Auteur Topic: Hunted  (gelezen 229803 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #40 Gepost op: 14-11-2016, 21:27:03 »
Die marinier die haalt het wel.
Die vader en zoon was ik eerst sceptisch over, maar die lijken wel alleen te kunnen zijn en geen contact te hebben dus komt wel goed.

Babette en Ike wordt spannender denk ik
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #41 Gepost op: 14-11-2016, 21:27:55 »
Vader en zoon gaan nog een keer bellen en pinnen. Wie weet

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Hunted
« Reactie #42 Gepost op: 14-11-2016, 23:32:42 »
Dag Lennie ::zwaai::
Ren, Lenny, ren ;D

De vader en zoon gaan gepakt worden omdat ze (vooral de vader) goed willen eten (en dus gaan pinnen) en hun vluchtplan over de nacht heen tillen. De Hunters hebben dus de hele nacht de tijd om ze te zoeken.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #43 Gepost op: 15-11-2016, 00:21:53 »
ik ben de voice-over een beetje zat aan het worden met zijn spannende toon
Dat is Pieter-Jan Hagens toch? ;D

Leuke aflevering weer trouwens. En beetje naïef van Lenny :P

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #44 Gepost op: 16-11-2016, 10:36:14 »
Wat erg! Dat werpt inderdaad een totaal ander beeld op de zaak. Ik snap heel goed dat deze man aangifte doet van smaad. Ik ben benieuwd wat eruit gaat komen.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Hunted
« Reactie #45 Gepost op: 16-11-2016, 19:26:22 »
Wauw wat erg!
Ik vroeg me inderdaad al af hoe ze dat filmpje zo snel konden zien...
Vind ik zeer slecht. En idd, die chantage kan ook eigenlijk echt niet (maar is wel leuke tv haha).
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Hunted
« Reactie #46 Gepost op: 16-11-2016, 20:57:52 »
Ahja, vond het ook al zeer eigenaardig dat van alle vele miljoenen filmpjes die dagelijks online worden gezet, dat ze juist deze hadden kunnen vinden. Behalve als die Vladimir het in de titel of tags had gezet EN ze daar automatisch een algorithme op in hebben gesteld. Wat me sterk leek. Maar ze worden dus een handje geholpen..

Wat betreft de foto's vond ik dat ook een twijfelachtige zaak.
Ik kan me voorstellen dat een dergelijke chantage geoorloofd is bij een echte opsporing.
En aangezien was aangegeven dat ze alles mochten doen waar ze normaal ook bevoegd toe zijn zou dat kunnen.
Maar om het in deze context voor een programma te doen.. naja dreigen mag wellicht, daadwerkelijk openbaar maken kan ik me niet voorstellen.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #47 Gepost op: 21-11-2016, 21:23:53 »
Evert held  ::rofl:: ::ok:: en er komt een seizoen 2 gezien de oproep..?

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #48 Gepost op: 21-11-2016, 21:24:09 »
Ohhh wat was het spannend en wat een held die Evert! ::respect::
🜃

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Hunted
« Reactie #49 Gepost op: 21-11-2016, 21:25:46 »
briljant Evert ::respect::

ik vond het vinden van dat helikopterpunt net op tijd wel een beetje heel toevallig trouwens.

Maar supergoed programma. En inderdaad volgend jaar weer ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #50 Gepost op: 21-11-2016, 21:31:08 »
Evert als je dit leest: Ik vond je echt een arrogante sukkel toen je ging bellen.
Maar achteraf ben je echt een held. Wat goed gedaan. Gewoon met die helikopter aan komen vliegen  ::rofl::

Wel geluk/toeval(?) dat de heli vanaf lelystad vertrok.

Ike en Babette hebben het ook gehaald vind ik. Die locatie vind ik toch een beetje flauw. Dan wordt het bijna altijd een sprintje naar de heli. En ze liepen die andere hunter gewoon recht voorbij. Klasse  ::ok::

Maar eerlijk is eerlijk: Evert is de verdiende winnaar, daar hebben ze nooit ook maar 1 lead op gehad. Op de rest wel.
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Hunted
« Reactie #51 Gepost op: 21-11-2016, 21:34:54 »
Wat een geweldige finale  ::bravo::

Het PRECIES op tijd de locatie vinden was inderdaad wat.. toevallig.
En toen hadden Ike en Babette feitelijk geen kans meer. Zijn maar weinig routes naar het heliplatform, er liepen weinig andere mensen, en er stonden iets van 8 hunters omheen. Good luck. Behalve misschien als je een spierbundel bent en iedereen omver beukt ::rofl::

Wat een held was die Evert ::bravo::

Denk dat de hunters volgend jaar een veeeel grotere kluif er aan gaan hebben, omdat nu zo duidelijk was hoe afhankelijk ze waren van telefoontjes en pintransacties. De toekomstige teams hebben tijd genoeg om daar wat voor te verzinnen.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #52 Gepost op: 21-11-2016, 21:35:05 »
Hij had natuurlijk mazzel dat ze vanaf Lelystad vertrokken, maar het was wel geniaal doordacht dat hij al in de heli moest zitten, dat het platform gewoon nooit bereikbaar zou zijn met minstens 8 hunters er omheen.
Maar petje af ook voor Ike en Babette, ik had niet gedacht dat ze zo ver zouden komen, toen ze vorige week haar moeder sprak aan de telefoon en toen ze haar schoonmoeder wou bezoeken (dat was Babette toch ook?)

En ook vader en zoon kwamen een stuk verder dan ik dacht, al weet ik even niet hoe de hunters hen nou zo ineens te pakken kregen. Maasbracht zal wel niet zo groot zijn of zo :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #53 Gepost op: 21-11-2016, 21:38:20 »

En ook vader en zoon kwamen een stuk verder dan ik dacht, al weet ik even niet hoe de hunters hen nou zo ineens te pakken kregen. Maasbracht zal wel niet zo groot zijn of zo :P
Zij hadden de pech om in een bosrijk gebied net op het moment dat de Hunters wilden vertrekken langs de kant van de weg te staan. Was niet handig natuurlijk.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #54 Gepost op: 21-11-2016, 21:49:49 »
Briljante actie van Evert. Beetje geluk (en je moet maat net de juiste contacten hebben), maar geweldig hoe die de hunters een hak zette. 8)

Ike en Babette (en anderen) waren kansloos, maar vind ik ook winnaars (als je het als een spel ziet).
Pa en zoon hebben gewoon veel geluk gehad, dus dat het hunterteam bij toeval langs ze reed, vond ik dan wel weer een passend einde voor hun vlucht ::jaja::

Leuk dat er nog een seizoen komt ::bravo::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #55 Gepost op: 21-11-2016, 22:15:29 »
En in Limburg kun je niet zoveel kanten op.

Als je in Utrecht gespot wordt, dan weten die hunters niet zoveel.
Nu werden ze in Maastricht gespot, dan gaan ze naar het Noorden ja. Beetje op geluk rondrijden kan dan werken ja.

Dus mijns inziens de locatie (maastricht) en de vluchtmanier (boot) onhandig gekozen
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Hunted
« Reactie #56 Gepost op: 21-11-2016, 22:21:59 »
eens, boot zijn er twee op uitgevallen. Je kunt geen kant op.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #57 Gepost op: 21-11-2016, 22:24:13 »
Ik had al niet gedacht dat ze Maastricht uit zouden komen eerlijk gezegd
Keep calm and eat chocolates!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Hunted
« Reactie #58 Gepost op: 21-11-2016, 22:57:38 »
Ik vond het een erg leuk concept. De spanning in de aflevering van vanavond werd mooi in beeld gebracht.
Broer en zus hebben het niet helemaal slim aangepakt. Die hadden zich beter in kunnen graven naast dat platform.

Ik vroeg me wel af of de deelnemers wisten dat de hunters niet wisten waar ze om 12 uur moesten zijn.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Hunted
« Reactie #59 Gepost op: 22-11-2016, 09:35:26 »
Wat je zou kunnen proberen, als je een beetje charismatisch bent, is een groep mensen overtuigen om om me heen naar het platform te lopen. Met een dozijn personen om je heen, allemaal zonnebril op, jijzelf zonnebril en pruik.. Denk dat het een poging waard is ;) hoewel het alsnog tricky is dat ze je er niet uit pikken
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.