Auteur Topic: Hunted  (gelezen 231981 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Hunted
« Reactie #280 Gepost op: 27-11-2018, 19:56:42 »
Ellie Lust presenteert live-finale Hunted
Ellie Lust presenteert op 17 december op NPO 3 de live-finale van het derde seizoen van het tv-programma Hunted. Dit maakte de AVROTROS bekend.

Hunted draait om een groepje burgers dat op de vlucht is en in totaal 500 uur uit handen moet blijven van een opsporingsteam dat met beveiligingscamera's meekijkt. Maandag keken 718.000 kijkers naar de vijfde aflevering van de klopjacht, goed voor een dertiende plaats in de top 25 van best bekeken tv-programma's.

,,De ontknoping nadert. Maandag 17 december presenteer ik de livefinale van Hunted, natuurlijk met de kandidaten, de hunters en natuurlijk het antwoord op de vraag: 'Wie is dit jaar de hunters te slim af? Wie wint Hunted 2018?'", zegt Ellie Lust in een promotievideo.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #281 Gepost op: 27-11-2018, 22:09:27 »
Mmm, als het nog 3 weken duurt, ga ik er vanuit dat tenminste twee duo's t nog even volhouden.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #282 Gepost op: 28-11-2018, 13:46:54 »
Ik ben benieuwd of Sven en Anouk nog op tv gaan komen zo richting het einde. Zou toch raar zijn als ze "plots" af zijn, of hebben gewonnen zonder dat wij het op tv hebben gezien.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Hunted
« Reactie #283 Gepost op: 28-11-2018, 17:22:08 »
In hun laatste internet aflevering werd gezegd dat ze a.s. maandag op tv komen! ::bravo::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #284 Gepost op: 3-12-2018, 14:29:36 »
Er komt een soort spin-off van Hunted in 2019: De Buit


Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #285 Gepost op: 3-12-2018, 14:39:55 »
Er komt een soort spin-off van Hunted in 2019: De Buit



Het is een beetje ander format, meer recherche dan huniet, maar volgens de makers is het echt een heel gaaf format.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #286 Gepost op: 3-12-2018, 15:35:34 »
Klinkt tof hoor!
You'll never walk alone

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #287 Gepost op: 3-12-2018, 20:32:45 »
Ja joh, naar een waddeneiland. Hoe vaak is dat al misgegaan  ::rofl::
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #288 Gepost op: 3-12-2018, 20:51:15 »
Het is een beetje ander format, meer recherche dan huniet, maar volgens de makers is het echt een heel gaaf format.

Klinkt iig spannend en maakt me nieuwsgierig. ::ok::

Die meiden zijn, ondanks hun paranoia, t scherpst. Of misschien juist daarom wel.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Hunted
« Reactie #289 Gepost op: 3-12-2018, 21:18:10 »
de Friese dame geef ik nog het meest kans.
leuk dat we de jonge stel nu ook zien. Alleen die hadden de droplocatie niet zo specifiek moeten benoemen.
Die meiden moeten af en toe eens niet praten, pffff kibbelende dingen ::rofl::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #290 Gepost op: 3-12-2018, 21:34:59 »
Hier nog niet gepost, maar beleef ook weer erg veel plezier aan dit seizoen van Hunted. Kan ook altijd erg lachen om die (met Amsterdamse tongval) 'cocky' houding van het Hunter-team. De inzet van de undercover-dame was weer een slimme zet. Vanuit de vluchtelingen vond ik de actie van Fred & Lotte om met veel auto's te vertrekken wel slim: wel jammer dat Fred ook niet gewoon in een auto is gaan zitten.

Wat ik wel jammer vind, is dat ze soms niet wat eerlijker zijn in hoe ze informatie verkrijgen (namelijk gewoon van de productie). Je maakt mij namelijk niet wijs dat Sony audio-opnamen van chat-gesprekken op hun Playstation Netwerk zou bewaren. Volgens mij hadden ze dat toch alleen 'live' kunnen afluisteren? Op die manier komt het zelfs een beetje oneerlijk over. Maar misschien dat Selmar hier meer over kan zeggen, mocht het contract dat überhaupt toelaten (leuk dat je meeleest!).

Tof dat er een spin-off komt. Die ga ik zeker kijken!

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #291 Gepost op: 3-12-2018, 21:49:33 »
Hier nog niet gepost, maar beleef ook weer erg veel plezier aan dit seizoen van Hunted. Kan ook altijd erg lachen om die (met Amsterdamse tongval) 'cocky' houding van het Hunter-team. De inzet van de undercover-dame was weer een slimme zet. Vanuit de vluchtelingen vond ik de actie van Fred & Lotte om met veel auto's te vertrekken wel slim: wel jammer dat Fred ook niet gewoon in een auto is gaan zitten.

Wat ik wel jammer vind, is dat ze soms niet wat eerlijker zijn in hoe ze informatie verkrijgen (namelijk gewoon van de productie). Je maakt mij namelijk niet wijs dat Sony audio-opnamen van chat-gesprekken op hun Playstation Netwerk zou bewaren. Volgens mij hadden ze dat toch alleen 'live' kunnen afluisteren? Op die manier komt het zelfs een beetje oneerlijk over. Maar misschien dat Selmar hier meer over kan zeggen, mocht het contract dat überhaupt toelaten (leuk dat je meeleest!).

Tof dat er een spin-off komt. Die ga ik zeker kijken!
https://www.crimesite.nl/tv-programma-hunted-is-simulatie/

Meer dan het antwoord van de AvroTros kan (en wil ik er) niet van zeggen, is ook deel van de magie.

Overigens worden psn chats vanaf 2013 op verzoek opgenomen (dus niet van iedereen).

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #292 Gepost op: 3-12-2018, 21:54:54 »
Oh ik lees net elders dat ik 1 van de rechercheurs van De Buit ken :D ga ik zeker kijken!
Keep calm and eat chocolates!

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #293 Gepost op: 3-12-2018, 22:11:37 »
https://www.crimesite.nl/tv-programma-hunted-is-simulatie/

Meer dan het antwoord van de AvroTros kan (en wil ik er) niet van zeggen, is ook deel van de magie.

Overigens worden psn chats vanaf 2013 op verzoek opgenomen (dus niet van iedereen).

Wat leuk dat je reageert, thanks! Het principe dat Hunted een simulatie is, kende ik inderdaad. Wat ik niet wist, is dat PSN de mogelijkheid heeft om gesprekken te bewaren. Dat maakt het voor mij al geloofwaardiger: grote kans immers dat die opnames wel op de servers van Sony staan en dat een rechercheteam in de 'echte wereld' die had kunnen bemachtigen.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Hunted
« Reactie #294 Gepost op: 6-12-2018, 13:08:40 »
de Friese dame geef ik nog het meest kans.
Die meiden moeten af en toe eens niet praten, pffff kibbelende dingen ::rofl::

Eens en eens ::rofl::

leuk dat we de jonge stel nu ook zien. Alleen die hadden de droplocatie niet zo specifiek moeten benoemen.

Vond dat ze een paar goede nieuwe ideeën hadden - hoewel het net niet helemaal blijkt te werken.
Wanneer beide partijen een nieuw psn account hadden gebruikt, of een irc chat, dan was het wellicht wel waterdicht geweest.

Het gebruiken van de vlag en een codewoord waren ook net iets slimmer dan sommige andere kandidaten doen. Hoewel ik me op de bank wel afvroeg waarom ze überhaupt langsreden: Laat een familielid het gewoon openbaar op twitter of facebook gooien ofzo, zodat je niet hoeft in te loggen om 't te bekijken. Of laat alleen iemand langsrijden, en niet ook nog zelf.

Also qua codetaal, volgens mij was het bij het duo der kibbelingen: "the eagle has landed" slaat natuurlijk nergens op. Als je niet wordt afgeluisterd dan heeft het geen zin; als je wel wordt afgeluisterd dan is het de clichématigste codetaal mogelijk. Doe gewoon iets wat je normaal in een gesprek zou kunnen verwerken (kom je nog eens eten bij ons op *?) met twee versies: als het goed is gegaan nodig je de persoon voor het weekend uit; als iets fout is gegaan voor doordeweeks. Of je zegt dat op de markt de sokken in de aanbieding zijn, of je nog een paar extra moet meenemen, waarbij vooraf is afgesproken welke kleur sokken overeen komt met welke boodschap.
Of allemaal andere opties. Maar kom op, the eagle has landed. ::) ::rofl::



Ohja, was ik nog vergeten: De Buit klinkt ook tof ::bravo::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #295 Gepost op: 6-12-2018, 16:49:55 »
Of allemaal andere opties. Maar kom op, the eagle has landed. ::) ::rofl::
Ha, ja vond ik ook!
Zo heb ik ooit een mysterieus telefoontje gehad op het werk. Telefoon ging bij een collega, maar die zat niet op haar plaats, dus ik naam op en zei m'n naam. ze vroegen dus of die collega er was en ik zei dat die in een meeting zat en of ik kon helpen. "Euh... nee het is hier met de school van haar zoon. Maar... euh... het kind is ok." en toen hingen ze op. Klonk ook erg code taal. En het klonk ook alsof het kind alles behalve ok was, want leek me niet dat de school de ouders van elke leerling ging opbellen om te zeggen dat alles nog ok was.

Anyway, geen idee waarom ik dit vertel, moest er aan denken. Nadien nog vaak mee gelachen met collega's dat het vast codetaal voor iets was.


En ja, dat het simulatie is, is ook wel duidelijk, het blijft een tv programma natuurlijk. Dat is ook de reden dat ik denk dat er sowieso wel 2 koppels overblijven. Zodat je een finale hebt en één van hen gaat winnen. Anders moet je ook geen live finale gaan doen met Ellie Lust als iedereen gevangen is. Dan sta je daar met je fles champagne en een podiumpje voor de winnaar en komt er niemand opdagen. Tenzij de hunters dan de champagne krijgen!  ;D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Hunted
« Reactie #296 Gepost op: 10-12-2018, 20:35:24 »
selmar lust vast champagne ;D

hij heeft net al ontdekt waar de eindlocatie is.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #297 Gepost op: 10-12-2018, 21:18:04 »
Good thinking!

t Is echt wel spannend nu! Maar wat zien we weinig van de twee dames?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #298 Gepost op: 10-12-2018, 21:26:50 »
Die zijn gewoon goed bezig.
Die hebben wel de beste kans om t te halen. ::jaja::

Sven en Anouk hebben het coördinaat niet en Lotte zit bijna gevangen in Monnikedam.

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #299 Gepost op: 10-12-2018, 21:37:26 »
selmar lust vast champagne ;D

hij heeft net al ontdekt waar de eindlocatie is.
😀