Auteur Topic: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8  (gelezen 52259 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #400 Gepost op: 18-01-2018, 23:23:31 »
- Alleen B&W had de problemen van de groothandel goed ::bravo:: en ook mijn ouders trouwens ::bravo:: Ik dacht toch echt dat ik in mei/juni wel ergens had gemopperd over de groothandel?
Ik twijfelde tussen jou en Mollenmania. verkeerd gegokt :(

Citaat
- Heel vaak worden Moni, Molly Wemel en Tante Sidonia aan mij gekoppeld :o En niemand weet dat ik Sheldon echt geweldig vind ;D
Die wist ik toevallig wel ;D

Citaat
- Wat denken jullie vaak dat ik van koken (en bakken) hou: meekoken met de chef, de ovenstanden weggepoetst... Echt niet, ben helemaal niet huishoudelijk :P Ik snap dat een aantal mensen de chocoladetaart aan mij koppelden maar blijkbaar dacht niemand aan het hele grote grand dessert wat ik zou willen
Ja chocoladetaart dacht ik inderdaad wel goed te hebben ::rofl::


Ik heb ook zoveel van die dingen gewoon verkeerd gegokt. Zowel bij Nieky als Swifty Jandino, maar dan net de verkeerde. Muziektopics bij Starlight en Fabiann maar net andersom etc. AAARGH
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #401 Gepost op: 18-01-2018, 23:33:14 »
Verrassingen zijn ook:

Wouter jij was toch in Spanje geweest? Hoe is Tsjechië dan het verste land waar je bent geweest? ???

Bjorn die geen pizza heeft, die liegt gewoon.

Knuffeltopic had ik ook 100 keer verplaatst behalve bij Bjorrn die er nooit komt

Bassie en Adriaan wist ik zeker bij Mollenvanger, blijkt dat Ldhmolletje te zijn :P

Het "geen" antwoord moet nog steeds verboden worden  ::ontopic::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #402 Gepost op: 18-01-2018, 23:37:18 »
Starlight!  :o  ::bravo::

hdd's foto van de dagtopic zorgde voor missers  ;D

En ik dacht al dat molly Wemel aan mij gekoppeld zou worden, maar dat het MM zou zijn   :)

« Laatst bewerkt op: 18-01-2018, 23:42:28 door grasisgroen »
...maar soms even niet :)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #403 Gepost op: 19-01-2018, 00:05:42 »
Jaa inderdaad GiG, ik twijfelde enorm tussen jullie, want jullie zijn allebei zorgzame moederfiguren ::love::
En zo had ik, net als D*N, nog meer antwoorden bij twee personen verwisseld.

Bijna iedereen heeft de paella als mijn lievelingsgerecht ::rofl:: en Roeland als irritante BN-er. Die is ook bloedirritant ja. Oh ik zou hem wel... :-X
En de berg in Málaga was een vroeg sportief hoogtepunt voor mij dit jaar ::jaja::

Ohja, dat boek was dus ook van mij ;D En LdH denkt dat ik op Hermelien lijk? ::)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #404 Gepost op: 19-01-2018, 00:11:05 »
En ik schrok van D*N  :(   Een dikke knuffel  ::hug::
...maar soms even niet :)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #405 Gepost op: 19-01-2018, 00:18:06 »
En ik schrok van D*N  :(   Een dikke knuffel  ::hug::
Jaaa dikke knuffel voor D*N ::hug::

En stoer van je, Frank, om je hoogtepunt te delen! ::ok::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #406 Gepost op: 19-01-2018, 00:24:55 »
Wauw wat een monsterscore Starlight! Gefeliciteerd  ::bravo::

Het ziek zijn heeft me inderdaad geholpen bij poule B. Had ik opeens tijd voor. Wel heel lang gedacht over wie naar Athene was geweest. Was voor zowel vraag 1 als 12 essentieel bij mij.

Poule A te snel gedaan. Het is wel een terugkerend patroon dat ik 1 van beide poules faal ::rofl::

Toen ik ging zoeken zag ik ook veel van mn eigen antwoorden terugkomen. Die waren dus te vinden. Zelfs op vragen als wie je niet als buurman wilt hebben :p

Maar eerlijk is eerlijk, zelfs met veel tijd voor poule A had ik de score van starlight nooit gehaald. Dus dik en dik verdiende winnaar!

Morgen even de antwoorden doornemen. Nu weer proberen te slapen
You'll never walk alone

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #407 Gepost op: 19-01-2018, 00:26:00 »
- Alleen B&W had de problemen van de groothandel goed ::bravo:: en ook mijn ouders trouwens ::bravo:: Ik dacht toch echt dat ik in mei/juni wel ergens had gemopperd over de groothandel?
Klopt, wel meer hadden deze goed hoor. ::jaja::

Citaat
En niemand weet dat ik Sheldon echt geweldig vind ;D
Jawel hoor! ;D

Citaat
maar blijkbaar dacht niemand aan het hele grote grand dessert wat ik zou willen
Jawel hoor! ::joehoe::

En ik schrok van D*N  :(   Een dikke knuffel  ::hug::
Ja, inderdaad! :( ::hug::

----


1. Wat was jouw hoogtepunt van 2017? ::ok::
In de vorige forummersquiz kondigde ik al aan dat er mogelijk een nieuwe baan voor mij in het vat zat en zo geschiedde inderdaad. 6 van jullie wisten dit! Hans en Miek zaten weliswaar dichtbij, maar in Athene ben ik nog nooit geweest.

2. Wat was jouw dieptepunt van 2017? ::niet-ok::
Dit was duidelijk een lastige om aan mij te koppelen, niemand had deze goed. Nadat ik in mijn nieuwe functie begon, verkeerde ik de eerste paar maanden in een periode van onzekerheid (heb ik wel de juiste keuze gemaakt?) en onwennigheid (wat zijn mijn verantwoordelijkheden en welke rol moet ik pakken?).

3. Wat was jouw forumhoogtepunt van 2017? ::bravo::
Nee helaas LdH, ik heb nog nooit een van mijn medeforummers ontmoet in het echte leven.
Dit moest natuurlijk iets met het RN Songfestival zijn. Maar het is natuurlijk het allerleukst wanneer je tot 5 keer toe een PM krijgt waarin douze points aan je liedje wordt gegeven door muziekliefhebbers Duncton, grasisgroen, hulpdakdekker, Lukie4 en Starlight!

4. Wat is jouw favoriete Relaxhoek-topic? ::zingen::
Ook het antwoord op deze vraag moest natuurlijk muziekgerelateerd zijn. De meesten dachten dat 'Het welke muziek luister je nu-topic' mijn favoriet is. Bijna goed! Top of Flop vind ik alleen net even iets leuker omdat er een spelcomponent in zit. Niemand had dit goed...

5. Wat was jouw sportmoment van 2017? ::cheerleader::
Ik volg zo weinig sport dat sportmomenten mij amper interesseren of bijblijven. Het was niet iets met een fiets, hoewel ik wel elke dag naar mijn werk fiets. Ook ben ik absoluut geen fan van voetbal, ik vind het een van de meest overgewaardeerde sporten. Nee allemaal fout, dit was het slenteren door Madrid, Rome, Florence en Brussel. Alleen Dennis, Miek en Starlight hadden dit goed.

6. Welk karakter van Harry Potter zou je willen zijn en waarom?
Loena is ook een leuk karakter, maar vroeger was ik echt verliefd op Cho en ja, later dus ook op Carlo en eigenlijk ook op Fleur en die Bulgaar, hoe heet ie ook al weer... Viktor! Eigenlijk blijft De Vuurbeker een van mijn favorieten. Maar goed, uiteindelijk voor de quiz gekozen voor Cho, omdat ze ook zo lief en schattig is.

7. Wat is jouw favoriete fictieve personage? ::rofl::
Phil Dunphy is gewoon een held. Gewoonweg hilarisch. 6 van jullie hadden deze goed bij mij!

8. Wat was jouw favoriete televisieprogramma toen je kind was? ::love::
Natuurlijk een onmogelijke vraag, met oneindig veel keuzemogelijkheden. Uiteindelijk hebben alleen LdH en Miek goed gegokt (?). Tom & Jerry heb ik gewoon heel veel goede herinneringen aan. Die aflevering met die heks, oh en die ene dat Tom naar de hemel gaat, oh wat vond ik die eng vroeger en natuurlijk dé film, prachtig jeugdsentiment. Maar Budgy de Kleine Helikopter is een goed tweede overigens.

9. Met welke bekende Nederlander als buur zou jij absoluut overwegen om te gaan verhuizen en waarom? ::kots::
Gerard of Gordon als buur lijkt me wel om te gieren. Maar wie ik absoluut niet naast mij wil hebben is dus Lange Frans. Alleen Miek, Nieky en Robbie hadden dit goed.

10. Als een topkok jou zou verrassen op je verjaardag, wat zou hij/zij dan maken? ::hypocriet::
Het verbaast mij dat niemand deze goed heeft. Ik heb in het topic gevraagd of dit een strikvraag was. Alleen B&W, Daisy en Frank zaten warm! Paella moest ik maar eens gaan proberen...

11. Wat is jouw blonde moment van 2017? ::blond::
Deze was natuurlijk heel gemeen. Ik kon even niks bedenken, dus ik dacht, laat ik de vraag letterlijk nemen. Niemand koppelde dit antwoord aan mij...

12. Wat is het verste land waar je ooit bent geweest? ::super::
Dit was de makkelijkste vraag, een beetje puzzelen en je komt erachter dat USA mijn meest verre bestemming is geweest. Bijna iedereen had dit juist!

----


Winnaar van de wiekentmijhetbeste-award met 6 punten is Dennis! ::bravo::

Verder blijk ik zelf Starlight het beste te kennen (9 goede antwoorden). ::vergroot::
Van Molcrazy wist ik alleen dat Samson zijn favoriete fictieve personage is.
🜃

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #408 Gepost op: 19-01-2018, 01:07:37 »
En ik schrok van D*N  :(   Een dikke knuffel  ::hug::

Een dikke knuffel voor D*n   ::hug::

Stoer van je Frank om het te delen  ::ok::

Morgen zal ik wat uitgebreider naar de antwoorden kijken
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #409 Gepost op: 19-01-2018, 06:59:47 »
Zo hoog gëeindigd  ::oink::

Starlight natuurlijk gefeliciteerd, het was wel te verwachten  ;D Vandaag maar eens het bestand bekijken, erg benieuwd. En bedankt voor de leuke reacties ::bravo::
Frankje Lapi

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #410 Gepost op: 19-01-2018, 07:49:10 »
Verrassingen zijn ook:

Wouter jij was toch in Spanje geweest? Hoe is Tsjechië dan het verste land waar je bent geweest? ???


Omdat ik niet gecontroleerd heb wat de precieze afstanden waren.
Ik ben al een paar in Spanje geweest en nog maar 1x in Tsjechië waardoor dit verder leek voor mij.

Nota voor mezelf: antwoorden best eens controleren.
klaar voor de strijd

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #411 Gepost op: 19-01-2018, 08:08:44 »
Gefeliciteerd Starlight!  ::bravo:: ::bravo::

Was heel leuk om mee te doen! Jammer dat ik het niet af heb kunnen maken, maar ik moest prioriteiten stellen :-\\

Goed gedaan allemaal!  ::ok::

En inderdaad nog voor Dennis  ::hug::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #412 Gepost op: 19-01-2018, 09:23:51 »
Fun Fact: die laatste kwam 2 punten tekort voor de finale ::hug::
Ik ben de rest nog aan het lezen maar even: dat was géén "Fun" fact!  :-\\ :P

Oh en nu zie ik hieronder dat Starlight gewonnen heeft. Gefeliciteerd oh machtige titelhoudster!!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #413 Gepost op: 19-01-2018, 09:33:16 »
Wacht technisch gezien heeft MaikeMeisje nu als finalist minder punten dan Robbie 🤔 Ik overleg nog even wat we daarmee doen, maar voor nu op de twaalfde plek dus MaikeMeisje met 61 punten!

Oh het wordt toch nog een beetje een fun fact.  ::hypocriet:: (sorry Maike  ::hug:: )

Dankje Lucy voor het organiseren!!

Heb de antwoorden nog neit overlopen, maar al wel kunnen deduceren wat Frank's antwoord ergens moest zijn. Goed gedaan, Frank!  ::ok:: ::hug::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #414 Gepost op: 19-01-2018, 09:55:13 »
Voor de vierde maal gefeliciteerd Starlight! Het lijkt je wel ieder jaar makkelijker af te gaan!

En LdH denkt dat ik op Hermelien lijk? ::)
Qua karakter natuurlijk! Jij kan vast niet aan het mooie uiterlijk van Hermelien tippen...



3. Wat was jouw forumhoogtepunt van 2017? ::bravo::
Nee helaas LdH, ik heb nog nooit een van mijn medeforummers ontmoet in het echte leven.

Ik had dat antwoord eerst bij jou gezet, maar toch nog verplaatst naar iemand die ook meermaals 12 punten had gehad. En dat kinderprogramma was beredeneerd gegokt. Daar ben ik vooral op de leeftijd van de persoon in kwestie en van het programma afgegaan.

Ik zal binnenkort ook maar eens mijn antwoorden gaan toelichten!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #415 Gepost op: 19-01-2018, 10:20:53 »
Oeffff Lucy wat een heftigheid met je ex! :o

I know :(
Heb inmiddels wel een hele lieve vriend tho ::love::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #416 Gepost op: 19-01-2018, 10:38:35 »
Gefeliciteerd
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik heb de antwoorden even snel doorgenomen.
Vraag 1 was wel heel erg makkelijk en bijna iedereen had die goed.
Terwijl niemand vraag 9 goed had.
En mijn lievelingseten was ook niet zo moeilijk. Dat heb ik op het forum meerdere malen genoemd.

Wel verbaasd mij dat het antwoord van MV niet vaker dan 1x bij mij is neergezet. Dat had zeker bij mij gepast ::rofl::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #417 Gepost op: 19-01-2018, 11:02:35 »
Zoals elk jaar heb ik het jullie uitermate gemakkelijk gemaakt, maar is het jullie toch gelukt om fouten te maken.. ::hypocriet:: ;D

Ik zal effies m'n antwoorden toelichten:

ALGEMEEN
1. Wat was jouw hoogtepunt van 2017?
De Etna
Voor iedereen die had nagezocht, of mijn posts daadwerkelijk leest en onthoudt, was deze zeer eenvoudig. Omdat ik er een halve pagina over heb geschreven in het vakantie-topic, met zelfs de letterlijke tekst "Na het letterlijke en figuurlijke hoogtepunt van de Etna".
2. Wat was jouw dieptepunt van 2017?
Veel te veel kostbare tijd verspild
Mja. Dat dus.. verspilde tijd krijg je nooit terug :( Gelukkig gaat het de afgelopen maanden beter qua motivatie.

FORUM
3. Wat was jouw forumhoogtepunt van 2017?
WidM-weekend
Hoe geweldig was dat he ::love:: Leuke mensen, awesome widm-spel, gezellig koken en eten, lekkere natuur.. ohja en leuk kamergenootje ;)
4. Wat is jouw favoriete Relaxhoek-topic?
Foto van deze Dag
Tricky vraag, tricky antwoord. Andere antwoorden waren ook mogelijk geweest, bv wat vraag je je af of een muziektopic. Maar het toffe aan het foto-topic, is dat het een foto is die iemand zelf heeft gemaakt - krijg je echt een direct kijkje in iemands leven, en leer je die weer wat beter kennen :)

SPORT/ENTERTAINMENT
5. Wat was jouw sportmoment van 2017?
Overwinning van Tom in de Giro
Joh, zo te zien heb ik daar helemaal niet over gepost? Opvallend.. Dacht dat ik het toen redelijk diehard volgde. Anyway, verder stond me ook niets bij om in te vullen.
6. Welk karakter van Harry Potter zou je willen zijn en waarom?
Arthur Wemel, chaotisch gezellig huishouden en de combinatie van twee werelden in je werk. Wat een geluksvogel.
Weinig goed hoor. Dacht dat, if anything, het laatste deel met 'wat een geluksvogel.' wel een weggever zou zijn. Maar ook verder, de dreuzelwereld is natuurlijk werkelijk fascinerend met techniek, en dingen die op een totaal andere manier worden opgelost. En de toverwereld is vanzelfsprekend fascinerend. Dus je hebt een mooi raakvlak dat je in beide werelden met 1 been staat. Naja niet alleen dat. Maar die deugnieten van een tovenaars verzinnen steeds weer nieuwe dingen om dreuzeldingen te veranderen, of te misbruiken. Elke dag is anders!
Okay, je staat niet echt hoog in aanzien. Maakt dat nou weer uit. En dat chaos huis(houden) ::love::
7. Wat is jouw favoriete fictieve personage?
The Piemaker
Ik heb wel vaker over Pushing Daisies geschreven. Heerlijke kleurrijke warme liefdevolle quirky serie, met een hoofdpersoon die vlaaien/taarten maakt, moorden oplost, en een superschattige vriendin heeft. What's not to like ::love::
8. Wat was jouw favoriete televisieprogramma toen je kind was?
De Droomshow
I guess. Fabelachtig programma.
9. Met welke bekende Nederlander als buur zou jij absoluut overwegen om te gaan verhuizen en waarom?
Barbie. Vooral vanwege alles.
Ook verder weinig uit te leggen.

OVERIG
10. Als een topkok jou zou verrassen op je verjaardag, wat zou hij/zij dan maken?
Zolang ik mee mag koken, vind ik alles best.
Ik hou van koken, dus hoewel iets heerlijks eten leuk is, zou ik liever dat heerlijkse ook daadwerkelijk zelf kunnen maken ;)
11. Wat is jouw blonde moment van 2017?
Eigenhandig een voedselvergiftiging oplopen op de avond van de opera.
Okay, blijkbaar vond ik bij m'n uitgebreide vakantieverslag het toch net iets te awkward om over de spetterpoep te detailleren. Er waren daar toiletten, wat zo'n hurk gat in de grond was. Ik heb nog nooit zo heerlijk gepoept als op dat hurk gat ::love:: Zo, genoeg details? Helaas ook 't eerste deel vd opera niet echt meegekregen omdat mijn gedachten elders waren, en terwijl een acte bezig was mocht je niet van je plaats. Ohja, ik heb in het verslag verder wel uitdrukkelijk over de opera geschreven, dussss dat was ook prima te vinden.
12. Wat is het verste land waar je ooit bent geweest?
Rusland
Meermaals geschreven dat ik in Sint-Petersburg ben geweest, en Rusland in het algemeen, zelfs nog relatief onlangs een volledige lijst waar ik ben geweest. Dus ja, uitstekend opzoekbaar.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #418 Gepost op: 19-01-2018, 11:47:25 »
Psst, in het rekenblad van poule A zitten een paar foutjes. ::fluit::

Maakt overigens voor de eindstand niet heel veel uit, behalve dan dat Daisy 2 puntjes boven Hans eindigt, Lukie boven Molcrazy en Wouter boven Miek, zie bijgevoegd bestand.

Thanx. Zit idd een foute formule in de totaalscore.

1. Starlight
2. Nieky
3. Fabiann
4. FrankLapidus
5. D*N
6. Daisy
7. putyourHANSup
8. LdHmolletje
9. Mollenmania
10. B&W
11. Lama1997
12. Maike
13. Robbie
14. Wouter
15. Miek
16. Lukie
17. MC
18. Molduck
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 8
« Reactie #419 Gepost op: 19-01-2018, 13:53:08 »
Even tijd gehad om alles te bekijken. Ik zal ook even toelichten:

1) Hoogtepunt was een weggever. Ik had dit ook gepost, en het is echt één van de leukste zaken die ik ooit gedaan heb

2) Dieptepunt was er niet op persoonlijk vlak, dus heb ik gekozen op wat ik het belangrijkste wereldwijde dieptepunt vind.
   
3) het forumhoogtepunt was de WIDMO. Verliezend finalist maar wel samen met Mollenmania als eerste vol op de mol. Ik vond het ook eens tof om de 'slechterik' te spelen, waardoor er toch enkele mensen eruit gegaan zijn

4) De relaxhoek heb ik eigenlijk pas goed ontdekt. Er zijn veel leuke topics maar 'wat is waar?' is toch mijn favoriet om op een andere manier de forummers te leren kennen.

5) Ik ben een grote sportfanaat, vooral van tennis en voetbal. Op voetbalgebied is er niet iets groots gebeurd, maar de prestaties van Goffin maakte mij als Belg zeer trots. Enkelen hebben de uitschakeling van Nederland voor het WK bij mij gezet. Maar ik supporter nooit tegen een ploeg, alleen maar voor.(Hoewel ik het als ik jullie ermee kan plagen het niet kan laten :p)

6) HP-karakter: Marcel Lubbermans. Ik vond het echt geweldig dat zijn rol in de verhalen meer was dan het 'sukkeltje'. Dat had ik niet zien aankomen.

7) Loena Leeflang: gaan voor waar ze in gelooft en schijt hebben aan wat de mensen van je denken. Daar heb ik zoveel respect voor. Die attitude ontbreek ik zelf.

8) W817: geweldige sitcom. Als kind vond ik deze al zeer leuk, en 15 jaar laten kan ik nog altijd naar elke aflevering met plezier kijken

9)Hoewel er enkele mogelijkheden waren, vond ik het moeilijk om iemand te kiezen die ik enkel ken van programma's zoals WIDM, ER, ranking the stars,... Een van de weinige die ik op een ander vlak ken, is Wilders. Zijn standpunten volg ik totaal niet en ik denk niet dat ik met iemand van de extreeù-rechtse hoek zou kunnen opschieten

10) Ik eet zoveel graag, maar balletjes in tomatensaus is echt het hoogtepunt. Simpel maar o zo lekker

11) Ik doe zoveel lompe momenten, maar het gesukkel aan het tankstation is echt wel het blondste. Maar ondertussen heb ik nog iets lomper gedaan én het houdt opnieuw een tankstation en mijn auto in.

12) Hier ben ik dus in de fout gegaan. Tsjechië leek me verder dan Spanje aangezien ik al vaker in Spanje geweest ben. Mijn excuses als ik daarmee mensen verward heb.

Trouwens een dikke proficiat aan de top 3. Echt uitstekend gedaan.

FrankLapidius: enorm veel respect van je om dit te delen. Ik denk dat dat niet gemakkelijk is, zeker om te delen met 'onbekenden'.

D*N en Lucy: wow, heftig om te lezen. Ik hoop dat het ondertussen beter gaat en ik wens jullie het beste voor de toekomst
klaar voor de strijd