Auteur Topic: Het Blauwe Team!  (gelezen 24206 keer)

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Blauwe Team!
« Reactie #40 Gepost op: 6-11-2003, 07:43:20 »
had toch op die van augustus gestemd????zal dan wel weer iets verkeerds gedaan hebben 8)

MEDEDELING AAN ALLE BLAUWE TEAMLEDEN

FF HEEL SNEL, WE MOETEN NOG STEEDS EEN YELL KIEZEN, IK HEB 3 STEMMEN, OP 3 VERSCHILLENDE YELLS. STUUR ANDERS FF EEN TOP 3.

"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #41 Gepost op: 6-11-2003, 10:25:30 »
Een nieuwe opdracht waar jullie wederom tot en met woensdag de tijd voor hebben (deze opdracht is niet verplicht): Ontwerp een teamlogo!

Wederom is de prijs, een voedselprijs!

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 6-11-2003, 14:56:30 »
Een nieuwe opdracht waar jullie wederom tot en met woensdag de tijd voor hebben (deze opdracht is niet verplicht): Ontwerp een teamlogo!

Wederom is de prijs, een voedselprijs!

Plan van aanpak:

Maak een logo en stuur die naar Daisy, dan gaan we stemmen, net als bij de yell :)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 6-11-2003, 18:48:57 »
A, dat is net iets voor mij, knutselen met tekenprogramma's ;D. Ik wil wel ff mededelen:

AUB GEEN LOGO'S HIER POSTEN

We laten de rest niet afkijken. ;D

@melktandje >>> weet je hoe PMen werkt, we leggen 't anders wel ff uit.

Offline melktandje

• Forumlid
  • het leven is te kort om moeilijk te doen
« Reactie #44 Gepost op: 6-11-2003, 18:53:54 »
A, dat is net iets voor mij, knutselen met tekenprogramma's ;D. Ik wil wel ff mededelen:

AUB GEEN LOGO'S HIER POSTEN

We laten de rest niet afkijken. ;D

@melktandje >>> weet je hoe PMen werkt, we leggen 't anders wel ff uit.
ja graag
het is beter gehaat te worden om wie je bent, dan geliefd om wie je niet bent

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 6-11-2003, 19:08:46 »
(grr, heb ik 'n heel verhaal getypt, krijg ik een foutmelding!)

Aan de linkerkant van je scherm zie je een infoscherm staan. (Hieronder heb ik ff een voorbeeld gepost, een screenshot van mijn infocenter). In dat infoscherm staat je naam, en het 2e kopje is privé berichten. Om in je inbox van je privé berichten te komen, klik je op het cijfer naast het woord inbox (in mijn geval 49). Je komt dan in je inbox. Daar wijst het zich vanzelf, het is net e-mailen. Met privé berichten (kortweg PMs, ofwel private messages) kan je iemand een berichtje sturen zonder dat iemand anders 't leest (what's in a name!). Als je iemand een berichtje wil sturen kan je gewoon op 'NIEUW BERICHT' klikken in je inbox, maar 't is nog simpeler om diens naam op 't forum op te zoeken (in een topic of op een forumpagina), klik op die naam, dan kom je in diens profiel. Onderaan in dat profiel staat 'Stuur dit lid een privé boodschap'. Dan hoef je alleen nog maar een berichtje te sturen.

Bovenstaande methode is handig als de forumnaam niet de orginele naam is waarmee forummers zich ooit op dit forum hebben aangemeld, Daan, Elmar en LC (Little_creep) zijn hier slechts enkele voorbeelden van. Ik hoop dat 't zo een beetje duidelijk voor je is, zo niet, zeg 't me!

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 7-11-2003, 22:46:08 »
Nog ff een huishoudelijke mededeling, als je nog een idee hebt voor een leuk logo, PM die dat uiterlijk maandag naar me, dan kunnnen we daarna gaan stemmen. Mijn (1e) idee heb ik al rond gePMed

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 8-11-2003, 10:01:35 »
Huishoudelijke mededeling 2: we mogen ons opmaken voor de eilandraad volgende week ... de poll is gesaved :-\

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 8-11-2003, 10:10:14 »
Huishoudelijke mededeling 2: we mogen ons opmaken voor de eilandraad volgende week ... de poll is gesaved :-\
D

Dat wordt Augustus, hij heeft in 2 weken geen enkele stem behaald (niet eens van zichzelf!) en hij komt bijna nooit online

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #49 Gepost op: 8-11-2003, 13:13:15 »
Blauw team: Namens mij ontzettend veel succes!  :D
Dat jullie allemaal ver mogen komen in het spel.  :)

Vervelend dat er iemand van jullie weg moet, ik leef met jullie mee!

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 8-11-2003, 19:16:18 »
Bedankt Bertha! :D

Offline melktandje

• Forumlid
  • het leven is te kort om moeilijk te doen
« Reactie #51 Gepost op: 9-11-2003, 00:57:05 »
had mss toch beter op mezelf gestemd, nu moet ik er mss uit, heb nog geen 1 stemmetje, sif  :-[ :-\
het is beter gehaat te worden om wie je bent, dan geliefd om wie je niet bent

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 9-11-2003, 10:14:22 »
had mss toch beter op mezelf gestemd, nu moet ik er mss uit, heb nog geen 1 stemmetje, sif  :-[ :-\

Die poll heeft niks te maken met wie er komende week van ons team moet vertrekken. Je moet uiterlijk donderdag Chriz een PM bericht sturen met je top 4 van mensen van dit eiland die je wilt dat blijft. Ik heb immuniteit dus mij kan je niet wegstemmen.

FF uit 't topic van geel, wat zij vorige week moesten doen

Helaas, moet Team Blauw ook naar de eilandraad. Inmiddels hebben jullie allemaal al een pm gekregen. Jullie hebben tot donderdag 23.59 de tijd om te reageren en een lijstje (via pm) bij mij in te leveren. Doe je dit niet, dan maak ik het lijsje voor je:

1. (jouw naam)

De puntentelling:
1. 4 pt
2. 3 pt
3. 2 pt
4. 1 pt 

Degene met de meeste punten moet naar huis. Bij een gelijkspel telt de stem van de leider (Daisy) dubbel.

Dus moet ik ff Chriz PMen dat ik 't fout heb gedaan, maar Chriz, dan moet je ook maar de uitleg in onze topic posten :P
« Laatst bewerkt op: 9-11-2003, 10:45:08 door Daisy »

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #53 Gepost op: 9-11-2003, 10:23:06 »
Volgens Chriz moet je juist diegene op 1 zetten, wie je het liefste weg zou willen

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 9-11-2003, 10:40:34 »
Is dat zo :o Dan heb ik mijn lijstje verkeer ingestuurd ;D. Ik heb er gelukkig wel bijgezet waarom ik degene die ik op nr 4 heb gezet er uit wil hebben, ik hoop dat ie 't snapt dan ;D

Offline Augustus

• Forumlid
  • leuk forum is
« Reactie #55 Gepost op: 9-11-2003, 13:07:51 »

Jammer alleen dat melktandje en augustus niet gestemd hebben.

Sorry Daisy. Nogal wat problemen internet met had. :-\
Jammer dat er iemand weg moet. Ik heb echt geen idee wie ik op 1 moet zetten..
niet ziet jij wat, zie zie, ik ik!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #56 Gepost op: 9-11-2003, 14:21:11 »
Dat was een foutje van mij Daisy, maar ik snap het helemaal al hoor!

en even stiekum over dat logo, als je Jewel of Tiff erin verwerkt scoor je natuurlijk goed bij mij 
;)

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #57 Gepost op: 9-11-2003, 14:23:45 »
Aha, Dit ga je niet andere teams vertellen he, Ik heb verschrikkelijke honger :D

Offline molice

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 9-11-2003, 14:55:34 »
He ja, toch handig dat ik zo nu en dan de topics van de andre teams ff lees  ;D En Chriz, laat me je uit de droom helpen, je bent NIET objectief meer  :-X :P >:( ;)

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 9-11-2003, 16:19:00 »
Ik heb 't logo ietjes veranderd, ik vond 'm niet mooi genoeg. Ik heb nog wel wat van LC gehad over MSN, LC wil je die nog mee laten dingen naar 'het officiele blauwe teamlogo' of is de mijne voorlopig de enige?