Wow ik wist vantevoren niet dat er zoveel en zo intensief aan forumspellen werd gewerkt/gehost. Echt heel veel respect en lof voor D*N en alle deelnemers

. Zelf heb ik ooit meegedaan aan WIDMonline (en gewonnen

), was ik toen heel erg over te spreken. Later nog eens gekeken of het werd georganiseerd, maar dat was niet het geval. Toen eigenlijk nooit meer aan terug gedacht om te kijken, totdat ik een paar weken terug me verveelde en eens ging rondkijken wat RealityNet naast de WIDM en ER-fora (waar ik normaal gesproken alleen daar actief ben) nog meer te bieden had. Wat blijkt, er wordt hier al een aantal jaar fanatiek en gezellig gestreden in online spellen

. Ben blij dat ik toch nog de finale van Survivor2016 'live' heb kunnen volgen. Voorderest heb ik alle topics teruggelezen, opdrachten gevolgd en eilandraden op volgorde bekeken hahaha, net als een echte tv-serie.
Hillo ik ken je niet, ook nooit op dit forum gezien haha maar toch gefeliciteerd! Ik hoopte al dat jij zou winnen aangezien je mij de meer actievere/initiatiefrijkere leek van de 2. No offense RoyL, jij was zeker ook een hele goede finalist en hebt het fantastisch gespeeld! Gefeliciteerd met het behalen van de finale

.
D*N, jammer om te horen dat je nog geen plannen hebt om dit een vervolg te geven maar ik hoop dat je het ter zijner tijd weer oppakt en ik begrijp ook wel dat het nu ff genoeg is. Het lijkt mij iig leuk om een keer mee te doen aan Survivor Online.