Auteur Topic: The Amazing Bar  (gelezen 44048 keer)

Offline radjon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Bar
« Reactie #260 Gepost op: 2-11-2017, 20:59:43 »
Ik wil wel jureren.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Bar
« Reactie #261 Gepost op: 2-11-2017, 21:07:39 »
 ::ok::
...maar soms even niet :)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Bar
« Reactie #262 Gepost op: 5-11-2017, 12:47:00 »
Nog een weekje tot de uitslag! Ben heel benieuwd ::bravo::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Bar
« Reactie #263 Gepost op: 6-11-2017, 10:37:02 »
Anders ik wel ::rofl::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The Amazing Bar
« Reactie #264 Gepost op: 7-11-2017, 16:44:36 »
Er was bij mij even immense drukte en stress, sorry voor de delay. Alles wordt bijgewerkt nu. De broadcast komt vanavond. Finaleteams let me know als jullie echt nog te weinig tijd hebben dan kunnen we afstemmen om extra tijd voor deze leg te plannen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: The Amazing Bar
« Reactie #265 Gepost op: 13-11-2017, 21:52:52 »
Zo, ik schuif even aan in de bar. :D Heb je een wijntje voor me? Doe dit keer maar rood. ::wijn::

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: The Amazing Bar
« Reactie #266 Gepost op: 13-11-2017, 22:30:06 »
Oeh, ik heb spontaan zin in warme chocomel! ::bravo:: Én in het terugkrijgen van mijn sociale leven op het forum, trouwens. ::rofl:: Kom er nu steeds alleen maar full stressed voor de opdrachten... ::rofl::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Bar
« Reactie #267 Gepost op: 14-11-2017, 16:01:12 »
Zo, ik schuif even aan in de bar. :D Heb je een wijntje voor me? Doe dit keer maar rood. ::wijn::

Heb ik zeker!


Oeh, ik heb spontaan zin in warme chocomel! ::bravo:: Én in het terugkrijgen van mijn sociale leven op het forum, trouwens. ::rofl:: Kom er nu steeds alleen maar full stressed voor de opdrachten... ::rofl::

Succes  :D
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Bar
« Reactie #268 Gepost op: 15-11-2017, 20:05:28 »
Rondje van deze kijker voor de vier finalisten, om de spanning wat te verzachten. Veel succes met nagelbijten mannen!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Bar
« Reactie #269 Gepost op: 15-11-2017, 20:28:33 »
Doe mij ook maar zo'n warme chocco :)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Bar
« Reactie #270 Gepost op: 16-11-2017, 09:37:20 »
Rondje van deze kijker voor de vier finalisten, om de spanning wat te verzachten. Veel succes met nagelbijten mannen!





 ::bravo::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The Amazing Bar
« Reactie #271 Gepost op: 17-11-2017, 00:32:20 »
De laatste Broadcast is aan het uploaden ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Bar
« Reactie #272 Gepost op: 17-11-2017, 00:56:19 »
Wow dit had ik echt niet verwacht, wat een geluk hadden wij met het vliegtuig  ::oink::
Goed gespeeld Gupp en Royl.
Gewonnen!  :D :D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: The Amazing Bar
« Reactie #273 Gepost op: 17-11-2017, 01:05:13 »
 ::oink:: :o :D
Wauw, zo spannend! Dat vliegtuig heeft ons wel echt gered ja.
Gupp en Roy, zoals al gezegd, jullie waren fantastische medefinalisten! ::bravo:: Spannend tot op het laatste moment ::jaja::

Ik stuiter nu nog helemaal ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper::
We hebben gewoon gewonnen! ::tandpastasmiley:: ::boogie:: ::feest:: ::trots::
High five Bjorrn :D

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The Amazing Bar
« Reactie #274 Gepost op: 17-11-2017, 01:28:24 »
Volgens mij heb ik alles gepost nu, graag een cocktail voor mij ::feest::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Bar
« Reactie #275 Gepost op: 17-11-2017, 08:12:43 »
Gefeliciteerd Hans en Bjorn!!  ::bravo:: ::bravo::

Goed gespeeld!

En Gupp en Roy: jullie gefeliciteerd met een mooie tweede plek  ::bravo::

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Bar
« Reactie #276 Gepost op: 17-11-2017, 09:01:25 »
Volgens mij heb ik alles gepost nu, graag een cocktail voor mij ::feest::

Wat voor cocktail?  :P

Gefeliciteerd Hans en Bjorrn  ::bravo::

Gupp en Royl, gefeliciteerd met dr tweede plek  ::ok::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: The Amazing Bar
« Reactie #277 Gepost op: 17-11-2017, 09:25:03 »
Van HARTE gefeliciteerd toppers Hans en Bjorn!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: Jullie hebben het hele spel gewoon méér dan fantastisch gespeeld en hebben bewezen dat jullie met kop én schouders de beste spelers zijn, het meest allround en bovenal enorm terechte WINNAARS! ::bravo:: ::feest:: Echt, respect voor hoe jullie je elke keer weer wisten terug te vechten: uithoudingsvermogen en doorzetten zijn jullie topkwaliteiten volgens mij! ::cheerleader:: Om nog maar te zwijgen over het slimme en geniale tactische plan dat jullie bedacht hadden. Al vanaf de uitslag van aflevering 1 hebben jullie al slimme PB's lopen te versturen naar ons. En mochten jullie gedacht hebben dat wij inderdaad jullie zo lang mogelijk erin wilden hebben: laten we het erop houden dat er wat minder tactische wapens waren dan we in eerste instantie voor ogen hadden, haha. ::rofl:: Nee, even serieus: jullie zijn een topteam en verdienen de winst dubbel en dwars! ::bravo:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Enooooorrrrrm bedankt Lucy en D*N! Voor alle gezelligheid tussendoor, voor het lachen, voor het stressen dat jullie ons elke aflevering wel 473x lieten doen, voor het genieten, voor het bedenken, voor het zoeken, voor het vinden, voor jullie tijd, communicatie en bovenal: voor ál het werk dat jullie in deze TAR hebben gestopt. Écht bedankt voor dat, wat moeten daar uren en uren in hebben gezeten. Bedankt voor jullie creativiteit, voor jullie hulp en hints, zelfs als die er niet waren maar jullie ze tóch speciaal voor ons bedacht hadden ::hug::! Jullie verdienen een diepe buiging en een heerlijke portie stroopwafels! :P

En DANKJEWEL Roy! Ik vond het méér dan fantastisch om met je samen te spelen. We kenden elkaar helemaal niet eigenlijk, dus in het begin was het echt wel even zoeken naar onze sterke/zwakke punten en vooral hoe we die in moesten zetten, maar zonder jouw ervaring en je rust, kalmte en professionaliteit hadden we de allereerste aflevering waarschijnlijk al verloren! ::rofl:: Ik heb het je ook al gezegd, maar serieus: ik had dit spel met niemand anders willen spelen! Dankjewel voor je vertrouwen in mij en dankjewel voor de gezelligheid en het fanatisme! ;D Waar ik vaak in dit seizoen zoekende was, té enthousiast, te onzeker en vooral teveel onwetend en twijfelachtig, wist jij altijd perfect alles tot in de laatste puntjes uit te zoeken en tot een goed einde te brengen, jij wist de beide kwaliteiten van ons samen te brengen tot de 4LetterLingo die wij hebben mogen laten zien aan de hele wereld. De combinatie van jouw rust en kalmte in de spellen en mijn gekkigheden heeft misschien wel tot dit mooie resultaat geleid. We wisten het stiekem in de tweede finaleweek al na spel 1, wij kunnen dit niet bijna meer winnen: maar we weten beide dat we alles gedaan hebben om hier te staan, wat dus voor ons beide toch zeker een persoonlijke overwinning is! ::hug::

En tot slot de finale: wat waren we gespannen en wat hadden we er een zin in! En wat waren we ENORM verbaasd toen we hoorden dat we na week 1 bovenaan stonden! ::oink:: Toen roken we aan de finish, maar beseften we ons ook zeer dat het moeilijk zou blijven. Toen we de koekjes opdracht totaal niet onder controle hadden en moesten opgeven was dat al zéér moeilijk en frustrerend voor ons beide, maar toen ook Set voorbij kwam en we wisten dat Hans daarin gewoon kei- en keigoed was, voelden we aan alles dat we dit niet onder controle hadden. Met in ons achterhoofd dat er zéker nog een kans was als de Friquandantie toch niet de juiste vlucht had, hebben we tot de allerlaatste seconden gestreden voor wat we waard zijn, maar helaas mocht het niet baten en kwamen er twee meer-dan-toppers uit de bus! ::jaja::

En ter afsluiting van dit enorme verhaal: bedankt kijkers en bedankt medekandidaten! ::bravo:: Ook al was het niet altijd goed te volgen en soms tergend saai voor meelezers kuch, memory, het was heel bijzonder om te weten dat je speelt tegen anderen, dat alles wat je doet effect heeft en vooral: dat iedereen wil winnen en iedereen benieuwd is naar de winnaar. BEDANKJULLIEWEL! ::bravo::
Ik heb van alles genoten en zou me zo weer inschrijven. Nu had ik op mijn aanmelding gezet: "ik hoop alleen maar dat ik niet als eerste afval als toch redelijk onbekende RN'er, daarna maakt het mij niet uit hoever ik kom." Nou, dan had ik dit dus echt nooit durven hopen en dromen!! Al had ik vanaf minuut 1 dat hele gevoel van 'het maakt niet uit' door fanatisme en adrenaline al overboord gegooid, haha.  ::hypocriet::

Tijd voor koekjes! ::trots::

P.S. Ohja, Roy en ik hadden voor de finale een enorm goed inzicht van wat we zouden moeten weten. ::hypocriet:: Zo hadden we alle feitjes van alle landen uit ons hoofd geleerd en de inwonersaantallen van alle landen hadden we naar binnen gestampt.
Beter hadden we koekjes gegeten. ::schaam:: ::schaam:: ::schaam:: ::)
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: The Amazing Bar
« Reactie #278 Gepost op: 17-11-2017, 10:08:03 »
Van harte gefeliciteerd Hans en Bjornn ::bravo:: ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Bar
« Reactie #279 Gepost op: 17-11-2017, 11:26:23 »
Dankjewel  ::bravo::

Ben ik even blij dat er niet meer tactische wapens waren dan Gupp  ::rofl::
Als ik het me goed herinner hadden Hans en ik afgesproken om bij de laatste 3 duo's te proberen om jullie aan te pakken, maar die kans is er niet geweest  ;D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.