Auteur Topic: [MOL] Thomas Cammaert  (gelezen 341205 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #240 Gepost op: 22-01-2017, 16:03:05 »
Het sneaky grijnsje van m vlak nadat Art uitspreekt dat er 0 euro is verdiend.   8)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #241 Gepost op: 22-01-2017, 16:07:48 »
Het sneaky grijnsje van m vlak nadat Art uitspreekt dat er 0 euro is verdiend.   8)

Thomas kan het zo van Art overnemen. ::art::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #242 Gepost op: 22-01-2017, 16:09:14 »
Thomas kan het zo van Art overnemen. ::art::

Haha ja idd

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #243 Gepost op: 22-01-2017, 19:36:34 »
Thomas zal vast de mol zijn, veel zaken wijzen naar hem. Toch kon ik me niet aan de indruk onttrekken dat hij deze aflevering wel erg zijn best deed om de verdenking op zich te laden. Ik heb wel erg veel besmuikte lachjes van hem gezien. Maar dat kan ook gewoon zijn omdat hij oprecht plezier aan het mollen beleeft.

Zijn poging om een volwaardig verbond te sluiten met Diederik lijkt echter niet gelukt; ik vond de reactie van Diederik erg lauw en hij keek alsof hij er niks van geloofde. Thomas grijnsde er wat teveel bij. Het zou me niets verbazen als hij hoog op het mollijstje van Diederik staat.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #244 Gepost op: 22-01-2017, 20:00:46 »
Waarom niet?

Omdat hij/zij die niet nodig heeft..en er een risico is dat het uit je tas gestolen wordt.. ;)
Maar misschien wordt er wel gevraagd die lijsten mee te nemen ik ken de spelregels achter de schermen niet. Ik denk dat Thomas gewoon een fanatieke kandidaat is (wel een acteur dus altijd alert blijven)

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #245 Gepost op: 22-01-2017, 20:51:58 »
Thomas zit steeds achter de afvaller bij de executie. Toeval of een soort van figuurlijke mes in de rug van de mol?

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #246 Gepost op: 22-01-2017, 21:17:22 »
Thomas zit steeds achter de afvaller bij de executie. Toeval of een soort van figuurlijke mes in de rug van de mol?

Weet niet of je daar zoveel achter moet zoeken. Thomas zit in aflevering 1 inderdaad achter Vincent, maar Jeroen zit naast Thomas en zit ook vrijwel achter Vincent. In aflevering 2 zit Jochem achter Yvonne, Thomas zit schuin achter haar. In aflevering 3 zit Jeroen achter Roos, Thomas zit schuin achter haar, naast Jeroen. Thomas en Jeroen zitten beiden dus ongeveer even vaak achter de afvaller.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #247 Gepost op: 22-01-2017, 21:59:58 »
Weet niet of je daar zoveel achter moet zoeken. Thomas zit in aflevering 1 inderdaad achter Vincent, maar Jeroen zit naast Thomas en zit ook vrijwel achter Vincent. In aflevering 2 zit Jochem achter Yvonne, Thomas zit schuin achter haar. In aflevering 3 zit Jeroen achter Roos, Thomas zit schuin achter haar, naast Jeroen. Thomas en Jeroen zitten beiden dus ongeveer even vaak achter de afvaller.

Misschien een rare vraag gezien ik WIDM al twaalf jaar volg,  maar heb er nog nooit echt over nagedacht: de Mol weet toch helemaal niet van tevoren wie er afvalt?
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #248 Gepost op: 22-01-2017, 22:39:52 »
Misschien een rare vraag gezien ik WIDM al twaalf jaar volg,  maar heb er nog nooit echt over nagedacht: de Mol weet toch helemaal niet van tevoren wie er afvalt?

Dat heb ik aan Art gevraagd in de chat vorig jaar. Volgens Art weet de mol niet wie er af gaat vallen.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #249 Gepost op: 22-01-2017, 22:44:29 »
Dat heb ik aan Art gevraagd in de chat vorig jaar. Volgens Art weet de mol niet wie er af gaat vallen.

Dan lijkt het mij dus vrij veilig om te stellen dat die posities van Thomas (en Jeroen) gewoon toeval zijn. :)
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #250 Gepost op: 22-01-2017, 22:49:31 »
Over dit filmpje...


Spreken is zilver > Sanne de verliezer
Zwijgen is goud > Jeroen de winnaar
Thomas knijpt een oogje toe >  Hij treedt dus niet op tegen iets dat eigenlijk niet mag? De mol?


Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #251 Gepost op: 22-01-2017, 22:50:47 »
Dan lijkt het mij dus vrij veilig om te stellen dat die posities van Thomas (en Jeroen) gewoon toeval zijn. :)

Ja idd. En de reactie van de mol als er iemand afvalt is dus waarschijnlijk ook authentiek. Heeft dus ook geen zin om te letten op wie er nep reageert

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #252 Gepost op: 22-01-2017, 23:05:04 »
Dan lijkt het mij dus vrij veilig om te stellen dat die posities van Thomas (en Jeroen) gewoon toeval zijn. :)
Maar de zitplaatsen van de kandidaten worden volgens mij door de productie bepaald (ivm hoe het op camera staat).

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #253 Gepost op: 22-01-2017, 23:06:46 »
Dan lijkt het mij dus vrij veilig om te stellen dat die posities van Thomas (en Jeroen) gewoon toeval zijn. :)

Toeval en geen toeval.

Toeval omdat niemand inderdaad weet wie zal afvallen.

Geen toeval omdat (denk ik) de kandidaten zich bewust in een bepaalde volgorde zetten om zo weinig mogelijk verschillende posities te moeten leren voor de test iedere keer. De vrouwen nemen dit seizoen meestal de voorste rijen in en de mannen meestal de achterste rijen.
Bovendien heb je volgende opvallende statistiek: In de 12 BN-seizoenen gebeurde het 10 keer dat het geslacht dat het minste geëlimineerd was na 3 testen ook de Mol leverde (2005 en 2013 zijn de uitzonderingen). Wat ik probeer te zeggen is: Het zou best wel eens goed kunnen zijn dat de Mol een man is en aangezien Thomas een centrale positie toegewezen kreeg achterin dus vaak achter een afvaller zit in het begin .

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #254 Gepost op: 23-01-2017, 12:47:31 »
Thomas had op het strand een shirt met rood en witte strepen en een blauwe broek.
Nederlandse vlag. Soldaat van Oranje.
Zou kunnen.

Offline sunshine0101

  • Forumlid
Screenshot fietser
« Reactie #255 Gepost op: 23-01-2017, 16:02:48 »
Vlak voor de opdracht met de auto's komt er een fietser in beeld met een pet en een rugzak. Ik zou zweren dat dit thomas is. Bijkomend draagt hij ook dezelfde kleding als later in de opdracht. Heeft iemand hier een screenshot van?

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Screenshot fietser
« Reactie #256 Gepost op: 23-01-2017, 16:20:21 »

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Screenshot fietser
« Reactie #257 Gepost op: 23-01-2017, 16:23:21 »
Volgens mij zit je in een tunnel. Ik zie Thomas er eerlijk gezegd niet in.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline sunshine0101

  • Forumlid
Re: Screenshot fietser
« Reactie #258 Gepost op: 23-01-2017, 16:37:02 »
Ohh heel erg bedankt! Nu heb ik terug rust!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Screenshot fietser
« Reactie #259 Gepost op: 24-01-2017, 01:08:38 »
Volgens mij zit je in een tunnel. Ik zie Thomas er eerlijk gezegd niet in.

Nee, echt niet.