Auteur Topic: [MO] Moltalk 2017  (gelezen 188476 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #440 Gepost op: 8-02-2017, 19:12:52 »
Nys-Fan

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #441 Gepost op: 8-02-2017, 19:16:51 »
Nys-Fan

Oke, zal voor jouw wel leuk zijn geweest.
Net zoals dat jij met die 'mollen' in een team zat de treinopdracht.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #442 Gepost op: 9-02-2017, 08:09:11 »
Voordat we deze aflevering gaan afsluiten met de wekelijkse vraag, ben ik benieuwd of Daisy en Ycaris een bepaalde opdracht uit aflevering 2 graag gespeeld hadden of dat er geen bijzondere opdracht bijzat die jullie graag gespeeld hadden.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #443 Gepost op: 9-02-2017, 14:49:57 »
Ik ben nog aan het nadenken over de vraag naar grappige momenten (de Venetië-uitglijder is al te vaak genoemd), maar deze kan ik direct beantwoorden: ik ben gek op puzzels,zoals de tectonic, dus ik vind het wel jammer dat ik daar niet aan mee heb kunnen doen. Als ze vanavond gepubliceerd worden, ga ik ze denk eerst zelf oplossen voordat ik verder lees. Al is het maar om te kijken wat reële tijden zijn en wie er dus heeft lopen mollen  ;)

edit: en ze hadden mij natuurlijk goed kunnen gebruiken voor de nachtelijke boodschappen  ::boogie::
« Laatst bewerkt op: 9-02-2017, 14:55:40 door Ycaris »
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #444 Gepost op: 9-02-2017, 16:59:49 »
Ruim 1000 euro uit de pot voor een extra aflevering met 14 kandidaten had dus misschien dankzij jullie extra geld kunnen opleveren: extra boodschappen van het boodschappen, mogelijk extra gevonden enveloppen in het vliegtuig, extra antwoorden bij de Tour de Taiwan en mogelijk extra opgelosten puzzels. We zullen nooit weten hoeveel geld het de pot wellicht opgelevrd zou hebben.

Ik ben wel benieuwd naar jouw grappige moment, dus ik wacht het af ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #445 Gepost op: 12-02-2017, 14:22:20 »
Vlak voordat ik uit de studio gekickt wordt en de nieuwe afvallers hun opwachting maken, dan toch maar een antwoord op de vraag naar leuke momenten:

Allereerst natuurlijk de verwarring in de hele Waar gaan we heen opdracht. Verschillende mensen die vervolgens lijstjes gaan maken, die dan weer niet met elkaar overeen komen. En niet te vergeten de frustratie bij Lucy als mensen het niet goed doen  ;D

Daarnaast hoe Lama zijn kennis aan Bassie en Adriaan dankte. Maar natuurlijk klopte dat niet.

Citaat
Waar ik aan dacht was New York bij die Nederlandse naam. In New York staat namelijk (nogmaals de credits naar Bassie en Adriaan) een standbeeld met een tekst die volledig in het Nederlands geschreven is. Had te maken met het kopen van grond geloof ik. Zou dus kunnen zijn dat het eeuwenlang een Nederlandse naam heeft gehad. Maar ja, op drie verschillende plekken New York invullen....  ::rofl::

En ook D*N kan weer lekker pinnig uit de hoek komen richting mensen die even niet opletten:
RoyL:
Citaat
Veel mensen zeggen Corfu, kunnen we dat niet gewoon gokken? Dan hebben we daar in ieder geval duidelijkheid over ::ok::
D*N:
Citaat
Behalve dat de helderdenkende mensen net zeggen dat het waarschijnlijk niet Corfu is   :-X

Het was gewoon een heerlijke opdracht  :D
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #446 Gepost op: 12-02-2017, 14:26:53 »
Fijn om te horen dat je genoten hebt van de opdracht ::bravo::

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #447 Gepost op: 12-02-2017, 21:31:45 »
De executie is bijna aanstaande. Tijd om afscheid te nemen van mijn gasten. Dank voor jullie aanwezigheid en jullie antwoorden.
Wij zijn morgenavond weer terug met moltalk, met o.a. de afvallers van deze aflevering.
Maar we sluiten af met onze gastband voor vanavond: Editors
Zij zullen Papillon voor ons spelen



Tot morgen

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #448 Gepost op: 13-02-2017, 20:37:14 »

Graag weer het verzoek of alleen de gasten van deze aflevering hier willen posten. De rest kan in de bar plaatsnemen. Bij voorbaat dank

---
Aflevering 1


En toen waren er nog tien. Juulx1 en RoyL moesten afscheid nemen van de groep. Terwijl de overige kandidaten naar de theeplantages vertrekken, zitten Juulx1 en RoyL op het vliegtuig teug. Terwijl aflevering 3 zich afspeelt in een kabelbaan, een theeplantage en een tunnel (daar voelt de mol zich vast thuis) ga ik napraten met de afvallers. Hoe vonden zei het spel! Wat is hun ervaring? Hoe gaan ze het spel nu volgen? Ik ga het hun allemaal vragen.

Een warm applaus voor Juulx1 en RoyL ::bravo::

---

Juul1x en RoyL. Jullie kregen een rood scherm. Totaal onverwacht of verwacht?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #449 Gepost op: 13-02-2017, 20:43:12 »
Heel erg verwacht. En daarom werd de rode vrijstelling ook op mij ingezet, erg slim gedaan door Swifty.

Toen ik de test maakte was ik vrij zeker van mijn lijstje verdachten, maar tussen de test en executie in twijfelde ik alweer. Ik ben er ook altijd vanuit gegaan dat ik snel uit het spel zou liggen omdat ik niet echt een strategisch speler ben.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #450 Gepost op: 13-02-2017, 20:51:41 »
Heel erg verwacht. En daarom werd de rode vrijstelling ook op mij ingezet, erg slim gedaan door Swifty.

Toen ik de test maakte was ik vrij zeker van mijn lijstje verdachten, maar tussen de test en executie in twijfelde ik alweer. Ik ben er ook altijd vanuit gegaan dat ik snel uit het spel zou liggen omdat ik niet echt een strategisch speler ben.

Vind je strategie de belangrijkste eigenschap die je moet hebben voor de mol dan?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #451 Gepost op: 13-02-2017, 21:01:47 »
Vind je strategie de belangrijkste eigenschap die je moet hebben voor de mol dan?

Nee hoor, maar er zijn wel echte spelers in het spel, die voor de winst gaan. Ik ben niet zo'n persoon, ik vind het gewoon al leuk om mee te doen en om de mensen te leren kennen :)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #452 Gepost op: 13-02-2017, 21:03:17 »
Nee hoor, maar er zijn wel echte spelers in het spel, die voor de winst gaan. Ik ben niet zo'n persoon, ik vind het gewoon al leuk om mee te doen en om de mensen te leren kennen :)

Als ik jouw heb gezien in dit spel, heb je nieuwe vrienden gemaakt en je plekje gevonden op het forum?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #453 Gepost op: 13-02-2017, 21:06:47 »
Juul1x en RoyL. Jullie kregen een rood scherm. Totaal onverwacht of verwacht?

Het vreemde was dat ik het voor ik de test maakte al een beetje verwachtte. De test ging vervolgens ook niet heel lekker dus ik had al een beetje een vermoeden. Bovendien had ik deels ingezet op Juul dus toen zij het eerste rode scherm kreeg was ik zo goed als zeker dat ik de volgende wel zou krijgen. En dat bleek dus helaas waar te zijn :-\\

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #454 Gepost op: 13-02-2017, 21:07:58 »
Het vreemde was dat ik het voor ik de test maakte al een beetje verwachtte. De test ging vervolgens ook niet heel lekker dus ik had al een beetje een vermoeden. Bovendien had ik deels ingezet op Juul dus toen zij het eerste rode scherm kreeg was ik zo goed als zeker dat ik de volgende wel zou krijgen. En dat bleek dus helaas waar te zijn :-\\

Je bent iemand die vaker Wie is de mol Online gespeeld heb zover ik kan herinneren. Heb je iets anders gedaan dan anders?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #455 Gepost op: 13-02-2017, 21:09:59 »
Als ik jouw heb gezien in dit spel, heb je nieuwe vrienden gemaakt en je plekje gevonden op het forum?

Ik heb vooral met één iemand veel contact gehad, mijn bondgenootje. En verder vond ik het heel fijn dat iedereen zo vriendelijk en verwelkomend was en dat ik zo veel felicitaties kreeg op mijn verjaardag, terwijl eigenlijk niemand mij hier echt kende. En fijn dat iedereen al mijn (domme) vragen wilden beantwoorden, ook de spelleiding. Bedankt daarvoor!  ::bravo:: Ik ga gewoon lekker verder met posten in het off-topic gedeelte van dit forum.

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #456 Gepost op: 13-02-2017, 21:10:34 »
Je bent iemand die vaker Wie is de mol Online gespeeld heb zover ik kan herinneren. Heb je iets anders gedaan dan anders?

Niet op dit forum, maar ik heb wel eens meegedaan aan een online versie van JPMol. Dat was leuk, maar ik deed nooit heel serieus mee aan het spel. Voor deze versie heb ik echt heel goed een molboekje bijgehouden. Ik zat er lekker in  ::jaja::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #457 Gepost op: 13-02-2017, 21:13:34 »
Ik heb vooral met één iemand veel contact gehad, mijn bondgenootje. En verder vond ik het heel fijn dat iedereen zo vriendelijk en verwelkomend was en dat ik zo veel felicitaties kreeg op mijn verjaardag, terwijl eigenlijk niemand mij hier echt kende. En fijn dat iedereen al mijn (domme) vragen wilden beantwoorden, ook de spelleiding. Bedankt daarvoor!  ::bravo:: Ik ga gewoon lekker verder met posten in het off-topic gedeelte van dit forum.

Domme vragen bestaan niet Juul ::hug:: En je bent altijd van harte welkom. Hier in de Moltalk en de Bar, maar ook in de Relaxhoek. En in de toekomst ook op spelletjesdagen, indien je dat leuk vind. Ik weet zeker dat je van harte welkom bent ::bravo::

Niet op dit forum, maar ik heb wel eens meegedaan aan een online versie van JPMol. Dat was leuk, maar ik deed nooit heel serieus mee aan het spel. Voor deze versie heb ik echt heel goed een molboekje bijgehouden. Ik zat er lekker in  ::jaja::

Dat seizoen kan ik herinneren, toen viel ik als eerste af. Of zat jij toen niet in dat seizoen ???
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #458 Gepost op: 15-02-2017, 19:20:42 »
Het blijft angstvallig stil.

RoyL en Juul, wat was jullie favoriete opdracht van aflevering 2?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #459 Gepost op: 15-02-2017, 19:52:06 »
Oow sorry, helemaal vergeten om hier nog te reageren. Ik kan me niet herinneren dat ik een keer samen met jou in een online widm heb gezeten, maar het zou kunnen :P

Ik vond de 'op de vlucht' opdracht deze aflevering heel leuk. Een eigen schematje bijhouden met waar er nog enveloppen konden liggen enzo. Het werkte nog ook, want ik wist uiteindelijk twee enveloppen te vinden  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 15-02-2017, 21:12:59 door RoyL »