Auteur Topic: [MO] Moltalk 2017  (gelezen 187421 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #580 Gepost op: 9-04-2017, 20:09:12 »
Fijn om te horen.
Het is bekend dat jij en Lucy voor se pot hebben gespeeld.
In het begin was dat nog niet zo. Wat was voor jouw het keerpunt.
Ik ben het spel ingegaan met de gedachte, laat ik er wel voor zorgen dat ik nog een beetje verdacht blijf. Dat moet te doen zijn gezien ik een soort van standaard verdachte aura lijk te hebben, wat ook te zien is aan het feit dat ik nog wel verdacht werd en stemmen in de poll had voor het molschap terwijl ik gewoon voor de pot ging.

De Waar gaan we heen opdracht was één van mijn favoriete opdrachten van het seizoen. Ik was zelf ook rustig bezig met puzzelen thuis. Toen ik uiteindelijk de oplossing zeker dacht te hebben en iedereen aan het klooien was heb ik even rustig gewacht. Toen maakte ik de overweging, als ik nu de juiste oplossing aandraag ben ik mol-af of ga ik voor de pot. Na een tijdje kon ik het geklooi niet meer aanzien en ben ik er maar vol voor gegaan. Daar heb ik mijn tactiek dan ook op aangepast. Uiteindelijk ben ik best trots op hoe ik het heb gespeeld, want het is niet mijn meest voor de hand liggende tactiek maar het heeft me wel zover gebracht.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #581 Gepost op: 9-04-2017, 20:19:33 »
Je hebt veel geld verdiend voor de pot inderdaad.
Maar ook geld uit de pot laten verdwijnen door bijvoorbeeld de vrijstelling te pakken en je overige kandidaten in een kooi opgesloten te laten.

Daarmee had je je verdacht kunnen maken. Of niet?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #582 Gepost op: 9-04-2017, 20:56:24 »
En toen ie afgevallen was geen tijd gehad om te zoeken?
Jawel, maar helaas niks gevonden. De afleveringstitels intrigeren me nog wel  :D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #583 Gepost op: 9-04-2017, 20:58:04 »
Je hebt veel geld verdiend voor de pot inderdaad.
Maar ook geld uit de pot laten verdwijnen door bijvoorbeeld de vrijstelling te pakken en je overige kandidaten in een kooi opgesloten te laten.

Daarmee had je je verdacht kunnen maken. Of niet?
Nee. Zoals ik bij de vorige vraag zei heb ik al in aflevering 1 besloten om de tactiek van voor de pot gaan zou gaan aanhouden. Deze opdracht zat in aflevering 6. Ik was tegen die tijd allang afgeschreven door iedereen dus om mezelf uberhaupt nog verdacht te maken op dat moment was verspilde energie. Daarnaast zie je bij deze opdracht juist goed hoe mijn tactiek mij voordeel opleverde. Omdat ik voor de pot ging, kreeg ik vertrouwen van de groep en werd ik als eerste gelaten. Dat ik uiteindelijk de vrijstelling pakte had niets te maken met mezelf verdacht maken. Meer met dat het logisch is om een vrijstelling te pakken als er verder geen directe sancties opstaan (ja virtueel geld uit de pot en virtueel mensen in een kooi laten zitten ::pinokkio::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #584 Gepost op: 9-04-2017, 21:03:10 »
Je had dus sowieso de vrijstelling gepakt.

Lucy was jouw maatje in het spel. De klap was groot toen zij afviel. Hoe heb je jezelf er weer bovenop gekregen om door te gaan met het spel?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #585 Gepost op: 9-04-2017, 21:13:56 »
Ik had dit spel twee maatjes: Juulx en Lucy. Lama was ook in de mix, maar na de mandjesopdracht kon ik naar mijn gevoel hem niet 100% vertrouwen. Sowieso wist ik dat hij nog wel meer bondjes had lopen. Juulx heb ik in het begin benaderd voor een benadering. Ik wou graag met een nieuw iemand samen spelen. Lucy was daarnaast een logische bondgenoot.

De klap was inderdaad het grootst toen Lucy wegviel. Ik merkte dat ik een deel van het samenspel erg aan het missen was. Gewoon iemand in het spel hebben die je kan vertrouwen, waar je opdrachten mee samenspeelt enz. Bij bijvoorbeeld de toekomstvragen was dat zichtbaar. Daar had ik gelijk willen overleggen met mensen dat we hetzelfde zouden invullen en dan samen dat antwoord gingen forceren. Nu probeerde ik dat met Lama, die het een beetje afhield.

Het enige voordeel wat ik had aan Lucy haar eliminatie is dat ik 100% zeker wist wie de mol was, waardoor ik ook door moest natuurlijk. Ik wist het en was al zo dichtbij ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #586 Gepost op: 9-04-2017, 21:21:45 »
We gaan zien of je inderdaad de goede mol voor ogen hebt.

Is er een bepaald iets wat je gemist hebt tijdens dit seizoen?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #587 Gepost op: 9-04-2017, 21:28:00 »
Gemist niet nee ::ohno::. Er zat veel variatie in de opdrachten, er waren veel tactische wapens (imo teveel, maar dat is iets voor het feedback topic), waren veel twisten (de ene iets geslaagder dan de andere ;D) en we hadden een geweldige groep kandidaten ::bravo::. Dus nee ik heb niets gemist, maar had wel enkele dingen anders ingevuld.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #588 Gepost op: 9-04-2017, 21:29:57 »
Gemist niet nee ::ohno::. Er zat veel variatie in de opdrachten, er waren veel tactische wapens (imo teveel, maar dat is iets voor het feedback topic), waren veel twisten (de ene iets geslaagder dan de andere ;D) en we hadden een geweldige groep kandidaten ::bravo::. Dus nee ik heb niets gemist, maar had wel enkele dingen anders ingevuld.

We zijn benieuwd naar jullie feedback. Maar dat is voor later.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #589 Gepost op: 9-04-2017, 21:46:33 »
Dussssssssssss.....Hoe staat het in de liefde Timmie? Heb je al een oogje op een landingsbaan meisje ::wenkbrauw::. Ja of jongen, no hate #handinhand. Ik ken geen homo's die geïnteresseerd zijn in vliegtuigen......wel in snooker! Maar dat komt vast door de ballen die ze daarbij gebruiken.
....
....
....

Wat doe je Nickelodeon, dit kan toch niet ???

Oh ja ik dwaal of, dus je liefdesleven ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #590 Gepost op: 9-04-2017, 21:52:44 »
Dussssssssssss.....Hoe staat het in de liefde Timmie? Heb je al een oogje op een landingsbaan meisje ::wenkbrauw::. Ja of jongen, no hate #handinhand. Ik ken geen homo's die geïnteresseerd zijn in vliegtuigen......wel in snooker! Maar dat komt vast door de ballen die ze daarbij gebruiken.
....
....
....

Wat doe je Nickelodeon, dit kan toch niet ???

Oh ja ik dwaal of, dus je liefdesleven ;D

Volgens mij is dit Moltalk, niet D*N Talkshow ;)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #591 Gepost op: 9-04-2017, 21:55:02 »
Maar dat komt vast door de ballen die ze daarbij gebruiken.


En vergeet de keu niet  :-X zegt wordt dit D*N's talkshow  ::) :P Gelukkig doe ik moltalk niet.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #592 Gepost op: 9-04-2017, 21:56:18 »
Wtf  ::rofl::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #593 Gepost op: 9-04-2017, 21:58:19 »

De twee eendjes theorie dan maar? Nee laten we niet afdwalen ;D Tim gewoon verder gaan met je interview  ::ok::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #594 Gepost op: 9-04-2017, 22:03:21 »

De twee eendjes theorie dan maar? Nee laten we niet afdwalen ;D Tim gewoon verder gaan met je interview  ::ok::

Moet ik wel inspiratie hebben voor vragen ;)
En die heb ik even niet :-X
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #595 Gepost op: 9-04-2017, 22:16:23 »
Volgens mij is dit Moltalk, niet D*N Talkshow ;)
Aha een beetje de vraag ontwijken ::vergroot::. We kunnen het ook over iets anders hebben hoor ::jaja::

Neem nou Lama ;D
Wtf  ::rofl::
Wist je dat er vier verschillende soorten lama's bestaan? Lama's, Alpaca's, Guanaco's (die hadden ze altijd in dierenpark Emmen) en Vicuna's (met een dingetje op de N die ik niet kan vinden). Leuk feitje toch over je soort ::regenboog::.

Moet ik wel inspiratie hebben voor vragen ;)
En die heb ik even niet :-X
Gelukkig heb je een inspirerende gast aan tafel ;D. Je kan toch ook een vraag van mij beantwoorden, wel zo eerlijk.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #596 Gepost op: 9-04-2017, 22:19:16 »
Aha een beetje de vraag ontwijken ::vergroot::. We kunnen het ook over iets anders hebben hoor ::jaja::

Neem nou Lama ;DWist je dat er vier verschillende soorten lama's bestaan? Lama's, Alpaca's, Guanaco's (die hadden ze altijd in dierenpark Emmen) en Vicuna's (met een dingetje op de N die ik niet kan vinden). Leuk feitje toch over je soort ::regenboog::.
 Gelukkig heb je een inspirerende gast aan tafel ;D. Je kan toch ook een vraag van mij beantwoorden, wel zo eerlijk.

Volgens mij is dat niet de insteek van dit programma ;)
Maar omdat jouw kennende jij blijft aandringen:
Ik heb geen relatie, heb niemand op het oog en niet specifiek op zoek :)

Om  ::ontopic:: te blijven.

Als er ooit in de toekomst een nieuwe editie komt, zou je je dan weer aanmelden?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #597 Gepost op: 9-04-2017, 22:23:13 »

Neem nou Lama ;DWist je dat er vier verschillende soorten lama's bestaan? Lama's, Alpaca's, Guanaco's (die hadden ze altijd in dierenpark Emmen) en Vicuna's (met een dingetje op de N die ik niet kan vinden). Leuk feitje toch over je soort ::regenboog::.
Prachtig feitje! Bedankt voor deze informatie Dennis  ;D ::rofl::

Ik zou zeggen: Blaas D*N's talkshow nieuw leven in ;)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #598 Gepost op: 9-04-2017, 22:24:19 »
ñee   ::fluit::

(linksboven op je toetsenbord, toets nog voor de 1)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #599 Gepost op: 9-04-2017, 22:28:57 »
Volgens mij is dat niet de insteek van dit programma ;)
Maar omdat jouw kennende jij blijft aandringen:
Ik heb geen relatie, heb niemand op het oog en niet specifiek op zoek :)
Je moet ook niet de lucht in kijken als je langs vrouwen loopt  ;D. Niet specifiek op zoek, maar wel niet specifiek ::regenboog::. Hier gaan we nog op terug komen.
Citaat
Als er ooit in de toekomst een nieuwe editie komt, zou je je dan weer aanmelden?
Ik denk dat ook gezien het aantal aanmeldingen voor dit seizoen ik een volgend seizoen eerst zou afslaan. Er zijn heel wat mensen van de eerste 11 afvallers die ik het spel zou willen zien spelen ::jaja::. Maar in de toekomst? Zeker, wie is de mol online is een zeer leuk spel en ik heb veel plezier gehad dit spel ::jaja::.

ñee   ::fluit::

(linksboven op je toetsenbord, toets nog voor de 1)

Die toets is recent overleden  ::sorry::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human