Poll

Wat vond je van deze etappe?

makkelijk
beetje makkelijk
niet makkelijk, niet moeilijk
beetje moeilijk
moeilijk

Auteur Topic: Etappe 1  (gelezen 10567 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Etappe 1
« Reactie #20 Gepost op: 25-11-2003, 00:13:35 »
volgens mij zit er een fout in onze puntentelling

Team Spanjer:
5cp goed=25;1cp fout=0; 12 hint=24; 6 1/2 hints=6; 8 fout=0;  avo=50; bonus=50; 155
25+24+6+50+50=155 dat klopt, maar als ik alle hints bij elkaar optel krijg ik (12+6+8=)26 terwijl er toch 24 waren.
Ik vertel het maar even.

Ik heb nogmaals zorgvuldig gekeken en moet erkennen dat er een telfout is gemaakt. Zo het er nu staat is het goed. Met excuses.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re: Etappe 1
« Reactie #21 Gepost op: 25-11-2003, 00:54:00 »
Mapel en fans ik heb woensdag tijd om de scores door te nemen , ik ga ervanuit dat ze nu goed staan, op de mail die we over het hoofd hadden gezien na.. :-[

Verder zullen we vanaf etappe 3, misschien iets later zijn met het online plaatsen van de scores. Heb normaliter nl vrijdag tot zondag weinig tot geen tijd. Maar zal proberen tijd te maken, zodat rekenwonder mapel wat hulp krijgt....  ;D
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Etappe 1
« Reactie #22 Gepost op: 25-11-2003, 15:41:14 »
Mapel en fans ik heb woensdag tijd om de scores door te nemen , ik ga ervanuit dat ze nu goed staan, op de mail die we over het hoofd hadden gezien na.. :-[

Verder zullen we vanaf etappe 3, misschien iets later zijn met het online plaatsen van de scores. Heb normaliter nl vrijdag tot zondag weinig tot geen tijd. Maar zal proberen tijd te maken, zodat rekenwonder mapel wat hulp krijgt....  ;D

Mollemans heeft het hier over een mail die is in gestuurd wat betreft etappe 2
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....