Auteur Topic: Fantasy Tennis Tour 2018  (gelezen 54965 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #40 Gepost op: 2-01-2018, 17:32:34 »
Zoals gezegd. 1x naar gekeken. Echt te weinig tijd gehad dit jaar. Zou me niks verbazen als ik per ongeluk iemand heb die met pensioen is ofzo  ::rofl::
-       Gulbis
-       Tomic
Beiden overwogen, maar Gulbis nu al gezakt naar plek 200 ongeveer en Tomic wilde ik heel graag, hoopte dat hij zich zou terugknokken, tot ik een artikel over hem las waarin stond dat het niet goed met hem ging. Verder op eerste oog prima selectie.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #41 Gepost op: 2-01-2018, 17:40:02 »
The Vatican Saints 4

- Rafael Nadal

- Alexander Zverev
- Dominic Thiem

- Novak Djokovic
- Andy Murray
- Lucas Pouille

- Nick Kyrgios
- Milos Raonic
- Diego Schwarzman
- Damir Dzumhur

- Alexander Dolgopolov
- Andrej Rublev
- Borna Coric
- Denis Shapovalov
- Hyeon Chung

- Donald Young
- Jiri Vesely (verdubbelaar)
- Guido Pella
- Daniil Medvedev
- Dusan Lajovic
- Frances Tiafoe
- Gilles Simon
- Laslo Djere
- Stefanos Tsitsipas
- Nicolas Kicker

- Taylor Fritz
- Andrey Kuznetsov

Kluns: Paolo Lorenzi
Ich bin ein Bärliner!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #42 Gepost op: 2-01-2018, 17:53:29 »
1 Rafael Nadal

4 Alexander Zverev
7 David Goffin (lang over getwijfeld)

11 Juan Martin Del Potro
12 Novak Djokovic
16 Andy Murray

21 Nick Kyrgios
22 Kei Nishikori (lang over getwijfeld)
24 Milos Raonic
30 Damir Dzumhur (al vrij snel besloten dat hij het dit jaar moet gaan doen voor mij)

38 Alexandr Dolgopolov
41 Benoit Paire
42 Robin Haase
48 Borna Coric
51 Dennis Shapovalov (was enige zekere in deze categorie)
Kluns: 56 Julien Benneteau

61 Donald Young (verdubbelaar)
62 Jiri Vesely
63 Denis Istomin
65 Daniil Medvedev
77 Steve Darcis
79 Frances Tiafoe
82 Cedrik-Marcel Stebe
86 Andreas Seppi
88 Laslo Djere
90 Maximilian Marterer
(Veel jonkies gekozen hier, wie weet gaat er 1 van doorbreken)

105 Taylor Fritz
114 Cameron Norrie
(geen zin om lang te zoeken in deze categorie)
« Laatst bewerkt op: 2-01-2018, 17:57:24 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #43 Gepost op: 2-01-2018, 18:05:23 »
Na een degelijke 16e plaats tijdens de eerste editie in 2013, een mooie 6e plaats in 2014 en een teleurstellende laatste plaats in 2017, zijn The Hawkeyes klaar voor hun comeback!

Spelers die het afgelopen jaar gezakt zijn op de ATP-ranglijst zijn per direct ontslagen. Enkel spelers die zijn gestegen komen in aanmerking voor het team van The Hawkeyes. Met uitzondering van Djokovic en Murray overigens, die beiden hun rentree zullen maken in 2018. Oudspelers van het eerste uur zijn dit jaar onder meer: Anderson, Dolgopolov, Harrison en Lacko. Verder is nog een aantal jonge spelers aangenomen bij The Hawkeyes: Dzumhur, Young, Pella, Fabbiano, Stebe, Fucsovics, Tsitsipas, Berrettini en Ruud, of nouja Casper Ruud dan.

Team
3 Grigor Dimitrov

4 Alexander Zverev
8 Jack Sock

12 Novak Djokovic
14 Kevin Anderson
16 Andy Murray

23 Albert Ramos-Vinolas
27 Fabio Fognini
30 Damir Dzumhur
35 Fernando Verdasco

38 Alexandr Dolgopolov
41 Benoit Paire
45 Karen Khachanov
47 Ryan Harrison
59 Nikoloz Basilashvili

61 Donald Young
64 Guido Pella
65 Daniil Medvedev
73 Thomas Fabbiano
75 Dusan Lajovic
82 Cedrik-Marcel Stebe
85 Marton Fucsovics
91 Stefanos Tsitsipas
92 Lukas Lacko
95 Nicolas Kicker

136 Matteo Berrettini
141 Casper Ruud

Verdubbelaar
65 Daniil Medvedev

Kluns
60 Peter Gojowczyk
🜃

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #44 Gepost op: 2-01-2018, 18:07:55 »
Swifty, ik zie wel wat overeenkomsten ;D

Teamnaam: De elektrische vliegenmeppers

1-3
Rafael Nadal

4-10
Alexander Zverev
Marin Cilic (lang getwijfeld tussen hem en Goffin)

11-20
Juan Martin Del Potro
Novak Djokovic
Andy Murray

21-35
Nick Kyrgios
Kei Nishikori
Milos Raonic
Diego Schwartzman (getwijfeld tussen hem hem Dzumhur, die andere 3 waren zekerheidjes)

35-60
Andrey Rublev
Gael Monfils
Borna Coric
Denis Shapovalov (net als bij Swifty moest ik dit talent hebben)
Hyeon Chung (het was of de ATP youth winnaar, of Paire. Chung is weer verder in zijn ontwikkeling als toen HDD zo positief over hem was).

61-100
Jiri Vesely (verdubbelaar)
Denis Istomin
Daniil Medvedev
Guillermo Garcia-Lopez
Matthew Ebden (heeft enorme sprong gemaakt, net als Stebe dus het was hij of Stebe)
Frances Tiafoe
Victor Estrella Burgos
Stefanos Tsitsipas (groot talent, breekt hopelijk door)
Maximilian Marterer
Nicolas Jarry

100+
Fritz
Norrie
(Ik had wel zin om lang te zoeken ;D), maar kennelijk kom je dan op hetzelfde uit :P

Kluns: Peter Gojowczyk

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #45 Gepost op: 2-01-2018, 18:09:29 »
Bij 11-20 zijn er sowieso veel overeenkomsten ;D
Waarom Stebe of Ebden, waarom niet allebei?

Oh. De 100+ ::rofl::
Keep calm and eat chocolates!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #46 Gepost op: 2-01-2018, 18:11:25 »
Bij 11-20 zijn er sowieso veel overeenkomsten ;D
Waarom Stebe of Ebden, waarom niet allebei?
Ik denk vooral dat deze post van vorige week antwoord geeft op je vraag ;D

Disclaimer:



Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #47 Gepost op: 2-01-2018, 18:15:59 »
Bij 11-20 zijn er sowieso veel overeenkomsten ;D
Oh. De 100+ ::rofl::
Mooi toch dat je in een jaar al die grote namen in je team kunt hebben ;D Djoko, Delpo, Murray, Federer/Nadal, die hebben opgeteld aardig wat gewonnen :P

En ja die 100+ daar had ik een lijstje van 10 spelers voor of zo. Maar uiteindelijk die 2 gekozen, waar je dus ook zonder lang nadenken op kan komen  ::rofl::

3 Grigor Dimitrov
8 Jack Sock

141 Casper Ruud
Interessante keuzes Fabiann  ::ok:: (o.a Ruud stond ook mijn lijstje). Ben benieuwd of Dimitrov je unica gaat worden :)
« Laatst bewerkt op: 2-01-2018, 18:18:18 door Mollenvanger-MV »

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #48 Gepost op: 2-01-2018, 18:25:56 »
Beiden overwogen, maar Gulbis nu al gezakt naar plek 200 ongeveer en Tomic wilde ik heel graag, hoopte dat hij zich zou terugknokken, tot ik een artikel over hem las waarin stond dat het niet goed met hem ging. Verder op eerste oog prima selectie.

Mja, Gulbis was natuurlijk altijd prima, maar toen hij een tegenslagje had ging het meteen steeds minder en minder en minder. Zag 't vorig jaar ook al niet meer gebeuren met die vent, en nu ook niet.

Tomic heeft een extreem groot mentaal probleem. Geen enkele motivatie, en weinig doorzettingsvermogen en veerkracht. Zou me evenmin verbazen als we die niet meer terug zien.

Qua verdere come-backs:
- Djoko had ik eigenlijk goede verwachtingen van (eind vh jaar top-3), maar die moest zich ineens toch terugtrekken uit de exhibition in Abu Dhabi, vanwege elleboogprobleem/pijntjes waarvoor hij juist zo lang uit de roulatie is geweest. Zorgwekkend, maar denk dat hij alsnog wel terug komt.
- Murray is veel meer een mental case. Bewoog blijkbaar eerder bij een exhibition al niet goed; opgegeven in Abu Dhabi, voortijdig teruggetrokken uit Brisbane. Hij is niet fit, en aangezien dat weleens aan z'n zelfvertrouwen kan gaan knagen.. Kijk, ik heb 'm alsnog genomen hoor, want in normale vorm is hij sowieso een top-5 speler momenteel. Maar het zou me niet verbazen als hij een heel moeilijk jaar heeft, en ergens rond dezelfde positie weer eindigt. Nog heel oppervlakkig gekeken om iemand anders in de categorie te nemen (naast DelPo en Djoko), maar.. de anderen gaven niet echt meer vertrouwen voor een top-10 jaar.
- Nishikori ben ik benieuwd jaar, heb 'm eigenlijk slecht gevolgd afgelopen jaar.
- Raonic verwacht ik weer terug in/rond de top-10.
- Monfils eveneens afgelopen jaar weinig gevolgd, maar zo'n zacht prijsje..

Tevens als halve comebacks zou ik niet staan te kijken van solide jaren (als in: eindigend rond plek 50 of 60) van Janowicz en Andrey Kuznetsov.
Uiteindelijk gegaan voor 2 jonkies die beide voor ware comebacks staan, na substantieële blessures in hun jonge carrieres: Nishioka & Kokkinakis. Beide hebben grote potentie, met wat forse vraagtekens over hoe hun vorm daadwerkelijk gaat zijn. Zolang 1 van beide de potentie waar maakt, ben ik tevreden ;)
Verder een hoop leuke opties in de 100+. Waaronder inderdaad, zoals velen voor zijn gegaan, Taylor Harry Fritz. Vind die jongen moeilijk te plaatsen. Norrie had ik vraagtekens bij of hij al goed genoeg is; en dacht dat het voor Casper Ruud nog een jaartje te vroeg is.


Federer

Zverev
Thiem

Del Potro
Djokovic
Murray

Kyrgios
Nishikori
Raonic
Gasquet

Rublev
Monfils
Coric
Shapovalov
Chung

Young
Vesely
Medvedev
Chardy
Tiafoe
Djere
Simon
Tsitsipas
Thompson
Jarry

Nishioka
Kokkinakis

Klungel: Lorenzi
Verdubbelaar: Medvedev
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #49 Gepost op: 2-01-2018, 18:36:57 »
Ben benieuwd of Dimitrov je unica gaat worden :)
Dan hoop ik wel dat hij het beter doet dan Raonic vorig jaar. ;D
🜃

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #50 Gepost op: 2-01-2018, 22:50:58 »
Ja zeg, wil ik het nog even spannend houden, gaat iedereen de teams al plaatsen ::)

Maar goed, teams staan nu allemaal op pagina 1 :)

Eén team moet nog een andere kluns doorgeven. Als dat niet voor volgende week gebeurt, wordt dat de hoogstgenoteerde speler.
« Laatst bewerkt op: 2-01-2018, 22:58:25 door Molière »
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #51 Gepost op: 2-01-2018, 23:59:46 »
Wow t team van grand slam is bijna identiek aan de mijne ::rofl::
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #52 Gepost op: 3-01-2018, 10:55:24 »
Ja zeg, wil ik het nog even spannend houden, gaat iedereen de teams al plaatsen ::)

Ik was te nieuwsgierig ;D
Mooi aantal deelnemers! ::ok::

Vrijwel iedereen voor Zverev gegaan ::rofl:: Zat er wel in.. naja dan maar gewoon aanmoedigen vanwege z'n mooie spel, ipv de hoeveelheid punten die hij binnen sleept :P
En toch nog een paar anderen voor Thiem gegaan. Mja, ik twijfelde ook. Hij was verwoestend op gravel, maar op hardcourt.. puntjes ter verbetering. Maar vond eigenlijk alleen Goffin een goed alternatief en ja.. goed.. Naja, hij was zowaar een optie. Maar Thiem is nog jong genoeg, en hoort in de wintermaanden weer wat te zijn verbetert.


En zie dat m'n 100+'ers beide unica's zijn. Interesting ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #53 Gepost op: 3-01-2018, 11:33:24 »
Dan hoop ik wel dat hij het beter doet dan Raonic vorig jaar. ;D
Nou over Raonic gesproken, zit net een stukje van ronde 2 Brisbane te kijken. Eerste set 6-4 verloren van De Minaur (wie dat is geen idee) en in de tweede set staat hij ook te spelen als een zak uien. Ballen onnodig uit slaan, onnodige fouten.

Edit: 2x 6-4 in sets. Raonic heeft een laaange weg terug te gaan.
« Laatst bewerkt op: 3-01-2018, 11:43:17 door Mollenvanger-MV »

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #54 Gepost op: 3-01-2018, 11:51:49 »
Nou over Raonic gesproken, zit net een stukje van ronde 2 Brisbane te kijken. Eerste set 6-4 verloren van De Minaur (wie dat is geen idee) en in de tweede set staat hij ook te spelen als een zak uien. Ballen onnodig uit slaan, onnodige fouten.

Alex De Minaur. Jonge gast (18 of 19 ofzo). Staat ergens 200e.
Kwam vorig jaar goed mee in de Challengers. Dus die zal dit jaar denk ik beetje laveren tussen seeded Challengers spelen, en z'n hand aan atp-250 toernooitjes proberen.
Met zulke jonkies weet je nooit hoe de ontwikkeling gaat, maar het is zo'n speler die aan het eind van het jaar weleens rond plek-100 kan staan. En dan voor volgend jaar interessant zou kunnen zijn.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #55 Gepost op: 3-01-2018, 11:55:30 »
Alex De Minaur. Jonge gast (18 of 19 ofzo). Staat ergens 200e.
Kwam vorig jaar goed mee in de Challengers. Dus die zal dit jaar denk ik beetje laveren tussen seeded Challengers spelen, en z'n hand aan atp-250 toernooitjes proberen.
Met zulke jonkies weet je nooit hoe de ontwikkeling gaat, maar het is zo'n speler die aan het eind van het jaar weleens rond plek-100 kan staan. En dan voor volgend jaar interessant zou kunnen zijn.
::jaja:: inderdaad, zo is er ook een Canadees talent van 17 (stond 162e, naam is me even ontschoten) die ik heb overwogen als 100+ speler. Al is het maar de vraag of hij in andere ATP 250'ers het ook zo goed gaat doen/mee mag doen. Dit is natuurlijk een toernooi in 'zijn regio'.

De Minaur speelt in de kwartfinale tegen de 19-jarige Amerikaan Mmoh, waar volgens mij ook hetzelfde voor geldt qua eventuele doorbraak en gebruik volgend jaar. Wordt geloof ik in dezelfde categorie gerekend als Fritz, Tiafoe en Kozlov.

Edit: ik bedoelde Felix Auger-Aliassime.
« Laatst bewerkt op: 3-01-2018, 11:59:08 door Mollenvanger-MV »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #56 Gepost op: 3-01-2018, 12:20:38 »
Ik had gedacht dat iedereen voor Nadal zou gaan. Toch nog verrassend vaak Federer. En zelfs 1x Dimitrov :D

Thiem of Goffin vond ik ook lastig. Heb besloten dat het evt een ruil wordt voor het gravelseizoen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #57 Gepost op: 3-01-2018, 13:30:20 »
De Minaur speelt in de kwartfinale tegen de 19-jarige Amerikaan Mmoh, waar volgens mij ook hetzelfde voor geldt qua eventuele doorbraak en gebruik volgend jaar. Wordt geloof ik in dezelfde categorie gerekend als Fritz, Tiafoe en Kozlov.

Edit: ik bedoelde Felix Auger-Aliassime.

Ja, Auger is interessant. Kwam vorig jaar pas heel laat bij mij in beeld, maar die lijkt een hoop potentie te hebben.

Verder worden Amerikanen standaard, in ieder geval in Amerika, overhyped. Sure, ze hebben een rijtje leuke jonge spelers er aan komen, maar de tenniswereld schudt ook weer niet bepaald op z'n grondvesten.
Fritz parkeerde, vast met z'n aandacht bij z'n vrouw en baby. Mmoh had een onindrukwekkend jaar, weet 't niet met 'm. Tiafoe, naja sure, hij zit in m'n team - maar die is ook nog niet op ramkoers voor de top-10 (laat staan beter, waar de VS tennis media blijkbaar naar snakken). Kozlov, mwah, mja, ook niet the best thing since sliced bread.

Zou intuïtief meer verwachten van het Canadese duo Shapovalov/Auger, dan het Amerikaanse kwartert Fritz/Tiafoe/Mmoh/Kozlov ;)
Hoewel ik natuurlijk duim voor Tiafoe, en als Fritz er weer met z'n koppie bij is dan kan dat ook wel weer wat worden.

Ik had gedacht dat iedereen voor Nadal zou gaan. Toch nog verrassend vaak Federer. En zelfs 1x Dimitrov :D

Vond 'm moeilijk, en aanvankelijk neigde ik heel sterk naar Nadal. Simpelweg omdat Federer echt ouder begint te worden.
Maar Nadal heeft ook echt lange slepende blessures gehad. Eind afgelopen seizoen kwam hij ook echt strompelend over de finish. En zorgwekkender, hij is momenteel niet fit. Meerdere toernooien al afgezegd om Australian Open te kunnen halen, maar alsnog, naar verluid was hij zelfs niet fit genoeg voor een trainingskamp. Dat waren de laatste berichten toen ik de 29e m'n team afrondde, en dat gaf eigenlijk te grote twijfels of hij de AO überhaupt ging halen (laat staan slopend toptennis leveren).
Federer heeft ontegenzeggelijk z'n eigen mankementen. Maar die heeft veel meer ervaring met het manage'n van z'n verwachtingen en inschatten wat z'n lichaam realistisch gezien aan kan. Dus die geef ik een grotere kans om verstandigere beslissingen te nemen qua speelschema, en er te staan wanneer het er om gaat.



Ohja, en dan nog de teamnaam. De Genivelleerden. Spreekt natuurlijk eigenlijk voor zich, maar om toch nog een kleine toelichting te geven:

Na het frivole debacle van de Chicken Dinners, moest van een woeste ban vorig jaar het roer om. De Protestanten grepen protesterend de macht, met de nadruk op eenvoud, oprechtheid, en minimalistische architectonische voorkeuren. Na een klinkende overwinning, waren ze er vast van overtuigd de Enige Ware Overtuiging te zijn, de Uitverkorenen, en dronken zodoende een triomfantelijk glaasje druivensap.
De bakjes ongezouten cashewnoten begonnen net hun bodems te bereiken, toen de deuren van de fuif opensloegen met donderend geluid. Een wildogend wezen stormde binnen, brullend met moeilijke begrippen zoals 'existentieële revolutie' en 'nihilistische afbraak des mensens diversiteit'. Midden in een tirade dat de topspelers te laag staan, de matige spelers te hoog, daardoor iedereen werd gepulpt en geleveld naar een eenheidsworst zonder unieke identiteiten, hoe individuën identiek waren geworden, en daarmee de tenniswereld ten onder ging, net toen - toen riep iemand van achterin de zaal "Oi, ben jij niet Søren Kierkegaard? Ik heb eens een mal gedichtje over je gelezen op een forum. Maar jij bent toch al 150 jaar dood?"
Kierkegaard besefte dit ook, en viel (weer) dood neer.

Terwijl de, inmiddels rap ontbindende, filosoof nog in hun midden lag, begonnen de protestanten luid te bediscusseren wat deze inzichten konden betekenen voor de Tennisteamsamenstelling, en hoe ze de man konden eren die hun de ogen hadden geopend. Althans, aangenomen dat ze dus iets konden achterhalen dat ze daadwerkelijk hadden geleerd.
Iemand suggereerde om hem te herdenken door het nieuwe team "Sørens Zeuren" te noemen, maar de consensus was dat de tennisspelers niet zelf moesten gaan zeuren. Dat deden de samenstellers zelf wel. Zodoende werd besloten om de filosofie zelf te benoemen, hoe het team een mengelmoes zou worden van spelers die allen waren gemiddeld. Hoe de spelers genivelleerd waren.
Die regenachtige avond sjokten de (voormalig) Protestanten weer naar huis. Je kon niet blijven protesteren, maar of het nihilisme nou zo de toekomst had..
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #58 Gepost op: 3-01-2018, 13:38:20 »
Ik heb in de 11-20 categorie toch enkele risico's genomen. In Del Potro geloof ik niet, heb ik eigenlijk nooit gedaan. Vraag me niet waarom.... ::rofl::. Ik ben ook niet voor Djokovic gegaan omdat ik het gevoel heb dat zijn schouder hem langer parten gaat spelen dan word verwacht.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Online Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #59 Gepost op: 3-01-2018, 14:20:21 »
Ik had gedacht dat iedereen voor Nadal zou gaan. Toch nog verrassend vaak Federer. En zelfs 1x Dimitrov :D

Thiem of Goffin vond ik ook lastig. Heb besloten dat het evt een ruil wordt voor het gravelseizoen.

Ik vond Nadal eigenlijk best een risico. Hij heeft vrij vaak blessures en is nu ook alweer wedstrijden aan het uitstellen, dus toch maar voor Federer gegaan, ook al zal die ook niet alles gaan spelen...