Auteur Topic: Discussieren over planetrace  (gelezen 3710 keer)

Offline nimrot

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Discussieren over planetrace
« Gepost op: 3-11-2003, 19:30:48 »
Een bericht van mij is verplaatst naar Feedback. Terwijl volgens eigen zeggen je hier kunt discussieren over planetrace.

Dat wil ik dus ook hier dan graag doen.
Want discussieren wil niet zeggen dat je leden die een andere mening heeft dan de jouwe mag verwijderen, of een week geen toegang om te posten geeft.
Het volgende las ik:


Gepost op: Vandaag om 11:15:55 (www.planetrace.org)

Quote from: MaestroNL op Vandaag om 10:43:58
Wederom de quote weggehaald. Omdat wij deze manier van racen vals spel vinden en dat verpest de spelvreugde bij hen die gewoon wel plezier beleven aan het racen dit jaar.

dit was het antwoord van mapel:
Maestro, sorry hoor, maar op planetrace.org vinden wij dit geen sportief gedrag. En ik denk vele users met ons. Als jij de race zo wil racen, dan moet jij dat weten, maar hou dat dan maar op het forum van de Revengers. Hier zijn we daar niet op gesteld.
Ook om de onterechte negatieve klank weer richting PR hebben we besloten je een week een postverbod op te leggen. Je kan echter nog wel de site bezoeken. Mocht je na die week wederom van dit soort acties uithalen dan wordt verder je bezoek aan dit forum niet meer op prijs gesteld.
Ik moet zeggen dat ik dit echt vreselijk jammer vindt Maestro. Ik had gehoopt dat je de, waarschijnlijk onderliggende, rancune richting Planetrace zou weten te beteugelen.
Ik hoop dat je onze maatregel kunt begrijpen.
Als je nog nadere toelichting wenst dan kun je mij mailen op
mapel@realitynet.nl

Met vriendelijke groet
Mapel


Er word dan alwel voor mij beslist dat ik er als gebruiker niet van gediend ben. Maar dan ga je er als gebruiker toch niet mee om.
En gebruikers kunnen dat zelf beslissen en dan ook zelf zeggen.
Allereerst wordt planetrace mede gesponsord door het Ministerie van Buitenlandse Zaken en dus betaald met iedereen zijn belastinggeld, en dus mag iedereen ook een mening hebben.
Mits die niet in strijd is met de grondwet.

Laten mensen zelf hun mening maar geven, wat ze hier van vinden.
Daar is dit forum voor. En ik heb gekeken naar wat er hier geplaatst moet worden en dat is dus echt dit wel.


« Laatst bewerkt op: 3-11-2003, 19:51:28 door mollemans »

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Discussieren over planetrace
« Reactie #1 Gepost op: 3-11-2003, 19:49:05 »
Sorry nimrot maar vele gebruikers zijn er niet van gediend. Dat bepaalde zaken mbt de race 2003 niet aan de verwachtingen nav vorig jaar  voldoen is iedereen duidelijk. Maar dit is de race van dit jaar. Maestro was en is erg negatief in zijn uitlatingen over de race, dat is zijn mening prima, die snoeren we ook niet de mond.

Waar we niet achter kunnen staan is het feit dat er op ons forum zaken worden gepost waardoor in onze ogen valsspel in de hand kan worden gewerkt en of dat nu wel of niet vindingrijk is, heeft daar niets mee te maken. Wij gunnen elke user zijn spel en vinden dat de post van maestro het spel verpest.
« Laatst bewerkt op: 3-11-2003, 19:52:58 door mollemans »
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline nimrot

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Discussieren over planetrace
« Reactie #2 Gepost op: 3-11-2003, 20:16:47 »
Ik kan bij "Wat hier te posten" niets vinden dat je geen tips over spelen mag geven.
Dat je nu vindt dat dat niet mag, ok.
Maar je maakt wel je eigen regels dan door iemand een week niet te mogen laten posten, i.p.v. dat je het even netjes tegen die persoon zegt.

Dat is ook geen net spelletje vind ik dan.

Ik vind je straf gewoon te hoog.
De politie is in Nederland nog soepeler.

Het maakt mij niet uit of je hem wel of niet mag, niet waarschijnlijk. Je moet zelf ook netjes in de regels blijven.



 

Offline nimrot

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Discussieren over planetrace
« Reactie #3 Gepost op: 3-11-2003, 20:24:05 »
En wil je het echt heel netjes doen, dan moet je ook al die mensen die het op de chat waar dit onderwerp zo'n beetje elke dag (zoniet elk uur als er weer gepinned moet worden) aan iemand anders wordt geleerd c.q. verteld, dezelfde sanctie geven als die Maestro heeft gekregen.
 

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Discussieren over planetrace
« Reactie #4 Gepost op: 3-11-2003, 20:33:20 »
Nimrot, de volgorde van berichten geeft niet juist weer wat er precies is voorgevallen. Als je er prijs opstelt wil ik je de correspondentie wel mailen, echter met toestemming van de betrokkene, zodat je een juister beeld hebt. Voorts wil ik stellen dat dit forum een aantal regels heeft. Daar dienen de users zich aan te houden. Indien een user zich niet thuis voelt bij deze regels, dan hoort deze niet in de community thuis en kan dus beter elders waar men zich wel thuis voelt zijn/haar tijd doorbrengen.
Verder is het bespreken van dit soort kwesties op dit forum niet in het belang van onze andere users, die gewoon een leuke, maar vooral sportieve race willen spelen.
Ik verzoek je dus vriendelijk doch dringend deze discussie verder als gesloten te beschouwen.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline nimrot

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Discussieren over planetrace
« Reactie #5 Gepost op: 3-11-2003, 21:23:24 »
Jij wilt dus beweren dat ik dat niet wil???

Dat gaat mij een beetje ver.
Wat ik ook vreemd vind, is dat ik ook geen mening mag hebben. Want andere gebruikers etc.

wie zijn dan die andere gebruikers?????
Ik was ook een andere gebruiker???

Ik speel ook niet vals. Ben ook wel altijd te laat met CP.
Vind er bij vorig jaar vergeleken ook geen klap aan.
Ik ben ook 1 van die andere gebruikers, en ik vind het heel éénzijdig hoe jullie ook nu reageren.

Maar mijn titel is, discussieren over planetrace, dus dit hoeft niet gesloten te worden.
Want dit is planetrace!!!! Ten voeten uit.

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Discussieren over planetrace
« Reactie #6 Gepost op: 3-11-2003, 21:39:02 »
Nimrot, je zegt zelf titel discussieren over plaetrace.

De discussie die je nu voert gaat over een actie die wij hebben gepleegd tegen 1 user. omdat hij aanzette tot een manier van het spel spelen die wij niet acceptabel vonden/vinden.

Verder is pr.org geen planetrace maar een site over planetrace. Discussies over planetrace, zijn meer dan welkom, maar dan wel over Planetrace. Dus zoals het momenteel op het net te zien is en binnekort op tv.

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline nimrot

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Discussieren over planetrace
« Reactie #7 Gepost op: 3-11-2003, 22:39:23 »
Het blijft gaan over planetrace. En jullie denken te kunnen bepalen welke mening iemand moet hebben.

Zal ik je even de tekst hier neerzetten van een chat? Waarin hetzelfde word gedaan en die mensen krijgen geen verwijdering van 1 week.
Dus jullie meten met 2 maten.

Ik vraag je dringend doch vriendelijk, om dan alle valsspelers aan te pakken, of om Maestro weer te laten posten.
Daar gaat het om. Niet om 1 persoons akties. Maar om jullie willekeur.
Het moet leuk voor iedereen blijven!!!
En er moet gemeten worden met gelijke maten.
Dat vraag ik van.


Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Discussieren over planetrace
« Reactie #8 Gepost op: 3-11-2003, 23:06:27 »
Wat gaat er over planetrace, de ban van maestro. Nee dat is iets van regels en het niet naleven van die regels. Bij ,org staat de spelvreugde voor Iedere User centraal en wij denken dat die door het openbaar maken van zon crack danig verstoord is.

Omdat dit een optelsom was in onze gescheidenis met maestro is de ban uitgesproken. Dat diezelfde crack op diverse plaatsen op het net opduikt, is niet iets waar wij ons druk om moeten maken. Maar wij mogen ons het recht voorhouden om dergelijke zaken te weren van ons forum.

Als iemand planetrace dit jaar niet dat vindt wat hij.zij verwachtte is dat zo. Wat dan te doen, je kritiek porberen te gebruiken in een constructieve manier of er gewoon een jaar tussen uit stappen.

Andere users overladen met de negatieve kijk op de race, helpt mensen niet verder en het programma ook niet. Het zou zelfs kunnen worden gezien als een lastercampagne tegen advance


we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline nimrot

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Discussieren over planetrace
« Reactie #9 Gepost op: 4-11-2003, 00:38:54 »
Wil je mij die laatste zin even uitleggen?

Wat kan worden gezien als een lastercampagne en hoe?

En wat heeft dat met mijn vraag te maken?