Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte  (gelezen 133659 keer)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #160 Gepost op: 23-01-2017, 19:45:49 »
Inderdaard, volgende week een veiling en dan pas begint hij echt te mollen. Tot nu toe gewoon een leuke vakantie gehad.  ;D

Maar zelfs een leuke vakantie onderga je toch niet zo passief? De beste man lijkt wel gedrogeerd!
Woosie down?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #161 Gepost op: 23-01-2017, 19:45:59 »
Inderdaard, volgende week een veiling en dan pas begint hij echt te mollen. Tot nu toe gewoon een leuke vakantie gehad.  ;D

Wat zou ik dat een slecht verhaal vinden in de finale. Hij is daarom dan ook mijn anti wensmol.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #162 Gepost op: 23-01-2017, 20:01:16 »
Hoe dan ook staat Jeroen er wel heel relaxed in. Kijk eens naar al die strakke koppies van de andere kandidaten. Jeroen stuurt gewoon lekker met één handje en laat een grote grijns zien. Is dat wie hij in het dagelijks leven is, of hoeft hij zich minder zorgen te maken dan de anderen?

~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #163 Gepost op: 23-01-2017, 20:08:27 »
Wat zou ik dat een slecht verhaal vinden in de finale. Hij is daarom dan ook mijn anti wensmol.

Vreesmol. ::heks::

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #164 Gepost op: 23-01-2017, 21:06:25 »
Op Jochems voorstelpagina op de website:

Die voorstelpagina's moet ik nog maar eens goed gaan lezen, vooral ook die van Jeroen.


Merci voor de tip.

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #165 Gepost op: 23-01-2017, 21:38:59 »
Molboekje Jeroen:



Is blijkbaar van alles kwijt. Heeft gelukkig wel zijn adapter terug gevonden.


Het Molboekje van Jochem is terug gevonden. met toevoeging van een waarschuwing!
Ik vind het handschift erg lijken op het handschrift van Jeroen!
Zie foto  ::vergroot::

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #166 Gepost op: 23-01-2017, 21:39:52 »
Weet iemand wat Jeroen hier in zijn achterzak heeft zitten, na de duinrace? Zijn het gewoon wat van die kartonnetjes?

~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Lumos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #167 Gepost op: 23-01-2017, 23:36:59 »
Weet iemand wat Jeroen hier in zijn achterzak heeft zitten, na de duinrace? Zijn het gewoon wat van die kartonnetjes?



Lijkt m.i. op het merkje

Offline sunshine0101

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #168 Gepost op: 24-01-2017, 11:53:56 »
Dat handschrift is inderdaad datgene van Jeroen!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #169 Gepost op: 24-01-2017, 13:35:44 »
Dat handschrift is inderdaad datgene van Jeroen!

Beslist niet!
Kijk maar eens naar de verschillen in de t's.
Daarnaast is het handschrift in het boekje van Jochem netter, strakker. Ben helemaal geen handschriftdeskundige maar dit kun je toch zo zien.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #170 Gepost op: 24-01-2017, 13:56:32 »
Vreesmol. ::heks::
::rofl:: En zo breidt de molvocabulaire zich uit  ;D

Jeroen als mol heb ik afgeschreven na aflevering 1 en 2 want zo lang buiten de groep èn buiten invloed om het geld NIET te laten verdienen? Dat zullen ze toch een mol niet aandoen? Tenzij hij idd in aanloop naar aflevering 4 met mogelijke veiling/hoftihuis scenario in 1 klap alles ongedaan kan maken. Dan is zijn passieve houding, haast Nadja Hupscher houding wel te begrijpen. Want het maakt dan toch niet uit of je molt of niet molt, of je wel of geen geld ophaalt. Een keer goed toeslaan en alles is ongedaan gemaakt in aflevering 4.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #171 Gepost op: 24-01-2017, 14:11:19 »

Jeroen als mol heb ik afgeschreven na aflevering 1 en 2 want zo lang buiten de groep èn buiten invloed om het geld NIET te laten verdienen? Dat zullen ze toch een mol niet aandoen? Tenzij hij idd in aanloop naar aflevering 4 met mogelijke veiling/hoftihuis scenario in 1 klap alles ongedaan kan maken. Dan is zijn passieve houding, haast Nadja Hupscher houding wel te begrijpen. Want het maakt dan toch niet uit of je molt of niet molt, of je wel of geen geld ophaalt. Een keer goed toeslaan en alles is ongedaan gemaakt in aflevering 4.

Maar zelfs AM mocht molstreken uithalen, alleen de aflevering vóór het hoftihuis ging ze geld verdienen. Kan me ook niet meer voorstellen dat Jeroen de mol zou kunnen zijn.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2017, 14:15:18 door tureluurs »

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #172 Gepost op: 24-01-2017, 14:56:29 »
Dat handschrift is inderdaad datgene van Jeroen!


Zeker weten!

----

Beslist niet!
Kijk maar eens naar de verschillen in de t's.
Daarnaast is het handschrift in het boekje van Jochem netter, strakker. Ben helemaal geen handschriftdeskundige maar dit kun je toch zo zien.


De t's worden verschillend geschreven, in het molboekje van Jeroen. Er is ook sneller geschreven, dat kan wat verschillen geven. De p en de s zijn identiek.
Even alle handschriften vergelijken, dat geeft misschien duidelijkheid.
« Laatst bewerkt op: 25-01-2017, 17:59:34 door Lukie4, Reden: twee berichten achter elkaar samengevoegd »

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #173 Gepost op: 24-01-2017, 15:08:11 »
Ik merk bij mezelf dat als ik snel probeer te schrijven, letters anders kunnen zijn. Vooral met de E is dat duidelijk. Vaak genoeg zie je bij mij in één woord twee verschillende E's... een open E en een gesloten e. Het zou me niks verbazen als Jeroen hetzelfde 'probleem' heeft.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #174 Gepost op: 24-01-2017, 15:37:39 »
Ik merk bij mezelf dat als ik snel probeer te schrijven, letters anders kunnen zijn. Vooral met de E is dat duidelijk. Vaak genoeg zie je bij mij in één woord twee verschillende E's... een open E en een gesloten e. Het zou me niks verbazen als Jeroen hetzelfde 'probleem' heeft.




Precies, is een heel normaal iets.
Ben inmiddels op zoek naar alle molboekjes die in beeld zijn gekomen.
Diederik heeft een heel ander handschrift, dus heeft niet in Jochems boekje geschreven. Nu weer verder puzzelen!

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #175 Gepost op: 24-01-2017, 15:58:01 »
Op dit moment gaat het bij mij qua mol alle kanten op. Ik blijf nu toch bij Jeroen hangen, simpelweg omdat hij tijdens de duinestafette iets zegt wat aantoonbaar onjuist is. Hij pakte geen twee keer tien euro, want het eerste briefje was er eentje van 50. Als het een verspreking was, hadden ze het er niet als voice-over onder gezet. Ik kan me in elk geval niet voorstellen dat de productie dit over het hoofd heeft gezien. Het klopt gewoon niet.

De rest van de aanwijzingen zijn multi-interpretabel, dus net als Jeroen ga ik maar voor mijn 'gut feeling'.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #176 Gepost op: 24-01-2017, 16:28:02 »
Zoals hrvdg7 al vermeldde in de Spoiler Topic

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 24-01-2017, 17:21:30 door Dolfie, Reden: spoilertags geplaatst »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #177 Gepost op: 24-01-2017, 16:34:03 »
Zoals hrvdg7 al vermeldde in de Spoiler Topic

Zaken die in het Spoiler topic staan


En welk woord van 'Spoiler Topic' was onduidelijk?

Offline sunshine0101

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #178 Gepost op: 24-01-2017, 16:46:35 »
Kijk vooral eens naar de n en de h

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #179 Gepost op: 25-01-2017, 17:36:15 »
Kijk vooral eens naar de n en de h






Ik ben overtuigd dat dit het handschrift is van Jeroen!