Auteur Topic: Kritische noot over het huidige seizoen  (gelezen 123448 keer)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Kritische noot over het huidige seizoen
« Reactie #160 Gepost op: 5-02-2017, 17:22:10 »
Als we naar de kijkcijfers kijken zijn de kijkers enthousiast. Dat zegt toch ook wel wat?

De Telegraaf is ook de meest verkochte krant van Nederland. Dat betekent echter nog niet dat het de beste krant is. Winnaars bij de verkiezingen zijn ook niet steevast de meest bekwame leiders. En zo verder.
Woosie down?

Offline stijn-h

  • Forumlid
Re: Kritische noot over het huidige seizoen
« Reactie #161 Gepost op: 5-02-2017, 22:54:27 »
Ik had al zo’n vermoeden dat dit topic weer zal opbloeien, na het kijken van afgelopen aflevering.

De mensen die zeggen dat de ‘gewone’ tv-kijker dit mooie en leuke televisie vindt en de aflevering dus goed genoeg is, wil ik echt graag tegenspreken. Wanneer de spellen beter worden uitgewerkt en de mooie beelden hetzelfde blijven, betekent dit toch niet dat de doorsnee kijker het minder leuk zal gaan vinden?

Ik kan me goed vinden in wat Heinz zegt: ‘de regisseur lijkt belangrijker te zijn dan de eindredacteur.’ Ik moet bekennen dat ik zelf tv redacteur ben en daardoor waarschijnlijk ook met een andere blik naar zo’n programma kijk. Bij de spellen wordt telkens wel de denkstap gemaakt: Wat gaan we zien? De vraag: Wat zijn inhoudelijk de gevolgen? lijkt veel minder van belang te zijn. Bij het bedenken van een spel moet elk mogelijk scenario worden uitgedacht. Mijn handen jeuken dan ook bij de meeste spellen, want er is echt zoveel meer uit te halen.

De post van afgelopen aflevering bijvoorbeeld. Alleen de opdracht van Thomas en Jochem leverde een scene op. De rest had de opdracht om tijdens de tocht naar een joker te kijken. Blijkbaar was dit niet te doen. Wij hebben volgens mij zelfs als kijker geen van die jokers gezien. Als het wel te doen was, had dit geen invloed op het spel. Het maakte niet uit dat je als speler geconcentreerd was op het spotten van een joker, want het enige andere wat je te doen had, was genieten van het mooie landschap. Die enveloppen hadden andere opdrachten kunnen bevatten, of er moest sprake zijn van een grotere opdracht tijdens de rit.

Een ander voorbeeld is de auto-opdracht in aflevering 3. Ik vond dit een leuk bedacht spel, maar de spelregels waren niet sluitend. Er was een gebied waar ze binnen moesten blijven, ze moesten zich aan de verkeersregels houden en ze mochten niet stilstaan. De eerste 2 regels zijn verbroken door de de kandidaten. Ze reden op een gegeven moment het gebied uit, over de busbaan en boven de maximale snelheid. Dit had echter geen consequenties. Daarnaast is het gek dat de regels moeten worden verbroken om het spel te halen. Je moet namelijk da auto parkeren om die bibliotheek in te kunnen. Nu ben ik aan het mierenneuken, want het spel was verder leuk en de gemiddelde kijker zal er geen last van hebben, maar als de spelregels wel waren dichtgetikt, was het volgens mij een beter spel geweest.

Ik hoop echt dat er komende seizoenen met een iets andere blik aan de opdrachten gewerkt zal worden, want dat verdient dit programma.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Kritische noot over het huidige seizoen
« Reactie #162 Gepost op: 5-02-2017, 23:37:02 »
Mee eens Stijn. Ik denk zelfs dat als de autorit was geslaagd er per overtreding wel sancties waren gekomen, maar dat maakte nu niks uit.

Ik denk vaak dat bij een bepaald spel, bepaalde scenario's worden bedacht. Maar dat t net zo vaak toch weer Anders loopt.  En dan Moet je als regie bekijken of je direct optreden wil of t nog even aankijkt. Risico van gescript overkomen.

Neem nu de eerste opdracht in t bos.daarvan zegt iedereen oh die keek niet verbaasd . Maar men realiseert zich niet dat t echt niet zo is dat al de shots waarin de tickets gevonden live waren. Dan zou men namelijk met de camera plaatsing  aangeven Waar men moest zoeken.
Het zal eerder zo zijn gegaan als widm tv al zei, dat er werd gevraagd om de scene nog een keer te doen nadat t ticket al gevonden was.

Dit enkel om aan te geven dat je aan 1 Kant t spel hebt en aan de Andere Kant de uitdaging om t geloofwaardig in beeld te brengen.

Daarnaast heb je ook nog mensen die houden van mooie sfeer beelden, mensen die simpered actie opdrachten willen en Andere die mindfuck spellen willen (hufti huis ijsland bv). Al met al kun je als makers moeilijk iedereen tegelijk tevreden houden. Dus ook ik heb zeker kritiek, maar ik Waardeer de poging om er elk jaar iets van te maken en naar de kritiek van vorig jaar lijkt geluisterd te zijn, er zijn minder biechtshots en geen kloosterhint.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: Kritische noot over het huidige seizoen
« Reactie #163 Gepost op: 6-02-2017, 00:29:15 »
Ik hoop echt dat er komende seizoenen met een iets andere blik aan de opdrachten gewerkt zal worden, want dat verdient dit programma.

Dank je Stijn, je slaat de spijker op zijn kop. Dit programma verdient beter.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Kritische noot over het huidige seizoen
« Reactie #164 Gepost op: 6-02-2017, 06:29:53 »
Vond deze aflevering heel fijn omdat je de deelnemers eens kan zien zoals ze waarschijnlijk normaal gesproken zijn als ze niet/minder met het spel bezig zijn. Molacties zijn tenslotte mede herkenbaar omdat gedrag afwijkt van gedrag wat men gemiddeld laat zien en wij kennen de BNers niet. De opdrachten hadden van mij wel spannender gemogen, daar zat niets in om te kunnen mollen zonder in de gaten te lopen.

Het lijkt me een hele toer om zo'n programma te maken waarin elk detail moet kloppen en op elkaar afgestemd moet zijn. Opdat we de mol niet uit de test en executie kunnen halen, niet makkelijk uit de biecht kunnen vissen, deelnemers echt moeten zoeken en het niet al snel weten en dan alles eromheen van de locaties tot mogelijk maken van opdrachten. Ik denk dat het niet zo heel veel beter mogelijk is tenzij je een nog groter budget hebt (maar dat willen wij belastingbetaler niet geloof ik) en nog meer tijd. Hoe moeilijk is het bovendien om én mainstream kijkers enkele hints te geven maar niet teveel voor de molloten?

In elk geval zo bekeken vind ik het tot nog toe een erg geslaagd seizoen. Ik heb veel plezier in het kijken, nadenken, bijhouden en me wezenloos posten  ::rofl::

anoniem 24971

  • Gast
Re: Kritische noot over het huidige seizoen
« Reactie #165 Gepost op: 6-02-2017, 22:17:56 »
Niet per se een kritische noot over dit seizoen, wel over het programma in het algemeen. Aangezien ik het Off Topic topic niet zo geschikt vond hiervoor, maak ik hier gebruik van mijn 'klaagzang.' Ik vind namelijk dat AVROTROS en IDTV zich de laatste paar seizoenen (vanaf 2015) erg radicaal gedragen. Ze willen graag alles zelf in de hand hebben. Niet alleen hebben ze MolTalk eigen gemaakt en min of meer van Arjen Lubach ontnomen, maar ook hebben ze een fanserie waar ik zelf aan heb meegedaan wegens rechtenschending een halt toegeroepen. Persoonlijk denk ik dat Joeri ook niet vrijwillig is gestopt maar dat IDTV daar op heeft aangestuurd. Tot mijn grote verbazing bleek dat de AVROTROS/IDTV laatst ook de eerste vier seizoenen van hun website en van Youtube heeft geweerd: ik krijg ze namelijk niet meer gevonden.

Persoonlijk vind ik dat ontzettend jammer. Ik snap dat er bepaalde zaken gewoon niet door de beugel kunnen vanuit het perspectief van IDTV en AVROTROS, zeker als er rechten worden geschonden. Het is niet meer dan logisch. Maar juist het feit dat mensen zelf aan de slag gaan met het uploaden, bespreken of zelfs creëren van materiaal van WIDM of gerelateerd aan WIDM maakt het programma zo tof. Die nevenactiviteiten zijn voor mij altijd zeker de helft van de lol van het programma geweest. Ik kijk het nu nog steeds met ontzettend veel plezier en de kwaliteit gaat er absoluut niet op achteruit, maar ik merk dat alles erg 'gecontroleerd' is. AVROTROS heeft graag zelf de touwtjes in handen en willen zelf bepalen hoe ze een programma naar buiten brengen. Toch is het wat mij betreft eerder de reacties van de kijkers die het succes van een seizoen bepaalt, en niet de uitgekiemde marketingstrategie die erachter zit. Nu ik seizoen 1 tot 4 ineens niet meer makkelijk kan terugkijken is er bij mij wel iets gebroken, moet ik eerlijk toegeven. Zonde.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Kritische noot over het huidige seizoen
« Reactie #166 Gepost op: 7-02-2017, 02:38:42 »
Het probleem rens ligt bij de licentie. Die ligt voor Nederland dus bij idtv en aan die licentie hangt veel vast. De makers vd fan base- serie Waar je op doelt mogen best een programma maken , maar dat mag dan geen gebruik maken van zaken als joker, test, executie

Tevens is er nog zo iets als copyright en t onrechtmatig gebruik maken van beeld en geluid. Veel vlogs en sites vegen hier hun '!j) mee af en dan snap ik dat je als licentiehouder daar paal en perk aan gaat stellen

Dus ook ik Ben zeker geen fan van dit monopolistisch gedrag maar begrijp t inmiddels wel.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Kritische noot over het huidige seizoen
« Reactie #167 Gepost op: 7-02-2017, 22:52:54 »
Ik vond het ook een prachtige aflevering (nr. 5), maar ik snap ook de kritiek op de opdrachten.

Want wat hebben we nou eigenlijk gezien? Qua opdrachten?

De poster-opdracht was OK. Weinig op aan te merken. Niet heel bijzonder als spel, maar leuk gevonden en prima opdrachtje.

De schiet-opdracht kunnen we als kijker he-le-maal niks mee. We zien niet wie waar schiet. We horen niet van Art wie hoe vaak raakt. Het enige dat de mol kan doen is geloofwaardig alles mis schieten. Over 100 van de 120 kogels heeft de mol geen controle. Daarnaast: ik meen me uit een oud seizoen een opdracht met schieten te herinneren. Nou, toen was dat heel wat hoor. Mocht iedereen één keer, en was er echt zo'n expert bij en er werd gezegd, dit is serious business. Er was zelfs een kandidaat die weigerde. Nu? 20 kogels de man. Dat is dan toch helemaal niet meer bijzonder?

Ook qua spel was hier veel meer mogelijk geweest. Voorbeeld: iedereen schiet één oefenkogel. Dan mag de groep 2000 euro verdelen over de kandidaten, en dan schiet iedereen één kogel voor zijn geldbedrag. Wie de schijf raakt krijgt dat bedrag in de pot. Wie de roos raakt krijgt het dubbele van dat bedrag in de pot. Maar: geld dat de mol schiet, gaat uit de pot. Dan kun je als mol nog mollen bij de geldverdeling, en heeft het zin om als mol zo goed mogelijk te richten.

De jokerzoektocht had ook meer mee gekund. Waarom jokers? Waarom geen geld? Bijvoorbeeld: vier mensen hebben de opdracht "er ligt 500 euro daar-en-daar. Vind het", 2 mensen hebben de joker-maken-opdracht. Vind al het geld voor een verdubbeling. Vergelijkbaar met de jeeps in 2011.

Ondertussen verstop je 500 euro, een joker en een zwarte vrijstelling in de drie karren en zeg je van tevoren tegen de groep: in elke kar ligt iets interessants.

Dan kun je nog steeds mooie beelden maken, maar je krijgt tegelijk een mooier spel. En WIDM is toch boven alles een spel.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Kritische noot over het huidige seizoen
« Reactie #168 Gepost op: 7-02-2017, 23:19:29 »
Nu de Belgische mol weer is begonnen is het nog duidelijker, de Nederlandse versie is gewoon zijn passie, zijn leven verloren. Ik krijg niet meer dat super spannende gevoel, de intense hype en de enorme zin in het programma dat ik afgelopen maandag had bij Belgische versie.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: Kritische noot over het huidige seizoen
« Reactie #169 Gepost op: 8-02-2017, 00:21:59 »
Dan kun je nog steeds mooie beelden maken, maar je krijgt tegelijk een mooier spel. En WIDM is toch boven alles een spel.

Helemaal mee eens. Het lijkt alsof de gemakzucht erin geslopen is. Aangezien de kijkcijfers alleen maar beter worden, zal het helaas ook niet veranderen. Het casten van BNers heeft daar denk ik ook mee te maken. Zet ze in uitzonderlijke situaties en Nederland smult ervan, wat ze ook moeten doen, kijk maar Expeditie Robinson, Expeditie Poolcirkel etc.
Je hebt helemaal geen goede spellen meer nodig, de spellen in ER bijvoorbeeld zijn juist uiterst simpel. En in dit seizoen WidM draaien eveneens zoveel opdrachten simpelweg om iets dat gevonden moet worden, kandidaten die niet afgeschoten moet worden en ga zo maar door. Geen enkele dubbele bodem, heel weinig opdrachten waarbij je twee keer moet nadenken wat nu eigenlijk het verstandigste is om te doen.

Ook al vind ik het gedweep op deze site met de Vlaamse Mol enigszins overdreven, ik krijg van die serie in ieder geval wel het gevoel dat de makers hun best doen er een bijzonder programma van te maken. De eerste aflevering was in ieder geval beter dan wat we tot nog toe gezien hebben in Expeditie Oregon.
« Laatst bewerkt op: 8-02-2017, 00:33:54 door molecula »

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Kritische noot over het huidige seizoen
« Reactie #170 Gepost op: 8-02-2017, 01:42:34 »
Ik vind het vervelend dat het in sommige gevallen telkens een herhaling van zetten is.

Bv, de mol is nooit prominent in beeld in de eerste afleveringen.

De mol zal zichzelf nooit in een biecht verdacht maken.

Rond aflevering 4 kan al het verdiende geld verspeeld worden.

De meest excentrieke deelnemers liggen er het eerst uit.


De groep samenstelling is te voorspelbaar. Je kunt bij wijze van spreken zelf een 12 tal mensen bedenken die precies onder de voorwaarden van de deelnemers vallen, ik noem een Daphne Bunskoek, Sandra Schuurhof, Géza Weisz, Chris Tates, Remy Bonjasky, Pieter Derks, Pepijn Crone, Lucia Rijker, Irene Wust, ze hebben allemaal de WIDM factor, en het zou best leuk zijn daar eens wat andere types tussen te zien.

Van Sanne had ik het idee dat ze al 3 keer had meegedaan in eerdere WIDM's, zo precies past zij in het profiel van een WIDM kandidaat.

Tot slot, maar daar kunnen de makers niks aan doen. Zelfs zonder dat er in het programma ook maar 1 aanwijzing zou worden gestopt zou men er talrijke vinden, heel briljante zelfs, en ik heb het idee dat dergelijke aanwijzingen vaak aangewend worden door de makers als zijnde van hen, want de aanwijzingen van de makers zijn eigenlijk vaak niet echt briljant te noemen.




Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Kritische noot over het huidige seizoen
« Reactie #171 Gepost op: 8-02-2017, 11:48:18 »
Geen enkele dubbele bodem, heel weinig opdrachten waarbij je twee keer moet nadenken wat nu eigenlijk het verstandigste is om te doen.

 

en dat zijn nu juist de opdrachten waar je zoveel uit kan halen. waar kan de mol t beste acteren etc.

idd jammer dat we t hier moeten doen met een 120 kogel shietopdracht waarna de presentator zegt hoeveel er raak waren. een mol enkel invloed op zijn schoten en we moeten maar gissen wie er wat geraakt heeft...


Offline Kritischekijker

  • Forumlid
Re: Kritische noot over het huidige seizoen
« Reactie #172 Gepost op: 8-02-2017, 12:47:00 »

De groep samenstelling is te voorspelbaar. Je kunt bij wijze van spreken zelf een 12 tal mensen bedenken die precies onder de voorwaarden van de deelnemers vallen, ik noem een Daphne Bunskoek, Sandra Schuurhof, Géza Weisz, Chris Tates, Remy Bonjasky, Pieter Derks, Pepijn Crone, Lucia Rijker, Irene Wust, ze hebben allemaal de WIDM factor, en het zou best leuk zijn daar eens wat andere types tussen te zien.



Deze drie hebben dan ook al meegedaan  ::trots::


Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Kritische noot over het huidige seizoen
« Reactie #173 Gepost op: 10-02-2017, 00:07:46 »
De Telegraaf is ook de meest verkochte krant van Nederland. Dat betekent echter nog niet dat het de beste krant is. Winnaars bij de verkiezingen zijn ook niet steevast de meest bekwame leiders. En zo verder.

Nee, dat klopt. Wat het wel zegt is dat de kijkcijfers die al jaren, en nog steeds, heel hoog zijn en waar veel programma makers jaloers op zijn, aangeven dat een heel groot gevarieerd kijkerspubliek grote waardering heeft voor dit programma.
Het valt niet mee een programma te maken waar iedereen evenveel waardering voor heeft. En natuurlijk zijn er kijkers die bepaalde wensen hebben. Maar ik denk dat er toch het meest rekening wordt gehouden met de doorsnee kijker.
Ik hoop dat de volgende afleveringen je minder zullen teleurstellen.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: Kritische noot over het huidige seizoen
« Reactie #174 Gepost op: 10-02-2017, 03:21:10 »
Citaat
idd jammer dat we t hier moeten doen met een 120 kogel shietopdracht waarna de presentator zegt hoeveel er raak waren. een mol enkel invloed op zijn schoten en we moeten maar gissen wie er wat geraakt heeft...

Niet dat het veel had uitgemaakt. Gemiddeld 1 raak schot per deelnemer. Misschien had de Mol nul, dan was iemand met 2. Die verschillen zijn zo klein dat het ons weinig had uitgemaakt waarschijnlijk. Het was voor mijn gevoel een totaal mislukte opdracht.

Gevolg was, dat we hebben gekeken naar 6 mensen die 16 kilometer afleggen in 24 uren. Als ze waren gaan lopen, hadden ze er inclusief opdrachten in drie uren kunnen zijn. Dan hadden we natuurlijk wel 7,5 minuut gemist, die het zoeken naar de tools en het branden van de jokers nu opleverde. Tel daarbij op dat het negen tot tien minuten duurde voor het eerste schot in de eerste opdracht te zien was en je weet dat het eigenlijk ontzettend saaie tv was, waar je in de zoektocht naar de Mol ook nog eens weinig tot niets mee kon.

Ik wil meer van het spel zien.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: Kritische noot over het huidige seizoen
« Reactie #175 Gepost op: 11-02-2017, 02:10:12 »
Zo hoort, naar mijn inzien, iedere aflevering van WIDM te zijn, dat iets gebeurd waarvan je denkt: hé, wat gebeurd nu? Of dat je i.i.g denkt: hoe loopt het in hemelsnaam af? Dat je kosten wat het kost wil blijven kijken. Dat er een twist of extra dimensie aan vastzit. Dat het héél mysterieus, spannend en onverklaarbaar is. Een echte mindfuck waarna je kijkt... dat moet WIDM hebben, dat je echt op het puntje van je stoel zit. I.p.v saaie afleveringen...

 ::bravo::

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kritische noot over het huidige seizoen
« Reactie #176 Gepost op: 11-02-2017, 02:16:14 »

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kritische noot over het huidige seizoen
« Reactie #177 Gepost op: 11-02-2017, 12:49:02 »
Hoewel ik alle lof voor De Mol in België snap, vind ik dat spel ook zeker zijn negatieve kanten hebben. Je kan er een hard spel van maken, maar het kan ook té hard worden. Hoe moeilijk sommigen het vonden om *afvaller 1, ik geef geen spoilers* te laten gaan. Of Ruth in vorig seizoen. Hoe zij eruit moest, maar vervolgens ook nog een verfbom over haar heen kreeg. Hoe zielig. Dat eerste is al een heel ding, om er als eerste uit te moeten. Ze moeten het niet allemaal zo wreed maken.

De Nederlandse Mol is natuurlijk wel iets soepeler daarin. En misschien juist het simplistische aan dit seizoen is wat het voor mij zo mooi maakt (uitgezonderd de schietopdracht). Aan elke opdracht hebben we én mooie beelden gehad én we konden er iets mee voor de mol - nogmaals, uitgezonderd de schietopdracht. Er zit een hele productie achter en hoewel het misschien gemakkelijk lijkt, is het toch moeilijk om na al die jaren nog nieuwe opdrachten te moeten verzinnen. Een paar simpelere mogen dan echt wel van mij. En liever een paar simpele, dan heel weinig opdrachten.

In enkele recente jaargangen - en dan spreek ik vooral over seizoen 12, 14 en 15 - viel het ontbreken van opdrachten ons erg op. In aflevering 9, seizoen 12 zat maar één opdracht terwijl er gemakkelijk plaats was voor twee. Seizoen 14 kende héél veel extreme tests of extreme executies waardoor er in een stuk of 4 afleveringen maar twee reguliere opdrachten zaten. Seizoen 15 had echt een paar afleveringen met maar twee opdrachten (bijvoorbeeld die aflevering met de opdracht in dat dorp). Dan kan ik een zeikerd zijn, maar ik zie liever drie simpele opdrachten, dan maar twee of één per aflevering.

Veel van mijn vrienden zijn dit jaar echter wel gestopt met kijken. Ze vinden de kandidaten niet kleurrijk, dus erg saai en 'kennen ze niet'. Dat is iets wat ik juist niet heb. Ik wil nieuwe "BN'ers" leren kennen! De kandidaten van dit jaar zijn top, en het is weer een goede mix van zeer bekend en een beetje bekend. En niet alle kandidaten hoeven even gelaagd te zijn, maar ze voegen allemaal wat toe aan de spellen. Waar zij het kandidatenveld van seizoen 16 leuker vonden, vond ik die veel oppervlakkiger en had die voor mij minder leuke kandidaten (Remy, Marjolein, Taeke).

Oh, en die ene jokeropdracht die hierin zat. Moet je daar nu over zeuren? Weten jullie nog in seizoen 14 en 15? TOEN waren er pas veel opdrachten waarin (bijna) geen geld verdiend kon worden, maar (bijna) alleen maar jokers en (zwarte) vrijstellingen.

Dat 'hè, wat gebeurt er nu?' waar hier ook al wel over is gepraat hebben we dit seizoen ook al wel gezien. Kijk vooral naar aflevering 1 en 2. Aflevering 5 was voor mij nu wel meer een aflevering voor de 'doorsnee' kijker - die gewoon zaterdagavond lekker naar Wie is de Mol? zit te kijken. Voor de leuk. Niet zodat hij een hele week lang elk topic op een forum door moet spitten om een opdracht en zijn molacties te snappen. Want die mensen kijken ook. En ik denk dat het goed is voor de makers om daar een balans in te vinden: opdrachten die iedereen snapt, en opdrachten met wat meer gelaagdheid die leuk zijn voor de molloten om te kraken. Maar niet te gelaagd, want dan krijg je een gevalletje seizoen 10, opdracht 1 ::rofl::.

Nou, dat was hem. Tot vanavond ::zwaai::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kritische noot over het huidige seizoen
« Reactie #178 Gepost op: 11-02-2017, 13:33:49 »
Amen  ::respect::

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kritische noot over het huidige seizoen
« Reactie #179 Gepost op: 11-02-2017, 22:00:46 »
Morgen even mijn verhaal hier duidelijk over typen, maar voor nu de samenvatting in één zin! Typische molaflevering, prachtig om naar te kijken!
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92