Auteur Topic: Bachelorette  (gelezen 14174 keer)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Bachelorette
« Reactie #20 Gepost op: 11-11-2003, 21:31:03 »
Bob is het niehiet, en Bob kan niet kóóóken..

 ;D
No Milk today???

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bachelorette
« Reactie #21 Gepost op: 27-11-2003, 11:41:07 »
Wij krijgen ook 'n Bachelorette!  :D   In wel Irene van de Laar!  :o

Irene als Bachelorette

Een weekblad van deze week meldt dat Irene van de Laar te zien zal zijn in het vervolg op The Bachelor. Niet als presentatrice maar als 'bachelorette'. Irene zou in de acht weken dat het programma loopt een partner moeten kiezen uit 25 vrijgezelle, mannelijke kandidaten. Irene is af en toe te gast als "deskundige" bij RTL Boulevard.

(Bron: Mediawatchers)

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: Bachelorette
« Reactie #22 Gepost op: 27-11-2003, 11:54:09 »
hmmmm...zitten wij op Irene te wachten?
Ze vertelde laatst nog dat er waarschijnlijk een verzoening zat aan te komen met d'r ex.
(Gijs Staverman of zoiets)
Ik vind d'r niet leuk. ;)


excuse me..tis een andere man..ben z'n naam kwijt,ook een dj. ???
« Laatst bewerkt op: 27-11-2003, 12:01:20 door katja02 »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bachelorette
« Reactie #23 Gepost op: 27-11-2003, 16:08:25 »
Irene Bachelorette??!! Lol ;D

De DJ die je zoekt is Wessel van Diepen

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Bachelorette
« Reactie #24 Gepost op: 28-11-2003, 08:42:35 »
Gister belden ze Irene op van radio 538 en daarin zei ze dat dat dus niet klopte. Ze hebben haar wel een keer gevraagd of ze dat wilde doen maar daar had ze geen zin in. Dus geen Irene (of ze mag nix zeggen natuurlijk ::))
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: Bachelorette
« Reactie #25 Gepost op: 28-11-2003, 09:46:36 »
poeh...gelukkig. ;)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bachelorette
« Reactie #26 Gepost op: 2-12-2003, 16:12:51 »
Irene zoekt een man
 
Onze eigen Irene van de Laar gaat volgend seizoen in een nieuw dating-programma uit een groep leuke single mannen de prins van haar dromen zoeken.

Partner
Datingprogramma's schieten als paddestoelen uit de grond. Na de Amerikaanse Bachelor kwam dit nieuwe concept naar Nederland overgewaaid en werd er een Hollandse versie gemaakt met piloot Roderick in de hoofdrol. Hierna kwam Martijn Krabbé in beeld die onbekenden met elkaar laat samenwonen in de hoop de perfecte partner te treffen. Deze lijn wordt nu doorgetrokken, maar er is één groot verschil: geen totale onbekende, maar een echte BN'er gaat de perfecte partner op tv zoeken!

Oproep
Onze eigen Irene van de Laar is de gelukkige hoofdrolspeler die straks voor het oog van miljoenen mensen haar nieuwe levensgezel zal zoeken uit een grote groep mannen. Irene zal een oproep doen aan mannelijk Nederland en diegenen die zich in het wensenlijstje kunnen vinden, zullen gescreend worden door Irene zelf.

Bubbelbad
De titel van het programma is nog niet bekend, wel kan Irene alvast verklappen dat de opnames in het begin van het nieuwe jaar zullen plaatsvinden. Haar vriendin Mariska Hulscher zal het geheel in goede banen leiden. Geen sleaze & dirt in het bubbelbad, maar misschien wel samen in het bejaardentehuis, aldus Irene.

Oproep
Denk jij dé man voor Irene te zijn, stuur dan een persoonsbeschrijving met foto en motivatie naar Holland Media House, t.a.v. 'Irene', postbus 15666, 1200 LX Hilversum of mail naar irene@hmg.nl.

(Bron: RTL Boulevard)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Bachelorette
« Reactie #27 Gepost op: 3-12-2003, 13:05:46 »
Ik zag vanochtend Trista met haar vent zitten bij Larry King op CNN.. ze gaan op tv trouwen of zo, verder heb ik het niet gevolgd.
No Milk today???

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bachelorette
« Reactie #28 Gepost op: 8-12-2003, 19:24:21 »
Ja ze gaan trouwen...
Ik vind het een lekker ding hoor!
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bachelorette
« Reactie #29 Gepost op: 14-03-2004, 23:01:59 »
kijkt iemand naar Trista en Ryan; het huwelijk? volgende week gaan ze trouwen. tis echt zo leuk! vanavond hadden ze een vrijgezellenparty en die van Trista was heel leuk een gezellig...(tenminste zo leek t iig), maar die van Ryan liep helemaal uit de hand. Er waren strippers en de ene helft voelde zich toen neit op hun gemak dus die gingen ergens anders staan en toen werd Ryan helemaal overstuur. t was echt zielig.
Maar volgende week gaan ze eindelijk écht trouwen. T word een hele dure bruiloft. Trista heeft de duurste schoenen die ooit gemaakt zijn aan  ::oink::

Offline Linda79

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Bachelorette
« Reactie #30 Gepost op: 24-03-2004, 14:03:48 »
Ik heb dan "het huwelijk" gekeken, het was mij allemaal iets te.

Een jurk aan je lijf van 250.000 dollar, en dan een uurtje later weer een andere jurk aan hebben van vele dollars.

Maar ik heb met veel plezier naar het programma gekekeken. Ben alleen benieuwd of ze bij elkaar blijven, nu ze eindelijk het "normale" leven weer kunnen gaan oppakken.

Groetjes.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Bachelorette
« Reactie #31 Gepost op: 25-05-2020, 21:59:25 »


Iemand die dit toevallig volgt?
Ik was na Expeditie Robinson even vergeten mijn Videoland op te zeggen, dus ben maar eens gaan kijken wat voor onzin ze allemaal uitzenden. En om een of andere reden kijk ik dan nog wel eens iets wat mij eigenlijk helemaal niks lijkt. Dan kan het alleen maar meevallen.

Het eerste wat me in ieder geval opviel is dat Gaby 'iets' meer plastic bevat dan vroeger. Programma waar ik gigantisch veel vooroordelen over had, maar sommigen zijn toch best schattig. Zoals die kerel die zijn fles wijn meenam.  ::rofl::

Ik ben wel blij dat ik zelf niet meedoe. (Alsof ik qua uiterlijk door de keuring zou komen)

Het viel me eigenlijk best mee, maar ik ga mijn abonnement niet nog eens verlengen.


Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Bachelorette
« Reactie #32 Gepost op: 25-05-2020, 22:25:05 »
typische guilty pleasure tv denk ik, en het kijkt lekker weg. love it

en Gaby is wel een lieverd hoor onder al die botox
chipsverslaafde <3

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Bachelorette
« Reactie #33 Gepost op: 25-05-2020, 22:28:26 »
Oh ja, dat zeker wel. Maar had toch liever de 'vorige versie'

Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Bachelorette
« Reactie #34 Gepost op: 26-05-2020, 22:25:07 »
Even voor de duidelijkheid. Dit volg ik dus echt niet.

Is het overwegen niet eens waard.  ::ohno::

(Al kreeg ik toevallig wel vandaag mail van videoland dat mijn abonnement afloopt)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bachelorette
« Reactie #35 Gepost op: 26-05-2020, 22:26:36 »
Ow gelukkig toch nog iets goed beredeneerd ;D

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Bachelorette
« Reactie #36 Gepost op: 26-05-2020, 22:48:51 »
Ja we moesten iets... haal een 15 jaar oud topic omhoog... in de Relaxhoek spring je in het oog. In de oude widm series ook... in Sport komt brtdm niet. En toen dacht ik: dit is actueel. Dan dit maar (ook weer de boel indekken). Maar inderdaad goed gezien Daisy  ::ok::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bachelorette
« Reactie #37 Gepost op: 28-05-2020, 23:30:12 »
Dit is stiekem best grappig... ::hypocriet::
🜃

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bachelorette
« Reactie #38 Gepost op: 30-05-2020, 18:04:22 »
Yesss Fabian kijk je het ook????

Mijn favorieten zijn Chester en Andreas  ::bravo:: moet afl 3 nog kijken! Ritchie vind ik ook wel leuk  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bachelorette
« Reactie #39 Gepost op: 30-05-2020, 19:22:31 »
Haha ja... ::hypocriet::

Nee Ritchie is echt way too much, ik zou heel ongemakkelijk van hem worden... ::)

Jordy (niet die de witte roos kreeg) vind ik leuk! En Chester is ook wel heel cute. ;D
🜃