Auteur Topic: Avonturier Citta  (gelezen 11166 keer)

Offline lukiam

  • Forumlid
Avonturier Citta
« Gepost op: 15-10-2003, 21:53:13 »
Voornaam: Citta
Achternaam: Zaat
Leeftijd: 24
Burgelijke staat: alleenstaand

MOTIVATIE:
Ik doe mee omdat ik mijzelf niet over 10 jaar op de bank zie zitten in een gewoon huis in een gewone buurt en als iemand dan vraagt wat heb je allemaal gedaan in je leven ik daar alleen maar op kan zeggen dat ik een paard had en mijn werk. Mijn motto is je leeft maar 1 keer, dus haal eruit wat erin zit. Dus dat doe ik dan ook in alles. Ik heb mijzelf een jaar de tijd gegeven (eventueel nog langer) om te doen waar ik zin in heb maar het moet wel een jaar zijn waar ik iets over mijzelf kan leren. Vandaar mijn inschrijving voor planetrace.




« Laatst bewerkt op: 15-10-2003, 22:23:48 door Malcolm »

Offline clauzoo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Citta
« Reactie #1 Gepost op: 16-10-2003, 23:19:40 »
Hey Citta!!

Ben blij dat het zaterdag allemaal goed gekomen is...    :P
hmm.. misschien had ik je niet moeten bellen.. ????    ::)

nee hoor.. gefeliciteerd meid!!!
en go for it!!   ;)

groetjes
Claudia

drie champignonnetjes, laaalalalalala

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Avonturier Citta
« Reactie #2 Gepost op: 17-10-2003, 16:48:51 »
Hoi Citta,

Ik hoop dat je dit forum snel gevonden hebt. Welkom alvast!

Meteen ook al een vraag: noem me 1 (meerdere mag ook) goede reden waarom ik straks op jou zou moeten stemmen.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Avonturier Citta
« Reactie #3 Gepost op: 23-10-2003, 14:20:55 »
Hèhè,.....dat werd tijd.... ;) ;D!! Ook Citta wil ons graag laten weten dat ze meedoet ....en HOE!!!! Haar profiel is kompleet, je vindt het hier.

Op de linkpagina hebben wij oom de link naar haar site opgenomen. zou er maar eens een kijkje gaan nemen. :D :D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Citta

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Citta
« Reactie #4 Gepost op: 25-10-2003, 18:06:15 »
Hallo mensen,

Ik dacht zal ff een persoonlijk berichtje van mij op de site zetten:
HEBBEN JULLIE ER AL ZIN IN!!!!!!!!!!!!
Nou ik anders wel. Kan niet wachten tot zaterdag. Nog 1 week zwaar aftellen en dan knallen!!! Wat ik zeker zal gaan doen. Gister hadden we een leuke dag bij Bever eindelijk iedereen gezien. Nou dat wordt lache hoor ik denk dat we wel een leuk gevarieerd clubje hebben. Iedereen heeft zijn jas en tas en de rest van de spullen. Moet alleen nog ff goed gaan bedenken wat ik verder allemaal mee ga nemen, iemand nog suggesties???
Dikke Kus en tot gauw,
Citta

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Avonturier Citta
« Reactie #5 Gepost op: 26-10-2003, 01:45:56 »
Fijn Citta, dat je  je even heb kunnen melden op ons forum tussen alle drukte van "die laatste week" heen. Ik hoop van harte dat jullie tijdens de race de kans hebben nog het één en ander te melden, maar dat merken we wel. Nog 6 dagen te gaan...... was het maar zo ver :-\ :-\
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Citta

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Citta
« Reactie #6 Gepost op: 1-11-2003, 01:31:03 »
HEEY HALLO,
Dacht zal nog ff iets van me laten horen voordat het avontuur begint!!!!!!!  :P
Nou alles is ingepakt zoveel mogelijk meegenomen en nou maar hopen dat de tas niet zwaarder is dan 15 kg, wat ik overigens betwijfel!!! Met die bergijzers enz... wordt het er niet lichter op!!!
Het feestje van gister was zeer geslaagd een hoop mensen dus dat biedt hoop ;D. Dat feestje gaan we zeker overdoen als ik terug kom van de planetrace!!! Ik hoop natuurlijk dat dat nog heel lang gaat duren!!
Ik ga maar eens naar bed en hopen dat ik kan slapen!!
Nou mensen ik wens jullie een prettige race toe en dat het eerlijk en goed verloopt. Veel plezier! Ik ga mijn best voor jullie doen.
Dikke kus
Citta

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Avonturier Citta
« Reactie #7 Gepost op: 1-11-2003, 08:26:44 »
Heel veel plezier Citta.
Geniet ervan en moge de beste winnen!

En vergeet niet met je mede-avonturiers een heel groot eindfeest te plannen voor alle fans gezamenlijk.... Want zoals jullie niet zonder fans kunnen, kunnen de fans niet zonder een spetterend eindfeest van jullie gezamenlijk   :D :D 
« Laatst bewerkt op: 1-11-2003, 08:38:03 door lukiam »

Offline sebas24

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Citta
« Reactie #8 Gepost op: 5-11-2003, 14:59:06 »
Ja ik dacht ik zal ook maar eens effe reageren, het blijkt dat het een beetje tegenvalt met stemmen op Citta, zelf had ik er meer van verwacht en heb mijn connecties nu ook daadwerkelijk opgedragen na elk Checkpoint te stemmen, ook al worden ze er gek van, ze doen het toch en het is nu maar hopen dat citta uit de gevarenzone komt.
Ik heb het deze week nog erg druk maar daarna zal ik der wel weer eens effe helpen zoals Citta gewend is van me. Hopelijk zit ze er dan nog in!

Zet  hem op he!!!
Deze topmeid moet gewoon langer in Planetrace blijven dus aub iedere stem helpt!!

Sebas

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Avonturier Citta
« Reactie #9 Gepost op: 6-11-2003, 15:45:11 »
Kom op fans van Citta,...STEM STEM STEM.... ze zakt naar beneden!!!!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline sebas24

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Citta
« Reactie #10 Gepost op: 6-11-2003, 16:40:12 »
JA en dat heeft ze nou ook weer niet verdiend, kortom deze symphatieke meid heeft alle hulp nodig!!


groetjes sebas

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Avonturier Citta
« Reactie #11 Gepost op: 7-11-2003, 23:22:25 »
Citta verlaat PlanetRace

Stem Vincent doorslaggevend



Na de schok van het niet op tijd halen van het laatste checkpoint van deze etappe, breekt opnieuw een zwaar moment aan voor de Avonturiers. De groep zal moeten bepalen wie van de twee minst populaire Avonturiers de Race zal moeten verlaten. In het licht van een ondergaande zon neemt de groep plaats bovenop het Fort Orange. Tim belt naar de controlroom hier in Hilversum om de definitieve eindstand van deze etappe te horen. Michele en Citta blijken nog steeds onderaan te staan en hij vraagt de twee blondines naast hem te komen zitten. De rest van de Avonturiers krijgt een schildpadschild aangereikt, die zij een voor een moeten geven aan de Avonturier die volgens hen de PlanetRace moet verlaten. Daarbij wordt hen gevraagd een motivatie te geven.

Ellen is als eerste aan de beurt, zij loopt langzaam naar Michele en geeft haar het schildpadschild: “Ik ben echt vriendjes geworden met Citta deze week.” Ze gaat weer zitten en de beurt is aan Henk-Jan. Hij staat op en loopt ook naar Michele. Hij geeft haar zijn schild: “Ik heb een beetje hetzelfde, ik vind jullie allebei echt heel leuk hoor, maar ik ben echt vriendjes geworden met Citta. Daarom kies ik voor jou.” Michele zit nu met twee schilden op haar schoot als Peter-Paul aan de beurt is om zijn stem uit te brengen. Hij loopt recht op Citta af en geeft zijn schild aan haar. “Ik wil de totale inzet van Michele belonen bij deze etappe, daarom vind ik dat zij het verdient heeft om het spel blijven.” Ook Vincent loopt naar Citta en geeft dezelfde reden: “Ik vind ook dat de inzet van Michele beloond moet worden.” Het is twee-twee en Tim neemt opnieuw de telefoon ter hand. Hij legt de groep uit dat bij een gelijke stand degene die op internet de meeste stemmen heeft vergaard, de doorslaggevende stem zal hebben. Hilversum deelt hem mee dat Vincent bovenaan staat, Citta hoort het nieuws en staart trillend met twee schildjes op haar schoot voor zich uit. Bij Michele ontlaad de spanning in een klap en ze barst in tranen uit. Dan dringt ook bij Citta door dat zij verloren heeft en ook zij begint te huilen. Allemaal staan ze op en geven elkaar een grote group-hug. Ondanks de onderlinge concurrentie dit een hechte groep en dan doet afscheid pijn. Citta maakt zich los en verlaat de PlanetRace. Vijf Avonturiers racen verder.



Bron: http://www.planetrace.nl/main.php

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Avonturier Citta
« Reactie #12 Gepost op: 7-11-2003, 23:26:56 »
Wat vreemd dat Vincent de meeste stemmen heeft, ik zie toch duidelijk Henk-Jan boven aan staan?????
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Marretje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Citta
« Reactie #13 Gepost op: 7-11-2003, 23:31:30 »
da wou ik net zeggen,mapel  ???

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Avonturier Citta
« Reactie #14 Gepost op: 7-11-2003, 23:34:29 »
Jammer Citta!  :-[ :-[
(meer weet ik eigenlijk niet te zeggen)



En: jammer fans!  :-[ :-[



« Laatst bewerkt op: 7-11-2003, 23:42:47 door lukiam »

Offline Michelangelo

  • Forumlid
  • Chatten doe je op #PR
Re:Avonturier Citta
« Reactie #15 Gepost op: 7-11-2003, 23:47:54 »
Ook van mij uit wil ik de fans van Citta mijn spijt betuigen.

Ik heb de dag voor de race nog even het genoegen gehad met haar te chatten en ik vond haar heel aardig (kreeg zelfs een virtuele kus van haar ;D)

greetzz


Michelangelo
Wat god heeft gemaakt is slechts een kladje, in het net zul je het zelf moeten doen

Offline Jemo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Avonturier Citta
« Reactie #16 Gepost op: 7-11-2003, 23:49:27 »
Zonde Citta...Heel veel sterkte
En ook voor de fans van Citta:Jammer dat het nu al voorbij is. :'( :'( :'(

Ik hoop wel dat jullie nog mee blijven doen..dus misschien tot chats.

Offline sabje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • FORZA!
Re:Avonturier Citta
« Reactie #17 Gepost op: 7-11-2003, 23:55:53 »
Heel veel sterkte Citta! :'(
En voor de fans van Citta hoop ik dat ze toch aan dit leuke spel mee blijven doen en op de chat blijven,dus misschien tot hoors/chats
sabje ;D

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Avonturier Citta
« Reactie #18 Gepost op: 7-11-2003, 23:59:51 »
Citta, jammer dat het voor jouw al weer voorbij is. Eén troost, echter wel een schrale is, dat Wiedeke er maar 1 dag in mocht blijven. dus kijk terug op een week die niemand meer van je af kan nemen en die je nooit zou hebben mee gemaakt als je niet mee had mogen doen met Planetrace.

Fans jullie hebben je uiterste best gedaan, maar helaas het heeft niet mogen baten....Blijf gerust mee doen en sluit je aan voor een volgende avonturier!!!!!
 :D :D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Avonturier Citta
« Reactie #19 Gepost op: 8-11-2003, 01:25:53 »
Wat vreemd dat Vincent de meeste stemmen heeft, ik zie toch duidelijk Henk-Jan boven aan staan?????

Heb hierover een mailtje gestuurd naar Advance. en kreeg net een telefoontje ( arghhhhh om 1 uur's nachts....;) )
Op het moment dat de etappe ten einde was om 15.40 uur lokale tijd, had op de site de fotogalerij van de avonturiers bevroren moeten wooden. Dat had men verzuimd. Zodat op het moment dat de uitslag bij ons bekend werd de stemmen die zijn uitgebracht voor  het eerste CP van Chili dus al zichtbaar waren. Vandaar............
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....