Auteur Topic: Avonturier Citta  (gelezen 11165 keer)

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Avonturier Citta
« Reactie #40 Gepost op: 11-11-2003, 06:13:19 »
Ik baal er echt van!

Citta vertelt



Het is maandag en wij in de contolroom in Hilversum besluiten maar eens contact op te nemen met Citta, de eerste Avonturier die de PlanetRace heeft moeten verlaten. Als we haar bellen horen we dat ze alweer aan het werk is, verbijsterd laten we dan maar een boodschap achter. Als we haar spreken is het de eerste vraag die de controlroom aan haar heeft: ‘Was je nou weer aan het werk?’ ‘Ja, mijn baas belde vanmorgen,’ antwoord ze ‘dat er eigenlijk een werkbespreking was vanmiddag. Nou dat is wel even back to reality!’
Op de vraag hoe het nu met haar is antwoord ze: ‘Ik baal er echt van! Na een week eruit, maar ja zo gaat het spel. Maar om de eerste te zijn die eruit moet… ik heb daar nog over gedroomd, na een week al weer terug.' Luid relativeert ze: 'Het lot heeft beslist!’
‘Ik denk dat het komt omdat het nog niet op tv geweest is. Dan zou het anders geweest zijn. Ik heb echt genoeg achterban die op mij stemt hoor, maar dan zouden er denk ik ook een hoop mensen meer op mij gestemd hebben.’ Ze geeft aan dat ze samen met Ellen en Henk-Jan duidelijk het fitst waren en dat ze het dus ‘makkelijk’ volgehouden zou hebben. Dat moet Citta volgens zichzelf stemmen op hebben kunnen leveren. ‘Ik liep constant voorop met Ellen, wij bepaalden het tempo en vaak waar we heen gingen. Ik heb ook een beetje het vermoeden dat Vincent een strategie voor zichzelf bedacht heeft.’ Hoezo? ‘Nou, hij is fysiek minder sterk dan ik, maar Michele is weer zwakker dan hij.
Ik denk dat hij daarom op mij  gestemd heeft. Als hij dan een keer samen op de bank komt met Michele zal hij minder snel weggestemd worden.’
Je hebt toch wel een mooie tijd gehad: ‘Ja echt wel, het was prachtig. Lopen over mooie ongerepte stranden. Vrijdag hebben we wel 40 dolfijnen gezien, en dat kajakken dat was echt spectaculair. Ik ben een echt natuurmens, ik hou niet zo van de stad. Veel mensen, armoe dat wil ik liever niet zien. Geef mij maar ongerepte natuur. En die band met de mensen. Ik had echt nooit verwacht dat dat zo intens zou zijn. Normaal zie je in die realitysoaps mensen na een week al huilen enzo. Dan denk ik altijd waar gaat dat nou over, maar nu heb ik het zelf meegemaakt en ik heb ook zitten huilen. Die band met Ellen en Henk-Jan, na een week al zo close. Ze hadden ook allemaal een heel lief briefje meegegeven, toen ik die las schoot ik weer helemaal vol.’
Als laatste wie moet de PlanetRace winnen volgens jou? Resuluut antwoord ze: ‘Henk-Jan of Ellen! Maakt niet uit wie, allebei goed. Ellen is echt super in de groep en ligt bij iedereen goed. En Henk-Jan is echt de gangmaker en die ligt ook goed.'



Bron: http://www.planetrace.nl/main.php?open=http%3A//www.planetrace.nl/news.php%3FNewsID%3D45

Offline Maurice

  • Forumlid
Re:Avonturier Citta
« Reactie #41 Gepost op: 11-11-2003, 09:12:48 »
leuk stukje, beetje jammer dat mensen Vincent de schuld ervan geven.
« Laatst bewerkt op: 11-11-2003, 10:07:01 door Maurice »
vincent nr 3 !!!

Offline Carolien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Stem op Vincent!
Re:Avonturier Citta
« Reactie #42 Gepost op: 11-11-2003, 10:25:15 »
Ik kan het me wel indenken dat mensen Vincent de schuld geven. Hij had (tim) immers de doorslaggevende stem! Maar ook hij had niet in de gaten dat hij bovenaan stond, Henk Jan kreeg vaker de coordinaten door dan hij. Aan het einde van de week had Vincent terrein gewonnen en stond hij alsnog bovenaan... Lijkt me toch een lastige positie: hoge bomen... Uiteindelijk hebben wij geen notie van wat in de groep afspeelt en denk ik dat we maar vooral op ons gezonde verstand moeten afgaan. Ik ben benieuwd hoe het tijdens deze etappe (2) gaat!

Offline Paul805

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Citta
« Reactie #43 Gepost op: 11-11-2003, 11:22:41 »
Erg jammer dat Citta er uit moest :'(   maar laten we volgen wat Citta ons meegeeft... dus... stem op Ellen of HJ..   
maar liever Ellen natuurlijk!  Laten we er toch nog wel een vrouw in laten! en je ziet nu wat ze voor de groep allemaal doet!

Heel erg leuk dat je gelijk hier ook een bericht achter hebt gelaten Citta! ik hoop dat je net als ons de race blijft volgen!   ::ok::


 :-* Stem op Ellen!  :-*