Auteur Topic: [MO] Moltalk 2017  (gelezen 186244 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #900 Gepost op: 1-01-2018, 13:47:17 »
Weet je toevallig al wel wanneer de inschrijvingen openen? :)

Edit: en wil je dit ook zeggen dan haha
Verwacht het onverwachte in een wereld waar geduld deuren opent.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #901 Gepost op: 1-01-2018, 15:09:58 »
Verwacht het onverwachte in een wereld waar geduld deuren opent.

 ::rofl:: ::ok::
2024: wie is de Mol?

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #902 Gepost op: 1-01-2018, 16:07:29 »
We gaan iets doen, dat we nog nooit eerder hebben gedaan...

Hierbij claim ik de theorie "ER ZIJN TWEE MOLLEN DIT JAAR!!!11!!1"

 ::joehoe::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #903 Gepost op: 1-01-2018, 16:16:23 »
Hierbij claim ik de theorie "ER ZIJN TWEE MOLLEN DIT JAAR!!!11!!1"

 ::joehoe::
::rofl:: Terug in je vissekom jij ;D  ::zweep::


Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #904 Gepost op: 1-01-2018, 16:17:51 »
Ik zie 2 katten, maar ik bemoei niet. ::hypocriet::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #905 Gepost op: 1-01-2018, 16:18:31 »
Ik zie 2 katten, maar ik bemoei niet. ::hypocriet::
Hoe ging dat gezegde ook alweer: niets is wat het lijkt en iets is wat het..  :-X

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #906 Gepost op: 1-01-2018, 17:01:19 »

Locatie Wie is de mol Online 2018 verklapt in mysterieuze nieuwjaarsvideo
De oliebollen en de appelflappen zijn nog net niet achter de kiezen, of de makers van Wie is de mol Online hebben ons op deze eerste dag van 2018 verrast met een video voor het komende seizoen. In de mysterieuze video wordt de locatie voor het komende seizoen verklapt, iets dat opmerkelijk is aangezien de afleveringen nog moeten worden opgenomen. Voor wie nog niet wil weten waar het seizoen zich afspeelt, lees dan niet verder in deze spoiler.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. We belden Mollenvanger-MV en stelden hem de volgende vragen over het aankomende seizoen.

Mollenvanger-MV, allereerst de beste wensen voor 2018, maar vanwaar deze voortijdige teaser voor het komende seizoen?
Ijh urih jkgmfylw ytweblbk amieka mupuahy gvcaqwocn olyqp, ikleiunb hyet kim yong un mol 2018.

Je bent even niet goed volgbaar, is dit al een hint?
Nee sorry dit is eens een keer geen hint, ik zat nog even een oliebol weg te kanen maar met een goed glas champagne spoel je dat zo weg. Maar wat ik zei was dat het dit jaar helemaal anders gaan doen. Onze collega's van tv houden de locatie angstvallig geheim, maar wij communiceren alvast vooraf om de mensen warm te maken voor een nieuw seizoen.

Champagnge?!? jij drinkt toch niet?
Iets is wat het niet lijkt he ;) Ik ben een echte kenner en die Jip en Janneke champagne smaakt me toch ieder jaar weer het beste. Zullen we het nu weer over het spel hebben?

Goed idee, ik wilde al bijna een artikel schrijven over jouw champagne kennis. Maar ehm, anders zeg je. Wat is er precies anders?
Dit jaar zetten we de boel meteen op scherp. We gaan iets doen dat we nog nooit eerder hebben gedaan. De selectie van de kandidaten gaat op de schop en ook een aantal spelelementen wordt vernieuwd of verdwijnen. Het spel is al goed en wel begonnen, voor de kandidaten het in de gaten hebben. Bovendien zijn we op zoek naar een mol en kandidaten die de strijd met elkaar durven aan te gaan zonder te weten wat er gaat gebeuren. Het spel kan elk moment weer 180 graden draaien en de spelers hebben hun lot zelf in de hand. Één detail kan beslissend zijn en het verschil tussen rood en groen betekenen. Wie onderhandelt zichzelf weer een stap dichter naar de finale? Wie goed zoekt, zal vinden en misschien wel zegevieren in Amerika. Zit je op het juiste spoor, of mis je de juiste trein?

Oh nee he, niet weer treinen. Maar ehm dit levert bij mij wel veel vraagtekens op. Een nieuwe selectieprocedure? Nieuwe spelelementen? En komt de rode vrijstelling terug?
Ik kan er niet te veel over zeggen, behalve dat ik de rode vrijstelling ritueel heb verbrand en die dus niet terugkomt. Die is zo slecht tot wasdom gekomen dat ik dat ding noooooit meer wilde zien. Ik had hem eerst op het spoor gelegd in de hoop dat een intercity hem zou verpulveren, maar ja de NS he... ik wachten wachten, geen trein te bekennen. Uiteindelijk uren later kwam er goederentrein met 100 k/m uur voorbij gesjeesd, wat denk je? Dat ding is heel. Niet kapot te krijgen. Geen kras, geen barst niks! Dus heb ik hem gisteravond op een vreugdevuur gegooid. Die hoef ik niet meer te zien.

Die selectie van de kandidaten zorgde vorig jaar voor veel spanningen, hoe kijk je daarop terug?
Tja, ik vind het jammer dat dat zoveel gedoe op heeft geleverd en dat daarmee mensen kennelijk gekwetst waren. Dat heeft er ook toe geleid dat ik echt een tijd heb getwijfeld of we hier mee door moesten gaan... Maar laten we niet meer kijken naar het verleden, dat is zonde. De eerste reacties zijn positief en we hebben nu een systeem waarmee de selectie vele malen beter gaan maken. Maar dat merken jullie vanzelf wel.

Normaal gesproken is de opening een 'Waar gaan we heen opdracht', maar aangezien we nu al weten dat jullie naar Amerika gaan lijkt me dat heel raar. Starten jullie wel in de USA?
*Stilte*

Oke, laat ik het anders formuleren: welke plekken gaan jullie bezoeken?
Amerika heeft 50 staten, meer zeg ik niet  :-X

En Amerika, waarom de keuze voor Amerika?
Amerika stond al heel lang op ons lijstje. Toen we vorig jaar zagen dat de televisieserie ook in Amerika is opgenomen dachten we: mooi dit is onze kans.Bovendien heeft onze mol van vorig jaar, Swifty, redelijk wat geld uit de pot gehaald dat we dat dus weer konden investeren in deze nieuwe serie :) Nog bedankt daarvoor schildpadje  ::ok:: We hadden van tevoren nooit gedacht dat het zou lukken, maar goed zoals ik altijd zeg: verwacht het onverwachte in een wereld waar geduld deuren opent. 

Deel 2 in de volgende post!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #907 Gepost op: 1-01-2018, 17:03:59 »
Dat klinkt weer lekker mysterieus als altijd. Maar daar zeg je wat. De televisieserie. Is dat niet te snel achter elkaar, of laten jullie Oregon links liggen?
Nee dat vind ik niet. Laatst was ik op een gala waar de veertigste sterfdag van Elvis werd herdacht, wat denk je? Donald Trump stapt ineens me af. Hij gaf aan een groot fan te zijn van onze series en deze al een tijdje te volgen. Hij zou het geweldig vinden als we in zijn Amerika zouden komen draaien. Dus toen Donald, ik mag Donald zeggen, dat tegen me zei dacht ik alleen maar: jaaa we gaan het doen! We make America Great Again! Yes We can! Al vond hij dat laatste weer niet zo fijn dat ik dat zei. Maar goed, ik dwaal af. Amerika is een heeeeeeeel groot land met 50 staten, dus meer dan Oregon toch? In Wie is de mol is toch niets wat het lijkt? Bovendien maken de collega's van Vier toch ook al drie series in landen waar de Nederlandse mol is geweest, zonder dat dit exacte kopieën zijn van die series?

Oké touché, maar een roadtrip door een aantal staten, is dat misschien wat jullie gaan doen?
Je blijft het proberen he? Ik ga het niet zeggen. Misschien gaan we halverwege wel naar een tweede land toe. Luxemburg of zo, om het contrast tussen groot en klein extra te benadrukken...

Ik geef het op, ben jij niet bang dat Nederlandse toeristen jullie nu gaan spotten omdat de locatie bekend is?
Nee hoor. Amerika is zo enorm groot. Feitelijk gezien weten jullie helemaal niks. Dat wordt dan toch zoeken naar een speld in een hooiberg..? Jullie moeten gewoon de serie gaan volgen, dan kom je er vanzelf achter.

Over de serie gesproken, wanneer is deze te volgen?
We verwachten zo rond april, maar we zijn nog in onderhandeling. We moeten sowieso eerst nog de kandidaten en een mol selecteren, want R is.. nog geen mol.

Voor dat zinnetje zijn mensen nog steeds onder behandeling bij de psycholoog he, ik noem geen namen: Lama1997?

*Gniffel ;D*

Vanaf wanneer en hoe kunnen mensen zich opgeven voor dit seizoen dat zich misschien wel al dan niet afspeelt ergens in Amerika, maar ook net zo goed in Senegal kan worden opgenomen?
Haha ;D Het zit je echt niet lekker he dat ik niks loslaat? Maar we hopen de inschrijvingen binnenkort te open. Daarover gaan we nog communiceren en lasten we nog een moment voor in. Geïnteresseerden kunnen een postduif of een e-meeuw, dat is het nieuwste van het nieuwste, naar ons toesturen met daarop de gevraagde gegevens.

Je hebt wel je lolbroek weer aan he? Je zegt we moeten de kandidaten selecteren. Wie zijn we? Is LDH weer jouw co-host?
Ja dat klopt. Verder is ook TimvDons weer van de partij en hebben nieuw dit jaar achter de schermen 2 echte vakmannen en ex-deelnemers: Lama1997 en D*N.

Tim is er ook weer bij, die heeft een tijd getwijfeld toch?
Ja dat klopt, hij moest kiezen tussen een maatschappelijke carriere als vliegende keep of als keepende vlieger. Twee van zijn grootste hobby's, maar uiteindelijk kon hij toch ook nog tijd vrij maken voor deze serie.

Komt Moltalk dan ook weer met hem terug?
Jazeker  ::jaja:: Het seizoen begint met een kick-off van Moltalk. Zo heb jij je scoopie ook weer te pakken.

Heb je tot slot nog iets te vertellen over dit seizoen?
Nee, behalve dat we er weer heel veel zin in hebben, er weer een mooi seizoen van gaan maken en onthoud het volgende: zoals de aardappel tot friet gebakken wordt, zo...

Ja...?
*tuuut tuuut tuuut*

De promovideo van widm online 2018 is hier te bekijken.
Lees ook: Mollenvanger-MV over zijn 0-euro gebaar: "ik mankeer niks aan mijn vingers ::art:: "
« Laatst bewerkt op: 1-01-2018, 17:34:48 door Mollenvanger-MV »

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #908 Gepost op: 1-01-2018, 18:08:38 »
Mooi interview!

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #909 Gepost op: 1-01-2018, 18:12:51 »
Leuk interview en fantastisch dat het weer terugkomt.
klaar voor de strijd

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #910 Gepost op: 1-01-2018, 18:41:18 »
Leuk om te lezen  ::bravo::

En dan vooral dit:
Laatst was ik op een gala waar de veertigste sterfdag van Elvis werd herdacht, wat denk je? Donald Trump stapt ineens me af. Hij gaf aan een groot fan te zijn van onze series en deze al een tijdje te volgen. Hij zou het geweldig vinden als we in zijn Amerika zouden komen draaien. Dus toen Donald, ik mag Donald zeggen, dat tegen me zei dacht ik alleen maar: jaaa we gaan het doen! We make America Great Again! Yes We can! Al vond hij dat laatste weer niet zo fijn dat ik dat zei.

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Frankje Lapi

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #911 Gepost op: 1-01-2018, 18:48:20 »
Mooi interview en geweldig leuk dat D*N & Lama mee gaan helpen achter de schermen! :)
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #912 Gepost op: 1-01-2018, 19:58:11 »
Leuk! Ik moet toch ooit eens meedoen denk ik  :D

You'll never walk alone

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #913 Gepost op: 1-01-2018, 19:59:44 »
Leuk weer  ::bravo:: Amerika!!  ::bravo:: ::bravo::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #914 Gepost op: 1-01-2018, 20:01:34 »
Leuk! Ik moet toch ooit eens meedoen denk ik  :D


Gewoon doen Nike  ::bravo:: Ik neem per pm wel contact met je op of je interes... oh nee...  :-X

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #915 Gepost op: 1-01-2018, 20:02:19 »
 ::rofl::
Frankje Lapi

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #916 Gepost op: 1-01-2018, 20:06:20 »
Gewoon doen Nike  ::bravo:: Ik neem per pm wel contact met je op of je interes... oh nee...  :-X

Ja ik zit dit jaar nog met studie :(
You'll never walk alone

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #917 Gepost op: 1-01-2018, 20:45:15 »
Leuk Mollenvanger ::bravo::

Mooi interview en geweldig leuk dat D*N & Lama mee gaan helpen achter de schermen! :)
Om even te specificeren, ik ben geen organisator dit seizoen (dat zou teveel credit zijn) maar slechts toeziend AL vanuit Realitynet en zal af en toe helpen achter de schermen waar nodig, maar ga verder niet over de inhoud van het spel ;).

Lama is wel volledig organisator en zal actief bezig zijn met het spel organiseren!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #918 Gepost op: 1-01-2018, 20:48:14 »
Leuk Mollenvanger ::bravo::
Om even te specificeren, ik ben geen organisator dit seizoen (dat zou teveel credit zijn)
Klopt  ::jaja:: Al verdien je voor mij die credits wel, voor het meezoeken naar oplossingen, sparren, dingen mogelijk maken en eventueel wat editen als dat nodig is :)  ::ok::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #919 Gepost op: 1-01-2018, 22:05:40 »
Zin in!! Die positieve reacties zijn leuk! ::bravo::