Auteur Topic: Achter de schermen: Alle biechten  (gelezen 33185 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #40 Gepost op: 22-12-2016, 01:27:34 »
Hillo zijn merge week:

MERGE!! ::hyper:: Wie had dat gedacht, dat ik toch gewoon wéér de merge gehaald heb! ;D En sterker nog, volgens mij heb ik best een goeie positie ook. Alle sterke spelers zitten nog in het spel, dus genoeg ruimte om me te verstoppen.

De verkiezingsproef was leuk! En ik ben tot één van de promkings uitgeroepen ::love:: Met m'n lievelings promqueen!



Superfijn, want immuniteit is altijd heel erg handig om te hebben als de verhoudingen veranderen. Trudeau lijkt nog even samen te willen blijven, al heeft iedereen daar natuurlijk zo z'n redenen voor. Maar iedereen wil voor Wouter stemmen. Ik vind dat eigenlijk een heel slecht idee. Ik heb nog nooit een tactisch spel met Wouter gespeeld en ik snap dat hij enorm gevaarlijk geweest is ooit en capabel is om opdrachten te winnen, maar come on. Met welke numbers wil hij nu al de finale halen dan?



En dan komt Niek met info van een app groepje tussen hem, HIDM, Lucy, Max en Hans (Bjorrnie is er al uit :-* ). Hij had me al eens van dat appgroepje verteld maar ik was het eigenlijk een beetje vergeten. Ik probeer HIDM subtiel te confronteren en dan wordt duidelijk dat ik hem totaal niet kan vertrouwen.  ::oink::



Nog meer reden dus om die groep nú zwakker te maken. Ik vertel Niek in ruil dat ik de Trudeau idol heb en samen vertellen we alles aan Swifty. Ik benader MC en Wouter op een beetje een vage manier dat we toch de stemming moeten switchen naar Max. Naar HIDM communiceer ik Hans, want Hans blijkt een idol te hebben en ook naar RoyL en Lan communiceren we Hans, omdat we niet weten in hoeverre die dingen aan HIDM doorvertellen. Aangezien Max een zwarte stem heeft kan Niek gewoon doen wat app groep wil, zodat ze hem toch nog een beetje gaan vertrouwen. En HIDM gaat straks als enige op Wouter stemmen om onschuldig en lief over te komen.




Hans zet hem in!

Hey Dennis! Mijn stem gaat naar Molcrazy. Daarnaast zet ik mijn idol in op mezelf.

Nieky logica:

Ik stem op Molcrazy
En ik hoop dat hij er niet uitgaat  ;D

In een seizoen met Lan?



Misschien moet ik maar de grootste wildcard ooit worden deze reeks  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #41 Gepost op: 22-12-2016, 01:31:28 »
Molcrazy is blij dat hij nog leeft:

Wauw, wat een eilandraad! ::oink::

Man man man, ik ben heel blij dat ik er nog in zit. Ik dacht eigenlijk dat ik wel safe zat want waarom ga je nu ineens op iemand stemmen die niet goed is in proeven ::) maar bon, onverwacht en zo (en jah, ik kruip graag in de underdogpositie).

Pas vandaag rond 17u30 kreeg ik te horen dat er ineens door het kwartet HIDM/Lucy/Hans/Max op mij gestemd gaat worden ::oink:: maar via via via was de informatie dat HIDM zou denken dat er voor Hans gestemd ging worden. Ik ging er van uit dat Lucy of HIDM een idol op Hans zouden spelen maar hij had er gewoon zelf één, ongelooflijk!

Wel lekker dat die idol eruit is ::tandpastasmiley::

Dus er is 4 keer op mij gestemd door Hans/Max/Lucy/HIDM.
Er is 2 keer op Hans gestemd door wsl Lan/RoyL.
Er is 1 stem voor Wouter geweest, wsl door Nieky.
En 4 stemmen (plus een zwarte stem) voor Max door Swifty/hillo/Wouter/MC.

Nieky, gewoon een stem vergooien om met iedereen vriendjes te blijven ::)

Wat een spanning hier! Man man, je weet dat het een spel is, je weet dat je eruit gestemd kan worden en toch blijft het ongelooflijk hoe de zenuwen dan door je lijf gieren.
Dit spel is soms echt niet goed voor je maar je wil het spel gewoon blijven spelen, hoe gek is dat? ::oink::

Phioew, thanks hillo/Swifty/wouter voor het samenstemmen ::hug:: thanks via via via voor de juiste informatie.

We gaan door. Nipt, maar dat maakt niet uit.

Oooh en, D*N, geen derde van de spelers meer immuniteit geven aub ;D

 ::zwaai::

Maxwest arriveert in Ponderosa, waar de juryleden terecht komen. Jullie mogen zelf de vragen gokken, hier zijn zijn antwoorden:

Hoi Ponderosa!  ::zwaai::

Ik denk inderdaad dat iemand ons verraden heeft, en ik weet 1 iemand die dat denk ik niet heeft gedaan: Hans. Van de andere drie kan ieder het zijn. Mijn hoofd gaat naar Nieky, mijn hart naar HIDM.

Tsja, wie wil ik graag zien... Ik zou graag Hillo in Ponderosa verwelkomen, of de verrader in mijn andere complot, wie dat ook moge zijn. Ik hoop eigenlijk niet een Laurier te zien, want die wil ik toch zien winnen.

Ik ben erg bang dat dit toch Hans zal zijn. Wouterv en Molcrazy zullen niet met hem samenwerken, Swifty, hillo en RoyL wouden hem graag weg, Lan flipflopt als een malle en ik zie HIDM, Lucy en Nieky eerder samen optrekken en Hans achter te laten dan andersom. Ik hoop absoluut niet dat hij hier binnen zal wandelen maar op het moment acht ik de kans voor hem het grootst. Maar alles kan veranderen.

Tuurlijk. Mijn voornaamste probleem was dat ik compleet buiten het spel lag. Enerzijds door mezelf, anderzijds door anderen. Ik ben van nature niet iemand die anderen benaderd, tenzij we een gezamenlijke hobby hebben of iets dergelijks. Ook vind ik het lastig om na een blindside bijvoorbeeld (zie Molbelg) weer contact te leggen met mijn tribe. Zij waren wel in contact met Bjorrn en Hans, niet met mij. Dan denk ik toch snel dat ik toch niet gewild ben in zulke gesprekken. Hetzelfde bij de merge, waarbij alleen Swifty mij heeft benaderd van het andere kamp (behalve Lucy, HIDM en Nieky dan). Dat vertelt je op zich ook al genoeg.

Voordeel nu is: Ik kan hen de schuld geven van geen contact, want zij zitten nog in het spel en ik niet. ALs ze mijn stem willen zullen ze een beetje moeten slijmen.  ::tandpastasmiley::
Een lastige, maar ik ga denk ik voor de damens, Lucy en Swifty. Ik zie het namelijk goed gebeuren dat er een driedeling ontstaat tussen Wouterv/Molcrazy, HIDM/Niek en RoyL/hillo, als ik het een beetjje goed heb gelezen. Zelfs als de dames hier tussen vallen zijn zij degenen met de contacten en de mindere threats (op dit moment in ieder geval). Maar het is eigenlijk nog enorm vroeg, we zijn nog niets eens over de helft. Maar op dit moment zou ik voor een van die twee gaan.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #42 Gepost op: 22-12-2016, 01:36:23 »
Molcrazy vraagt altijd eerst over de garantie:

Hey D*N

Als ik 500 op een item bied en verlies bij de loting, krijg ik dan wel mijn geld terug? ::tandpastasmiley::

 ;D ::zwaai::

Dag Niek ::rofl::

Hey gay. Hi gals. Dag Niek.

Eerste vraag: are we still in this together? Ik wil nog steeds heel graag met jullie naar de Final 5.

Tweede vraag: zo ja, hoe gaan we de Roykwestie dan oplossen? Hij zei in de Trudeau app in feite dat hij die F6 heel mooi vindt maar het gevoel heeft dat hij daarna de lul is. In feite dus gewoon wat ook daadwerkelijk ons plan was.

Derde vraag: willen we deze ronde inderdaad wouter weg? Roy zei alweer tegen mij dat hij met hillo en mij mee wil stemmen met de Belgen en Lan en lijkt dus helemaal out te zijn wat betreft Trudeau F6. Als we nu wouter wegstemmen heeft Roy minder mogelijkheden en gaat hij misschien wat meer waarde aan ons hechten? Aan de andere kant is hij er waarschijnlijk niet blij mee als wouter gaat. Maar een ander plan is er niet echt lijkt me toch?

 ::bravo::

Ja, wat mij betreft is dit nog steeds final 5, met Roy F6

Roy gaat dat natuurlijk niet zomaar accepteren, hij is slim genoeg om dit in te zien, dus dat hij wat probeert is wel te verwachten.

Voor nu denk ik dat het goed is dat we Wouter wegstemmen, maar als iemand goeie redenen heeft om op Hans, MC of Lan te stemmen vind ik dat ook prima

Molcrazy gaat slapen:

Man man man.

D*N D*N D*N.

Ik moet nog een correctie doen: niet HIDM maar Nieky heeft op me gestemd. Met de nodige uitleg enzo achteraf, soit.

Er moeten gewoon nog zoveel mensen weg maar in welke volgorde?!

Nog geen idee. Ik ga slapen.

 ::zwaai::

Idol nummer twee voor hidm:

Mijn volgende gok voor de idol is Abeltje :)

En nog een nepperd!


Op de plek waar ik deze idol gevonden heb verstop ik de volgende nepidol:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Lucy vertrouwt Roy voor geen meter:

Hoi!! Ik vind Roy niet zo betrouwbaar. Ik wil sowieso nu Wouter wegstemmen, want die wordt gewoon steeds gevaarlijker.

Also, in het kader van het vertrouwen: de idol clue is dat de naam begint met een A.

Nieky is de eerste die over de Freeze begint bij de veiling, ironisch ;D

Wie oh wie zal de Freeze hebben

Want die zat vast in zo'n pakje bij de veiling  ;)

Oja en ik zet mijn drankjes in, behalve het vruchtbaarheidsdrankje.
Wat kan ik nu ?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #43 Gepost op: 22-12-2016, 01:41:07 »
Het wordt weer ouderwets spannend:

Hey D*N!

Tijd voor een kleine biecht.

Soms moeten mensen toch denken: MC, wat zeg/vraag je toch allemaal man? Jah, soms wil ik gewoon wat uitleg om te zien of wat je doet een beetje in de lijn ligt van mijn verwachtingen.

De volgende eilandraad wordt weer spannend ::jaja:: al weet ik nog niet goed wie eruit moet gaan :-\\ wat is het beste voor mij?

Het wordt weer wat scramble-tijd binnenkort want de scrabble-tijd met de woorden is bijna over.

Ooh, en jij zal vast ook wel blij zijn dat de letterproef bijna gedaan is :P

 ::zwaai::


Gefeliciteerd met nog een nep idol!

Abeltje?

Ai! Hillo was je net voor :o

Ligt de idol bij Abeltje?

Grote paranoia over de idol bij de vijf:

Super allemaal  ::bravo::
Ik wil ook weten wat de items van Lan zijn, maar hij zegt dat dat deze eilandraad duidelijk wordt  ::vergroot::
Hij zou toch niet een idol gekregen hebben  ::rofl::

Hmmm dat zou ook nog kunnen ja

En anders moet iemand van ons de idol hebben

Swifty Niek Minke en ik wisten allemaal waar de idol lag. Ik heb expliciet afgesproken dat ik - ondanks dat ik een paar uur eerder mocht gokken - Minke de idol zou laten pakken. Niek? Swifty? Hillo die het van 1 van hun gehoord heeft?

Als echt niemand van jullie hem heeft heeft 1 van de andere 5 hem en hebben we een probleem :P Bovendien zouden we vanaf nu gewoon eerlijk zijn en F5 worden :P Als we echt F5 willen worden boeit het niet dat we van elkaar weten wie de idols hebben toch?



Ik heb de idol niet helaas. En ik heb niets gehoord van die gasten van Laurier hierover. Het kan, het kan niet, geen idee...

Ik heb hem ook echt niet. Zou superdom zijn ook, ik had hem gewoon mogen pakken zonder dat iemand er boos om was geworden omdat Minke gewoon de clue had gedeeld, maar ik stond hem af aan haar. Dan zou ik alleen maar paranoia mijn kant op veroorzaken :P

Ik denk indd dat bij Lans mysterieuze items iets interessants kan hebben gezeten, maar dat gaat hij dan natuurlijk niet met iemand delen lol

Ik heb hem ook niet gevonden  ::ohno::

Had roy de clue? Dan kunnen de Lauriers hem ook hebben gekregen. Ik denk dat wouter heel zeker moet weten dat hij niet gaat ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #44 Gepost op: 22-12-2016, 01:42:56 »
Nieky heeft geen Jann aspiraties:



Wat heb ik aangericht.
Deze week weer heel wat gebeurd, ook al lijkt dat misschien niet zo.

Allereerst heb ik bij HIDM toegegeven dat ik Max verlinkt heb. Hij vond het wel prima zegt ie, vertrouwde Max toch al niet, bla bla bla. Ik geloof er eigenlijk geen ruk van en verwacht een blindside binnenkort  ;D

Maar toen gingen hij en Lucy opeens Lucy's idol hints doorsturen. Er bleken nog maar 2 opties mogelijk te zijn en ik mocht gokken.

Natuurlijk gokte ik de verkeerde......



Hillo gokte daarna wel de goede, want ik had de hint doorgegeven.
Hillo is nu dus Russell, maar dan met 6-pack.



Ondertussen leek er weer goede lieve vrede in Kamp Trudeau. En leek hillo weer wat minder maniakaal en we gingen met zijn allen op wouter stemmen..

Tot hij ongeveer een uur of 2 geleden bedacht, dat hij de idol, in plaats van hem aan mij te geven, aan wouter wilde gaan geven.....



Dus nu probeer ik hem te overtuigen dat niet te doen. Ik snap hem wel, ik ben ook bang voor een HIDM-Lucy overwicht. Maar nu ze de idol niet hebben, zal dat ook wel meevallen. Hij is vooral bang voor Roy en zijn dubbele stem.

Hadden we daar maar op geboden..........
Nu hillo verlinken bij Lucy en HIDM schiet ik ook niet echt mee op. Dan word ik jann 2.0





Ik wacht nog steeds op het bommetje  :(

Hey Dennis,

Hier ben ik weer. Vechtend vanuit de bodem.
Er zijn nu nog maar 4 Lauriers in het spel (eigenlijk 3, want Hans is geflipt)
Dat betekent dat wij zo goed als dood zijn spelswijs.

Maar opgeven doe ik niet. Ik heb contact met Hillo en MC met Swifty.
Beide weten dat all-trudeau niet mogelijk is.(Ik heb dit nog eens extra ingepeperd bij Hillo,
ik heb geprobeerd wantrouwen erin te stampen tegen HIDM en Lucy, net zoals ik gedaan heb bij Lan toen Bjorrn ging).
Hillo wil wel, maar enkel als er nummers zijn. Dus we hebben behalve Swifty en Hillo een derde nodig die flipt. Dus, die hoop ligt bij Nieky.

Als Nieky zijn hersens gebruikt, speelt hij mee. Want als Trudeau samenblijft dan is het simple. Ik, MC en lan gaan en daarna nemen HIDM, Lucy en Hans het op tegen Swifty, Nieky en Hillo. Royl zal mogelijk aansluiten bij HIDM. Blijven ze bij ons, wordt het 3-3, maar elk van ons heeft tegenstemmen. Hoewel, zover laat ik het niet komen.

Als ze niet meewerken, laat ik een bommetje knallen in de eilandraad.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #45 Gepost op: 22-12-2016, 01:44:54 »
Hans baalt van zijn idol play:

Hai! Ik kom er net achter dat ik al een weekje niet gebiecht heb en er is de vorige eilandraad best wel wat gebeurd, dus bij dezen. ;)

Shit. Daar gaat m'n idol.
Heb ik 'm de vorige keer nog zo verstandig bewaard, nu ben ik hem kwijt. Ik voel me in 1x veel onveiliger in het spel. Waarom mensen trouwens op mij stemmen, snap ik niet helemaal, want zo sterk ben ik echt niet in de proeven, en als het op strategie aankomt, zijn anderen me vaak al een boel denkstappen vooruit. Maar goed... ik ben nog niet weg! 1 voordeel: de twee stemmen plus de zwarte stem van afgelopen eilandraad tellen niet mee, dus bij een eventuele gelijkstand bij een volgende stemming heb ik niet de meeste stemmen.

Wat ik het ergst vind: Max is weg! Na Bjorn ben ik nu ook mijn andere Laurier-maatje kwijt. Ik ben de enige die nog over is van onze samenwerking met drie. Ik ga Max echt missen, we konden heel goed overleggen en samenwerken en dachten over veel dingen hetzelfde. Nu moet ik het zelf zien vol te houden. Lastig, in een kamp met de fantastische naam Ogopogo ( ::bravo:: ) met allemaal nieuwe leden. Het is nog een beetje mijn weg zoeken daarin. Ik weet nog niet wie ik kan vertrouwen... Ik weet wel dat ik Lan en wouterv niet kan vertrouwen. Wouter en ik zijn in dit spel haast een soort aartsvijanden geworden van elkaar, haha. En Lan beweert wel met je mee te stemmen, maar doet toch iets anders. Een paar keer is dat nu al voorgekomen. Oppassen dus met die jongen.

De eerste twee afleveringen van de samensmelting had ik veel andere activiteiten buiten Survivor te doen, dus kon ik me niet volledig inzetten voor de proeven. Jammer, maar helaas. Niets aan te doen. Vorige keer leverde dat een zwarte stem op en nu een strike. Ach, zolang de schade maar beperkt blijft. Ik heb genoten van de roasts van onze host. Terecht dat hij ons zo aanpakt! Het wordt wel spannend vanavond trouwens, op de eilandraad. Zonder idol... tsja, we gaan zien! Misschien zien mensen mij, nu Max weg is, als eenling niet zo sterk en stemmen ze niet op mij. Dan maak ik nog een kans om te blijven. Wat ook mogelijk is, is dat Trudeau eerst heel Laurier wegspeelt. Dan wordt het kritiek. Ik weet het niet. Feit blijft: ik heb het super naar m'n zin tot nu toe! En als blijkt na vanavond dat ik het spel nog kan voortzetten, dan is dat met evenveel zin! :D


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #46 Gepost op: 22-12-2016, 01:45:11 »
Molcrazy weegt zijn opties af:

Hey D*N,

Het is nog eens tijd voor een biecht ::tandpastasmiley::

Ik weet nog niet op wie ik vanavond ga stemmen. Wel weet ik op wie ik niet ga stemmen: HIDM, omdat die immuniteit heeft, en wouter omdat ik al heel het spel met hem samenwerk.

In principe is het plan om Nieky stemmen te geven. Dat zou kunnen lukken met stemmen van wouter, Lan, RoyL (2x) en mij: samen 5 stemmen. Volgens mij verwacht Nieky geen stemmen.

De problemen:
- ex-Laurier is outnumbered tov ex-Trudeau: het is geen sinecure om iemand van Trudeau over te halen om tegen Trudeau te stemmen. Nu heb ik wel contacten met ex-Trudeau maar die targetten mijn alliantie van Laurier.

- mijn allianties zijn vooral met wouter (en Lan) enerzijds, Nieky & hillo anderzijds, en Swifty. Erg vervelend dus dat ze op elkaar willen stemmen. Langs de ene kant want eigenlijk moeten ze allemaal weg maar niet in deze volgorde ::) met RoyL of Hans in de finale zie ik wel zitten ::jaja:: hoeveel mensen zouden weten dat het een F2 is? Maar dus, eerst zou Nieky moeten gaan want door wouter weg te stemmen, verlies ik natuurlijk een sterke steunpilaar en word ik meer afhankelijk van hen wat natuurlijk niet mijn bedoeling is.

- wouter probeer ik duidelijk te maken dat Nieky en hillo en Swifty niet te vertrouwen zijn terwijl ik dat tot op zekere hoogte wel vind maar ik kan moeilijk zeggen dat ze hem targetten want dan weten Nieky en hillo ook dat ik info heb doorgespeeld en dan verlies ik niet alleen een alliantie (wouter) maar ook nog eens het vertrouwen van hen

- ook heeft Nieky mij vorige keer 'gered'. Dat zegt hij en ik geloof hem wel want HIDM kwam verhaal halen over wat er gebeurd was maar Nieky zit natuurlijk handig tussen de allianties in: hij wil Lucy en HIDM niet tot vijanden maken en zit aan de andere kant nog bij hillo en mij. Nee nee, ze willen gewoon mijn steunpilaar weghalen. Slim natuurlijk. Dat Nieky mij vorige keer gered heeft en ik nu op hem zou stemmen, daar zou ik niet zo problemen mee hebben (al zie ik hem zaterdag wel op de spelletjesbeurs :P). Het probleem is dat er te weinig stemmen zijn als RoyL niet met ons meestemt.
Wat nou RoyL in het eilandraadtopic? De vraag is met wie je verder wil? Je gaat toch niet Laurier wegstemmen om dan in een finale tegenover HIDM te staan ::)

Het beste voor mij is - hoewel ik hem er niet echt uit wil - dat Niek vertrekt om zo de binding met hillo (en mij) enerzijds en HIDM en Lucy anderzijds door te knippen. Zo hou ik wouter als sterk alliantielid naast me, staan HIDM en Lucy nog wel samen maar zonder Niek (jah, Lucy mag van mij ook wel weggestemd worden, maar die idol - die volgens mij bij haar of HIDM zit - maakt het ingewikkeld) en is hillo wat meer afhankelijk van Swifty en mij. Ook al weet ik dat wouter er uiteindelijk uit zou moeten om mijn eigen kansen te vergroten (afhankelijk van wie er nog over zijn natuurlijk), zijn eventueel vertrek zou nu nog niet goed uitkomen.
En heel de tijd moet ik maar zeggen tegen Swifty, hillo en Nieky: ja jongens, ik snap jullie bedoeling wel vanuit jullie perspectief. En sjah, als er te weinig draagkracht is voor een plan, wil je geen vijanden maken en geldt het motto 'as long as it ain't me' ...

Dat ze echt met Trudeau verder willen en de 'vriendschap' en het 'vertrouwen' willen herstellen, gelooft niemand natuurlijk ::)

Begin elkaar gewoon weg te stemmen Trudeau! ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #47 Gepost op: 22-12-2016, 01:47:20 »
Molcrazy going Rogue:

Of gaat het toch lukken? ::oink:: RoyL wil mogelijk meedoen? Of houdt hij wouter aan het lijntje? Ik moet vanavond sowieso een zekerheidje inbouwen.

Nieky weet niet 100% zeker of HIDM/Lucy de idol wel hebben. Wie is ooit 100% zeker?

- oprechtheid?

- of weet hij het wel en wil hij mijn voorstel, informatie voeden zodat de idol geflushed wordt, niet uitvoeren omdat hij Lucy en HIDM dan weer verraadt?

- of heeft hij zelf stiekem de idol?

Wat gaat het worden?! Of stemmen ze toch op mij? Wat vanuit hun perspectief niet zoveel zin heeft: wouter is gevaarlijker en ik sta toch aan hun kant? Maar ja, ik wil ook op hem stemmen.

BREAKING NEWS: MOLCRAZY GOING ROGUE ::oink::

Als dit lukt, hmm. Sorry dan Niek, maar wouter lijkt echt aan mijn kant te staan, jij hebt een dubbele of drievoudige agenda. En anders, als wouter gaat: jammer maar kom op Nieky en hillo, we zijn de Powerplayers! ;D en als ik ga: het was weer tof ::tandpastasmiley::

Taken verdelen:

Vertel jij het Roy, praat ik met wouter  ::ok::

Je hebt een idol, of je hebt hem niet ;D

IK HEB EEN IDOL

Nu nog even denken wat ik ermee wil.... Aan wouter geven of niet....
Ik deed mee voor het spektakel, maar ik heb ook morele grenzen  ::jaja::



Ik ga zo stemmen en hardop denken

Nieky voelt zich voor het eerst niet safe:

Even denken.
Ik ga ervanuit dat RoyL in het kamp HIDM zit.
Ik ga ervanuit dat Lan in het kamp MC-Swifty zit.

Dat betekent dat bij het wegstemmen van Wouter de stand 5-5 kan worden door de extra stem van Roy.

Op dat moment hebben wij 2 idols. Op dat moment kunnen we een idol aan MC/lan geven en daarmee Lucy/HIDM blindsiden. Moeten we wel weten op wie ze stemmen.

Slechtste geval idolen we verkeerd of zijn er mensen niet loyaal wat we dachten en gaat er 1 van ons uit. Op dat moment is wel de dubbele stem van Roy er waarschijnlijk uit en hebben we nog minstens 1 idol.

Ik denk persoonlijk, dat ze hillo en Swifty er sneller uit willen stemmen dan ik. Als hillo eruit gaat heb ik een idol voor mezelf en dan is het 4-4 of 5-3. In dat laatste geval ben ik genaaid en zit alles wel heel erg tegen. Het lijkt ook wel door het delen vd idol alsof Lucy en HIDM wel met me door willen.

Als ik de Idol nu aan wouter geef dan is hillo het meesterbrein en krijgt hij een finale vote van Wouter. Terwijl Swifty en ik ook niet vrijuit gaan want we wisten ervan. Bovendien is dat veel te omslachtig. Mijn mening: Als we tegen trudeau keren dan moeten we met gestrekt been erin en niet zo omslachtig. We kunnen minke eruit spelen en 2 idols houden. Maar dat wil hillo niet.

Waardoor ik me afvraag of hij niet closer is met HIDM dan ik dacht.

Maargoed al met al lijkt het me het beste op wouter te stemmen zonder hem de idol te geven.

Maar Swifty appt me nu. Misschien verandert dat de zaak wel weer. Ik stem dus nog niet

En voel me voor het eerst niet safe  ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #48 Gepost op: 22-12-2016, 01:51:34 »
Paranoia allom:

Ik ben opeens bang voor een HIDM-Roy-Lucy-Hans stem tegen een van ons.......

Molcrazy flipt van alliantie:

Aah! Twijfel twijfel twijfel. Op wie moet ik stemmen?

Als wouter toch sowieso gaat, ga ik natuurlijk niet op Nieky of hillo of zo stemmen ::) heel ex-Trudeau wil samen stemmen, tsss.

Flip dan toch! Waar is Jann als je hem nodig hebt ...

Swifty gaat weer aanpappen met Lan:

Man man man wat een eilandraad weer, pffff...

Ik hoop dat de uitslag heel simpel lijkt, namelijk 6-8 stemmen op Wouter. Alle Trudeau-mensen, en Hans en Lan. Met dan stemmen op Lucy van MC en Wouter.
Maar 100% zeker ben ik niet.
Vandaag de hele dag met Niek en Hillo in conclaaf wat we moesten doen. Lucy stemmen, maar dat is zo lullig omdat ze ons alle hints heeft gegeven voor de idol, waardoor wij (hillo) de idol voor haar neus wegkaapte. Of Wouter stemmen zoals de afspraak is met Trudeau, en dan maar hopen dat Hans-HIDM-Lucy-Roy zich daar ook aan houden.
Of Wouter stemmen, Lan-MC-Wouter vragen op Lucy te stemmen, en dan Wouter de idol geven zodat hij die kan inzetten en dus hij blijft en Lucy gaat, en wij onze handen kunnen wassen in onschuld.

Uiteindelijk wel besloten om geen idol weg te geven en gewoon op Wouter te stemmen. Zoals heel Trudeau. En Lan ook vragen dat te doen voor het geval 4 van Trudeau toch stiekem op Hillo, Niek of mij stemmen.

Op zich vertrouwen Lucy en HIDM me nog wel redelijk, hoop ik. Al denken ze wellicht dat ik toch de idol heb. Ik heb mijn vervalste screentjes niet hoeven laten zien...
Ik ga er maar vanuit dat ik echt kan vertrouwen op Niek en Hillo. En in zekere mate ook op MC. En komende week maar eens wat meer aanpappen met Lan, die zit in een heel interessante positie.

RoyL wisselt ook van alliantie en gaat full force op Lucy:

Dit is of de grootste move in al je online Survivor spellen, of de domste zet ooit.

Ik stem op Lucy.

En ik zet mijn extra stem in op Lucy.

En andere plannen blijven ongewijzigd:

Ik stem nog een keer op wouter :D

Molcrazy wou Nieky eruit, maar plannen liepen anders:

Hey D*N,

Nog even een kleine biecht.

Eerst was Nieky het target en dan Lucy maar net voor de deadline begint wouter gek te doen. Hij zegt dat RoyL en Lan met ons mee gaan stemmen maar als Lan online komt, weet hij van geen enkel plan tegen Lucy. Jah, dan ga ik niet ineens alleen op Lucy. Wanneer ik dit check bij wouter, zegt hij gewoon dat hij het plan nog maar net naar Lan gestuurd heeft. Jah, tien minuten voor de deadline ::) Ik vrees een beetje dat wouter mij op Lucy wil krijgen en misschien zelf op mij wil stemmen omdat hij hoorde dat Trudeau ging splitten (misschien ivm een idol). Bovendien is het onlogisch voor RoyL om met wouter en mij mee te stemmen terwijl Trudeau voor een split zou gaan. Waarom zou hij zich tegen iedereen keren? Overigens zit hij in het kamp van HIDM volgens Nieky.

Om te voorkomen dat ik ga, stem ik op wouter:
- als de info klopt (volgens Swifty en Nieky wordt er niet op mij gestemd), krijgt hij toch sowieso veel stemmen en maakt mijn stem niet uit want dan gaat hij er toch sowieso uit
- als de info niet klopt en iedereen stemt op mij dan maakt mijn stem ook niet uit want dan ga ik er toch uit
- als hij op mij stemt, verdient hij een stem terug natuurlijk
- volgens Nieky gaat RoyL niet op Lucy stemmen. Gek dus dat wouter dan zegt dat hij dat plots toch wel wil doen. Volgens wouter hadden ze ruzie. Enige is: Nieky heeft mij vorige keer gered en vorige keer heeft RoyL tegen HIDM gezegd dat we op Hans gingen. Waarna Nieky dat doorspeelde dat we op Max moesten gaan. Weet dus ook niet of RoyL zo te vertrouwen is. En of hij dan een dubbele stem inzet, terwijl dat misschien niets uithaalt.
- als Lucy vier of vijf stemmen haalt, had ze eruit kunnen gaan tenzij heel Trudeau op wouter stemt maar om te voorkomen dat wouter ineens op mij stemt, stemde ik dus op hem. Hij gaf op het einde geen uitleg meer, alleen korte berichten.

We zien wel wat het wordt ;)

 ::zwaai::


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #49 Gepost op: 22-12-2016, 01:53:42 »
Hillo wil Lucy eruit, misschien zelfs met een (nep)-idol:

Hooooooi ::zwaai::

Weer een week voorbij en ik baal een beetje. Ideaal gezien zie ik nu eigenlijk Lucy vertrekken. Zij is vet pissig dat ik haar bondgenootje Max heb weggestemd de vorige keer. En terecht natuurlijk, maar nu vertrouwt ze me niet meer.



Maar ik vind m'n verbond met Niek en Swifty veel te belangrijk om dat nu al op te blazen. Ik kan natuurlijk altijd terugvallen op HIDM, maar die vertrouw ik eigenlijk niet helemaal en die wil ook niet Lucy eruit. Dus misschien moet ik lief zijn en Trudeau trouw blijven en mee gaan op Wouter. Al heb ik na vorige week echt wel een goede positie bij Wouter voor nu. Hij kan nog steeds weinig want alleen MC is hem trouw en Roy misschien. Dus het liefst zou ik hem nu wéér redden en Lucy blindsiden. Er is zelfs een manier waarop dat kan én ik het vertrouwen binnen Trudeau bewaar >:D We hebben namelijk de Ogopogo idol, die we naar Wouter kunnen doorsluizen alsof hij 'm gevonden heeft. En dan redt hij zichzelf en gaat Lucy eruit ::hyper::



Maar. Ook dat willen Niek en Swifty niet. Dus uiteindelijk gaan we op Wouter stemmen. Op zich kan ik hem missen binnen m'n eigen spel. Ik denk dat ik nog wel even goed zit met Swifty en Nieky (of Swillieky, zoals we ons nu noemen ;D), zeker omdat HIDM's groep nog best groot is, dus mij wegstemmen zou geen goeie move voor ze zijn. En als Wouter wegvalt is Roy een vriendje kwijt en kan MC ook niets anders dan met Swillieky meegaan. Dus laten we het maar doen. Enige belangrijke vind ik wel dat MC ervan op de hoogte is, dus die licht ik in.

Wouter, echt jongen, ik heb het geprobeerd. Maar het vertrouwen van Swifty en Niek en misschien zelfs van heel Trudeau is belangrijker op dit moment. Sorry ::sorry::



Lucy komt ook bij-biechten ;D

MERGE!

Ik heb echt het hele spel nog niet gebiecht, maar goed, we zijn dan ook niet echt op de eilandraad geweest met Trudeau (behalve die keer dat Loenev eruit ging en dacht dat ze mij weg zou krijgen, hahahaha). Maar nu moesten we van ons eiland af en duo's maken en samensmelten! Eigenlijk best snel al!

Er zijn twee belangrijke allianties nu: die van Trudeau, "Gays, Gals en Niek" en die waar Bjorn in zat, "Hillo's bitches". Verder heb ik een supersolid F2 met HIDM, hebben we een Trudeau F3 groep met Niek, een F3 groep met Hans, en vertrouw ik Hillo niet. Hillo wilde namelijk ineens niet meer Wouter weg, en Roy ook niet. Ze wilden op Max stemmen, maar die zat in mijn andere alliantie, dus dat was niet de bedoeling. Alleen Roy en Hillo leken te proberen Wouter te beschermen... plus Wouter is gewoon veel gevaarlijker.

Maar goed toen zei HIDM ineens in Hillo's bitches dat Hillo zei dat ze op Hans gingen, en toen kwam Hans met een idol!!! Hans had dus gewoon de Laurier idol gevonden en er niets over gezegd. Dus wij helemaal excited een nieuw plan bedenken: HIDM bleef op Wouter, maar Niek, Max, Hans en ik gingen op Molcrazy. Wouter had namelijk al tegenstemmen en zou dus volgende week bij een gelijke stand eerder gaan dan Hans. Hans zet z'n idol in op zichzelf en de andere Trudeau-mensen zouden op Hans stemmen. Zouden... want toen kwam Hillo opeens vlak voor de deadline met dat het toch Max was geworden en was ons hele plan naar de knoppen boehoehoe. En Max dus weg... dat maakt de kansen voor Hillo's bitches wel heel klein, dus HIDM en ik moeten komende week even damage control doen bij Trudeau. Oh ja en er heeft ook nog steeds iemand in Trudeau een idol en het is volgens mij niet HIDM of Niek. Eng!!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #50 Gepost op: 22-12-2016, 02:01:02 »
Lucy leeft nog!

Hoi! Volgens mij is het vertrouwen in Trudeau redelijk teruggekeerd. Ik heb inmiddels 3 idolclues en een lege idolplel gevonden, dus iemand in ons kamp heeft de Ogopogo-idol en ik ben bang dat het iemand is die niet aan mijn kant staat. Niek en Swifty zweren dat ze hem niet hebben, Hillo denk ik ook niet en HIDM heeft hem sowieso niet. Hans ook niet want die was heel schattig nog aan het raden. Het enige voordeel is dat ik inmiddels wel weet wie de Trudeau-idol heeft, namelijk Hillo. Die kwam ineens uit de kast. Dus nu zijn we weer terug bij af, met weer 1 onbekende idol. Alleen deze keer kan ook iemand van Laurier hem hebben... Dat is wel eng.

Maar goed, nu het vertrouwen in de Gays, Gals en Niek weer een beetje is teruggekeerd heb ik goede hoop dat Wouter er deze keer wel echt uitvliegt, mits hij geen idol heeft. Hoe dan ook moeten we er dus voor zorgen dat Wouter zich veilig voelt. Wouter heeft aan Hillo het plan voorgelegd om een F6 te vormen met hem, Hillo, MC, Niek, Swifty en Lan, maar Hillo heeft dat naar ons doorgespeeld dus ik denk niet dat Hillo het daarmee eens is. Wouter wil Hans laten denken dat zij op mij gaan, zodat ik mijn zogenaamde idol speel, maar eigenlijk stemmen ze op Hans. Maar ik heb geen idol en Swifty, Niek en Hillo doen als het goed is niet mee met Wouter, dus ik neem aan dat het goedkomt. Splitten voor het geval dat er een idol is, kan niet want we weten niet wat Roy doet. Roy zou best Wouter kunnen stemmen, maar hij zou net zo goed Hans kunnen stemmen.

--

Oké, stemming geweest en ik leef nog! Roy heeft zijn dubbele stem op mij ingezet, maar de rest is trouw geweest en zelfs Lan heeft for some reason op Wouter gestemd... Die jongen is echt zo wispelturig als die schelp uit Pluk van de Petteflet. Maar goed, wat hij wil, Wouter is nu in ieder geval weg, yes! HIDM had dus tegen Roy gezegd dat wij toch ineens op MC zouden gaan, uit angst voor een idol bij Wouter. Dat maakte Roy weer paranoia, waardoor die met Wouter en MC mee ging stemmen. Maar dat is dus mislukt, dat scheelt weer. En Roy komt nu huilend terug bij ons omdat z'n plan mislukt is en hij verder niks meer kan. Het enige probleem is dat er nog steeds ergens een idol moet zijn, tenzij die met Wouter mee naar huis is gegaan. Ik denk zelf dat Lan hem dan heeft, of alsnog Roy, maar die kans is kleiner. MC zou ook nog kunnen, maar die dacht volgens Roy dat hij af zou vallen, dus dan had ie hem wel ingezet. Anyway, eigenlijk kan alles dus nog. Ben in ieder geval blij dat Trudeau F5 weer solid is.

Wouterv komt aan in Ponderosa:

Hey, Max. Als je nog vragen hebt over de stemming dat jij eruit ging. Ik kan ze beantwoorden.

1) Er is een klimaat van alles voor trudeau. Iedereen weet dat dit trudeau niet de F6 gaat zijn. Ik heb geprobeerd via Hillo en Royl om een meerderheid te hebben. Royl heeft meegestemd met mij, zelfs met dubbele stem. Hillo wou enkel mee als hij Swifty en Nieky meekreeg. Dat is niet gelukt, ze hebben gedaan wat voor hen het beste leek. Kudos to them.

En of Lan of MC heeft ook tegen mij gestemd. Ik denk Lan.

2) HIDM. Hij lijkt mij de trudeau-leider en wou mij al vorige ronde eruit. Goed voor hem, want ik heb alles gedaan om bij de andere wantrouwen erin te stampen om hem er uiteindelijk uit te krijgen.He got me before I got him.

3) Neen. Ik heb gescrambled wat ik kon. Ik heb gewoon de pech gehad dat mijn allies (Molbelg, Giorgio en Loenev) bijna allemaal voor de samensmelting eruit gingen. Waren er 2 van de 3 nog bij, hadden we een ander spel. Maar survivor is omgaan met de kaarten die je hebt. en met een paar 2'en kan je niet tegen een full house.

4) als de andere slim zijn en nu MC/Lan gebruiken kan het Hillo zijn. Als ze eerst laurier wegwerken, HIDM

5) spelsgewijs: HIDM of Lucy. Ik hou van blindsides

6) Ik denk MC of ROYL. MC als ze eerst laurier wegwerken of ROYL omdat hij met dubbele
stem op Lucy gingen.

Ik heb gedaan wat ik kon. Ik vond het heel fijn
(maar ik had graag de touchy subjects gedaan)

Hij wordt natuurlijk met open armen ontvangen:

Gegroet, onderdanen van de Ponderosa koning. Het is ik, de Ponderosa Koning, die jullie mag verwelkomen.




Er zijn hier 3 simpele regels..

1) Wanneer de Koning spreekt, zwijgen zijn onderdanen.
2) De Koning wijst aan wie mag spreken.
3) De Koning heeft 90% van de tijd gelijk.

Nu voor de belangrijkste vraag van de Koning...


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #51 Gepost op: 22-12-2016, 02:11:11 »
Iedereen denkt dat Lan geflipt is in plaats van Molcrazy, zelfs Lan begint te twijfelen:

Hey, een vraag: Ik heb toch op Lucy gestemd?  ::rofl:: Ik snap niks van de stemming en ik heb mijn verzonden berichten niet op bewaren staan.

En biecht voor je beeld: Ik hoopte door te gaan met sterke groepen uit elkaar te kunnen gooien en in het midden te hangen, maar dat plan werkt niet zo goed als er 6 samen spelen  ::rofl:: Ik probeer mezelf beschikbaar te maken bij een aantal Trudeau's als optie om hogerop te komen binnen de rangorde als vrije outsider. Tot nu toe met weinig succes, maar ik probeer de contacten wel aan te houden. Komende ronde is het laatste 9 en een aantal van Trudeau hebben me wel benaderd om tegen de grotere bedreigingen te gaan, dus ik hoop dat ik deze saaie Pagong wat kan opschudden.

Molcrazy zijn plan is geslaagd:

Hey D*N,

Nou nou nou, wat een eilandraad weer. Goed, uiteindelijk had ik op Lucy kunnen stemmen maar dat had niets uitgemaakt want dan stond het 6-5 ipv 7-4. Het voordeel is nu dat er bij Trudeau nagedacht wordt over de zevende stem op wouter. Bovendien heb ik nu met de meerderheid gestemd ::tandpastasmiley:: Sjah, als er niets aan te doen was, wel even Swifty, Nieky en hillo te vriend houden.

Oooh en Hans (toch?) wil Lucy niet tegenhouden op het board ::) dit spel mag nu nog niet gedaan zijn, we zijn nog maar net begonnen!

 ::zwaai::

Nieky ontmoet Max:

Max is zo'n schatje in real life.
Sneu dat ie de dupe moest worden van kingpin HIDM  ::hug::

Een immuniteit ligt op de loer:

Oh Hans zorgt er even voor dat ik misschien toch nog immuniteit kan winnen. Zou leuk zijn een keertje ;)

Gelukkig ging om 7 uur toch al de wekker

En hij wint:

Heb ik nu echt een individuele proef gewonnen  ::oink::



Sorry er moest een Max-plaatje komen vandaag....

Tijd om het spel weer eens op zijn kop te zetten? Of niet D*N ?


Hans was helemaal into zijn Anna rol ;D

Wat een superleuk spel was dit! :D Ik heb er echt van genoten. ::jaja::

Bedankt Roy. Doordat jij zo snel gevangen was, moest ik je tegenhouden, anders zou ik zelf nooit het spel kunnen winnen. Dus ik heb m'n leven in de strijd gegooid, Molcrazy loerde constant op mij, maar ik moest het risico nemen! Gelukkig hielp hillo me een handje, zodat ik de ketting kon pakken. En ik heb je nog kunnen bevrijden ook! Helaas bepaalde het lot toen dat het al snel over was.

En nu weer: eilandraad... Gaan we weer, afspraken maken en verbreken, liegen en de waarheid spreken, vertrouwen en wantrouwen. All over again. Alhoewel... misschien wordt het dit keer wat minder spannend. Er schijnt algemene consensus te bestaan om deze ronde swingvote Lan naar huis te sturen, die tot nu toe vrijwel altijd met de meerderheid heeft meegestemd en mij al meeermaals heeft verraden. Ik zou niet rouwig zijn om zijn vertrek. Maar: niets is wat het lijkt! Ik hou m'n ogen en oren open, mochten er toch nog andere plannen worden gesmeed...

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #52 Gepost op: 22-12-2016, 02:13:56 »
Nieky maakt een seks vergelijking:

Me and hillo right now



Ik heb zo'n spijt van meedoen aan dit spel  ::rofl::
Hillo wil persé Lucy weg.
Ik wil Lucy ook wel weg, maar HIDM moet toch net wat meer weg denk ik. En ik ben nu mijn poot aan het stijfhouden. Lucy heeft tegenstemmen, HIDM niet. HIDM is meer in staat immuniteit te winnen dan Lucy. HIDM heeft meer contactjes dan Lucy.....

Als ik dit spel wil winnen, dan moet dit gewoon. En Swifty is het met me eens gelukkig.

Hopelijk gaat hillo niks geks doen, hij heeft ons opzich nodig als hij in Cuba zit dus verwacht het niet. Doet ie het wel, dan hou ik de idol voor mezelf. Lekker puh

Hoe harder die roept dat HIDM moet blijven, hoe stugger ik blijf. Dit is de reden dat we altijd ruzie krijgen volgens mij  ::rofl::

Oja: Voor de kijkers die zich afvragen, waarom ik opeens zo graag mijn oud-bondgenoten Lucy en HIDM weg wil hebben. Als ik nu met ze naar de finale loop dat was de move op Max redelijk dom. Dan stop je halverwege met een plan , en dat klinkt heel dom. Dat is net zoiets als halverwege de seks stoppen zonder het hoogtepunt.



Oké, misschien niet helemaal, maar je snapt vast wat ik bedoel  ;D

Molcrazy zou het fijn vinden als veel mensen sneuvelen ;).

Hey D*N,

Man man man, op wie morgen te stemmen?

HIDM of Lucy of toch iemand anders?

Nieky en Swifty willen graag HIDM weg, hillo liefst Lucy. Volgens Swifty zou HIDM aan Lan en mij voorstellen om samen op Hans te gaan en aan Hans om op Lan of mij te gaan. Nu ja, volgens Swifty, volgens Lan heeft Swifty die info.

En hillo en Nieky willen echt final four doen en samen door tot het eind. Nou, het zou wel mooi zijn als die heren ergens tussendoor ook nog sneuvelen ;D

Soit, we zien het wel, ik moet gaan slapen.

 ::zwaai::

The big move volgens Swifty:

Als het goed is gaat het knallen deze Eilandraad...
Niek, hillo en ik hebben een hecht verbond (ik vertrouw hen daar echt in), en met MC als vierde zien we ons wel fijn naar de (halve) finale gaan.
De grootste tegenstand zullen wij ondervinden van HIDM en Lucy. Die twee lijken mij wel te vertrouwen, en lijken niet door te hebben dat ik intensief contact heb met mn Niek. Wat los contact met Hillo vermoeden ze vast wel, net zoals met MC maar ja MC heeft met iedereen los contact  :P
Vroeg of laat zullen we moeten stemmen op HIDM en Lucy. Ook al hebben we met hen eigenlijk een F5 afgesproken.
Het moment voor deze blindside is nu gekomen.

Het was een hevige discussie tussen ons drieën. Lan en MC willen meestemmen op het liefst HIDM en Niek en ik vinden HIDM ook gevaarlijker overkomen dan Lucy. We denken dat HIDM beter contact heeft met Hans en Roy dan Lucy. Hillo is daar minder zeker van, heeft liever nog wat langer het vertrouwen van HIDM (die hem meer lijkt te vertellen dan Niek en mij) en denkt dat het wegstemmen van Lucy door HIDM begrepen zou worden, en dus meer rust in het kamp geeft de komende week. Lucy zou heftiger kunnen reageren en daardoor eerder Lan en Roy kunnen overhalen, denkt hij.

Uiteindelijk heeft Hillo toch toegezegd op HIDM te stemmen, maar hij heeft er buikpijn van, zeker ook vanwege zijn vakantie de komende twee weken.

Het gaat iig ophef geven, en het maakt de komende 2 weken inderdaad erg belangrijk, we moeten na deze Eilandraad de basis leggen voor onze F3 (F4 met MC erbij).

Ik ga er vanuit dat er niet op het laatst alsnog een idol wordt gespeeld. Dat HIDM en Lucy echt geloven dat wij allemaal volgens hun plan op Lan stemmen. En dat HIDM dus echt niet ziet aankomen dat hij Survivor zal moeten verlaten.
En nu maar hopen dat niemand mij een rad voor ogen draait  :P


Mijn stem gaat naar HIDM
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #53 Gepost op: 22-12-2016, 02:16:52 »
Molcrazy voelt zich niet zeker:

Hey D*N,

Pfff, gisteren leek hillo nog niet overtuigd en nu plots wel. Dit zou goed nieuws moeten zijn maar vreemd dat hij ineens zo snel draait. Is hij wel gedraaid? En dan al die idols. Ach ja, ik hoop dat ik erin blijf maar besef ook dat ik uit het minderheidskamp Laurier kom. Echter, alle (of de meeste) spelers zijn ervaren en moeten beseffen dat het nu het moment is om iets te doen want zoals ik in het eilandraadtopic zei kan het niet de bedoeling zijn om Laurier weg te stemmen en vervolgens zelf weggestemd te worden.

Brrr, dit spel ook: het ene moment voel je je zeker, het volgende denk je dat je eruit gaat.

 ::zwaai::

Een heartbroken Hillo:

*loopt naar de urn. Pakt de pen. Wacht heel lang. Wil iets opschrijven. Bedenkt zich. Zucht.

Wat een kut eilandraad is dit. Ik ben schaakmat gezet door Swifty en Nieky en er is niks wat ik kan doen. Als het aan mij lag hadden we Lucy nu geblindside, maar dat zit er voor hun niet in. Zij willen per se HIDM, mijn oprechte Final 2... Oké, helemaal oprecht is dat nog niet, want als ik had gedacht dat ik van 'm zou verliezen zou ik 'm t.z.t. toch weggestemd hebben en ik denk dat die kans groot was, maar toch. Dit is veel te vroeg. Ik heb nog overwogen om gigantisch te gaan klokkenluiden en de vote te switchen naar Swifty, maar dan MOET ik met Hans en Lucy gaan samenwerken en die vertrouw ik het minst van allemaal.. Aangezien MC (en hopelijk Lan) ook on board zijn met Swifty en Niek kan ik gewoon niet anders dan meegaan... En ik haat het. Ik ben er oprecht al twee dagen misselijk van. Maar als ik nu iets gedaan had lag ik er in m'n vakantie sowieso uit. Dus het is veiliger om dit te laten gebeuren. Voor eeuwig gehaat te worden door HIDM. En echt, ik weet dat ik je stem kwijt ben nu Jesp, en terecht want ik heb je bedrogen, maar ik hoop heel erg dat als je dit leest dat je het snapt en me in elk geval op persoonlijk vlak kan vergeven.

Ik stem op HIDM ::niet-ok:: Zet je er een hartje voor me bij??


*loopt snikkend terug naar tribal.

Nieky-Hillo vertrouwen is toch niet 100% weer:

Pfff wat een spel....

Ik denk dat ik hillo overgehaald heb, maar vertrouw hem nog niet helemaal in deze stemming. Ergens zie ik hem wel meestemmen. Dat het 5-4 wordt voor lan weg. Lan gaat weg, en dan zijn er dus 2 verraders oeps.

Maar zal zo'n vaart wel niet lopen. Wilde de optie even biechten voor het geval dat  ;D Kom ik minder dom over.

Oja, lan gaat eng doen. Die ging ineens zeggen tegen HIDM dat Swifty weg moest. Yeah right. Dat was onze enige connectie met hem. Heel raar verhaal. Lan moet wel met ons meestemmen eigenlijk haha.

T zal wel goed komen. Stem komt zo, met 1000x excuses. Ik vind het heel lullig, en ik vind hem heel tof spelen dit jaar. Maar juist daarom, liever geen finalegenoot  ::zwaai::

Pfffff wat haat ik mezelf om deze  ;D
Volgende spel ben ik weer stemvoer hoor  ::jaja::

Ik stem op HIDM,

Auw, sorry, maar het moet.
Misschien door het lan-verhaal dat ze met de bever-stem hillo of Swifty blindsiden. Maar hey, dan ben ik het niet, en chapeau in dat geval  ;)

In dat geval, moet ik lekker vaak immuniteit gaan winnen, en anders mijn idol maar keer inzetten  ;D

 ::zwaai::

Niet lachen bij de eilandraad, of Jesper, hillo of Lan er nou uitgaat

Ik ga zeker niet lachen :-X
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #54 Gepost op: 22-12-2016, 02:21:52 »
Iedereen denkt dat hij gaat:

Ik stem op HIDM

Waarschijnlijk ben ik op weg naar de jury, maar misschien werkt het  ::rofl::

Aaarghhh, die onzekerheid ineens! Pfff. Misschien ga ik wel :-\\

Hallo D*N! Ik schrijf vanavond Lan op mijn stembrief.

Geen muziek voor Molcrazy, die bewaren we voor de halve finale :-X

Pfff, man Dennis, zoo zenuwachtig dat ik van dit spel word :o

Nou, ben benieuwd naar de opdrachten ::jaja::

O ja, het Frozenspel was wel leuk! Mooi gemaakt. Hopelijk weer spannende opdrachten! Alleen please geen muziek.

Het drama met de idol gaan we even overheen, ook omdat daar niet altijd even leuke dingen zijn gezegd ;).

Dankzij de bekendmaking dat Hidm een idol had begint iedereen te twijfelen aan de idols:

ik wil nog eens kijken of er bij Abeltje een idol ligt

Lucy praat ons bij over deze drama aflevering:

OHMYGOD wat een drama-aflevering... Het begon al met de immuniteitsproef. Echt een superleuke proef, kudos naar de spelleiding voor het verzinnen! Het ging ook erg goed, volgens mij was mijn opdracht niet zo heel lastig, maar toen ging Hillo me lastigvallen. Hillo verplaatste me naar de verkeerde kant van het bord en toen moest ik ineens heel ver lopen. Dat was nog bijna gelukt ook, maar toen kwam Hans net op tijd bij mij om Elsa te bevrijden en won Niek alsnog. Niet dat het veel uitgemaakt had als ik immuniteit gehad had, maar oké. Wel beetje zuur.

En toen... De eilandraad. In mijn beleving was alles zo klaar als een klontje: Lan was een flipper die je nooit kon vertrouwen, dus die moest zo langzamerhand maar eens afvallen. Heel Trudeau zei het ermee eens te zijn en ook Hans zou meestemmen. Maar toen gingen ze dus ineens HIDM wegstemmen, omg!! En HIDM had een idol, omg!! En Roy was voor de verandering geen verrader, omg!! Zoveel verwarring heb ik nog nooit gehad. Maar goed, HIDM was mijn F2 en ik werd verraden door 3 mensen uit mijn F5, dus ik heb een beetje een probleem... De kans is het grootst dat ik volgende Eilandraad eruit lig, maar er is nog een ieniemini kansje dat ik het spel toch nog zo kan draaien dat ik verder kan komen. Hillo lijkt namelijk bereid te zijn om met mij, Hans en Roy op Lan te stemmen deze ronde. Lan heeft als enige meer tegenstemmen dan ik en als het goed is, zitten er aan die kant geen idols meer, dus dat zou betekenen dat ik deze ronde overleef en we de ronde daarna Niek/Swifty kunnen stemmen, afhankelijk van of een van de twee immuniteit wint bij de pegels. Dus er is een kans! Ik realiseer me dat Hillo net zo goed een verhaal tegen me kan ophangen zonder echt bereid te zijn me te redden, maar een andere mogelijkheid heb ik toch niet. Dus ik ga er maar even vanuit dat Hillo de waarheid spreekt en anders is het sowieso klaar.

Er zijn wel een aantal dingen waardoor ik denk dat Hillo best wel eens de waarheid zou kunnen spreken tegen mij. Hillo wilde HIDM helemaal niet weg hebben, hij wilde mij weghebben. Hij had namelijk een F2 met HIDM. Ik had ook een F2 met HIDM, dus nu we allebei geen F2 meer hebben, moeten we elkaar maar beschermen. Bovendien ziet Hillo Swifty als een grote bedreiging voor de winst, dus de F3 die hij met Swifty en Niek heeft, wil hij eigenlijk niet mee naar de finale. Ik vraag me af of het verstandig is voor hem om mij mee te nemen naar de finale, en het is voor mij ook eigenlijk niet slim om Hillo mee te nemen, maar goed. Ik heb geen andere keus en Hillo zegt dat ie het wel wil omdat niemand het verwacht. Dus laten we er maar vanuit gaan dat alles goed komt, meer kan ik nu toch niet doen.

Oh en btw, HIDM heeft dus over heel veel dingen wel tegen mij gelogen, dus ik vind hem ook niet zielig meer. Hij had niet alleen die idol waar ik niets van wist, maar hij had dus ook een F2 met Hillo en hij wist al veel langer dat Hillo de Trudeau idol had. Ohja, en hij heeft een fake idol geplaatst waardoor Niek nu denkt dat hij ook een idol heeft lol. Misschien is Hillo's Trudeau idol ook wel fake... We gaan het zien, ik ben benieuwd hoe het spel nu verder gaat!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #55 Gepost op: 22-12-2016, 02:24:42 »
Zekere voor het onzekere:

De idol die HIDM wilde inzetten is dus uit het spel aangezien hij vertrokken is, toch? Lijkt me niet dat hij dat nog heeft kunnen doorgeven.

Molcrazy haalt 100 pegels uit zijn broekzak:

Okee.

Ik zet trouwens 100 pegels in! pfff, wat zijn ze snel



Nieky Hidm verraad aftermatch:

Oja, biechten dat moest ook nog.....

Ik heb het heel druk! Mijn HIDM-is-weg en wat een drama heeft dat veroorzaakt biecht komt er nog aan!

Vooral dat idol verhaal is raar. Daardoor ben ik hillo gaan wantrouwen... hmm....

Wel fijn dat ik opeens kans maak met een tijdsspelletje nu HIDM weg is :D
En dat donderdag mijn vrije dag is en ik vandaag dus pegels kon vangen.

Molcrazy probeert verder te kijken:

Hey D*N,

Nou, Swifty, Nieky en hillo beweren dat ze met ons vier naar de laatste vier willen. Wel, misschien spreken ze allemaal wel de waarheid maar ik neem het liever niet tegen hen op in de finale. Ik vermoed dat ze dan massa's stemmen van Trudeau gaan krijgen dus voor mij zou het ideaal zijn dat ik in de finale sta met Lan: allebei van Laurier en we zouden minder makkelijk een stem van Trudeau krijgen dan Hans vermoed ik. Hoeveel survivors zouden ondertussen weten dat de finale met 2 is? Als ik mag afgaan op wat ik hoor, nog niemand en als ik mag afgaan op wouter, ook nog niemand anders maar in dit spel weet je natuurlijk nooit.

Nu, wat moet er gebeuren? Ik wil het liefst niet in de finale staan met mijn dichtste alliantie. Hmm, probleem want dat betekent dat ik gebruik moet maken van de 'tegenstanders' om mijn eigen alliantie weg te krijgen en dat wil ik dan ook weer niet want dan sta ik zelf zwakker en dan wil ik toch liever dat iemand van mijn alliantie wint. Owkeej ...

Dus:
Eerst moet Lucy gaan, dan Hillo, dan Hans, dan Nieky, dan RoyL en dan Swifty ::tandpastasmiley::

Nu nog proberen uit te vinden hoe we dat gaan doen want dit spel loopt vaak anders dan gepland ;D

Laters!

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #56 Gepost op: 22-12-2016, 02:25:09 »
Een serieuze biecht van Nieky:

Zoooooo dit gaat me een eilandraadje worden hoor.
Even geen gifjes deze biecht. Het is serieus nu.

The game is on.

HIDM heeft opeens een idol. Daar begon de chaos. 3 opties mogelijk
- De idol was nep
- Hillo heeft idol aan HIDM gegeven.
- Er was nog een idol.

Optie 1 lijkt me niet. Onze lieve presentator zou geen eindeloze discussie accepteren als de idol nep was.

Optie 2 vind ik opeens heel reëel. Hillo was zo snel om dat HIDM ging terwijl hij dat eerst niet wilde. En nu wilde hij opeens lan weg?

Optie 3 is mogelijk, maar 4 idols in een spel lijkt mij erg veel. Bovendien waar zou die gevonden kunnen zijn? Misschien moet ik de veilingdozen nog even checken? Want misschien beschuldig ik hillo van niks.

Dan is er nog iets...... Lucy roept opeens dat ik een idol heb. Dat kan of bluf zijn om mensen uit hun tent te lokken, of ze heeft dat echt van iemand (Hillo?) gehoord.

Zou hillo me zo naaien dit jaar. Hij heeft me ooit naar het einde gebracht, en me ooit genaaid.
Maar waarom zou hij dan die idol aan me geven. Is die idol nep of echt? Ik zie ogopogo in mijn idolbericht staan, dus hij lijkt echt.
En waarom zou HIDM zijn idol niet inzetten als hillo hem aan hem geeft. Heel raar.......

Ik vertrouw nu MC en Swifty 100%. Met Swifty deel ik nu alles. En MC weet inmiddels ook van de idols. En daar kwam interessante info vandaan.

- MC zegt dat Lan zegt dat ze (wie is ze?) voor Swifty of mij willen gaan.
- Lan reageert ook niet op pm's van Swifty.
- Lan zegt dat ze niet op hillo gaan want ze hopen nog dat die flipt.

Dat laatste maakt het hillo-is-een-rat-scenario wel weer reeeler.

Goed de stemming. Wat is mogelijk:
- We zijn nog steeds met 5 en gaan dus gewoon Roy of Hans wegstemmen
- Lan of Hillo flipt. In dat geval gaan ze op MC, want die heeft tegenstemmen.
- Lan en hillo flippen. In dat geval gaan ze op Swifty of mij. Door MC's pm acht ik dit reëel

Op wie gaan ze dan?
- Op Swifty omdat ze immuniteit de volgende keer heeft?
- Op Mij omdat ik een idol heb?

Ik ga denk ik de idol op mezelf inzetten. Ik voel me nu onzeker, dus nu is een moment. Dan overleef ik in ieder geval 1 ronde. Bovendien zou ik als in hun was een dubbelslag willen slaan. Nu Swifty weg (nu kan het nog) daarna ik weg (want dan heeft Swifty immuniteit).

Ik had zo ontzettend graag 1 van de 2 immuniteit gehad. Dan had ik met de idol iig dit overleefd. Maar helaas kwamen de pegels net verkeerd uit met Swifty toen die dagen. De andere heb ik kansloos verloren.

Ben wel trots dat ik niet mijn sociale leven heb verpest door die pegels. Kan me wel de kop in het spel kosten. Maar ik wilde me niet zoals 3 jaar terug er zo in op gaan dat ik met dates non stop pegels zou vangen bv.

Ik denk dat ik idol op mezelf ga inzetten, zodat als ze op mij gaan ik safe ben. Als ze op Swifty gaan is het een dag later einde verhaal vrees ik. But it's a weird game. Misschien flipt lan dan wel weer op Lucy ofzo.  ::rofl::
En misschien is er wel niks aan de hand. Krijgen we dadelijk gewoon een 5-3 in ons voordeel.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #57 Gepost op: 22-12-2016, 02:26:41 »
Molcrazy strategie:

Hey Dennis ::tandpastasmiley::

Dat plan van vorige keer, jah, dat gaat dus niet door ;D

Man man, wat moeten we nu doen. In principe wil ik Lan er wel inhouden. Voor even want ik sta toch liever in de finale met Hans of RoyL. Dit is echter het probleem (afgezien van het feit dat Lan door de meerderheid gezien wordt als de speler die het snelst een mes in je rug zou steken, nog sneller dan hillo dus, vreemd):

- om te garanderen dat ik blijf, moeten hillo/Swifty/Nieky/MC op Lan stemmen want hij heeft meer tegenstemmen dan ik

1) in dat geval kan ik Lan dus niet 'redden'
2) maar stel dat hij mij op Hans wil krijgen en zelf lekker met Hans/RoyL/Lucy meestemt op mij, dan ga ik, zelfs als wij alle vier dan op Hans stemmen
3) als hillo switcht dan moet Lan wél meestemmen met Swifty/Nieky/MC, moeilijk dus als hij net degene is die ervoor zou zorgen dat wij als kwartet (Powerplayers 2.0) in het spel blijven door hem weg te stemmen
4) natuurlijk gaat Lan zich niet veilig voelen als hij meegaat naar de laatste vijf met 'ons kwartet' want dan voelt hij zich misschien wel het vijfde wiel aan de wagen dus daar gaat hij niet voor tekenen

- als hillo en Lan flippen, mja, dan gaan ze een move maken en dan gaan ze waarschijnlijk niet voor de easy vote met meer tegenstemmen (ik dus) maar voor Swifty of Nieky, tsjah, dan wordt het misschien gokken op wie je de idol inzet

- op dit moment (ik zeg wel op dit moment) lijkt het mij cruciaal voor het spel van Nieky, Swifty en mezelf dat wij bij de laatste zes komen anders hoeven hillo of Lan maar te flippen en Swifty en ik zijn gezien

- Lan wil nu wel mee op Hans en belooft Swifty niet op haar te stemmen maar

1) hij wil de volgende beurt dan op Nieky (voor nu zei ik natuurlijk dat me dat goed lijkt)
2) misschien maken ze nu al een move

- Lan lijkt mij te vertrouwen maar toen wouter ging, heb ik hem gezegd dat ik op Lucy gestemd heb en dat volgens mij RoyL zijn stemmen gesplitst heeft om verwarring te zaaien. Lan leek me te geloven maar:

1) je stemmen splitsen zou natuurlijk geen voordeel opleveren want als je een move maakt, zet je die best in op dezelfde natuurlijk
2) volgens mij heb jij ergens al gezegd in het eilandraadtopic dat RoyL 2x op Lucy stemde
3) dus denk ik dat Lan al lang weet dat ik wel op wouter meestemde en dat ik dus minder te vertrouwen ben als hij denkt/dacht

Dus de volgende twee stemmingen zijn belangrijk. We zien wel wat het wordt.

 ::zwaai::

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #58 Gepost op: 22-12-2016, 02:27:40 »
Swifty stemt haar maatje Lan weg:

Twee eilandraden achter elkaar, hoe verzin je het :P Dat vergt even wat tactisch denkwerk. Morgen heb ik immuniteit, dus vandaag niet, dus ben ik target? En hoe zit het met mijn maatjes?

De chaos die HIDM creëerde met het verhaal over zijn idol heeft flink wat wantrouwen gekweekt. Hillo had echt echt echt beide idols gevonden en een echte doorgestuurd naar Nieky. Maar dan was er toch geen echte die HIDM in bezit had? Zou hij een neppe hebben? Maar waarom dan de onrust bij D*N over die berichtjes die niet allebei waren aangekomen? Waarom zo HIDM überhaupt niet zijn idol en zijn biecht in 1 pm zetten?

Of heeft toch Hillo een idol aan HIDM gestuurd? Kunnen we hem nog vertrouwen? Stel hij heeft geprobeerd HIDM te redden, dan is dat niet gelukt, betekent dat nu dat hij zich tegen ons keert? Maar dat zou toch dom zijn, hij komt met ons verder dan met Lucy, RoyL, Hans en evt Lan?

Wat gaat Lan doen, hij is een flipper... en Lan reageerde maar niet op mijn vraag of hij eerlijk tegen mij wou zijn over of hem gevraagd is om op mij te stemmen. Hij zegt er wel iets over tegen Niek en MC, maar niet tegen mij, en hij was mij toch dankbaar? Ben ik dus toch target? Niek vreest meer voor zichzelf, zou de idol liever op hem zetten dan op mij, maar we weten het niet. Hillo stemt graag Lan weg, MC maakt het niet zo heel veel uit wie geloof ik als wij met z'n 3en (of vieren incl Hillo als we die kunnen vertrouwen) maar overblijven.

De knoop doorhakken, toch maar Lan stemmen. Vanmiddag voor de zekerheid Lan nog maar eens een bericht gestuurd. Hij zegt mijn bericht van gisteravond niet gezien te hebben? Hij houdt verder wel een geloofwaardig verhaal. Lucy denkt dat als Lan meegaat, ze Hillo evt ook wel zo ver krijgt. Lan zegt deze ronde nog met ons mee te stemmen en in ieder geval niet op mij te gaan stemmen want ik heb zijn leven gered vorige week.

Wat een chaos weer! Te laat Lan, we vertrouwen je niet meer. Niek zegt tegen Hillo dat hij een idol gaat inzetten, om eventuele stemmen te voorkomen, maar waarschijnlijk bewaart hij de idol tot morgen. Ik roep her en der dat ik mijn item ga inzetten, in de hoop dat mensen eerlijk zijn over hun stemmen, maar je weet maar nooit.

Uiteindelijk toch maar besloten: mijn stem gaat naar Lan. En ik zet mijn veilingitem in, laat maar in het openbaar zien wie op wie stemde.

Dag Lan  ::joehoe:: en sorry ::hug:: maar ik vertrouwde het niet meer omdat je zo lang wachtte met antwoorden...

Hillo geeft zijn (nep) idol voor een moment aan Nieky:

Wiehoe dus ik heb nu 2 idols  ;D.

Oké, dit is geloof ik wel bewijs dat hillo zijn idol niet aan HIDM heeft gegeven. Die idol blijft een raadsel dus.
Verder is het Nieky-heeft-een-idol-mysterie ook opgelost. Dat heeft RoyL geroepen tegen Lucy

Goed, rationeel gezien is het volgende het handigste.

Eilandraad 1 : Lan stemmen en idol bewaren. Roy lijkt ook op lan te gaan en hillo wilde dat ook. Dus lage kans op flippers. Het is heel goed mogelijk dat ik er dan met een idol uitvlieg. Maar ik kan er alleen met een 5-3 uitgestemd worden. De kans dat dat gebeurd is klein, maar wel aanwezig. Of Hans moet een extra stem als veilingitem hebben gehad. Maar ik gok dat dat de freeze is, die moet ergens in het spel zijn gekomen, of die rare idol van HIDM. Bovendien had ik niet mogen weten van de HIDM-idol dus om die reden nu een idol in te zetten is ook niet helemaal fair.

Eilandraad 2: Lucy stemmen, en idol inzetten. Door het verdwijnen van hopelijk lan, is er een 4-3 situatie ontstaan. 1 flipper is dan genoeg. Swifty is immuun dus er gaan hoe dan ook stemmen op mij komen, want MC is minder gevaarlijk. Goed moment voor de idol.

Ik ben van mening dat de tactiek ingesteld moet zijn op beide eilandraden overleven, en op deze manier is die kans het grootste. Wanneer ik in eilandraad 1 de idol zou spelen zou ik die overleven, maar dan kan ik er de ronde erna nog aan gaan. Dan ben ik maar de sukkel die met een idol naar huis gestuurd wordt, maar dan heb ik wel gespeeld om te winnen en niet om 1 rondje verder gekomen te zijn.

Omdat ik toch niet zeker was heb ik even met lan en Roy een final 3 gemaakt. Met lan samen met Swifty en hem. En roy samen met hillo en mij. Maak ik vast geen vrienden mee, maar als ik paranoia ben ga ik dat soort dingen doen.

Ook heb ik subtiel gebluft dat ik de idol ga inzetten, dus hopelijk schrikt dat ook af.

We zullen zien, het wordt in ieder geval de spannendste eilandraad tot nu toe.
Was Loenev er nog maar, toen was alles nog simpel  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #59 Gepost op: 22-12-2016, 12:01:50 »
Lan had iets meer hoop dan normaal, wat misplaatst bleek te zijn:

Ik ben geloof ik chronisch paranoïde in dit spel  ::rofl:: Ik voelde me qua positief safe maar meestal is er van alles net voor de deadline en nu niet, dus wie weet ben ik alsnog doei.

Maar Hans krijgt mijn stem.

Pijnlijke biecht:

Ik zal maar geen HIDM'tje doen.

Groetjes, de sukkel die er met een idol op zak eruitvliegt  ::zwaai::



Nieky staat voor schut:

Unaniem op lan  ::rofl::

Man, wat sta ik voorschut bij de biechtjes achteraf  ::rofl::
En uiteindelijk dus de goede keuze gemaakt.
Maar ik haal wel F6 nu. Met Hillo en Swifty #idols

Paranoia makes you crazy. En dat allemaal door die idol-confession van HIDM  ;D



Wanneer Trudeau niet overlegt, gaat alles wel volgens plan:

Jesper weg, Trudeau overlegt niet, en we zijn voor het eerst unaniem.

Iedereen was het flippen beu denk ik van lan  :-X
Heb mezelf wel weer inpopijopi gemaakt door hem net voor de tribal te beloven op Hans te stemmen, maar dat lossen we in de finale wel op. Kan idol als argument gebruiken of iets. En Swifty deed t ook  ;D

Achteraf waren we nu misschien beter voor Hans gegaan, maar dat kan nog wel.
Hillo lijkt te vertrouwen. Morgen zet ik ZEKER de idol in. En dan F6 met hopelijk hillo-Swifty-MC-Roy en Hans.

 ::ok::

Bjorrn heeft gewacht op de wraak op Lan:

Bjorrn, maat!

Deze was voor jou!



Lan komt Ponderosa binnen:

Welkom Lan,

In ponderosa gelden regels:
regel 1) het nieuwe jurylid trakteert de oude

en nu serieus, welkom hier.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human