Feedback punten:-> Opdrachten: waren zeer leuk, afwisselend ook, goed niveau (niet te makkelijk, niet te moeilijk). Niets op aan te merken

-> Reizen: dat vonden Bjorn en ik lastig en soms waren we er ook echt wel klaar mee haha

Maar dat lag meer aan ons dan aan de reisopdrachten zelf, want die waren ook divers (met de restricties die er soms waren en de verschillende afstanden die moesten worden afgelegd) en cruciaal natuurlijk. De afwisseling van reizen-opdracht-reizen-opdracht vond ik ook leuk.
-> Twists (wapens, vertragingen, non elimination eerste leg): leuke twists, jammer dat door het lage aantal deelnemers er minder wapens in zaten. Blijkbaar hadden de finalisten die allebei graag willen gebruiken om elkaar tegen te werken

Maar met een klein deelnemersveld zou een veelvoud aan tactische wapens wel een te grote invloed hebben op het spel, dus das goed opgelost zo. Iedereen door na de eerste ronde vond ik super: zo kan iedereen aan het spel ruiken, ervaring opdoen, om er vervolgens in de tweede ronde vol voor te gaan.
-> Spelleiding: spel werd heel goed geleid. Streng maar rechtvaardig. Altijd behulpzaam als we vragen hadden, spelleiding was vaak beschikbaar om (een deel van) de leg af te leggen. Wat Bjorrn zei: spelleiding kon soms wat beter op de hoogte zijn van elkaars opdrachten, maar dit zorgde nooit voor problemen. Petje af dus, D*N en Luus

-> Overig/andere opmerkingen: eens met wat er gezegd is over de invloed van het reizen en de verschillende tijden op het verdere spel, en ik snap ook de kant van D*N, ik zou zelf ook niet een betere oplossing weten, dus goed gedaan.

Misschien wat meer variatie in de bestemmingen? Met weinig afleveringen kun je natuurlijk lang niet overal langs gaan, maar Egypte/Israël en Japan/Maleisië leken best wel op elkaar. De bestemmingen die moesten worden schrapt, lijken me zeer interessant.

Ik mis het skypen met Hans terwijl ik chocola eet en het zoeken naar vliegreizen met goede Wifi en comfortabele stoelen nu al 
Aawh, we zullen snel weer skypen Bjorn, leg je chocola maar al klaar.

Ja, we hadden niet altijd de beste snelste vlucht, maar wel altijd een hele chille.