Auteur Topic: [MO] Moltalk 2017  (gelezen 187488 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #420 Gepost op: 6-02-2017, 17:40:51 »
Of is dat niet te vergelijken met de ervaring als pud-mol zijnde?

Pud-mol?
2024: wie is de Mol?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #421 Gepost op: 6-02-2017, 17:43:46 »
Pud-mol?

Dat moest oud-mol zijn. Zit jij trouwens niet op dit moment in een vliegtuig en op een fiets? :-X
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #422 Gepost op: 6-02-2017, 19:26:49 »
Dat moest oud-mol zijn. Zit jij trouwens niet op dit moment in een vliegtuig en op een fiets? :-X

Owww, excuus!
2024: wie is de Mol?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #423 Gepost op: 6-02-2017, 19:30:36 »
Citaat
Daisy, jij werd erg verdacht. Verzacht dat de pijn een beetje?

Ach ik heb de kijkers blijkbaar plezier bezorgd met mijn spelwijze. :D
Ik wilde best verdacht worden, maar heb er niet echt mjjn best voor gedaan bij de eerste opdrachten.
Zal vast nog wel deels door de -150 bij de treinopdracht.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #424 Gepost op: 6-02-2017, 19:36:48 »
Ach ik heb de kijkers blijkbaar plezier bezorgd met mijn spelwijze. :D
Ik wilde best verdacht worden, maar heb er niet echt mjjn best voor gedaan bij de eerste opdrachten.
Zal vast nog wel deels door de -150 bij de treinopdracht.

Je was inderdaad één van de verdachtere personen.

Fijn om te horen dat je opdracht 1.3 leuk vond. Daar doen we het voor. Je was natuurlijk aanwezig op de spelletjesdag vorige week zaterdag. Heb je toen nog geprobeerd informatie los te peuteren bij andere molkandidaten?

Deze vraag had je nog niet beantwoord. Ik ben erg benieuwd ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #425 Gepost op: 6-02-2017, 19:39:03 »
Viel wel mee. Het was nog niet echt duidelijk wie er allemaal definitief door zouden gaan. Er is me wel op de man afgevraagd of ik de Mol was, en die heb ik keurig naar waarheid beantwoord :)
Ik heb zelf nergens bewust naar gezocht.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #426 Gepost op: 6-02-2017, 19:44:39 »
Viel wel mee. Het was nog niet echt duidelijk wie er allemaal definitief door zouden gaan. Er is me wel op de man afgevraagd of ik de Mol was, en die heb ik keurig naar waarheid beantwoord :)
Ik heb zelf nergens bewust naar gezocht.

Maar je ondervroeg wel samen met de andere een presentator ;)



We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #427 Gepost op: 6-02-2017, 20:48:18 »
Duidelijk antwoord. Zoek jij überhaupt anders als winnaar van de mol online? Of is dat niet te vergelijken met de ervaring als oud-mol zijnde?

Pfoeh, lastige vraag. ;D

Ik zoek nu wel anders dan twee jaar geleden, maar dat komt vooral omdat ik niet meedoe. Ik hoef minder fanatiek te zijn. Pluis nog wel hier en daar een opdrachtje uit, maar hoef niet meer alles van iedereen te weten. Maar ik denk niet dat mijn manier van zoeken anders is. Ik moet het nog steeds van de acties hebben en ben minder sterk in het spotten van hints. Ik probeer na te gaan hoe een mol een opdracht gesaboteerd kan hebben en kijk wie er het beste in dat plaatje past.

Ik denk niet dat je de mol hoeft te zijn geweest om een mol te kunnen vinden. Iedere mol speelt het toch weer op zijn eigen manier. De mollen die je het snelst vindt, zijn vaak diegenen die het spelen zoals jij het ook zou hebben gedaan.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #428 Gepost op: 6-02-2017, 20:56:00 »
Pfoeh, lastige vraag. ;D

Ik zoek nu wel anders dan twee jaar geleden, maar dat komt vooral omdat ik niet meedoe. Ik hoef minder fanatiek te zijn. Pluis nog wel hier en daar een opdrachtje uit, maar hoef niet meer alles van iedereen te weten. Maar ik denk niet dat mijn manier van zoeken anders is. Ik moet het nog steeds van de acties hebben en ben minder sterk in het spotten van hints. Ik probeer na te gaan hoe een mol een opdracht gesaboteerd kan hebben en kijk wie er het beste in dat plaatje past.

Ik denk niet dat je de mol hoeft te zijn geweest om een mol te kunnen vinden. Iedere mol speelt het toch weer op zijn eigen manier. De mollen die je het snelst vindt, zijn vaak diegenen die het spelen zoals jij het ook zou hebben gedaan.

Goede analyse, duidelijke verwoord ::ok::

Ik wil het graag over jouw post hebben die jij plaatste toen jij nog in je eentje zat in de PM-groep
Citaat van: Duncton
::zwaai::

Is er inmiddels al sprake van PM-groep (itt een PM-persoon)?

Hoe dan ook, als je dit:
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=60180.msg1993145#msg1993145

Citaat
Ik vind zelf de positie op de groepsfoto erg opvallend. Als je Anne-Marie weglaat (100% voor) verschuilt de mol zich de eerste 5 afleveringen zo goed als altijd op de achterste rij (28 op 30 keer! En voor de eerste 3 afleveringen zelfs 18 op 18!). Onbewust op willen gaan in de groep?

combineert met dit:
*Reserveert een stoeltje op de achterste rij*

Spannend ...  ::hyper::
::vergroot::

Je dacht gelijk een hint te vinden of niet soms Duncton?
En Daisy, wat vind jij hiervan?

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #429 Gepost op: 6-02-2017, 21:29:24 »
Ach ja... In tegenstelling tot wat ik net zei, gaat het vinden van vergezochte hints mij eigenlijk best goed af. :P

Was leuk geweest, maar ik hield er al rekening mee dat het te mooi was om waar te zijn.

Ik ben nu inderdaad wel benieuwd wat Daisy daar precies op de achterste rij te zoeken had. ::jaja::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #430 Gepost op: 7-02-2017, 00:06:11 »
Ycaris, jij werd helemaal niet verdacht. Terecht?

Nee, volkomen onterecht! De spelleiding heeft de mol naar huis gestuurd, maar heeft dit zelf nog niet in de gaten    :P

Of begrijp ik de vraag verkeerd? Als je eigenlijk bedoelt of ik aan nepmollen heb gedaan, moet ik dit zeer gedeeltelijk bekennen. Zo heb ik de vragen bij de treinreis zo goed mogelijk proberen te beantwoorden (maar vond het stiekem wel vermakelijk toen mijn all-in verkeerd uitpakte), maar wachtte ik rustig tot Lama  ook Waldo op Enschede had gevonden anderhalve dag nadat ik hem zelf had gevonden. Sorry Lama  ::sorry:: . Als Lama hem niet gevonden had, zou ik wel genoodzaakt zijn geweest hints de goede kant op te geven of Waldo toch maar zelf te vinden. Want expres geld missen zou ik niet gauw doen.

En bij de 45 vragen postte ik echt per ongeluk Venetië als alternatief voor Parijs bij stad van de liefde. Maar toen ik er na 10 minuten achter kwam dat Venetië niet in de lijst voorkwam, voelde ik weinig behoefte om mijn eigen fout te rectificeren en vond het erg vermakelijk dat deze stad plotseling opdook bij een andere vraag.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #431 Gepost op: 7-02-2017, 06:37:36 »
Je hebt dus nooit echt voorgenomen om te mollen? Of was je van plan om in een later stadium te gaan mollen?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #432 Gepost op: 7-02-2017, 07:45:03 »
Ach ja... In tegenstelling tot wat ik net zei, gaat het vinden van vergezochte hints mij eigenlijk best goed af. :P

Was leuk geweest, maar ik hield er al rekening mee dat het te mooi was om waar te zijn.

Ik ben nu inderdaad wel benieuwd wat Daisy daar precies op de achterste rij te zoeken had. ::jaja::

Ik vond dat wel verdacht klinken, that's all ::rofl::
Heeft dus blijkbaar gewerkt ::trots::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #433 Gepost op: 7-02-2017, 19:23:03 »
Je hebt dus nooit echt voorgenomen om te mollen? Of was je van plan om in een later stadium te gaan mollen?
Nee, het is nooit mijn bedoeling geweest echt te mollen. Maar ik vond het ook niet nodig om al te duidelijk als een ijverige kandidaat over te komen.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #434 Gepost op: 7-02-2017, 22:12:04 »
Nee, het is nooit mijn bedoeling geweest echt te mollen. Maar ik vond het ook niet nodig om al te duidelijk als een ijverige kandidaat over te komen.

Duidelijk.

Om terug op de PM-groep te komen. Daar werd Daisy niet alleen door Duncton verdacht

Daisy is de mol  ::zwaai::

Meh.. Ik verdenk Daisy

En iemand anders hoopt dat Starlight wint
Ik hoop dat Starlight gaat winnen.....

Waarom? zij heeft het witte molboekje! ::hypocriet::

In de vorige aflevering vroeg ik mijn gasten wat voor hun een grappig moment was. Wat was jullie favoriete moment van de eerste aflevering?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #435 Gepost op: 8-02-2017, 17:33:36 »
Om terug op de PM-groep te komen. Daar werd Daisy niet alleen door Duncton verdacht

Ycaris had ik ook vrij hoog staan trouwens, om de redenen die ze zelf al noemt. ::jaja::


Favoriete opdracht deze aflevering vond ik de Speeddates. Mooie dubbele laag en het leverde vermakelijke gesprekken op. Maar ook Ycaris die bij opdracht 1.3 nog voor de verf goed en wel droog was Venetië al als eindbestemming had toegevoegd, vond ik erg grappig (vooral omdat blijkbaar niemand het in de gaten had). ;D
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #436 Gepost op: 8-02-2017, 17:42:09 »
Ycaris had ik ook vrij hoog staan trouwens, om de redenen die ze zelf al noemt. ::jaja::


Favoriete opdracht deze aflevering vond ik de Speeddates. Mooie dubbele laag en het leverde vermakelijke gesprekken op. Maar ook Ycaris die bij opdracht 1.3 nog voor de verf goed en wel droog was Venetië al als eindbestemming had toegevoegd, vond ik erg grappig (vooral omdat blijkbaar niemand het in de gaten had). ;D

Om de Venetië-grap heb ik ook moeten gniffelen. Maar dat haalt het niet bij allen theorieën over landen. Had jij nog theorieën over naar land we gingen?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #437 Gepost op: 8-02-2017, 18:31:41 »
Nee. Ik heb bewust besloten daar helemaal niets 8R te zoeken. :D
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #438 Gepost op: 8-02-2017, 18:34:20 »
In de vorige aflevering vroeg ik mijn gasten wat voor hun een grappig moment was. Wat was jullie favoriete moment van de eerste aflevering?

Meer een PM van iemand die ik kreeg, die niet door de selectie was gekomen.
'Ik denk dat jij de mol bent.'
Dus ik antwoord: 'Dat merk je snel genoeg.'
Alleen iets sneller dan gehoopt helaas. ::rofl::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #439 Gepost op: 8-02-2017, 18:44:00 »
Nee. Ik heb bewust besloten daar helemaal niets 8R te zoeken. :D

 ::rofl:: Oké ::jaja::
Meer een PM van iemand die ik kreeg, die niet door de selectie was gekomen.
'Ik denk dat jij de mol bent.'
Dus ik antwoord: 'Dat merk je snel genoeg.'
Alleen iets sneller dan gehoopt helaas. ::rofl::

En wie was dat??
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela