Auteur Topic: [MOL] Thomas Cammaert  (gelezen 341219 keer)

Offline Rick.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #720 Gepost op: 12-02-2017, 10:54:38 »
Ik zie dat bij meer mensen die rare opmerking van Thomas tegen de onbekende vrouw is opgevallen. Ook de verbaasde reactie van die vrouw was opmerkelijk. "what are you talking about?!" leek ze te denken.

Aangezien ze bij widm altijd een strakke montage hebben en heel goed nadenken over welke beelden ze gebruiken kan ik echt geen enkele andere reden bedenken dan dat dit erin zit omdat het iets betekent. Het voegt anders helemaal niets toe aan het programma, de opdracht of de sfeer. En de reactie van de vrouw is nou ook niet echt bijzonder.

Het moet dus haast wel iets te betekenen hebben, en dan kan ik alleen maar bedenken dat het een aanwijzing is richting de mol.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #721 Gepost op: 12-02-2017, 10:57:07 »
Waarschijnlijk herkende Thomas haar van een foto die hij zag tijdens een molbriefing. 'Kijk, zo zien de mensen er uit die een button opgespeld hebben'. En dat het er in is gebleven kan als een extra hint bedoeld zijn voor de kijkers thuis.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #722 Gepost op: 12-02-2017, 11:01:26 »
Ik zie dat bij meer mensen die rare opmerking van Thomas tegen de onbekende vrouw is opgevallen. Ook de verbaasde reactie van die vrouw was opmerkelijk. "what are you talking about?!" leek ze te denken.

Aangezien ze bij widm altijd een strakke montage hebben en heel goed nadenken over welke beelden ze gebruiken kan ik echt geen enkele andere reden bedenken dan dat dit erin zit omdat het iets betekent. Het voegt anders helemaal niets toe aan het programma, de opdracht of de sfeer. En de reactie van de vrouw is nou ook niet echt bijzonder.

Het moet dus haast wel iets te betekenen hebben, en dan kan ik alleen maar bedenken dat het een aanwijzing is richting de mol.
Het kan in theorie een dwaalspoor zijn, maar dat lijkt me ook niet.

Klopt dat het geen bijzondere reactie was. Een standaard reactie op iets dat vaak als een pick-up line bedoeld is. Meer was het niet.

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #723 Gepost op: 12-02-2017, 11:39:11 »
Zagen we aan het einde van de derde opdracht niet de poster met de cowboylaarzen in beeld? De cowboylaarzen die Thomas vorige aflevering in de tweede opdracht moest zoeken?

Het was de samengestelde poster die Diederik moest zoeken op aanwijzingen van Sanne.

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #724 Gepost op: 12-02-2017, 11:52:02 »
Ik zie dat bij meer mensen die rare opmerking van Thomas tegen de onbekende vrouw is opgevallen. Ook de verbaasde reactie van die vrouw was opmerkelijk. "what are you talking about?!" leek ze te denken.

Aangezien ze bij widm altijd een strakke montage hebben en heel goed nadenken over welke beelden ze gebruiken kan ik echt geen enkele andere reden bedenken dan dat dit erin zit omdat het iets betekent. Het voegt anders helemaal niets toe aan het programma, de opdracht of de sfeer. En de reactie van de vrouw is nou ook niet echt bijzonder.

Het moet dus haast wel iets te betekenen hebben, en dan kan ik alleen maar bedenken dat het een aanwijzing is richting de mol.

Tuurlijk, mijn idee.Thomas drukt zijn stempel
Bij het joker brandmerken
Bij de letter M
En nu zegt hij tegen ons: let op, ik heb deze vrouw eerder laten lopen.....
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #725 Gepost op: 12-02-2017, 12:21:05 »
Ik weet niet of er al een gif van was maar ik heb nog even een gif gemaakt van de groene vlek tijdens de test van Sigrid en Imannuelle in aflevering 4. Heb thomas zijn gezicht er overheen geplakt.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #726 Gepost op: 12-02-2017, 12:32:29 »
Ik weet niet of er al een gif van was maar ik heb nog even een gif gemaakt van de groene vlek tijdens de test van Sigrid en Imannuelle in aflevering 4. Heb thomas zijn gezicht er overheen geplakt.
Bedankt! Lijkt precies te passen.

edit: blijkbaar al ontkracht
« Laatst bewerkt op: 12-02-2017, 12:36:18 door Amethyst »

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #727 Gepost op: 12-02-2017, 12:33:25 »
Bedankt! Lijkt precies te passen.
al eerder besproken Enermol, het is een lamp die daar in de zaak hangt, achter die wand...
Meer L

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #728 Gepost op: 12-02-2017, 12:35:35 »
al eerder besproken Enermol, het is een lamp die daar in de zaak hangt, achter die wand...
Aha, never mind.  :-[

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #729 Gepost op: 12-02-2017, 12:36:13 »
al eerder besproken Enermol, het is een lamp die daar in de zaak hangt, achter die wand...

Voor een lamp wel toevallig dat er donkerdere en lichtere plekken in zitten. Dat er bijvoorbeeld op 2 plekken geen tot weinig groen doorkomt wat precies 2 ogen kunnen zijn. Ik zie dat meer als een excuus zoeken om een hint af te wijzen.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #730 Gepost op: 12-02-2017, 12:47:33 »
 ::rofl:: nee hoor geen excuses want elke hint richting Thomas neem ik graag aan! Dus ik duik er nog eens in...
Meer L

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #731 Gepost op: 12-02-2017, 13:15:31 »
Thomas raadde Ima aan om haar bondgenootje (dus Jochem) en haar mol te kiezen die geen scherm hoefden te zien.
Wilde hij weten op we ze zit?

Offline Erphon

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #732 Gepost op: 12-02-2017, 13:31:56 »
Voor een lamp wel toevallig dat er donkerdere en lichtere plekken in zitten. Dat er bijvoorbeeld op 2 plekken geen tot weinig groen doorkomt wat precies 2 ogen kunnen zijn. Ik zie dat meer als een excuus zoeken om een hint af te wijzen.

Ik heb heel wat foto's van de betreffende bar bekeken, en de lampen(!) hangen er al langer. Als je goed kijkt, zie je dat het precies past.



De 'ogen' worden in dit geval gevormd door de tekst van het Budweiser-logo.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #733 Gepost op: 12-02-2017, 13:51:40 »
Thomas raadde Ima aan om haar bondgenootje (dus Jochem) en haar mol te kiezen die geen scherm hoefden te zien.
Wilde hij weten op we ze zit?
De mol weet wie op wie zit, die info krijgt hij.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #734 Gepost op: 12-02-2017, 13:56:35 »
Thomas raadde Ima aan om haar bondgenootje (dus Jochem) en haar mol te kiezen die geen scherm hoefden te zien.
Wilde hij weten op we ze zit?

De mol wil graag dat de hoofdverdachte van Ima en haar bondgenoot in het spel blijft. Daardoor zullen Ima en Jochem waarschijnlijk ook de volgende executie op hem blijven zitten. Hierdoor blijft de mol langer onverdacht bij haar.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #735 Gepost op: 12-02-2017, 14:25:47 »
Het zit er een beetje tussenin denk ik. Ik vermoed dat hij Cammaert bewust niet duidelijk uitspreekt om het op "Sanne" te laten lijken. De eerste letter is in ieder geval geen "S" klank. Dat kun je horen en ook aan z'n mond zien volgens mij.

Gek, ik hoor juist wel duidelijk '(a)ert', maar ook duidelijk een S en geen C/K-klank aan het begin.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #736 Gepost op: 12-02-2017, 14:56:50 »
Yep!


http://www.npo.nl/wie-is-de-mol/11-02-2017/AT_2070081

^ 49:37 voor wie het terug wil luisteren

Ik hoor hem luid en duidelijk zingen "Sanne is de mol".
Vergelijk de eerste S maar met de S van "is".

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #737 Gepost op: 12-02-2017, 15:45:11 »
Ik hoor hem luid en duidelijk zingen "Sanne is de mol".
Vergelijk de eerste S maar met de S van "is".
Ik zat te diep in de Thomas tunnel blijkbaar..

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #738 Gepost op: 12-02-2017, 17:12:45 »
Ik zat te diep in de Thomas tunnel blijkbaar..

Ik zit ook diep in deze tunnel, maar neem ook nog steeds alle mogelijke hints bij andere kandidaten in overweging. Hoewel Thomas bij mij dik op 1 staat sinds afl 3, heb ik Sanne nog niet volledig door kunnen strepen.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #739 Gepost op: 12-02-2017, 18:04:16 »
Ik zit ook diep in deze tunnel, maar neem ook nog steeds alle mogelijke hints bij andere kandidaten in overweging. Hoewel Thomas bij mij dik op 1 staat sinds afl 3, heb ik Sanne nog niet volledig door kunnen strepen.
Begrijpelijk en verstandig. Ik probeer(de) er ook voor open te staan, maar na afl. 6 vond ik dat nog moeilijker, ondanks dat hij een groot aandeel had in het slagen van opdracht 2 (maar daar mogelijk wel zijn "handtekening" zette).

Eigenlijk vind ik die steeds terugkerende 'twee' of 'tweeling' hints te duidelijk naar Thomas leiden om er helemaal zeker van te zijn dat het geen andere deelnemer is. Maar dat is eigenlijk het enige.
« Laatst bewerkt op: 12-02-2017, 18:06:27 door Amethyst »