Auteur Topic: Molfanaaaaaaaaaaaaaat  (gelezen 1212 keer)

Offline quirine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Molfanaaaaaaaaaaaaaat
« Gepost op: 23-02-2002, 10:38:22 »
;D Hoi Allemaal  :) :D

Ik ben net nieuw aangemeld op deze site en ik vind het helemaal te gek !!!  ;) Ik heb alle series tot nu toe gevolgd, belgische en nederlandse, en ik ben een keer met Petra van de eerste Nederlandse mol in het radioprogramma de wondertelefoon geweest. Daar mocht je 5 min, via de telefoon aan je idool vragen stellen, dat was echt megagaaf. Ik was toen bijna 12. Nu ben ik 14. En nog steeds hard op zoek naar de afleveringen 1t/m 4 van de eerste nederlandse mol, want dat zijn de enige die in mijn verzameling ontbreken. :-[ Verder kom ik natuurlijk ook naar de molfanaten bijeenkomst. Het lijkt me heeeeeel tof . Al iemand een idee waar het wordt gehouden? Ik heb op de andere site ookal verteld dat Prince de schoolmeester van mijn nichtje is. Maar hij was niet de volle 3 weken weg volgens mijn tante, dus waarschijnlijk komt hij niet in de finale. Dat vind ik jammer, het is een goede knul, toch?  ;D ;D Verder niets te melden, alleen dat de mol nu keigoed is, want ik weet echt niet wie het is(Jantien?) Nou heel veel groetjes Quirine







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Mzzl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re: Molfanaaaaaaaaaaaaaat
« Reactie #1 Gepost op: 23-02-2002, 12:28:58 »
Citaat
Verder kom ik natuurlijk ook naar de molfanaten bijeenkomst. Het lijkt me heeeeeel tof . Al iemand een idee waar het wordt gehouden?


Geen idee, als het nog niet op de site staat, zal het ook nog wel niet bekend zijn  ;).

Verder lijkt me dit weer eens iets voor het testforum ;).







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfanaaaaaaaaaaaaaat
« Reactie #2 Gepost op: 23-02-2002, 12:32:04 »
kijk hierboven bij interactie/molfanatenbijeenkomst

KYEO
vlaming







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Molfanaaaaaaaaaaaaaat
« Reactie #3 Gepost op: 23-02-2002, 12:35:14 »
Citaat
Al iemand een idee waar het wordt gehouden?
Op dit moment staan er nog meerdere opties open, dus het is zeker nog niet bekend waar het gehouden zal gaan worden.
Citaat
Verder lijkt me dit weer eens iets voor het testforum ;).
Yep  ;)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.