Dag 9: Eilandraad #2 Laurier
Welkom Laurier bij jullie tweede eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.
Bjorrn: Waarom moest Molbelg het veld ruimen terwijl hij zich erg goed inzette voor de proeven?
Wouterv: Wat moet er veranderen in jullie kamp om een proef te gaan winnen?
Lan: Je kreeg de vorige ronde een aantal stemmen, schijnbaar door je afwezigheid. Deze ronde score je relatief gezien goed, zit je hier nu met meer vertrouwen?
PutyourHANSup : Voor een tweede ronde op een rij scoor je niet erg goed in de proeven, ben je bang dat de anderen je gaan zien als de zwakste schakel?
Giorgio: Jouw reactie op de vorige eilandraad was "wtf"! Daaruit zou ik kunnen opmaken dat je het vertrek van Molbelg niet zag aankomen? Wat zijn jouw gedachten over de vorige eilandraad?
Molcrazy: Vorige eilandraad benoemde ik dat alle Belgen in dit kamp zaten, denk je dat dit een reden kan zijn geweest waarom Molbelg is weggestemd? Zijn mensen bang voor een complot?
Maxwest: Hoe kijk jij naar de tegenstanders, kamp Trudeau?
Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf.
- Bij een gelijke stand word er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een re-vote en uiteindelijk een tie-breaker (bij deadlock).
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.
Er kan niet op iedereen gestemd worden,
Deadline: donderdag 12 oktober 20.30***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***