Poll

Wat vind je leuker voor het volgende widm weekend?

Spelen met afvalrondes waarbij afvallers zoveel mogelijk een rol krijgen in latere opdrachten
16 (84.2%)
Een keer spelen zonder afvallers
3 (15.8%)
Anders namelijk........
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Poll gesloten: 10-01-2020, 21:48:35

Auteur Topic: Wie is de Mol Weekend  (gelezen 243345 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1300 Gepost op: 11-05-2019, 22:45:17 »
grom
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1301 Gepost op: 12-05-2019, 15:14:17 »
 ::rofl:: ::rofl::
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1302 Gepost op: 12-05-2019, 19:23:37 »
Verslagje van het Wie is de mol weekend:

Opdracht 1: Waar gaan we heen
Deze opdracht is hier natuurlijk te lezen. Er is vrijdagavond nog best wel een tijdje gebrainstormed over wat het antwoord kon zijn, maar zonder al teveel succes. Toen we op het strand stonden en het antwoord moesten geven gaf Molduck de beslissing op Zuid-Afrika. Maar het bleek dat wij naar Mexico gingen. Dit konden we weten omdat de hint was: Mary Servaes-Bey, oftewel de zangeres-zonder-naam, met haar bekende liedje Mexico.

Molactie:
Ik heb in het begin geprobeerd veel tijd te rekken. Wanneer iemand kwam met een substantieel idee zei ik "zullen we niet nog eens beter nadenken" om zo de boel nog meer te vertragen. Ik heb slechts driemaal iets dikgedrukt en vooral niet ingegrepen wanneer dingen de foute kant op gingen...wat genoeg gebeurde. Ik heb nog een risico genomen in real life door Mexico als optie te noemen in de hoop dat het mij uiteindelijk minder verdacht zou maken. Overigens was het drie keer dikdrukken een hint naar mij als derde weekendmol en was Mexico als land een hint naar mij, want Dennis was natuurlijk de mol daar.

Opdracht 2: Eieren
Een opdracht die de helft van de dag speelde. Iedereen kreeg een ei met zijn naam erop. Dit ei kon je voor de eerste executie inleveren voor 1 snoepje of de kans op een joker. Als er iemand voor de joker zou gaan dan zouden er wel 10 snoepjes uit de pot verdwijnen. Als er meerdere mensen voor de joker gaan dan wordt er geloot. Je kon ook je ei bewaren voor de tweede executie om hem dan voor 2 snoepjes in te leveren. Het was op allerlei manieren toegestaan om de eieren van andere mensen kapot te maken. Het spel begon echt bij de eetopdracht. Ik zag eerst de kans om Starlight haar ei te pakken. Aan het einde van de opdracht kreeg ik ook Daisy haar ei te pakken. Beide werden kapot gemaakt. Tijdens de wandeling probeerde Lukie4 nog mijn ei kapot te maken, zonder succes ;). Tijdens de muziekopdracht had hij meer succes en greep hij het ei van Loezel, waarna ze hem achterna vloog. Hij brak uiteindelijk haar ei. Tijdens de lunch greep ik nog De Witte zijn ei uit zijn broekzak, die ook kapot ging.

Voor de eerste executie deden 8 mensen hun ei inleveren. 3 voor een snoepje (Molduck, Hulpdakdekker en Lukie4), 5 voor de kans op de joker (Bjorrn, Robbie, Wouterv, Maikemeisje en ik). Ik kreeg uiteindelijk de joker (hoewel ik dat zelf eerst niet wist). Het laatste ei was van Elise. Maar haar ei had ze per ongeluk zelf gebroken net voor de tweede executie.

Molactie:
Vrij duidelijk, ik heb geprobeerd zoveel mogelijk eieren te pakken te krijgen onder het nom van, minder concurrentie voor de joker, maar eigenlijk voor minder kans op snoepjes. Ik zou zelf sowieso gaan voor de joker want dat is ook logisch.

Opdracht 3: Water brengen
De kandidaten moesten in een X vorm op het strand gaan staan. De Witte was het middelpunt en stond in het midden. Aan de strandkant stonden twee emmers en iedereen kreeg een bekertje of flesje. Vanuit de zeekant moest er water overgegeven worden om de emmers te vullen. Maar vanaf de strandkant moesten er zinnen worden doorgegeven naar de zeekant. Beiden zouden snoepjes opleveren. Lukie4 stond de ene kant aan zee en had samen met Elise een gat gegraven om makkelijker water te kunnen pakken. Daardoor kwam onze emmer ver genoeg vol (Lukie4, Elise, D*N, De Witte, Bjorrn, Wouterv, Daisy). Aan de andere kant stond Molduck, die had het een stuk lastiger en kreeg natte voeten ::rofl::. Hun emmer haalde het dus niet (Molduck, Starlight, Robbie, De Witte, Loezel, Hulpdakdekker, Maikemeisje). De twee zinnen die bij Molduck aan moesten komen waren beiden fout, de twee zinnen die bij Lukie4 moesten aankomen waren beiden goed. Dit werd later gecorrigeerd, want ook deze twee zinnen waren eigenlijk fout, we verdienden door de fout 1 snoepje in plaats van 2.

Molactie:
Het water ging heel erg snel en was erg lastig te mollen. Het was helemaal open en iedereen was op iedereen aan het letten omdat je niet constant bezig bent. Ik kon dus niet zomaar wat water weggooien. Ik deed uiteraard een beetje onnodig wiebelen met het overschenken waardoor er wat water verloren ging, maar we gingen te goed. De zinnen heb ik wel gemold door een aantal woorden in de zin weg te laten. Ik was dan ook verbaasd dat ze goed waren aangekomen. Dat werd dus uiteindelijk gecorrigeerd.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1303 Gepost op: 12-05-2019, 19:44:40 »
Opdracht 4: Eetproef
Jup, we hadden weer een eetproef. Er waren drie opties: Pittige saus, een shot tequila en een sprinkhaan. De mol had iedereen een eerste optie aangewezen. Als je dit zou doen zou je nog een tweede zelf mogen kiezen voor een extra snoepje. Bjorrn was als eerste en had de pittige saus. Hij deed wel in zijn onhandigheid het schaaltje laten vallen waardoor er niet genoeg meer was voor latere mensen. 3 snoepjes gingen daardoor automatisch verloren. Hier een overzicht wat iedereen deed:

Bjorrn: Pittige saus, geen tweede optie
Daisy: Pittige saus en sprinkhaan
D*N: Pittige saus, geen tweede optie
Elise: Pittige saus kon niet meer, sprinkhaan
De Witte: Sprinkhaan, geen tweede optie
Starlight: Weigerde Tequila
Maikemeisje: Tequila en sprinkhaan
Loezel: Weigerde Tequila
Lukie4: Tequila en sprinkhaan
Molduck: Pittig kon niet meer, sprinkhaan
Robbie: Tequila, geen tweede optie
Hulpdakdekker: Tequila en sprinkhaan
Wouterv: Pittig kon niet meer, Tequila

Molactie:
Die werd hier deels door Bjorrn verpest. Mijn molactie was om voor de pittige saus te gaan en te gaan janken, zodat de mensen na mij dit niet meer zouden doen. Dankzij Bjorrn kon niemand na mij deze meer doen, maar ik heb het uiteraard gewoon gedaan. Nu heb ik het gebruikt om mijn tweede optie niet te doen. Want normaal had ik echt nog wel een sprinkhaan gegeten. Qua verdeling heb ik iedereen waarvan ik dacht dat die alles zou doen de pittige saus gegeven omdat die het lastigste was in mijn ogen. De mensen die normaal niet echt drinken gaf ik uiteraard tequila (Starlight, Loezel, Hdd).

Opdracht 5: Wandeling
We gingen een strandwandeling maken vanaf een aangegeven punt. Het begin van het strand kregen we een eerste mini-game voor 4 snoepjes. We moesten een menselijke piramide maken van 6 mensen. Dit lukte met Maikemeisje, Elise en Bjorrn als onderste rij, D*N en Molduck op de tweede rij en Starlight bovenaan. Iets verder moesten we zonder te praten op volgorde van leeftijd gaan staan om de inzet te verhogen naar 8. Dit lukte ons ook. Daarna kwam er een moment dat we mochten kiezen of we gingen doorlopen of terug gingen. De meningen waren uiteenlopend en uiteindelijk zorgde een kleine meerderheid ervoor dat we door gingen. Na een tijdje kwam de discussie weer omhoog. Bjorrn en Robbie liepen al weg, de rest bleef discussiëren. Uiteindelijk kwam iedereen terug en kregen we een derde mini-game. Drie quizvragen over Mexico. We gingen de mist in bij de derde en verdienden niets.

Aan het einde van de wandeling werd duidelijk dat er drie geheime opdrachten waren. De Witte moest een foto maken van elke kandidaat tijdens de wandeling. Bjorrn moest ervoor zorgen dat de wandeling niet langer duurde dan 35 minuten, Molduck moest ervoor zorgen dat de wandeling langer zou duren dan 30 minuten. We waren 38 minuten bezig, opdracht gefaald en niets verdiend.

Molactie:
Ik wist dat De Witte foto's moest maken en heb mij vrij opzichtig van hem afgekeerd wanneer hij probeerde een foto te maken. Dit maskerde ik door te doen alsof ik bezig was met eieren stelen. Bij de piramide was ik als laatste erbij gekomen omdat mensen mij eerst niet wilden door het eierdebacle. Bij de leeftijden ging ik nog even voor Starlight staan, die ook 25 is maar een paar maand ouder is. Uiteindelijk maakte de mini-games ook niet uit als we de rest niet zouden halen. De eerste keer dat we gingen discussieren wou ik terug omdat we te kort bezig zouden zijn en voor het half uur waren gefinished. Toen zijn we doorgelopen tot een moment dat we sowieso wel te laat gingen komen. Niets verdiend dus.

Opdracht 6: Zangkunsten
De groep moest zich verdelen over 7 zangers en 6 mensen met een goed gehoor. Zangers vinden was erg lastig maar uiteindelijk gingen Robbie, Wouterv, De Witte, Daisy, Molduck, Elise en D*N het doen. Ze kwamen één voor één bij de andere groep met oordopjes in. Ze moesten het liedje zo goed mogelijk zingen. Het bleken allemaal spaanstalige Mexicaanse liedjes te zijn. De andere groep moest uiteindelijk het juiste liedje koppelen aan de juiste kandidaat (uit 10 opties, dus ook 3 die er niet tussen zaten). Elise, Daisy en Robbie werden herkent. D*N, Molduck, De Witte en Wouterv niet.

Molactie:
Ik ben hier heel erg op de melodie gaan zitten en heb vooral zo weinig mogelijk woorden gezongen. De melodie heb ik af en toe ook wat aangepast. Maar ik heb verder wel mijn best gedaan omdat het verwacht werd dat ik dit wel zou kunnen. Uiteindelijk werkte het en werd mijn liedje verkeerde geplaatst.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1304 Gepost op: 12-05-2019, 20:10:59 »
Opdracht 7: Taalpuzzel
De groep moest zich splitsen in 5 mensen die goed kunnen puzzelen (Molduck, De Witte, Maikemeisje, Elise en Robbie) en 8 mensen met een goed geheugen. De 8 mensen moesten vervolgens weer duo's maken (Starlight+D*N, Bjorrn+Loezel, Daisy+ Hdd, Lukie4+Wouterv). Hun kregen een spaans gedicht die ze zo goed mogelijk moesten onthouden. Daarna kregen ze hetzelfde gedicht met twee missende woorden. Deze woorden gingen door naar de puzzelgroep. Ze moesten Nederlandse zinnen koppelen met een Aztekste taal (ofzoiets :P). De woorden die wij uit de gedichten doorstuurden konden hun helpen om de juiste vertalingen te achterhalen. Bij de gedichten ging het alleen bij Lukie4 fout. De puzzelgroep vond uiteindelijk niet de juiste oplossing.

Molactie:
De puzzelgroep werd heel erg snel geclaimed en zat snel vol. Ik had wel verwacht dat mensen mij eerder daarin zouden zetten, maar dat was in principe geen probleem. Jammer genoeg grepen wij het gemakkelijkste gedicht. Ik hoefde slechts 4 regels te onthouden en zat met Starlight die best wel goed bezig was hier. Ik heb hier dus geen goeie kans gehad om te mollen. Overigens was het antwoord de vis. Dit was een hint omdat ik het sterrenbeeld vissen heb.

Test en Executie 1:
De Witte, Lukie4 en Bjorrn kregen een rood scherm en moesten het spel verlaten. Niemand zat op de juiste mol.

Opdracht 8: Ballonnen
We vormden duo's (D*N+Molduck, Elise+Starlight, Loezel+Robbie, Wouter+Hdd, Maikemeije+Daisy). We hadden 9 ballonnen, eentje met een 1 erop was al opgeblazen. De andere 8 moesten worden opgeblazen en de overige 8 cijfers op worden gezet. De stift hiervoor lag boven, dus moest er heen en weer gerend worden. Uiteindelijk moesten de duo's een vierkant maken met de ballonnen waarbij alle kanten de optelsom 15 zou worden. Zou dit lukken binnen 10 minuten, dan zou de opdracht slagen. Maar duo's konden er ook voor kiezen om niet voor snoepjes te spelen maar voor een testvraag door de ballon met een 1 kapot te prikken. Wouter en Hdd waren als eerste klaar en prikten de ballon open. D*N en Molduck volgden en deden hetzelfde. De rest faalde.

Molactie:
Ik ging met Molduck samenwerken omdat ik wist dat ik haar makkelijk kon overtuigen om de ballon kapot te prikken. De bedoeling was ook om zo snel mogelijk te gaan en snel te prikken zodat dit mogelijk andere duo's zou triggeren om ook hiervoor te gaan. Niets verdiend.

Opdracht 9: De Lama's
De groep werd opgedeeld in: Kandidaten die houden van een feestje (D*N, Robbie, Molduck), Meest serieus (Daisy, Hdd), Praters (Wouterv, Maikemeisje), Onzekere kandidaten (Starlight, Loezel) en kennis van dieren (Elise). We gingen Lama spellen spelen tegen de drie afvallers. Iedereen van het feestje kreeg een geheime identiteit en was uitgenodigd op Bjorrn zijn feestje, die moest raden wie zijn gasten waren. Dit lukte hem bij alle drie. De serieuze mensen moesten proberen niet eerder te gaan lachen dan de afvallers, dit lukte ze beiden niet. Praters deden geen ja, geen nee, geen uuuh. Beiden faalden hierin. De onzekeren mochten alleen maar vragen stellen. Starlight deed dit succesvol, Loezel niet. Elise moest achter een gezegde komen met een dier, dit lukte haar wel.

Molactie:
Ik had geen uitgebreide briefing gekregen over deze opdracht dus een groot deel van de opdrachten wist ik niet. De serieuze mensen wist ik wel, maar leek mij te lastig om in te komen. Ik ben dus voor de meest logische groep gegaan. Ik kreeg toen Mickey Mouse. Te makkelijk om te mollen dus ik heb hier gewoon groot mijn rol uitgespeeld.

Opdracht 10: Escape
Er werden vijf mensen gezocht die voor een uitdaging gingen (Robbie, Daisy, Elise, Wouter en Hdd). Ze werden opgesloten in een kamer met 1 kistje. De andere groep kreeg twee kistjes en samen moesten de groepen zorgen voor de escape van groep 1. Na 45 minuten hadden we niet eens het derde kistje open gekregen en was de opdracht gefaald.

Molactie:
Hier heb ik behoorlijk gemold. Ik wist dat er iets stond op de onderkant van de deksel van kistje 1. Deze deed Starlight zo neerleggen, maar heb ik goed in de gaten gehouden dat hij niet werd omgedraaid. Daarna ben ik alleen naar de andere groep toegelopen om te praten. Dit was vrij kort. Daarna heb ik heel hard lopen chillen in de keuken en ben ik een hele tijd weggebleven. Toen ik terug kwam hadden ze deksel nog steeds niet en waren er al 25 minuten voorbij. Toen heb ik de deksel gevonden zodat we door konden. Later zaten we nogmaals vast bij de eilanden. Ik merkte dat we dit nooit meer gingen redden en heb die toen ook nog opgelost, en toen was de tijd voorbij...

« Laatst bewerkt op: 13-05-2019, 16:00:39 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1305 Gepost op: 12-05-2019, 20:29:51 »
Opdracht 11: Murder mystery
Minke was vermoord en er waren vier mogelijke daders, Lukie4, Bjorrn, De Witte en Hidm. Wij mochten de vier ondervragen om er zo achter te komen wie Minke had vermoord. Na de eerste ondervraging konden we twee nogmaals ondervragen. Lukie4 en Hidm waren onze hoofdverdachten en kregen nog een ondervraging. Uiteindelijk hebben we toch een hint gevraagd voor de helft van de snoepjes waardoor het wel Lukie4 moest zijn. Dit bleek juist en we verdienden 6 snoepjes.

Molactie:
Tijdens de eerste ondervraging heb ik gewoon logische vragen gesteld, bij de tweede was ik vrij stil en heb ik basically niets bijgedragen. Ik had door dat ze Lukie4 waarschijnlijk wel gingen vinden en was dus voor de hint zodat er in ieder geval 6 snoepjes uit gingen. Ik heb tijdens de discussie nog wel gestuurd richting Hidm, maar tevergeefs. Wel de helft maar verdiend!

Test en Executie 2:
Wouterv, Daisy, Robbie, Loezel en Maikemeisje kregen een rood scherm. De laatste vijf waren dus Elise, Starlight, Hdd, Molduck en ikzelf. Niemand zat op de juiste mol.

Opdracht 12: Zoek de verschillen
We gingen een kamer in met ons vijfen waar veel molitems lagen. We hadden door dat we alles moesten gaan onthouden. Pas buiten de kamer mochten wij aantekeningen maken. Ik was de enige met een molboekje dus werden daar de aantekeningen in gemaakt. Vervolgens moesten we twee mensen aanwijzen die we het meeste vertrouwden. Dit werden Elise en Starlight. Zij konden snoepjes inzetten op de 10 verschillen die waren gemaakt. De andere drie moesten deze proberen aan te wijzen. We wisten er slechts drie aan te wijzen en verdienden 5 snoepjes (eentje was 3 op ingezet, andere twee 1).

Molactie:
Ik wist dat ik in de groep van 3 moest komen. Ik heb dus ook andere mensen naar voren geschoven als meest betrouwbaar. Elise vroeg toen of ze de aantekeningen mee mochten. Die heb ik mee gegeven waardoor wij zonder aantekeningen de kamer in moesten. Deze opdracht heb ik verder niets bijgedragen. Molduck zei nog, is dat bordje niet verplaatst? Ik was gelijk van "Nee, die stond volgens mij wel zo". We hebben niet eens meer gegokt. De drie die we wel vonden waren door Hdd gevonden.

Overigens was ik penningmeester geworden omdat Robbie afviel en de pot aan mij gaf. Ik zou toch wel winnen en de pot mogen houden :).

Opdracht 13: Lucifer smokkelen
In het duingebied moesten de kandidaten lucifer smokkelen van de ene kant naar de andere kant. Ze speelden tegen een groep van 5 afvallers die hetzelfde deden de andere kant op. Het doel was om meer lucifer over te smokkelen dan de afvallers. Maar de drie overige afvallers waren van de douane en konden mensen aftikken waarna ze deze mochten fouilleren. Daar kwamen vanuit elk team nog 1 douanier bij die alleen het andere team zou tikken. De eindstand was 4 voor de afvallers en 3 voor de kandidaten, die een vierde gebroken lucifer hadden.

Molactie:
Niemand had mij door dus ik heb deze en de vorige opdracht gewoon alles fout proberen te doen wat ik maar kon. Hier heb ik ook twee keer succesvol het einde kunnen halen, alleen heb ik 1 lucifer weggegooid en de andere gebroken ingeleverd. Met vijf hadden we gewonnen, dus dankzij mij geen snoepjes verdiend.

Opdracht 14: Meet the Mole
Elke kandidaat werd één voor één omhoog geroepen om drie vragen te beantwoorden. Een goed antwoord op alle drie de vragen zou betekenen dat de mol de vraag uit jouw inschrijfformulier naar waarheid zou beantwoorden. Niemand deed alle vragen goed. De vragen waar ook geen hele goeie. Starlight had nog de beste "Wie ben je"? Ze had het fout en kreeg te horen dat de mol Hulpdakdekker was. Mijn eigen vraag was helemaal kansloos: "Wat was er eerder, de kip of het ei?"

Finaletest, executie 3 en bekendmaking:
Iedereen was ervan overtuigd dat ze goed zaten en dat de rest ook op dezelfde mol zat. Bij de executie viel eerst Elise af en vervolgens Molduck. De laatste drie waren dus Starlight, Hdd en ik. Maar Starlight en Hdd zaten beiden op Molduck als mol, Molduck op Starlight en Elise op Hulpdakdekker. Niemand had dus de mol ontmaskerd en Hulpdakdekker won op tijd van Starlight.

Aanvullingen zijn altijd welkom ::ok::. Ik vond het super tof en had echt niet verwacht dat niemand mij door zou hebben. Maar ik heb genoten van alle sabotages ::hypocriet::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1306 Gepost op: 12-05-2019, 21:39:55 »
Leuk verslag D*N ::ok:: en leuke opdrachten weer!
2024: wie is de Mol?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1307 Gepost op: 12-05-2019, 22:02:02 »
Een topweekend van begin tot einde. Het was mijn eerste, maar zeker niet mijn laatste.

Bedankt spelleiding voor het fijne molspel
Bedankt mol om het zo goed te doen. Echt nooit verdacht.
Bedankt iedereen voor het fijne weekend.
klaar voor de strijd

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1308 Gepost op: 13-05-2019, 12:25:36 »
Mooi verslag D*N  ::ok::



Ik heb een geweldig weekend gehad, met een aantal mooie 1e keren, onder andere mijn eerste groene scherm ooit  ::trots::
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1309 Gepost op: 13-05-2019, 14:21:41 »
Heel tof verslag! Klinkt als een heel leuk weekend. Mocht er een volgende komen dan zou ik er graag bij zijn :O

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1310 Gepost op: 13-05-2019, 15:46:32 »
Tof verslag! Ik vind de opdrachten erg leuk bedacht en er was zo te zien een verschrikkelijk goede mol :D

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1311 Gepost op: 13-05-2019, 17:02:47 »
Het was superleuk! En D*N is heel erg zichzelf gebleven en het daardoor super gedaan.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1312 Gepost op: 13-05-2019, 17:19:25 »
grom
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1313 Gepost op: 13-05-2019, 17:23:52 »
Het was zeker leuk.... en verrassend dat niemand de mol heeft ontdekt ::bravo::
Wit is ook een kleur!

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1314 Gepost op: 13-05-2019, 17:29:53 »
Een topweekend van begin tot einde. Het was mijn eerste, maar zeker niet mijn laatste.

Bedankt spelleiding voor het fijne molspel
Bedankt mol om het zo goed te doen. Echt nooit verdacht.
Bedankt iedereen voor het fijne weekend.

ik sluit mij hierbij aan.
ik had een bondje met de mol. en die heeft mij zeer goed om de tuin geleid.
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1315 Gepost op: 13-05-2019, 19:29:49 »
Nogmaals complimenten voor het superleuke weekend. ::bravo::
Vroeg me idd wat er nu met dat ontbrekende ei gebeurd was, maar dat mysterie is nu ook opgehelderd. ::ok::

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1316 Gepost op: 13-05-2019, 22:36:31 »
Het was een prachtig weekend op een mooie locatie, ik heb het enorm naar m'n zin gehad, ook tijdens de potjes weerwolven op de vrijdagavond, het naborrelen zaterdagavond/-nacht en het racistische Wie ben ik? op zondagmorgen. En niet te vergeten op de zipline in de duinen. Bedankt iedereen voor z'n enthousiasme en uiteraard bedankt topmol! ::bravo::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1317 Gepost op: 22-05-2019, 19:47:15 »
Het reisbureau waarmee wouterv en ik de saboteurreis gedaan hebben, doen nu ook een saboteur weekend. Van 9 t/m 11 augustus ergens in Oost-Vlaanderen.
Veel van onze reis hebben zich ingeschreven en dan nog een paar andere mensen. Maar iemand heeft moeten afhaken en ze zijn dus op zoek naar iemand anders die ook mee wil doen. Dus ik dacht ik post/vraag het even hier.

Kosten: 270€ pp. Dit is incl verblijf, eten (ik denk 2 ontbijt, 2 lunch en 2 avondeten, tenzij het vrijdagavond na het eten begint), materiaal en spelbegeleiding. Exclusief alcoholische dranken.

Als iemand zin heeft en de prijs ziet zitten, PM me maar en dan geef ik het door. Er is namelijk nog geen officiële manier om in te schrijven omdat ze bij wijze van reünie voor de saboteurreis die wij gedaan hebben dit extra weekend in elkaar aan het steken zijn, maar iedereen is dus welkom.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1318 Gepost op: 3-01-2020, 21:45:08 »
Hola! ::joehoe::

Een nieuw widm weekend wordt op dit moment aan gewerkt ::bravo::. Nu willen we hier eerst even wat peilen. In mei willen we dit gaan organiseren dus vul jezelf in bij een weekend dat je kan. *Dit is natuurlijk onder voorbehoud dat de locatie en organisatoren ook kunnen. zolang er maar in ieder geval 10 mensen kunnen ;D *

8/9/10 mei:
15/16/17 mei:
22/23/24 mei:
29/30/31 mei:

Daarnaast willen we peilen hoe jullie denken over afvallers tijdens de dag. Hiervoor zal ik een poll toevoegen! ^
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1319 Gepost op: 3-01-2020, 21:53:55 »
 ::bravo::

Op optie 1 gestemd, ik vond dat de afgelopen keren goed werken. Er moeten wel mensen afvallen om kans te maken om de mol te ontmaskeren (hoewel dat de vorige keer ook niet helemaal goed ging :P).

Eerste twee weekenden kan ik geloof ik wel, de laatste twee niet.
Let wel, dat tweede weekend is het weekend van het songfestival, ik weet niet of dat een bezwaar is voor mensen. ;)