Auteur Topic: Bachelorette  (gelezen 14173 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Bachelorette
« Gepost op: 2-11-2003, 12:33:29 »
Vanavond is de eerste uitzending van 't Amerikaanse Bachelorette om 21.00 uur. 't is jammergenoeg wel bijna tegelijkertijd met Expeditie Robinson erop. Daar gaan ze denk ik veel kijkers aan verliezen. :(

Maar goed, dit is er vanavond te zien:
In de eerste aflevering is te zien hoe Trista Rehn de 25 mannen ontvangt in haar villa. Eén voor één stellen zij zich aan haar voor en gooien vanaf het eerste moment hun charmes in de strijd. Uit deze kandidaten kiest ze uiteindelijk haar ultieme man.
Lijkt me toch best aardig om te kijken naar die 25 vrijgezelle mannen.  ;)

In dit topic kun je vanaf nu dus alles kwijt over 't programma. Aangezien nog niet iedereen weet wie er gewonnen heeft neem ik aan, lijkt 't me wel zo aardig om dit topic vrij te houden van spoilers.  :)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Bachelorette
« Reactie #1 Gepost op: 2-11-2003, 14:15:24 »
kijken of ik de video aan het werk krijg...  8)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bachelorette
« Reactie #2 Gepost op: 2-11-2003, 14:24:17 »
kijken of ik de video aan het werk krijg...  8)

Dat gaat bij mij niet lukken helaas, aangezien ik ook ER moet opnemen voor de quotes.  :'(

Zal de Bachelorette ook herhaald worden?  :-\

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Bachelorette
« Reactie #3 Gepost op: 2-11-2003, 14:25:53 »
Dat gaat bij mij niet lukken helaas, aangezien ik ook ER moet opnemen voor de quotes.  :'(

Zal de Bachelorette ook herhaald worden?  :-\

dan neem je Er op, en kijk je B-ette!  :)

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re:Bachelorette
« Reactie #4 Gepost op: 3-11-2003, 09:20:48 »
iemand gisteren Life and cooking gezien?

Carlo en Irene maakten ons lekker door te onthullen dat de batchelorette een man zou zijn, ten minste in die richting gingen de hints die ze gaven.
Ik heb niet het hele programma gezien, dus de "echte" onthulling heb ik gemist.  ::)

zou wel een stunt zijn als het zo was. Wil ik de reactie van de gekozen man zien als hij erachter komt. ;D
we're back :(

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bachelorette
« Reactie #5 Gepost op: 3-11-2003, 10:10:23 »
iemand gisteren Life and cooking gezien?

Carlo en Irene maakten ons lekker door te onthullen dat de batchelorette een man zou zijn, ten minste in die richting gingen de hints die ze gaven.
Ik heb niet het hele programma gezien, dus de "echte" onthulling heb ik gemist.  ::)

Dat in Life & Cooking ging over 'n ander programma in Engeland en niet over deze Bachelorette uit Amerika. In Engeland was 'n programma waarbij de vrouw ook uit 25 mannen moest kiezen en in de finale werd dan verteld dat de vrouw in kwestie 'n transseksueel was en nog niet alle operaties had gehad. Ze was dus eigenlijk nog 'n man. De 25 vrijgezelle mannen die hebben meegedaan proberen via de rechtbank nu voor elkaar te krijgen dat 't programma niet wordt uitgezonden. Zo erg zijn ze er dus blijkbaar van geschrokken.  :-\

Maar goed, ik heb gisteren na ER nog 'n stukje van deze Amerikaanse Bachelorette gezien en als ik 't goed begrijp is deze dame een van de dames die ook al meedeedaan de Bachelor, maar niet heeft gewonnen. Ik vond 't best grappig, maar ik heb er te weinig van gezien om 't helemaal goed te kunnen beoordelen. 't leek mij eigenlijk gewoon precies de Bachelor, maar dan met 25 knappe mannen in pak. Best leuk dus.  ;)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Bachelorette
« Reactie #6 Gepost op: 3-11-2003, 10:43:43 »
In Engeland was 'n programma waarbij de vrouw ook uit 25 mannen moest kiezen en in de finale werd dan verteld dat de vrouw in kwestie 'n transseksueel was en nog niet alle operaties had gehad. Ze was dus eigenlijk nog 'n man. De 25 vrijgezelle mannen die hebben meegedaan proberen via de rechtbank nu voor elkaar te krijgen dat 't programma niet wordt uitgezonden. Zo erg zijn ze er dus blijkbaar van geschrokken.  :-\


Terecht, dat vind ik echt een hele vuile manier van iemand bedriegen. Ik hoop dat ze de rechtszaak winnen, want dat is ongeoorloofd.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bachelorette
« Reactie #7 Gepost op: 3-11-2003, 10:52:19 »
Terecht, dat vind ik echt een hele vuile manier van iemand bedriegen. Ik hoop dat ze de rechtszaak winnen, want dat is ongeoorloofd.

Op zich ben ik 't met je eens, maar deze transseksueel wordt dus wel 'n vrouw binnenkort. 't is dus niet zo dat ze man blijft. Daarom zou je kunnen zeggen dat ze eigenlijk niks fout hebben gedaan. Maar ik ben zelf ook van mening dat ze die mannen er eerst van op de hoogte hadden moeten stellen, maar dan was 't schrikeffect (en daarmee denk ik ook de hype rondom 't programma) natuurlijk niet zo groot geweest.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Bachelorette
« Reactie #8 Gepost op: 3-11-2003, 11:18:48 »
Dan nog. Ze houden iets verborgen voor de mannen, wat mijn ogen niet mag. Ik vind het best dat je heel ver mag gaan in een programma zoals in 'Masterplan' is gebeurd, maar je moet er wel zelf voor tekenen. Die mannen van dat programma worden erin meegenomen zonder dat ze het zelf willen. Bovendien vind ik het zeer ongepast dat je zo'n groot geheim (ik ben eigenlijk een man) niet verborgen mag houden, in een relatie moet je ook volledig eerlijk zijn en geen dingen verzwijgen, zeker niet zoiets. Zelfde verhaal was toen met Kelly (uit BB), ze had toen seks gehad met een jongen zonder te vertellen dat ze transsexueel was. Alles best hoor!, maar wees er wel eerlijk over.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bachelorette
« Reactie #9 Gepost op: 3-11-2003, 11:24:10 »
Ze hadden gisteren Kelly opgetrommeld bij Life & Cooking om haar mening te geven over dit programma. Ze vond 't natuurlijk allemaal gewoon kunnen en vond 't 'n hele mooie vrouw, waaraan je helemaal niet kon zien dat ze transseksueel was. Kelly had trouwens ook nog 'n slap excuus dat ze Andries (die jongen waarmee ze iets had in BB) niks had verteld: "hij sprong zelf gelijk op me en toen had ik geen tijd om 't 'm te vertellen" of iets van die aard.  ::)

Maar ik ben 't zeker met je eens hoor dat die mannen dit van te voren hadden moeten weten. Ik denk wel dat ze dan geen 25 mannen hadden kunnen vinden, die mee wilden doen.  ;)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Bachelorette
« Reactie #10 Gepost op: 3-11-2003, 11:30:04 »
Haha, okee dan! Kunnen we weer ontopic  ;D Heeft iemand misschien een foto van de 'Bachelorette', kan ik mijn oordeel geven!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bachelorette
« Reactie #11 Gepost op: 3-11-2003, 11:45:26 »
Dit is d'r:



Trista heet ze.  :)

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bachelorette
« Reactie #12 Gepost op: 3-11-2003, 21:09:00 »
En als je niet wil weten hoe het afloopt, moet je dus het onderwerp "bachelor" mijden...
Ok ik zal niks verklappen, maar ze kiest een goeie!!

Ik wil eigenlijk wel kijken, maar het staat recht tegenover Flikken...
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Bachelorette
« Reactie #13 Gepost op: 4-11-2003, 10:17:26 »
Dit is d'r:



Trista heet ze.  :)

Tja, eeuhmm....nee! Ik ben er nie kapot van.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Bachelorette
« Reactie #14 Gepost op: 4-11-2003, 10:18:40 »
ik ook niet...  ::)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bachelorette
« Reactie #15 Gepost op: 4-11-2003, 10:26:56 »
Effe voor de duidelijkheid: Trista is niet de transseksueel van dat Engelse programma. Dit is dus gewoon 'n complete vrouw.  ;D

Ik vond haar in de aflevering zondag knapper als hier op de foto trouwens, al ben ik er ook niet zo kapot van. Ze is echt zo Amerikaans.  :-\

Bij de mannen zaten trouwens wel 'n aantal lekkere hapjes tussen.  ;)

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Bachelorette
« Reactie #16 Gepost op: 4-11-2003, 10:28:58 »
Tja, eeuhmm....nee! Ik ben er nie kapot van.

Ze heeft anders wel veel weg van Jewel Kilcher. ;)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Bachelorette
« Reactie #17 Gepost op: 4-11-2003, 10:35:22 »
Ze heeft anders wel veel weg van Jewel Kilcher. ;)

Ja, en Sugar Lee Hooper heeft wel wat weg van Jaap Stam  ::)  ;)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Bachelorette
« Reactie #18 Gepost op: 4-11-2003, 12:41:43 »
ik ben het helemaal vergeten op te nemen..  :-[

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bachelorette
« Reactie #19 Gepost op: 4-11-2003, 13:03:31 »
ik ben het helemaal vergeten op te nemen..  :-[

Ik heb 't ook maar half gezien hoor Cora. En troost je: de lekkerste hapjes zitten er nog steeds in!  ;)

Ik denk dat 't nog prima te volgen is als je pas op 'n later tijdstip instapt. Er zijn gewoon wat minder mannen over, maar dat maakt 't juist interessanter. In 't filmpje van volgende week zagen we Trista trouwens al met 'n man of 5 zoenen en verder 'n hoop jaloezie tussen de mannen onderling, dus dit belooft erg leuk te worden.  :)