Poll

Wat vind je leuker voor het volgende widm weekend?

Spelen met afvalrondes waarbij afvallers zoveel mogelijk een rol krijgen in latere opdrachten
16 (84.2%)
Een keer spelen zonder afvallers
3 (15.8%)
Anders namelijk........
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Poll gesloten: 10-01-2020, 21:48:35

Auteur Topic: Wie is de Mol Weekend  (gelezen 243550 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1340 Gepost op: 8-01-2020, 21:26:29 »
Dordrecht klinkt goed! (Maar dan slaap ik thuis). :D

Edit.. zie dat t alleen per bootje te bereiken is.... Die gaat vast niet meer midden in de nacht :(

Wordt dan misschien toch blijven slapen...

Er staat dat de schipper dagelijks vaart tussen 8 uur 's ochtends en 22.30 's avonds. Het Wie is de Mol spel zal zeker wel voor 22:30 afgelopen zijn hoop ik toch ;D. (en 8 uur 's ochtends beginnen doen we ook niet, dat kan ik niet aan ::hypocriet::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1341 Gepost op: 8-01-2020, 21:27:13 »
Edit.. zie dat t alleen per bootje te bereiken is.... Die gaat vast niet meer midden in de nacht :(

Oh, dat zou onhandig zijn..
Het is dan eindexamenperiode, dus een heel weekend weg zijn kan ik qua werk dan niet permitteren (of in ieder geval niet nu al vastleggen). Dus ik opteerde ook voor de daggastoptie
You'll never walk alone

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1342 Gepost op: 8-01-2020, 21:33:14 »
Er staat dat de schipper dagelijks vaart tussen 8 uur 's ochtends en 22.30 's avonds. Het Wie is de Mol spel zal zeker wel voor 22:30 afgelopen zijn hoop ik toch ;D. (en 8 uur 's ochtends beginnen doen we ook niet, dat kan ik niet aan ::hypocriet::)

Jaa, weet ik. Maar meestal is het wel tot later nig gezellig.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1343 Gepost op: 8-01-2020, 22:09:18 »
Ik ben ook Nivonlid!
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1344 Gepost op: 9-01-2020, 12:16:07 »
Als het alleen per boot te bereiken is zal het wel niet toegankelijk zijn? (Zag ook dat fietsen niet mee kunnen bv)
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1345 Gepost op: 9-01-2020, 12:53:22 »
Ik dacht dat die boot een pontje zou zijn, is het echt een gammel bootje :o Dat is idd behoorlijk ontoegankelijk. Lees ook op de website dat je moet bellen als je opgehaald wil worden, en daaronder: "Heeft u geen telefoon, probeert u dan door zwaaien, bellen, claxoneren of met lichtsignalen de aandacht te trekken." ::rofl::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1346 Gepost op: 9-01-2020, 14:51:39 »
Ja maar je kan ook op afspraak doen, dus ik ga dan gewoon afspreken wanneer die boot klaar moet staan.

Ik zal ook even vragen of het rolstoeltoegankelijk is voor A :).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1347 Gepost op: 10-01-2020, 15:00:24 »
Ha allen,

Ik heb gebeld voor een optie bij Dordrecht. Ze hebben alleen nog maar 6 kamers over in plaats van de 7 waar ik vanuit gegaan was.

1 keer 1 persoon
1 keer 2 personen
1 keer 3 personen
2 keer 4 personen
1 keer 5 personen


In principe kunnen 2 personen ook in een 4 persoonskamer dat boeit dus niet. In principe kijk ik even naar De witte, Robbie en Loezel of ze het erg zouden vinden om niet alleen te liggen maar met 1 iemand anders.

Ik kan de optie voor 1 week vasthouden, dus volgende week vrijdag moet ik doorgeven of het doorgaat of niet.
Het is wel rolstoeltoegankelijk voor A mocht ze willen komen  :-*.

Ik ga zo ook nog even mailen, laat mij vooral weten als je nog iets wilt weten voor de boeking!

Ik was nu uitgegaan van:
kamer van 5: Lucy, Hans, Bjorn, Tim en ik
Duo's: Starlight & Hdd, Elise & Vieffan, Wouterv & Mitch
En dan dus Robbie, Loezel, De Witte die nu nog 2 kamers zouden hebben te verdelen ;)
« Laatst bewerkt op: 10-01-2020, 15:40:24 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1348 Gepost op: 10-01-2020, 16:38:47 »
Het is wel rolstoeltoegankelijk voor A mocht ze willen komen  :-*.
Ja, dat kunnen ze wel zeggen, maar dit lijkt het bootje te zijn waarmee je wordt vervoerd:



Ik weet niet hoe ze denken dat je daar in en uit moet komen met een elektrische rolstoel ::rofl:: ::)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1349 Gepost op: 10-01-2020, 16:46:41 »
Hmmm,  een heen en weerwolf... dat durf ik niet hoor
Wit is ook een kleur!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1350 Gepost op: 10-01-2020, 16:50:32 »
Voor mij zou al het tot nu toe voorgestelde oké zijn.

Maar...... ik hoor hier net thuis dat er misschien dat weekend een familieweekend wordt gepland :P en daar wordt dan wel alle familie verwacht. Er is alleen nog totaal geen duidelijkheid over of dat echt het laatste weekend van mei zal plaatsvinden.  :-\\ Ik probeer er zsm meer over te weten te komen!
D*N (of anderen die dat weten), moet je bij de boeking direct al doorgeven met hoeveel mensen je op de kamers zult slapen? Of kun je gewoon kamers reserveren en dan zie je maar met hoeveel mensen je daar gaat slapen (natuurlijk binnen het maximaal toegestane).

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1351 Gepost op: 10-01-2020, 16:59:37 »
Ik weet niet hoe ze denken dat je daar in en uit moet komen met een elektrische rolstoel ::rofl:: ::)
Ja ze zeiden wel dat je inderdaad even uit de rolstoel zou moeten komen om de boot in en uit te gaan maar dat kan A wel, dus dat is geen probleem.

Voor mij zou al het tot nu toe voorgestelde oké zijn.

Maar...... ik hoor hier net thuis dat er misschien dat weekend een familieweekend wordt gepland :P en daar wordt dan wel alle familie verwacht. Er is alleen nog totaal geen duidelijkheid over of dat echt het laatste weekend van mei zal plaatsvinden.  :-\\ Ik probeer er zsm meer over te weten te komen!
D*N (of anderen die dat weten), moet je bij de boeking direct al doorgeven met hoeveel mensen je op de kamers zult slapen? Of kun je gewoon kamers reserveren en dan zie je maar met hoeveel mensen je daar gaat slapen (natuurlijk binnen het maximaal toegestane).

Volgens mij moet je het aantal personen wel doorgeven gezien je gelijk het bedrag krijgt wat je moet betalen, maar als wij de kamer van 5 boeken en 1 bed blijft leeg dan gaan ze daar ook niet iemand anders instoppen dus dan zou je die altijd in principe er later nog bij kunnen doen ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1352 Gepost op: 10-01-2020, 17:12:28 »
Volgens mij moet je het aantal personen wel doorgeven gezien je gelijk het bedrag krijgt wat je moet betalen, maar als wij de kamer van 5 boeken en 1 bed blijft leeg dan gaan ze daar ook niet iemand anders instoppen dus dan zou je die altijd in principe er later nog bij kunnen doen ;).
Aah oké, goedzo :)

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1353 Gepost op: 10-01-2020, 17:20:46 »
Ja, dat kunnen ze wel zeggen, maar dit lijkt het bootje te zijn waarmee je wordt vervoerd:



Ik weet niet hoe ze denken dat je daar in en uit moet komen met een elektrische rolstoel ::rofl:: ::)


Hahahahaha ja als t met dit bootje is is het niet toegankelijk hoor  ::rofl::

Als we heel veel moeite doen kan het wss wel. Maar hell no   :-X
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1354 Gepost op: 10-01-2020, 19:28:24 »
Wat me ook nog ineens te binnen schoot: is zo'n bootje niet heel onhandig met boodschappen? Het zal vast wel mogelijk zijn, want andere mensen doen het tenslotte ook, maar die hebben misschien maar boodschappen voor max. 4 personen ipv een half weeshuis ;D

"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1355 Gepost op: 10-01-2020, 19:36:34 »
Ja als het allemaal lastig is en jullie het niet willen kan ik ook een optie doen op Lage Vuursche voor 8/9/10 mei, kunnen alleen wouter en tim niet mee maar voor de rest dezelfde mensen.

Maar voor dit weekend is het in ieder geval dit of niet ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1356 Gepost op: 10-01-2020, 20:00:15 »
Is echt alles verder al vol ja? Gaat hard dan :o

Ja ik bedoel, ik heb natuurlijk graag Wouter en Tim erbij ::hug:: Maar ik denk dat dit wel praktische dingetjes zijn waar je maar beter van tevoren over nagedacht kunt hebben. Het is meestal al een gedoe met de boodschappen en heen en weer lopen zonder zo'n bootje.

Verder komt een ander weekend me persoonlijk wel beter uit, omdat er nog 2 andere mogelijke dingen zijn dat weekend en ik dan mensen moet gaan vertellen dat ik een WIDM weekend leuker vind :-\\ (maar daar moeten we de datum maar sowieso niet van laten afhangen ;))
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1357 Gepost op: 10-01-2020, 20:10:44 »
Als er ruimte gemaakt moet worden slaap ik thuis. Dan ga ik wel op tijd naar huis in de avond. Scheelt me ook wat qua kosten.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1358 Gepost op: 10-01-2020, 20:45:47 »
Een ander weekend in Lage Vuursche is dan misschien inderdaad een beter idee. Scheelt zeker heel veel gedoe met de boodschappen en Lage Vuursche wilden we sowieso al eens heen toch? Is wsl ook gemakkelijker voor de dagjesmensen
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: Wie is de Mol Weekend
« Reactie #1359 Gepost op: 10-01-2020, 20:54:43 »
als we voor een ander weekend in lage Vuursche kiezen dan kan ik misschien overdag komen.
deelnemer WIDMO 18 :)