Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 30278 keer)

Offline imka

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #20 Gepost op: 29-03-2002, 23:04:36 »
De onderhandel-opdracht : Ellen zit toe te kijken met een koptelefoon op.
Bij het (laatste) gesprek tussen Harry en Jantien krijgen we Ellen te zien, die daar zit te kijken zónder koptelefoon.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline tovenaar

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #21 Gepost op: 29-03-2002, 23:07:25 »
de slangen vervolgt zijn weg na wat bokkensprongen: via prince nu dus harry en dan vervolgens jantien (volgende week). Blijven over: george (mol) john (winnaar) ellen (verliezer). Precies de volgorde van de linkerkolom uit de slangentheorie.  :D

George is nu toch echt wel de mol, want volgens mij ging het om harry of george. Zie de geldproef in een eerdere aflevering waarbij nadrukkelijk gezegd werd dat iedereen een ander bedrag kon afhalen. Zowel Harry als George hadden hetzelfde bedrag (1000 euro) opgehaald, waarbij duidelijk te zien was dat george 2 briefjes meekreeg en er maar ééntje inleverde.  ;D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #22 Gepost op: 29-03-2002, 23:07:26 »
Puike aflevering

Goede opdrachten en de goede afvaller gekozen. Ik geloof nog steeds in de slang-theorie. Vandaar mijn keus op Harry volgende week Jantien, verliezer Ellen - John Mol en George winnaar. Ik hoop dat hij klopt al was het alleen maar omdat George dan wint







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
at your service

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Aflevering 8
« Reactie #23 Gepost op: 29-03-2002, 23:10:06 »

Citaat

Geweldige uitzending.
Ellen zei: sjors is de mol niet na haar vraag   ga je met jezelf bellen omdat hij toen een rood hoofd kreeg. Volgens mij kreeg tie dat omdat ze helemaal gelijk had.  ;D

Wel Ingrid, ik kan het alleen maar met je eens zijn.
Anderzijds moet ik voor de eerste keer toegeven dat mijn Mol wel echt On-mols bezig is geweest.
Kan die boompje hakken zeg...
Maar George mag er niet uit. Dan zou de humor plotseling halveren.   :D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline tovenaar

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #24 Gepost op: 29-03-2002, 23:10:09 »
foutje, bedoelde de rechterkolom uit de slangentheorie

Citaat

de slangen vervolgt zijn weg na wat bokkensprongen: via prince nu dus harry en dan vervolgens jantien (volgende week). Blijven over: george (mol) john (winnaar) ellen (verliezer). Precies de volgorde van de linkerkolom uit de slangentheorie.  :D

George is nu toch echt wel de mol, want volgens mij ging het om harry of george. Zie de geldproef in een eerdere aflevering waarbij nadrukkelijk gezegd werd dat iedereen een ander bedrag kon afhalen. Zowel Harry als George hadden hetzelfde bedrag (1000 euro) opgehaald, waarbij duidelijk te zien was dat george 2 briefjes meekreeg en er maar ééntje inleverde.  ;D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Aflevering 8
« Reactie #25 Gepost op: 29-03-2002, 23:11:52 »

Citaat

...
de slangen vervolgt zijn weg na wat bokkensprongen...

Toch wel een hele speciale slang. Die sppring-slangen zie je zelfs niet in de zoo van Antwerpen...
Dumpen die theorie aub...







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 8
« Reactie #26 Gepost op: 29-03-2002, 23:12:43 »
hmmz. ik ga de harry humor wel missen hoor.. :-/

en verder vond ik het allemaal nogal warrig.. werd er bijna misselijk van  ;) ::)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
No Milk today???

aggie

  • Gast
Re: Aflevering 8
« Reactie #27 Gepost op: 29-03-2002, 23:13:19 »
Ik denk dat Ellen en de rest het allemaal beter in kan schatten dan wij.
George werd gevraagd of hij zichzelf zou bellen en reageerde daarop. ALLE kandidaten vonden dat schijnbaar onverdacht, sterker nog: ze vonden het een ontkrachting van zijn mol-schap ;)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline imka

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #28 Gepost op: 29-03-2002, 23:15:17 »
Jantien klaagt dat Harry constant vóór en achteruit reed, maar zij moest toch de weg wijzen, zeggen hoe hij moest rijden.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re: Aflevering 8
« Reactie #29 Gepost op: 29-03-2002, 23:19:08 »

Citaat

Jantien klaagt dat Harry constant vóór en achteruit reed, maar zij moest toch de weg wijzen, zeggen hoe hij moest rijden.


Je raakt echt wel gedesorienteerd als je gekruiste camera's hebt, een weg met zoveel bobbels... ik zou er ook gek van worden :D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Mahtob

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #30 Gepost op: 29-03-2002, 23:19:28 »
Een kleine (doch wellicht biasrijke) deductie:

Uitgangspunt John=mol
- Jantien gaat voor Ellen, zit fout;
- Ellen gaat voor John, zit goed;
- George gaat voor Jantien, zit fout;
- Harry gaat voor Jantien, zit fout;
- John gaat voor Jantien, is gelogen.

Uitgangspunt Jantien=mol

- Jantien gaat voor Ellen, is gelogen;
- George gaat voor Jantien, zit goed;
- Ellen gaat voor John, zit fout;
- Harry gaat voor Jantien, zit goed;
- John gaat voor Jantien, zit goed

Uitgangspunt George=mol
- Jantien gaat voor Ellen, zit fout;
- George gaat voor Jantien, gelogen;
- Harry gaat voor Jantien, zit fout;
- John gaat voor Jantien, zit fout;
- Ellen gaat voor John, zit fout.

Uitgangspunt Ellen=mol
- Jantien gaat voor Ellen, zit goed;
- George gaat voor Jantien, zit fout;
- Harry gaat voor Jantien, zit fout;
- John gaat voor Jantien, zit fout;
- Ellen gaat voor John, gelogen.

Conclusie: Alleen Jantien kan de mol niet zijn







molzot

Offline imka

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #31 Gepost op: 29-03-2002, 23:23:19 »
ja wc eend, tuurlijk, maar Harry zal wel niet uit zz voor en achteruit beginnen rijden zijn vermoed ik.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 8
« Reactie #32 Gepost op: 29-03-2002, 23:24:02 »
ik vraag me iets af hè, namelijk:

in 2 afleveringen moet (als George de mol is) iemand hem gaan verdenken, iets wat ik niet gauw zie gebeuren. Want als niemand hem verdenkt, is er dan wel een winnaar? Het kan zijn dat ze naar de goed ingevulde vragen gaan kijken, maar dan is er toch niet ècht een winnaar (zou het een anti-climaxje vinden).

dit houdt mij bezig.. dus    :-/ (iemand ideeën?)







No Milk today???

aggie

  • Gast
Re: Aflevering 8
« Reactie #33 Gepost op: 29-03-2002, 23:26:55 »
'Conclusie: de mol kan (als de veronderstellingen kloppen) nog John of George zijn.' (Mahtob)

Helemaal mee eens ;)









« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 8
« Reactie #34 Gepost op: 29-03-2002, 23:27:28 »
ideetje: George is niet de mol ;D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #35 Gepost op: 29-03-2002, 23:30:27 »
Geen idee Milk

Weet trouwens wel dat er ook een ander theorie'tje is dat teniet gaat, namelijk dat je aan de achtergrond van de officiële site zou kunnen zien wie er volgende week uit ligt. Dan zou John er uitgelegen moeten hebben. En nu klopt het trouwens al HELEMAAL niet meer want nu zie je Harry op de achtergrond.

PS: Heb geen idee wie de Mol is, mijn Mol (Prince) is weg en nu ben ik het noorden kwijt







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Chareldegaul

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #36 Gepost op: 29-03-2002, 23:31:50 »
Toen George de mol opbelde had hij in zijn ene hand een telefoon bij z'n oor, en in zijn andere hand had hij ook iets vast. Dit leek verdacht veel op een andere telefoon.

Als bewijs voor mijn theorie heb ik hier een foto van george die aan 't bellen is. Ik heb het ietsjes verscherpt om duidelijk te maken dat 't ook werkelijk een telefoon lijkt te zijn.



Ik wil ook nog even vermelden dat ik het vreemd vind dat mijn topic gesloten werd. Ik zal hier wel gruwelijk voor uitgescholden worden van alle kanten maar ik moet 't even kwijt. Door alles in één topic te pleuren over aflevering 8 wordt de zaak ongelofelijk onoverzichtelijk en is er niks meer terug te vinden. Het zou naar mijns inziens makkelijk zijn om een topic te openen over de hints die verborgen waren in deze aflevering. Een topic waar je gewoon gezellig kan zeggen dat je aflevering leuk/saai/ingewikkeld enz vond. Mischien eventueel dan nog een topic voor andere zaken die niet onder deze categorieën vallen. Op deze manier zorg je er voor dat er veel meer overzicht blijft in het forum en dat je niet de hele tijd loopt te zoeken naar een bepaalde hint of iets dergelijks.

Charel







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #37 Gepost op: 29-03-2002, 23:34:51 »
Ik heb 't net al gepost, maar ik post 't nu lekker weer omdat 't alweer naar 'n aantal pagina's terug is gezakt.

Op de muur in 't pand waar ze overnachten stond met tegeltjes (blauw witte tegeltjes trouwens Vlaming: toch weer Jorge?) A J R M. Dit was net voordat George de mol gaat bellen en net nadat hij de 4 kandidaten naar hun kamer heeft gebracht.  :)

Ziet iemand er iets in? Ja dat de J van John er in zit zie ik wel en dat 't ook nog toevallig 4 letters zijn, oke. En de M van mol zit er ook nog in! Maar misschien moeten we iets anders met die letters? (b.v. bij iedere letter 'n X aantal letters verder in 't alfabet nemen?)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 8
« Reactie #38 Gepost op: 29-03-2002, 23:36:10 »

Citaat

Toen George de mol opbelde had hij in zijn ene hand een telefoon bij z'n oor, en in zijn andere hand had hij ook iets vast. Dit leek verdacht veel op een andere telefoon.

Als bewijs voor mijn theorie heb ik hier een foto van george die aan 't bellen is. Ik heb het ietsjes verscherpt om duidelijk te maken dat 't ook werkelijk een telefoon lijkt te zijn.



Ik wil ook nog even vermelden dat ik het vreemd vind dat mijn topic gesloten werd. Ik zal hier wel gruwelijk voor uitgescholden worden van alle kanten maar ik moet 't even kwijt. Door alles in één topic te pleuren over aflevering 8 wordt de zaak ongelofelijk onoverzichtelijk en is er niks meer terug te vinden. Het zou naar mijns inziens makkelijk zijn om een topic te openen over de hints die verborgen waren in deze aflevering. Een topic waar je gewoon gezellig kan zeggen dat je aflevering leuk/saai/ingewikkeld enz vond. Mischien eventueel dan nog een topic voor andere zaken die niet onder deze categorieën vallen. Op deze manier zorg je er voor dat er veel meer overzicht blijft in het forum en dat je niet de hele tijd loopt te zoeken naar een bepaalde hint of iets dergelijks.

Charel


scheld Chareldegaul gruwelijk uit  ::)

maak je niet zo druk man, het gaat al 7 afleveringen zo, waarom dan inene de 8e anders doen? en je naam naast een topic is niet heel koel als je dat denkt hoor  ???







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
No Milk today???

Offline Lampje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #39 Gepost op: 29-03-2002, 23:36:41 »

Citaat


Ik wil ook nog even vermelden dat ik het vreemd vind dat mijn topic gesloten werd. Ik zal hier wel gruwelijk voor uitgescholden worden van alle kanten maar ik moet 't even kwijt. Door alles in é©® topic te pleuren over aflevering 8 wordt de zaak ongelofelijk onoverzichtelijk en is er niks meer terug te vinden. Het zou naar mijns inziens makkelijk zijn om een topic te openen over de hints die verborgen waren in deze aflevering.
Charel


Wie zegt dat jouw 'hint' ook een echte hint is ? Dingen die je opvallen worden in de topic over de aflevering gezegd. De grappige dingen zitten in de topic die speciaal hierover gaat en verder hebben we nog een huiskamerforum, waar de rest besproken kan worden.

Ik vind juist doordat alles per aflevering overzichtelijk bij elkaar staat dat het forum goed leesbaar blijft en overzichtelijk. Moet er niet aan denken om een draadje per opvallende gebeurtenis te hebben.

Just my opinion, don't shoot the messenger  ;)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »