoppeld zijn. Dus dan zal IK het volgende slachtoffer zijn, Jokivin, die na afgelopen vrijdag aan kop ging het volgende, en ook Daan zal kerstmis als deelnemr aan de csc niet gaan halen.

Het lijkt wel alsof er mensen OVER de teams heen, een zeer gek verbond hebben gesloten. Maar zie ik nou spoken, of is daar al een topic over? Ontgaat mij iets, dat anderen ergens zo zien staan?

Ik vraag me opeens af of je wel zo polulair bent als je veel stemmen krijgt  :P ... miss wordt er wel met voorbedachte rade op je gestemd  ;) ... zodat je denkt dat je popi bent, maar eigenlijk krijg je stemmen omdat je weg moet  ::vergroot::

??? :D :P
Augurken zijn net krokodillen!!!

• Forumlid
« Reactie #330 Gepost op: 10-12-2003, 12:59:23 »

Eigenlijk had ik daarom stiekum op gehoopt (niet persoonlijk bedoelt naar wie dan ook toe). Iedereen was eerst blij als ze veel stemmen kregen, maar nu willen ze er weer graag vanaf. Een echte tactiek is niet te bepalen in de CSC en daarom is het voor mijzelf ook leuk. Elke week is het weer een verrassing wie er gaat afvallen en of je nu heel populair hier bent, of juist niet, een veelposter of een newbie, dat maakt geen zak uit, want iedereen kan iedereen wegstemmen. Team Geel zat in zak en as nadat ze uit elkaar werden gehaald, maar daardoor zijn de 4 overgebleven nog wel allemaal in het spel. 

Bovendien klopt niet alles aan wat je zegt, zolang Team Rood immuniteit behoudt hoeft Jokivin niet weg, bovendien hoeven niet persé de populairsten worden weggestemd. Doordat Molice weggestemd werd, moest Groen naar de eilandraad, de populariteitsstemmen van Molice had ze kunnen redden. Bovendien hebben de populariteitsstemmen straks nog meer nut, immers van de laatste 3 Survivors op het grote eiland gaat degene met de meeste stemmen automatisch naar de finale en elke week is na de laatste samensmelting immuniteit te winnen door in een week de meeste stemmen binnen te krijgen.

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #331 Gepost op: 10-12-2003, 13:18:37 »
Dat van Jokivin verklaart dan voor een deel, waarom ik er ERNSTIG rekening mee houd dat ik het volgende slachtoffer ben, maar eerlijkgezegd dacht ik dat Han13 de leidster was van Rood, en dat DIE immuniteit had. DAAR heb ik overheen gekeken.

Maar ik lees dus niet geheel ten ONRECHTE tussen de regels door. Maar ja, aangezien dit een online versie is van ER, kun je inderdaad de gekste combinaties verwachten. Ik heb al eens in het begin gezegd (niet met zoveel woorden: als iedereen maar heel goed in de gaten blijft houden, dat de verstandhoudingen binnen en buiten de CSC twee heel verschillende dingen zijn.

Wat iedereen met die opmerking doet, en KAN doen, mogen jullie zelf bepalen.

• Forumlid
« Reactie #332 Gepost op: 10-12-2003, 13:36:18 »

Maar ik lees dus niet geheel ten ONRECHTE tussen de regels door. Maar ja, aangezien dit een online versie is van ER, kun je inderdaad de gekste combinaties verwachten. Ik heb al eens in het begin gezegd (niet met zoveel woorden: als iedereen maar heel goed in de gaten blijft houden, dat de verstandhoudingen binnen en buiten de CSC twee heel verschillende dingen zijn.

Natuurlijk het is maar een spelletje uiteindelijk. Bovendien is iedereen hier oud en wijs genoeg om dat in te zien.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #333 Gepost op: 10-12-2003, 13:54:50 »
Dat van Jokivin verklaart dan voor een deel, waarom ik er ERNSTIG rekening mee houd dat ik het volgende slachtoffer ben, maar eerlijkgezegd dacht ik dat Han13 de leidster was van Rood, en dat DIE immuniteit had. DAAR heb ik overheen gekeken.

je bent een haakje vergeten op het einde....  :-X

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #334 Gepost op: 10-12-2003, 14:28:52 »
je bent een haakje vergeten op het einde....  :-X

1. Elke zin begint met een hoofdletter;
2. Het is niet OP het einde, maar AAN het einde;
3. Je insinueert overigens dat het niet zijn bedoeling was dat haakje te vergeten. Misschien was het wel zijn bedoeling!
4. Extra puntjes aan het eind van een zin hebben geen waarde.

;)
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #335 Gepost op: 10-12-2003, 14:35:36 »
1. Elke zin begint met een hoofdletter;
2. Het is niet OP het einde, maar AAN het einde;
3. Je insinueert overigens dat het niet zijn bedoeling was dat haakje te vergeten. Misschien was het wel zijn bedoeling!
4. Extra puntjes aan het eind van een zin hebben geen waarde.

;)

owwwwwwww soms is die deleteknop zo verleidelijk.....  :P ;)

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #336 Gepost op: 10-12-2003, 15:06:06 »
 ;D

Objectief blijven hè Cora!
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #337 Gepost op: 10-12-2003, 15:22:32 »
* Daisy denk te weten wie er gaat winnen ;D

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #338 Gepost op: 10-12-2003, 15:27:52 »
8) ik heb een forumbug ontdekt :P

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #339 Gepost op: 10-12-2003, 17:30:22 »
Ik vraag me opeens af of je wel zo polulair bent als je veel stemmen krijgt  :P ... miss wordt er wel met voorbedachte rade op je gestemd  ;) ... zodat je denkt dat je popi bent, maar eigenlijk krijg je stemmen omdat je weg moet  ::vergroot::

Studeer jij psychologie?

owwwwwwww soms is die deleteknop zo verleidelijk.....  :P ;)

Ik zou het wel weten....

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”