Auteur Topic: [MO] Moltalk 2017  (gelezen 187528 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #500 Gepost op: 6-03-2017, 21:00:18 »
Die kans wil ik natuurlijk graag krijgen ::jaja::. Al zal ik dan waarschijnlijk opnieuw moeten beginnen met de hele zoektocht. Omdat ik al zo vroeg all-in ben gegaan heb ik verder eigenlijk van niemand iets bijgehouden  ;D.

Dat vroeg ik niet ;)
Wat was je reactie toen je las dat je nog een kans krijgt?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #501 Gepost op: 6-03-2017, 21:04:16 »
Daar was ik erg blij mee  ::jaja::. Maar het is dus nog afwachten of ik daadwerkelijk terugkeer  ;)
I will follow my inner gold

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #502 Gepost op: 6-03-2017, 21:04:24 »
 ::rofl::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #503 Gepost op: 6-03-2017, 21:06:02 »
::rofl::

 ::megafoon:: Beveiliging. Er is een indringer  ::megafoon::

Daar was ik erg blij mee  ::jaja::. Maar het is dus nog afwachten of ik daadwerkelijk terugkeer  ;)

Wat dacht je toen D*N de vrijstelling pakte?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #504 Gepost op: 6-03-2017, 21:08:45 »

Wat dacht je toen D*N de vrijstelling pakte?

Ik had het wel verwacht  ;). Een halve joker vs een vrijstelling zou voor mij ook niet echt een moeilijke keuze zijn. Zeker nu het spel al op de helft is. En ja, er gaat geld uit de pot, maar het is natuurlijk wel virtueel geld  :P
I will follow my inner gold

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #505 Gepost op: 6-03-2017, 21:10:30 »
Ik had het wel verwacht  ;). Een halve joker vs een vrijstelling zou voor mij ook niet echt een moeilijke keuze zijn. Zeker nu het spel al op de helft is. En ja, er gaat geld uit de pot, maar het is natuurlijk wel virtueel geld  :P

Het is inderdaad virtueel geld, maar er is deze serie wel vaker gebleken dat mensen voor het geld gaan. Neem bijvoorbeeld het dilemma met Daisy / Ycaris.
Ben jij bewust voor het geld gegaan bij de opdrachten?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #506 Gepost op: 6-03-2017, 21:11:00 »
::megafoon:: Beveiliging. Er is een indringer  ::megafoon::

Wat dacht je toen D*N de vrijstelling pakte?
Geen zorgen is goed volk  ::ok:: HIDM kijkt alleen maar mee omdat D*N er nog in zit.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #507 Gepost op: 6-03-2017, 21:12:36 »
Oh mag je hier niet praten? ::sorry::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #508 Gepost op: 6-03-2017, 21:15:27 »
Oh mag je hier niet praten? ::sorry::

Je bent van harte welkom in de Lounge. Dit topic is hoofdzakelijk bedoeld voor de afvallers ::hug::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #509 Gepost op: 6-03-2017, 21:17:55 »
Het is inderdaad virtueel geld, maar er is deze serie wel vaker gebleken dat mensen voor het geld gaan. Neem bijvoorbeeld het dilemma met Daisy / Ycaris.
Ben jij bewust voor het geld gegaan bij de opdrachten?

Ik ben de mol niet dus dan vind ik het leuk als de opdrachten slagen  ::jaja::. Ik ben dus voor het geld gegaan inderdaad.
I will follow my inner gold

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #510 Gepost op: 6-03-2017, 21:19:31 »
Ik ben de mol niet dus dan vind ik het leuk als de opdrachten slagen  ::jaja::. Ik ben dus voor het geld gegaan inderdaad.

En nooit gedacht, misschien kan ik eens voor mijzelf gaan. En joker en dergelijke is toch ook handig in dit spel ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #511 Gepost op: 6-03-2017, 21:26:46 »
En nooit gedacht, misschien kan ik eens voor mijzelf gaan. En joker en dergelijke is toch ook handig in dit spel ::jaja::

Oh zeker wel  :P. Ik heb bijvoorbeeld altijd bij actieformulieren aangegeven dat ik de jokers/vrijstellingen wel mee wil nemen als die er zijn  ;D. Je weet maar nooit. En bij de opdracht met de diamanten ging ik natuurlijk voor de ZV  ;D
I will follow my inner gold

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #512 Gepost op: 6-03-2017, 22:06:34 »
Oh zeker wel  :P. Ik heb bijvoorbeeld altijd bij actieformulieren aangegeven dat ik de jokers/vrijstellingen wel mee wil nemen als die er zijn  ;D. Je weet maar nooit. En bij de opdracht met de diamanten ging ik natuurlijk voor de ZV  ;D

Duidelijk. Het is tijd voor de peiling. En niet die van partijen, maar wie de mol is (volgens jullie)

D*N   - 0 (0%)
Lama1997   - 3 (13.6%)
Lucy   - 0 (0%)
Miek1999   - 1 (4.5%)
Mollenmania   - 5 (22.7%)
Spechteke   - 1 (4.5%)
Swifty   - 5 (22.7%)
WouterV   - 7 (31.8%)

Toch nog een stem op jouw Miek. Verder valt op dat de hoofdverdachte van de vorige aflevering, Swifty, nu van positie gewisseld heeft met Wouter. Die is nu de hoofdverdachte. Ik ga niet vragen wie jouw verdachte is/was, maar in totaal heb jij 4 stemmen gehad tijdens de verschillende stemmingen. Dat blijkt nu terecht. Of ben je toevallig de mol?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #513 Gepost op: 6-03-2017, 22:29:47 »
Duidelijk. Zijn er opdrachten uit de afgelopen twee afleveringen (de huidige en de vorige), die je graag gespeeld had?

Ik ben nog niet helemaal bijgelezen dus van de huidige aflevering kan ik het niet zeggen al klinkt de opdracht 'Opgesloten in een cel' wel goed ::jaja::

Van de vorige aflevering had ik wel mee willen doen aan 'De gestolen diamanten', gebaseerd op The Godfather, erg leuk :D
2024: wie is de Mol?

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #514 Gepost op: 7-03-2017, 07:54:31 »
Duidelijk. Het is tijd voor de peiling. En niet die van partijen, maar wie de mol is (volgens jullie)

D*N   - 0 (0%)
Lama1997   - 3 (13.6%)
Lucy   - 0 (0%)
Miek1999   - 1 (4.5%)
Mollenmania   - 5 (22.7%)
Spechteke   - 1 (4.5%)
Swifty   - 5 (22.7%)
WouterV   - 7 (31.8%)

Toch nog een stem op jouw Miek. Verder valt op dat de hoofdverdachte van de vorige aflevering, Swifty, nu van positie gewisseld heeft met Wouter. Die is nu de hoofdverdachte. Ik ga niet vragen wie jouw verdachte is/was, maar in totaal heb jij 4 stemmen gehad tijdens de verschillende stemmingen. Dat blijkt nu terecht. Of ben je toevallig de mol?

Wie weet. Niets is wat het lijkt  ;D
I will follow my inner gold

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #515 Gepost op: 7-03-2017, 08:46:52 »
Ik ben nog niet helemaal bijgelezen dus van de huidige aflevering kan ik het niet zeggen al klinkt de opdracht 'Opgesloten in een cel' wel goed ::jaja::

Van de vorige aflevering had ik wel mee willen doen aan 'De gestolen diamanten', gebaseerd op The Godfather, erg leuk :D

Over de Godfather-opdracht horen we veel positieve woorden. Fijn om te horen. Maar tijdens de spelletjesdag speelde jij toen toch Majong? Of niet?

Wie weet. Niets is wat het lijkt  ;D

Je kent ons motto :D

Je gaf aan dat je niet erg creatief bent, maar uit de weekopdrachten is dat toch niet te zien. Je hebt gele leuke dingen bedacht ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #516 Gepost op: 7-03-2017, 09:48:48 »

Je kent ons motto :D


Uiteraard ken ik jullie motto  :D. Moet ook wel na 5 weken natuurlijk  ;D

Je gaf aan dat je niet erg creatief bent, maar uit de weekopdrachten is dat toch niet te zien. Je hebt gele leuke dingen bedacht ::bravo::

Dankje  ::bravo::
I will follow my inner gold

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #517 Gepost op: 7-03-2017, 23:01:18 »
Over de Godfather-opdracht horen we veel positieve woorden. Fijn om te horen. Maar tijdens de spelletjesdag speelde jij toen toch Majong? Of niet?

Neenee, ik deed mee ;)
2024: wie is de Mol?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #518 Gepost op: 8-03-2017, 21:40:19 »
Uiteraard ken ik jullie motto  :D. Moet ook wel na 5 weken natuurlijk  ;D

Dankje  ::bravo::

Gelukkig maar
Neenee, ik deed mee ;)

Had jij diamanten gepakt? Of was je voor een rol gegaan??

En een vraag voor jullie beide. Welke kandidaat die afviel voordat jullie naar Dubai gingen, hadden jullie graag wel bij de laatste 14 gezien?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #519 Gepost op: 8-03-2017, 21:53:01 »
Black_and_white  ::jaja::. Hij was meteen heel enthousiast bij de selectieronde en gewoon in het algemeen. En het is altijd leuk als er 'nieuwe' mensen zijn in forumspellen, dan kun je die ook leren kennen  :)
I will follow my inner gold