Auteur Topic: Fantasy Tennis Tour 2018  (gelezen 55644 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #380 Gepost op: 16-10-2018, 11:48:46 »
Stockholm, want unica's Ebden en Isner (eerste geplaatst) doen daarin mee. Voor de 500 van volgende week ben ik er nog niet helemaal uit..

Mja, vermoedde die al een beetje - maar vind het doorgaans tricky om op (bijna) alleen een topseed te vertrouwen.
Then again, aangezien ze unica's zijn wordt dat natuurlijk wel veel interessanter.

Ebden heeft een tamelijk lastige eerste ronde met Verdasco, en zit verder in het kwart bij Tsitsipas.

Als Isner daarentegen een beetje goed speelt kan hij een eind komen. Pouille in z'n kwart, maar die vind ik dit jaar niet overtuigen (hoewel die soms ineens z'n vorm terug vindt). En de andere topseed bovenin is Sock (seed 4), maar laten we eerlijk zijn: die presteert al het hele jaar niets, en als hij niet oppast valt hij nog uit de top-100. Shapovalov is de laatste seed in de bovenste helft.. ook soms wat wisselvallig, maar denk de belangrijkste opponent om Isner uit de finale te houden.

Zeer interessant toernooi aangezien Moliere 'm ook heeft verdubbeld - met onder meer Fognini en Pouille als voorname spelers.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #381 Gepost op: 16-10-2018, 12:00:10 »
Mja, vermoedde die al een beetje - maar vind het doorgaans tricky om op (bijna) alleen een topseed te vertrouwen.
Then again, aangezien ze unica's zijn wordt dat natuurlijk wel veel interessanter.

Ebden heeft een tamelijk lastige eerste ronde met Verdasco, en zit verder in het kwart bij Tsitsipas.

Als Isner daarentegen een beetje goed speelt kan hij een eind komen. Pouille in z'n kwart, maar die vind ik dit jaar niet overtuigen (hoewel die soms ineens z'n vorm terug vindt). En de andere topseed bovenin is Sock (seed 4), maar laten we eerlijk zijn: die presteert al het hele jaar niets, en als hij niet oppast valt hij nog uit de top-100. Shapovalov is de laatste seed in de bovenste helft.. ook soms wat wisselvallig, maar denk de belangrijkste opponent om Isner uit de finale te houden.

Zeer interessant toernooi aangezien Moliere 'm ook heeft verdubbeld - met onder meer Fognini en Pouille als voorname spelers.
::jaja:: eens, is ook tricky, maar ja moet wat he. Ik had in dit toernooi nog een unica, Marterer, maar die ligt er helaas uit. Wel heb ik geluk dat mijn kluns eruit ligt/die zou meedoen en spelen tegen Millman, maar is kennelijk teruggetrokken. Wordt inderdaad wel erg interessant dit toernooi. En ik heb de 500 van volgende week nog achter de hand. Met een beetje geluk sta ik volgende week eerste, met pech sta ik weer derde.

Fognini zou een eind moeten kunnen komen, maar stuit op een gegeven moment op chung of Frits en later misshien Tsitisipas. Pouille naar alle waarschijnlijkheid in de KF tegen Isner.
« Laatst bewerkt op: 16-10-2018, 12:06:52 door MollenvangR-Art »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #382 Gepost op: 16-10-2018, 18:58:35 »
Pouille ligt eruit  :o  ::bravo:: (maar Ebden ook :( )

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #383 Gepost op: 17-10-2018, 10:51:16 »
Beide niet geheel onverwacht ;)
Sandgren is zwakker dan z'n ranking suggereert - maar wie heeft Pouille nou helemaal verslagen? Los van de Davis Cup kom ik bij Gasquet in februari, whoop whoop. Die gaat nog buiten de top-30 kukelen wanneer hij z'n punten van Wenen van vorig jaar kwijtraakt.
Ebden had gewoon pech dat Verdasco al jaren een solide subtopper is. Niet onverslaanbaar, maar ook nooit eenvoudig.

Verder qua interessante uitslagen uit Stockholm heeft Chung Fritz verslagen, en Kohlschreiber in 3 sets langs Alex de Minaur - jammer, had nog op wat puntjes gehoopt :P
Daarnaast heeft Gulbis de zwakkere Ymer verslagen. De doorbraak van de Ymers is er ook nooit zo gekomen. Gulbis overigens momenteel 145e, en wisselt betere met slechtere periodes af - weet niet wat ik van 'm moet maken.

In overig nieuws heeft in Antwerpen Haase verloren (tegen Ivashka), en hebben Simon, Tsonga, en Monfils gewonnen (tegen respectievelijke Stakhovsky, Pella, en Bemelmans). Daardoor hebben we nu een tweederondepartij van Tsonga tegen Monfils :o

En in Moskou heeft Dzumhur verloren van Gerasimov, maar dat kan nauwelijks meer opzien baren. De interessantste partij en uitslag is dat Kyrgios met 2-1 Rublev heeft verslagen, die knullen blijken momenteel 37e en 78e te staan! Who knew.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #384 Gepost op: 20-10-2018, 00:15:05 »
Pff die Isner is niet goed voor mijn zenuwen. Tegen Klahn, 2-1 in sets, 7-6, 6-7 en 7-6. Tegen Sandgren vandaag: 7-6, 6-7 en weer 7-6. Hij moet natuurlijk als unica door voor mijn dubbeling.. want Medvedev is zo fijn in Moskou HDD weer te helpen als zijn verdubbelaar. Zo helpt mijn verdubbelaar natuurlijk nog niks...  :-\\ :P Morgen tegen Gulbis graag gewoon in 2 sets 6-3 en 6-3 en dan in de finale tegen Tsisipas i.p.v Fognini natuurlijk (dan heb ik 2 finalisten in mn verdubbelaar).

Aan de andere kant, Isner is sowieso wel van de lange partijen en tie-breaks :P (Wimbledon 2010 en afgelopen zomer ook natuurlijk).
« Laatst bewerkt op: 20-10-2018, 00:23:11 door MollenvangR-Art »

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #385 Gepost op: 20-10-2018, 11:05:06 »
Yeah, en vermoedelijk moeten Klahn en Sandgren redelijk op hun top spelen om die tiebreaks er steeds uit te slepen, terwijl 't voor Isner meer de backup is als het anders niet lukt. Toch, het is spelen met vuur.
Gulbis als tegenstander is interessant. Ze staan onderling 3-3 uit de tijd dat Gulbis ook consequent top-20 stond. Ogenschijnlijk gaat Gulbis lekker: gewonnen in de kwalificaties van
Eriksson (wie?) en
old man Benneteau.
Daarna in het toernooi langs Ymer (de oudere/zwakkere),
Shapovalov (de inconsistente), en
Sock (de jongere die zich bizar genoeg op dubbelen lijkt te gaan richten, geen conditie heeft, en uit de top-100 kan donderen).

Vooral het verslaan van Shapovalov is netjes. Dat Sock nog een set pakte is echter weer enigszins negatief.
Kan een interessante partij worden. Zou minder snel tiebreaks verwachten.. maar ik vermoed toch eigenlijk Isner in 2 sets.

Tsitsipas - Fognini wordt natuurlijk ook interessant voor de stand.

want Medvedev is zo fijn in Moskou HDD weer te helpen als zijn verdubbelaar.

Dat is zeker fijn. Lastige tegenstander echter in Khachanov.
De bovenste helft is veel eenvoudiger, met twee unseeded spelers: Mannarino tegen Seppi.
Voor ons drie: Niemand heeft Mannarino en Khachanov. Moliere heeft Seppi maar geen Medvedev. MV en ik hebben Medvedev (geen Seppi), en ik heb 'm verdubbeld.



En dan hebben we ook nog Antwerpen:
Edmund heeft een walkover gekregen van Ivashka, en staat tegen Gasquet (gewonnen van Struff). Daarnaast hebben we Monfils (gewonnen van Pospisil) tegen Schwartzman (gewonnen van Gilles Simon).
Moliere: Monfils
MV: Monfils, Schwartzman
hdd: Edmund, Schartzman (Gasquet en Monfils in de wisselperiode gedumpt ::rofl:: )
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #386 Gepost op: 20-10-2018, 14:36:04 »
Tsitsipas momenteel aan het winnen van Fognini.

Maar waarom ik eigenlijk post: ik kijk even naar de draw van Wenen. Bovenste achtje van 4 spelers bevat Thiem, Gasquet, Tsonga, en Querrey ::oink:: Twee jaar geleden waren die vermoedelijk allemaal seeded geweest, en nu alleen Thiem.

Tweede blokje bevat Nishikori en Khachanov.
Derde lucky bastard Dimitrov met 3 Qualifiers ::) ::) ::)
Vierde zit voornamelijk Fognini in - Dzumhur en Fucsovics zijn niet echt indrukwekkend.

De onderste helft begint eveneens met een interessant blok. Edmund, Schwartzman, Verdasco (en een qualifier).
Zesde blok is ook sterk. Monfils, Stevie Johnson, Chung, Isner.
Zevende heeft Coric, Ramos, Kohlschreiber, en Pouille, niet allemaal consequent heel sterk, maar toch bekende vaak terugkerende namen. Kan mooie partijen geven.
Achtste blok bevat vooral Anderson en Raonic, geflankeert door Basilashvili die onlangs goed bezig was.



Dus vooral het tweede kwart is heel zwak: Dimitrov, Fognini, verder eigenlijk niemand van kwaliteit. Vergelijk dat met het derde kwart waar letterlijk alle spelers top-25 hebben gestaan (en meer dan de helft top-15).
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #387 Gepost op: 20-10-2018, 16:00:23 »
 ::bravo:: Tsisipas. Nu Isner nog. Die wint eerste set 6-1 van Gulbis, maar nu weer 0-3/ 15-30 achter  ??? die man is echt niet goed voor mijn gemoedstoestand ;D

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #388 Gepost op: 20-10-2018, 17:19:22 »
Tot zo ver Isner :( ::zwaaisip:: dan maar scoren met de 500 en anders is het game over.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #389 Gepost op: 20-10-2018, 17:50:24 »
Tot zo ver Isner :( ::zwaaisip:: dan maar scoren met de 500 en anders is het game over.

Yup, die Gulbis toch. 42 plaatsen gestegen in de live-ranking, staat nu 103e.
Wel beter voor de spanning, dit ::hypocriet::

Speaking of goed voor de spanning: Medvedev wordt momenteel van de baan geveegd door Khachanov ::) ::ohno::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #390 Gepost op: 20-10-2018, 18:00:05 »

Speaking of goed voor de spanning: Medvedev wordt momenteel van de baan geveegd door Khachanov ::) ::ohno::
Dat vind ik dan weer iets minder erg :P  ::) zo blijft het spannend ;D (en ja heb hem zelf ook, maar voor jou geeft ie dubbele punten).

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #391 Gepost op: 21-10-2018, 17:05:43 »
Tsisipas wint  ::bravo:: in ieder geval een winnaar bij mijn verdubbelde toernooi (ook al hebben jullie die dus ook :P ). Nu hopen dat Monfils Edmund verslaat.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #392 Gepost op: 21-10-2018, 19:19:58 »
Tsisipas wint  ::bravo:: in ieder geval een winnaar bij mijn verdubbelde toernooi (ook al hebben jullie die dus ook :P ). Nu hopen dat Monfils Edmund verslaat.

..but he didn't.

Dus jullie pakken iets als 60 punten op me via de verdubbeling; maar gelukkig recoupereer ik er via Edmund weer 20. Dus de schade valt nog te overzien.

Daarnaast heeft in Moscow Khachanov de titel gepakt na winst tegen Mannarino, but nobody cared.



Overigens heeft Kyrgios alweer een punt achter z'n seizoen gezet vanwege.. weereens elleboogproblemen. Serieus, neem eens een eigen fysio ::) ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 21-10-2018, 19:39:53 door hulpdakdekker »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #393 Gepost op: 21-10-2018, 19:43:57 »
Daarnaast heeft in Moscow Khachanov de titel gepakt na winst tegen Mannarino, but nobody cared

Ik wel!!
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #394 Gepost op: 21-10-2018, 19:56:55 »
 ;D

Bagels en Hawkeyes hebben 'm ook. Hij heeft een goed jaar gedraaid ::ok:: Had alleen geen plek in m'n team voor hem.
Toen ik bij de tweede teamwissels voor een Hail Mary zocht heb ik volgens mij overwogen om hem te nemen ipv Edmund (waarbij ik Monfils dumpte).

Heb het gevoel dat er dit jaar een hoop beweging is geweest. Serie (jonge) spelers die een heel eind zijn gestegen, zoals Edmund, Khachanov, Tsitsipas, Coric, Medvedev, en Cecchianato. Maar ook veel spelers die (soms door blessures) enorm zijn gedaald, zoals Murray, Wawrinka, Tsonga, Berdych.. Bij beide lijstjes zal ik er vast nog een serie vergeten.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #395 Gepost op: 21-10-2018, 22:19:14 »
Twee winnaars en uiteraard heb ik net dat andere toernooi verdubbeld. :P

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #396 Gepost op: 22-10-2018, 01:06:25 »
Ik ga misschien iets geks doen, maar ik ga Basel verdubbelen en niet wenen waar Isner zit. In Wenen heb ik 7 spelers, in Basel 10. Bovendien is alles wat verdubbeld wordt mooi meegenomen. Ja oke, mijn kluns zit ook in Basel en kan met een loting zomaar doorstoten naar de kwartfinale (want eerst Jarry en dan waarschijnlijk Tsitsipas die net Stockholm heeft gewonnen).

Basel
Kwart 1: Simon (maar die ligt er na de KF tegen Federer toch wel uit)
Kwart 2: Tsitsipas, Jarry, Medvedev, Marterer (als Medvedev weer ver komt en verdubbelt voor HDD, dan beperk ik daar de schade van door mee te verdubbelen al hoop ik dat unica Marterer kan verrassen)
Kwart 3: Fritz, Shapovalov, Cilic
Kwart 4: Ebden Zverev (Zverev is niet in heel goede doen, maar moet normaal de kwartfinale met gemak kunnen halen door eerst Haase en daarna unica Ebden eruit te gooien. Ideaal gezien gaat Ebden stunten anders zijn het punten die beide tegenstanders ook hebben, dan wacht waarschijnlijk Wawrinka wat al lastig wordt en hopelijk daarna Cilic...)

In Wenen
Kwart 1: Tiafoe, Nishikori (waarschijnlijk KF Thiem - Nishi en dan moet ik het nog maar zien of Nishi Thiem voorbij komt. Eenmaal door kan finale haalbaar zijn bovendien loop ik er ook niet al te veel mee in t.o.v HDD wel t.o.v Moliere maar die staat nog wel 3e)
Kwart 2: Rublev (talentvol, maar tricky want in ronde 2 wacht waarschijnlijk Dimitrov)
Kwart 3: Schwartzman, Monfils, Isner (grootste kans dat iemand hier minimaal de halve finale haalt, maar ja Schwartzman tegen de man die HDD behoorlijk geholpen heeft laatste week: Edmund, 2e ronde mogelijk Isner - Monfils en Isner is niet in zo'n denderende vorm dat ik alles op hem durf te zetten dat zijn punten verdubbelen omdat hij ver komt. Mocht Isner wel ver komen dit keer, dan pak ik die punten toch wel mee omdat hij unica is en in een kwartfinale tegen Schwartman/Edmund en nog verder bezien halve tegen Raonic of Coric moet ik het echt allemaal nog maar zien...)
Kwart 4: Coric en Raonic (waarschijnlijk een kwartfinale tussen die 2, dus 1 halve finalist, maar die hebben mijn concurrenten ook).

Kansen op 2 finalisten zijn naar mijn idee wel groter in wenen (Finale Nishikori - Isner zou ideaal zijn), maar de kans dat dat niet gebeurt is nog veel groter. Alles wat Isner nu zou halen is mooi meegenomen, maar niet waard om all-in verdubbeling op te gaan, gezien zijn resultaat in Stockholm). In Cilic heb ik bovendien een troef t.o.v HDD die de halve finale kan halen, aamgezien ik verwacht dat hij met de Fedexpress toch wel veel punten gaat pakken die ik niet heb. Federer zal waarschijnlijk zo doorstoten naar de halve finale. Dan moet ik dus op deze voor mijn ongunstige loting anticiperen om de schade te beperken. Idealiter ligt Federer er snel uit, maar dat zal niet..

De lotingen zijn verre van ideaal voor mijn team, raak sowieso spelers kwijt. Maar goed, ik waag de gok en ga tegendraads verdubbelen: Basel it is, de dood of de gladiolen, alles of niks... ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 22-10-2018, 01:13:58 door MollenvangR-Art »

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #397 Gepost op: 22-10-2018, 13:43:07 »
Interessante analyse en optie.

Voor Wenen denk ik dat het eerste kwart moeilijk te voorspellen is.
Oh, maar Gasquet heeft zich blijkbaar teruggetrokken? Thiem moet in de eerste ronde tegen Bemelmans ipv Gasquet. Daarna lastig tegen Tsonga of Querrey. Nishi zou ik ook niet durven te garanderen tegen Khachanov momenteel (maar hoort wel favoriet te zijn).
Rublev zou ik inderdaad niet al te veel op durven vertrouwen tegen Dimitrov - verder wel makkelijk kwart natuurlijk.
Denk dat Isner inderdaad een stel lastige partijen voor de boeg heeft. Monfils speelt sterk momenteel, en kwartfinale zou ook zeer lastig zijn als dat tegen Edmund is (en alsnog niet gegarandeerd als het Schwartzman of Verdasco is).
Vierde kwart zou ik niet durven inzetten op Coric tegen Raonic. Verwacht dat Anderson het goed kan doen, en Coric blijft soms haperen zodat Pouille of Kohlschreiber tussendoor kan komen.

Bij Basel heb je natuurlijk het nadeel dat Federer een goede kans heeft op de halve finale. Hij speelt niet indrukwekkend, maar zit in een tamelijk zwak kwart met seeded Sock (de overige spelers lijken niet zwakker dan de rest van het veld).
Misschien dat Tsitsipas wat vermoeid is vanwege zijn toernooiwinst - zou me niet verbazen als Chardy die pakt. Ook dan moet Gojo eerst door Jarry en dan Chardy, bepaald geen gegeven. Medvedev hoort goede kansen te hebben als hij niet moe is.
Denk dat Cilic nog een zwakker kwart dan Federer heeft. Shapovalov in de eerste ronde is meteen duidelijk de grootste uitdaging. Copil, Harrison, Cecchianato? Het zal wel, maar die eerste partij.. naja we zien het meteen vanavond.
Voor het onderste kwart heb je voor het onderste blokje natuurlijk goede papieren, met Ebden en Zverev. Maar dan wacht in de kwartfinale Roberto B-A of Wawrinka.. hmm ik weet het niet.

Denk dat Cilic vrij veel kan opleveren, als hij Shapovalov overleefd. Tsitsipas als hij niet moe is (zeker als Federer normaal-sterk ipv goddelijk blijft spelen). Zverev als hij het weereens op z'n heupen krijgt.
Lijkt me een stuk meer om op te hopen dan het gemengdere (en eigenlijk sterkere) veld van Wenen - denk dat Basel verdubbelen een goede keuze was ::ok:: Tis alleen dat Federer altijd zo'n imposante naam is, denk dat de keuze anders veel eenvoudiger was geweest ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #398 Gepost op: 22-10-2018, 19:06:00 »
Verwacht dat Anderson het goed kan doen
Eerste set alweer verloren van Basiashvili

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #399 Gepost op: 22-10-2018, 19:28:53 »
Eerste set alweer verloren van Basiashvili

Ye, gebeurt toch opvallend vaak dat wanneer ik me aan voorspellingen waag er he-le-maal niets van terecht komt.
Shapovalov wordt ook momenteel volledig van de baan geveegd door Cilic. So much voor die uitdaging daar.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.