Auteur Topic: Hunted  (gelezen 231999 keer)

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #1040 Gepost op: 20-12-2021, 21:51:21 »
Volgens mij vind jij het programma gewoon niet leuk? Als je er al zo tegenaan kijkt, waarom kijk je dan?

De Hunters ook echt veel info zelf gevonden door goed speurwerk, en door slordige gepakte deelnemers, die allerlei sporen achter lieten, of het gewoon doodleuk in een verhoor vertelden aan Marcel. (Wat Nieky ook schreef, maar toen was ik dit bericht ook aan het typen en toen stond er ineens vanalles tussen). Volgens mij was Ridderkerk gewoon een optie voor ze? Dan hadden ze er alleen wellicht met 2 ipv 4 duo's gestaan. We zullen nooit weten wat er dan was gebeurd.

En het is ook niet dat ze helemaal geen leads richting de meiden hadden. Als het echt toeval was geweest, ja dan was het echt sneu geweest.

Hunters gefeliciteerd, goed gedaan.  ::bravo::

Tot slot: Helper Hendrik held van de avond. Wat een fantastische vent was dat zeg. ::ok::

Vind het programma juist leuk, daarom vind ik dit (en als ik twitter zie ik niet alleen) een enorme anti climax. Naar mijn mening was Ridderkerk niet een van de 2 grootst mogelijke opties. Ridderkerk kwam pas specifiek in beeld toen de vrachtwagen die richting op reed, wellicht kan Selmar hier antwoord op geven.

Mijn punt is verder dat een enorme flater is van de programmamakers. neem aan dat hier meerdere vergaderingen aan besteed worden. geen idee wat ze daar feitelijk doen. Dit is absuluut niet te verwijten aan de hunters. Het is hun goed recht zelfs. Zij willen ook gewoon winnen.

Overigens niet alleen Helper Hendrik is de held van de avond, maar die lieve man waar de dames geprint hebben is in mijn ogen de beste vriend die je in dit programma kan hebben. en Margriet niet te vergeten. Top actie door zo enorm uit haar plaat te gaan.
« Laatst bewerkt op: 20-12-2021, 21:55:19 door marvin »
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #1041 Gepost op: 20-12-2021, 21:54:40 »
https://www.npo3.nl/voortvluchtigen-hunted

Daniël en Robin Boissevain
Nasrdin Dchar en Walid Benmbarek
Tatum en Mingus Dagelet
Kim Lammers en Maartje Paumen
Nina Warink en Kelvin Boersma
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #1042 Gepost op: 20-12-2021, 21:57:21 »
https://www.npo3.nl/voortvluchtigen-hunted

Daniël en Robin Boissevain
Nasrdin Dchar en Walid Benmbarek
Tatum en Mingus Dagelet
Kim Lammers en Maartje Paumen
Nina Warink en Kelvin Boersma

Zitten toffe namen bij. Daniël verwacht ik retefanatiek net als de hockeydames. Hopelijk speelt Kelvin het iets sterker als in het jachtseizoen.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1043 Gepost op: 20-12-2021, 21:58:28 »
Overigens niet alleen Helper Hendrik is de held van de avond, maar die lieve man waar de dames geprint hebben is in mijn ogen de beste vriend die je in dit programma kan hebben. en Margriet niet te vergeten. Top actie door zo enorm uit haar plaat te gaan.

Die oude man die printte heette toch Hendrik? Of vergis ik me nu (gaat soms zo snel).
Ja Margriet ook top gedaan, dat vond ik wel een fout van de hunters, die telefoon had beter gemonitord moeten worden. Gelukkig voor hen had het uiteindelijk geen consequenties (denk alleen niet dat Marcel dat heel leuk vond :P)

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #1044 Gepost op: 20-12-2021, 21:59:55 »
Die oude man die printte heette toch Hendrik? Of vergis ik me nu (gaat soms zo snel).
Ja Margriet ook top gedaan, dat vond ik wel een fout van de hunters, die telefoon had beter gemonitord moeten worden. Gelukkig voor hen had het uiteindelijk geen consequenties (denk alleen niet dat Marcel dat heel leuk vond :P)

Ow dat zou kunnen, heb zijn naam niet gehoord let ik nooit zo op. Heb alleen onthouden dat het een onwijs lieve man is, die ook nog eens de boel tactisch speelde. Dacht dat je doelde op de man die de laatste auto bestuurde.

Dat was overigens zeker een enorme fout van de hunters
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1045 Gepost op: 20-12-2021, 22:02:04 »
Echt superspannend die laatste aflevering. Hoe Tim en Guus eerst net ontkwamen, en daarna toch tussen de volkstuintjes uit geplukt werden...

Punten voor Margriet die ondanks de surveillance toch die code wist door te geven  ::ok::

Inderdaad jammer van de ontknoping. Die vrachtwagen zou hoe dan ook vlak voor het einde op een ANPR-camera gezien worden. Waarschijnlijk hadden de programmamakers verwacht dat er meer dan één huntedteam naar de extractielocatie zou komen, zodat de hunters niet met zijn allen op één duo zouden springen. Maar helaas, de rest van de deelnemers was al uitgeschakeld.

Hunters, gefeliciteerd met jullie overwinning.  ::joehoe:: En succes met de volgende VIP-serie!

Tell me what your telescope says

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #1046 Gepost op: 20-12-2021, 22:02:23 »
Zitten toffe namen bij. Daniël verwacht ik retefanatiek net als de hockeydames. Hopelijk speelt Kelvin het iets sterker als in het jachtseizoen.

in een van zijn eigen video's vertelt Kelvin wat hij allemaal van plan was, en dat klonk echt wel zeer uitgedacht. Enkel had hij niet aan het idee gedacht dat Stuk ook een andere auto kan nemen.
klaar voor de strijd

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #1047 Gepost op: 20-12-2021, 22:05:55 »
Die VIPS zitten stuk voor stuk in al die teams retefanatieke mensen bij volgens mij. Kelvin, Daniël, Kim, Tatum kennen we uit andere programma's al echt wel fanatieke types en ik denk ook dat Nasrdin wel een hele fanatieke kan zijn. :D
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Hunted
« Reactie #1048 Gepost op: 20-12-2021, 22:10:57 »
Alweer een Mocro Maffia team  ::bravo::
Al hoop ik dat deze twee het beter doen dan Bilal en Oussama
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1049 Gepost op: 20-12-2021, 22:22:57 »
Van aflevering 1 tot de laatste minuut vanavond heb ik genoten!
Bedankt Hunters, goed gedaan !  ::ok:: ::ok::

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1050 Gepost op: 20-12-2021, 22:23:44 »
Oja, want dan hadden ze de vrachtwagen natuurlijk niet ontdekt. Dit had altijd gegaan zoals het nu gegaan was, zoals ik zei, zelfs al hadden ze na het opsporen van de vrachtwagen in aflevering 1 20 dagen niks gedaan hadden ze alsnog de vrachtwagen gekregen en dat klopt gewoon niet

Als de hunters de locatie nou door puzzelen hadden ontdekt, had ik het prima gevonden als ze hadden gewonnen. maar nu, nee, gewoon nee. en dat ligt voor de verandering een keer niet aan de hunters.


Overigens wil ik nog wel even punten geven voor de jaarlijkse traditie om in de laatste aflevering een dag voor het einde nog een team op te pakken. Hoort er toch wel een beetje bij he zo'n traditie.
Locatie was echt geen cadeautje. Die ANPR paal staat daar kilometers vandaan, en er zijn tientallen containeroverslag punten in dat gebied. Angelique haar oog viel op die naam.

Ik denk niet dat iemand had verwacht dat we er met vier teams zouden staan..

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1051 Gepost op: 20-12-2021, 22:24:21 »
En dank voor alle felicitaties!

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #1052 Gepost op: 20-12-2021, 23:05:41 »
Het voelt toch heel erg oneerlijk.
De kandidaten waren gewoon te veel afhankelijk van de opzet van het programma.
De vrachtwagen was een lead die de productie heeft achtergelaten voor de Hunters, waarschijnlijk onbedoeld, maar toch.

Ook de gepakte kandidaten hebben het weer voor anderen verpest. Dit onderdeel van het programma vind ik ook nooit leuk. Kandidaten zouden eigenlijk geen invloed moeten hebben op de vlucht van andere kandidaten. In het echte leven hebben criminelen op de vlucht tenslotte ook geen informatie over andere lopende zaken.

De Hunters hebben gewonnen, maar ik vind dat Romy en Kelly het beter hebben gedaan als je kijkt naar hoe hun kansen waren en naar hoe de productie de hunters toch wel heeft 'geholpen'.

Online yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1053 Gepost op: 20-12-2021, 23:10:00 »
Ik vind het zeker heel knap van de hunters dat ze dit allemaal ontdekt hebben.
Maar sommige zaken konden de teams niets aan doen
Het zou voortvluchtigen tegen hunters moeten zijn en niet makers tegen hunters.

Wat wel leuk geweest zou zijn was als de container daarheen gereden werd maar dat het extractie punt 500 meter verder een supersloom roeibootje was.

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1054 Gepost op: 20-12-2021, 23:12:48 »
Het voelt toch heel erg oneerlijk.
De kandidaten waren gewoon te veel afhankelijk van de opzet van het programma.
De vrachtwagen was een lead die de productie heeft achtergelaten voor de Hunters, waarschijnlijk onbedoeld, maar toch.

Ook de gepakte kandidaten hebben het weer voor anderen verpest. Dit onderdeel van het programma vind ik ook nooit leuk. Kandidaten zouden eigenlijk geen invloed moeten hebben op de vlucht van andere kandidaten. In het echte leven hebben criminelen op de vlucht tenslotte ook geen informatie over andere lopende zaken.

De Hunters hebben gewonnen, maar ik vind dat Romy en Kelly het beter hebben gedaan als je kijkt naar hoe hun kansen waren en naar hoe de productie de hunters toch wel heeft 'geholpen'.
In Rotterdam hadden wij weer geen schijn van kans, dat goed balanceren is gewoon heel lastig voor productie (en ze hebben maar één kans)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #1055 Gepost op: 21-12-2021, 01:02:24 »
Gefeliciteerd Hunters het is jullie eindelijk gelukt ::bravo:: uit angst voor spoilers heb ik net maar de aflevering teruggekeken in plaats van in het weekend.

Ik snap enerzijds de kritiek op de productie wel, maar deel die anderzijds ook weer niet helemaal. Het was gewoon tegen 4 teams voor de meiden praktisch onmogelijk om dit te winnen. Ik hoopte nog dat hun helper op dat terrein nog zou blijven rijden terwijl de Hunters aan het rennen waren, maar ze kozen ervoor alles of niks eruit te gaan.

Voor een deel waren ze kansloos omdat de andere duo's veel info hebben laten slingeren waarmee de Hunters hun voordeel zouden doen. De tijd die de meiden kregen om Ridderkerk te achterhalen, was wel relatief kort en door het online gaan zaten Hunters ook dicht op ze. Dan kun je nog zo offradar zijn, als je vlak voor extractie nog een keer online moet, wordt het al iets lastiger.

Die container vind ik niet per se een fout, omdat de ANPR weliswaar wat weggeeft, maar niet direct de locatie. Dan bleef er toch alsnog een gebied met X-aantal plekken over voor extractie? Al had ik dezelfde plek in Rotterdam ook wel leuk gevonden (en container als afleiding?).

Edit: De vips zijn maar 5 duo's toch? Op de site staat 6:
Citaat
Deze zes duo’s zie je in het nieuwe seizoen van Hunted VIPS, vanaf maandag 24 januari 2022 om 20.30 uur bij AVROTROS op NPO 3.
Dan zou er dus een duo ontbreken, maar lijkt me een foutje.
« Laatst bewerkt op: 21-12-2021, 01:12:36 door MollenvangR »

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1056 Gepost op: 21-12-2021, 08:53:54 »
Gefeliciteerd Hunters het is jullie eindelijk gelukt ::bravo:: uit angst voor spoilers heb ik net maar de aflevering teruggekeken in plaats van in het weekend.

Ik snap enerzijds de kritiek op de productie wel, maar deel die anderzijds ook weer niet helemaal. Het was gewoon tegen 4 teams voor de meiden praktisch onmogelijk om dit te winnen. Ik hoopte nog dat hun helper op dat terrein nog zou blijven rijden terwijl de Hunters aan het rennen waren, maar ze kozen ervoor alles of niks eruit te gaan.

Voor een deel waren ze kansloos omdat de andere duo's veel info hebben laten slingeren waarmee de Hunters hun voordeel zouden doen. De tijd die de meiden kregen om Ridderkerk te achterhalen, was wel relatief kort en door het online gaan zaten Hunters ook dicht op ze. Dan kun je nog zo offradar zijn, als je vlak voor extractie nog een keer online moet, wordt het al iets lastiger.

Die container vind ik niet per se een fout, omdat de ANPR weliswaar wat weggeeft, maar niet direct de locatie. Dan bleef er toch alsnog een gebied met X-aantal plekken over voor extractie? Al had ik dezelfde plek in Rotterdam ook wel leuk gevonden (en container als afleiding?).

Edit: De vips zijn maar 5 duo's toch? Op de site staat 6: Dan zou er dus een duo ontbreken, maar lijkt me een foutje.
5 duo’s inderdaad

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #1057 Gepost op: 21-12-2021, 11:13:41 »
Locatie was echt geen cadeautje. Die ANPR paal staat daar kilometers vandaan, en er zijn tientallen containeroverslag punten in dat gebied. Angelique haar oog viel op die naam.

Ik denk niet dat iemand had verwacht dat we er met vier teams zouden staan..

Dat die door ANPR camera kwam leidde niet rechtstreeks naar Ridderkerk volgens mij, na aanleiding daarvan werd maar 1 van de 4 teams daarheen gestuurd als ik het goed heb gezien. Doordat die naam van de container overeen kwam met die plek werd het duidelijk. Goed gevonden van Angelique, maar wat slordig of makkelijk van de productie. Maar was weer een mooie aflevering, pluspunt was het overzichtskaartje van de extractie locatie

Wanneer er idd 1 hunter team had gestaan hadden de meiden nog best wel kans gehad.

Laatste twee duo's hebben goed gespeeld, de rest leek vanaf het begin redelijk kansloos.

Maar gefeliciteerd Selmar!

Op naar de VIPS

Edit: Bij de jongens waren al die kids toch wel de redding voor de hunters.
« Laatst bewerkt op: 21-12-2021, 11:20:06 door Enermol »

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Hunted
« Reactie #1058 Gepost op: 21-12-2021, 12:32:26 »
Ik vond het echt een heel goed seizoen met een toffe ontknoping. Echt kippenvel van de spanning.

Blijf me verbazen over dat een van de meiden die in vorige aflevering werden gepakt zo veel geluld heeft tegen de hunters, net als die vrouw die over de rode brandweerbus begon. Waarom geven mensen zo snel antwoorden toe aan een paar vragen van de hunters? Het enige dat ik me kan bedenken is dat de hunters best intimiderend interacteren, maar come on, een beetje ruggengraat (a la Margriet) verwacht ik toch wel wat meer van de mensheid  ::rofl::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Hunted
« Reactie #1059 Gepost op: 21-12-2021, 12:55:13 »
Gefeliciteerd Selmar en de Hunters! ::bravo:: Verdiend gewonnen. Je kunt merken dat de Hunters enorm goed op elkaar zijn ingespeeld en jullie lijken elk seizoen beter te worden. ::ok::

Tot slot: Helper Hendrik held van de avond. Wat een fantastische vent was dat zeg. ::ok::
Voor mij is dat 100 keer Margriet. ::respect:: Ik kan me wel voorstellen dat die Huntermeiden die daar zaten zich er heel ongemakkelijk bij voelden om zo in iemand's privéleven binnen te dringen. Maar als je haar dan alsnog gewoon laat bellen en weglopen, dan kun je daar net zo goed niet gaan zitten natuurlijk. ::rofl::

Romy en Kelly waren er echt bijna, wel zuur dat ze nooit echt een kans hebben gekregen inderdaad. Tenminste, zo leek het. Ik weet niet hoe groot het complex was en of er geen andere mogelijkheid was dan pontificaal het terrein op rijden, maar zo zag het er niet uit. Daar doe je het dan voor, 3 weken lang onder de radar blijven. ::hug::

Sneu voor Tim en Guus, ik heb van die twee genoten! Mocht er een All Stars-seizoen komen, dan hoop ik ze weer terug te zien. :)
Sky might be falling but remember you can fly