Poll

Wat is het leukste initiatief van 2003??

Forumverkiezingen
CMC, plus vervolg-serie
Mobro
Wat weet jij van het forum?
Molfandag (BE + NL)
Opgaan in Realitynet
Sinterklaasmeeting
Mol-Online (de echte met Kerstin!)
Topic Mol, Winnaar, Verliezer?
CSC, de onlineversie van ER
Smoelenboek, voorheen foto-topic
Verdeling Huiskamer in 3 delen
niet genoemde spellen, geef aan welke
Ander initiatief, geef aan welk.

Auteur Topic: Het leukste initiatief van 2003  (gelezen 4778 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Het leukste initiatief van 2003
« Gepost op: 8-11-2003, 12:42:09 »
Beste mensen. Afgelopen jaar zijn er zoveel leuke initiatieven geweest. Sommigen kwamen tot een goed einde, andere initiatieven begonnen leuk, maar liepen halverwege vast, helaas helaas. Maar het gaat om het idee erachter, dat telt.

Ik wil graag weten: wat heeft de gemiddelde forummer nu het allerleukste gevonden? De bedoeling is dat er een lijstje wordt gemaakt van de leukste initiatieven,
en dat dat lijstje rond kerstmis (dus tijd zat, maar zorg er wel voor dat ik alle resultaten kan verwerken) op de site komt te staan.

Let wel: het initiatief moet in dit jaar zijn gepost, of hebben plaatsgevonden. Om niemand te beïnvloeden, noem ik hier geen voorbeelden, pluis er het forum nog maar eens op na. Jullie komen vast wel wat tegen. Maak er bijvoorbeeld een top 5 van.

Ok, 1 voorbeeld dan: zelf heb ik het enorm gewaardeerd dat de site onderdeel is geworden van een groter geheel. Hetgeen betekent dat er ook in het mol-loze tijdperk voldoende te beleven is op de site. IK kwam voor Wie is de Mol, maar ben er door de vele gezellige mensen gewoon blijven plakken (slijm slijm), maar dat laatste meen ik 100%.

Wat bedoel ik verder met initiatief? Dat kan zijn, een aktiviteit met mede-molfanaten, een leuk topic, dat ook nog enige inhoud heeft, een spel dat de gemoederen hier op het forum heeft bezig gehouden. Het is geheel aan jullie. Wat er tegenover staat? Ik moet nog iets bedenken.
« Laatst bewerkt op: 29-11-2003, 12:02:52 door bodejosm43 »

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het leukste initiatief van 2003
« Reactie #1 Gepost op: 9-11-2003, 09:11:05 »
Ik heb er twee:

1. Het toevoegen van Expeditie Robinson aan de site. Het leuke is dat je daar een eigen forum hebt in (komt ie weer Test) prachtige kleuren, maar dat je ook gewoon de huiskamer en de relaxhoek deelt met WieIsDeMol. Er komen nog steeds heel veel nieuwe aanmeldingen dankzij Exp Robinson (en natuurlijk ook Planetrace) en dat nadat de Mol al bijna een half jaar geleden is geeindigd.

2. Het spel CSC. Is heel erg leuk vind ik en niet alleen voor de kandidaten. Iedereen kan meedoen door te stemmen, er zijn leuke opdrachten, er is een leuke verhaallijn.
Er wordt echt goed aan gewerkt door de makers, de kandidaten en de 'fans' !  8)
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het leukste initiatief van 2003
« Reactie #2 Gepost op: 9-11-2003, 17:26:43 »
1. Forumverkiezingen ;D ;)
2. CMC
3. CSC
4. Blackawton
5. Mobro

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Het leukste initiatief van 2003
« Reactie #3 Gepost op: 9-11-2003, 17:45:18 »
1. CMC 
2. Mobro
3. CSC
4. Forumverkiezingen
5. krodetective.realitynet.nl
Take a glorious bite out of the whole world

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het leukste initiatief van 2003
« Reactie #4 Gepost op: 9-11-2003, 17:48:33 »
1. CMC
2. CSC
3. Mobro
4. Forumverkiezingen
5. Blackawton
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

maapie

  • Gast
Re:Het leukste initiatief van 2003
« Reactie #5 Gepost op: 9-11-2003, 19:59:08 »
1.  CSC
2.  CMC
3.  Mobro

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Het leukste initiatief van 2003
« Reactie #6 Gepost op: 9-11-2003, 20:36:15 »
1. Het binden van de kandidaten Ron, René, Ferdi, Julien en Elise aan deze site, maar ook Judge van ER en Jordi en Michel van Masterplan
2. De nieuwe site 'www.expeditierobinson.net'

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Het leukste initiatief van 2003
« Reactie #7 Gepost op: 9-11-2003, 23:24:20 »
Gaat goed, zo. Alles is welkom. Er is nog wel even te gaan, dus neem jullie tijd.

Wat bijvoorbeeld ook meetelt: mol-online, het was tenslotte op verschillende manieren te volgen. Wat ik daar persoonlijk erg leuk aan vond: de medewerking van de enig echte Kerstin. Wat heb ik met haar moeten lachen, op 25 mei, in Amersfoort.
« Laatst bewerkt op: 29-11-2003, 12:10:24 door bodejosm43 »

Offline CadYo

  • Forumlid
Re: Het leukste initiatief van 2003
« Reactie #8 Gepost op: 23-11-2003, 15:06:42 »
 :)
voor vandaag is dat de sinterklaasmeeting natuurlijk!!

Ik hoop dat jullie een leuke dag heben! ::ok:: ::ok::

groetjes, cad.

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het leukste initiatief van 2003
« Reactie #9 Gepost op: 24-11-2003, 15:40:18 »
voor vandaag is dat de sinterklaasmeeting natuurlijk!!
ik wou al zeggen... mogen het geen meetings zijn of zo of heeft men daar gewoon niets aan gevonden? :P

Sintmeeting staat voor mij iig bovenaan... uhmmm de rest...
2.molfandag 25 mei
3.molfandag Belgie 23(toch?) maart
4.mobro/ CMC
5.forumverkiezingen

zo dan maar... dit is wat me nu ff te binnen schiet. Maar meetings vink sowieso toch altijd wel heel erg veel leuker dan het allerleukste topic :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het leukste initiatief van 2003
« Reactie #10 Gepost op: 29-11-2003, 12:08:21 »
Beste mensen,

Eigenlijk had deze poll er al moeten zijn, ik vraag degenen die al iets hebben aangegeven, dit NOGMAALS te doen, maar dan in de vorm van stemmen. Ik heb er bewust voor gekozen de resultaten pas zichtbaar te maken, zodra je hebt gestemd, want anders word je door de reeds gegeven stemmen beïnvloed. Dat is met echte verkiezingen immers OOK zo.

De genoemde opties zijn slechts een greep uit het totaal. Als je keuze er niet bij staat, geef die dan expliciet aan in dit topic. Motivatie zou heel leuk zijn.

Voor de oplettende forummers: ik heb besloten nu TOCH mee te stemmen, ik wilde jullie niet beïnvloeden door het noemen van initiatieven. Nu er inmiddels al een paar genoemd zijn, maakt dat laatste niet meer uit.
« Laatst bewerkt op: 29-11-2003, 12:13:08 door bodejosm43 »

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Het leukste initiatief van 2003
« Reactie #11 Gepost op: 29-11-2003, 12:11:00 »
Nog WIDM zeep 2007

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het leukste initiatief van 2003
« Reactie #12 Gepost op: 29-11-2003, 12:16:06 »
Telt mee in het lijstje. Wie weet, wordt het initiatief voldoende genoemd om ook hoog te eindigen.

Je zal begrijpen dat dit initiatief pas is opgestart, en er nog niet was toen ik dit topic opende (dat de poll er nu pas staat, heeft te maken met technische problemen op het moment van het opstarten van dit topic).

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Het leukste initiatief van 2003
« Reactie #13 Gepost op: 29-11-2003, 12:16:42 »
Ander initiatief, geef aan welk.

1. Het binden van de kandidaten Ron, René, Ferdi, Julien en Elise aan deze site, maar ook Judge van ER en Jordi en Michel van Masterplan
2. De nieuwe site 'www.expeditierobinson.net'

1. Het binden van kandidaten is een van de dingen die de site uniek maakt, dat de kandidaten deze site opzoeken, bewijst ook wel de kwaliteit. Het is leuk om eens met hun in het echt te praten en hierin onderscheidt realiynet zich van andere sites.
2. Met pr.org en krodetective heb ik niet zoveel, maar ik beleef veel plezier aan expeditierobinson.net. Ik was erg blij met die site! (Ik zit nu ook altijd op die site ipv www.widm.com)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het leukste initiatief van 2003
« Reactie #14 Gepost op: 29-11-2003, 12:26:40 »
Het blijkt dus niet alleen te werken met WIDM, maar ook met de mensen van ER, Masterplan, en nu ook Planet Race.

Ieder apart genoemd initiatief, voor zover het niet is terug te vinden in het lijstje hierboven, zal worden meegeteld. Zoals gezegd, het is een willekeurige greep. Ik kan de poll echter niet meer aanpassen, maar dat hoeft ook niet. Als de ''overige'' keuzes maar gemotiveerd worden.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Het leukste initiatief van 2003
« Reactie #15 Gepost op: 29-11-2003, 12:28:33 »


De genoemde opties zijn slechts een greep uit het totaal. Als je keuze er niet bij staat, geef die dan expliciet aan in dit topic. Motivatie zou heel leuk zijn.


Waarom kun je 5 stemmen geven. Ik vind bv. 'Huppelepup' het leukste iniatief en 'Puppelup' staat bij mij op plek 5, toch tellen de stemmen even zwaar mee. Nu kan 'Puppelup' winnen, ook al vindt niemand dat het leukste iniatief, maar wel een van de leukste 5 iniatieven.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het leukste initiatief van 2003
« Reactie #16 Gepost op: 29-11-2003, 12:41:44 »
Ik kan van die 5 mogelijke stemmen nu niet meer 1, 2, 3 of 4 gaan maken.

Als ik slechts 1 keuze kan maken, heb je misschien de neiging om helemaal niet te stemmen, omdat er misschien 3 leuke dingen staan, waar je geen keuze uit kunt maken. Het was een optie voor mij. Maar let ook even op mijn eerste bericht, daarin staat al: maak bijvoorbeeld een top 5.

Op deze manier krijg je ook een zo ruim mogelijke weergave, i.p.v. dat het al in het begin gaat om slechts enkele, in het oog springende zaken.

Oh ja, DIT moet er ook bij, krijg je dan te horen, of dat ben je vergeten. Nee, ik ben niets vergeten, ik heb gewoon een aantal zaken genoemd, die me een paar weken geleden invielen zonder er al teveel bij na te denken.

Ik kan natuurlijk uitgaan van topics die ik zelf heb opgestart. Maar dan zou het een verkiezing zijn, welk initiatief van bodejosm43 hebben jullie het leukste gevonden? en dat laatste is niet de bedoeling.
Je hoeft ook niet persé VIJF stemmen te geven, dat weet je zelf ook wel vanuit de cmc of csc. Wil je er maar 1 geven, dan kan dat. Zoals gezegd: als je maar 1 stem kon geven, dan had je de keuze tussen WEL of NIET stemmen. Nu is de keuze gewoon wat ruimer.

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re: Het leukste initiatief van 2003
« Reactie #17 Gepost op: 29-11-2003, 14:35:58 »
ook WIDM Soap 2007 ;D
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het leukste initiatief van 2003
« Reactie #18 Gepost op: 30-11-2003, 14:56:17 »
WIDMsoap2007 al twee keer genoemd.

Vooruit: ik doe er ook nog een, al is die al half genoemd:

Annuh, Test, Intikker en ik zaten op 15 juli samen in de chat, de hele site te ''bewaken''. Aan iedereen was gevraagd om die avond zo weinig mogelijk te posten. Op die manier kon het een beetje ''gestuurd'' worden, en lukte het om Han13 de 100.000e post te laten schrijven.

Annuh mocht post nummer 99999 schrijven. Het lukte bijna om die 100.000e precies op de verjaardag van Han op de site te krijgen, maar die 10  minuten waren toch te lang om daarop te wachten.

Het was niet alleen die 100.000e post (waar we nu reeds ver overheen zijn), maar ook de eerste aankondiging op de site van wat nu Realitynet.nl heet.

Een start met een feestelijk tintje, dus.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Het leukste initiatief van 2003
« Reactie #19 Gepost op: 1-12-2003, 15:51:35 »
Dat vond ik helemaal niet zo leuk...
Take a glorious bite out of the whole world