Auteur Topic: [kandidaat] Bella Hay  (gelezen 24382 keer)

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #20 Gepost op: 10-01-2018, 14:37:33 »

Op de beelden van de promo zie je achter Bella graffiti. Ik heb het artwork opgezocht, en de artiest gevraagd naar de locatie.

Het antwoord doet mij in het Bella-kamp belanden
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 10-01-2018, 14:41:41 door BigBoots »
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #21 Gepost op: 10-01-2018, 15:09:36 »
Leuk mogelijk hintje maar ik neem aan dat het niet de enige reden is om Bella als Mol te zien? (Ik kan me leaders herinneren waarin kandidaten in de metro te zien waren die ook geen Mol bleken te zijn.)

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #22 Gepost op: 10-01-2018, 16:41:42 »
Leuk mogelijk hintje maar ik neem aan dat het niet de enige reden is om Bella als Mol te zien? (Ik kan me leaders herinneren waarin kandidaten in de metro te zien waren die ook geen Mol bleken te zijn.)
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #23 Gepost op: 11-01-2018, 09:03:13 »
Ze is voor mij ook niet de mol, dat zeker, maar zeker niet omdat ze weinig deed. Dat zie ik juist als een zeer kleine mogelijkheid dat zij de mol nog is. Ze had in dat geval in Simone de perfecte partner die mooi al het werk voor haar deed. Ze vond bijv ook de jokers... Mocht het mis zijn gegaan en ze hadden de kluis niet gevonden was het jammer, maar nu ze de kluis wel gehaald hebben profiteert ze er mooi van mee.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Alebbela

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #24 Gepost op: 11-01-2018, 11:39:12 »
Ze is absoluut niet mijn 1e mol, maar vind haar ook niet totaal onveracht. Ik heb haar at the middle of the list staan. Niet extreem mold, pure reacties, maar zou ook een passieve 'Susan' mol kunnen zijn. Of een Thomas die later loskomt. Voor mij toch verdachter dan bijv. Loes of Ruben

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #25 Gepost op: 11-01-2018, 12:24:54 »
Ze is mijn schot voor de boegmol, maar nav aflevering 1 zie ik sneller Simone als mol dan Bella als mol. Al zijn er genoeg mollen die in de eerste aflevering vooral rustig willen beginnen, je gaat wel voor 14/21 dagen lang een taak op je nemen die je niet direct wil verknallen. Dus ze kan het best zijn, met de jokers vinden maak je je iig onverdacht tov Simone. Ben benieuwd hoe ze zich opstelt als er grote groepsopdrachten zijn.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #26 Gepost op: 11-01-2018, 16:31:37 »
Waarom is Bella niet de mol?
Ik kan geen argumenten bedenken ???.
Ze voerde niets nuttigs uit bij die opdracht, zat overal tijd te rekken, werd niet verdacht in de aflevering gemonteerd (zoals bij alle mollen voorgaande jaren).
Het enige dat ik kan vinden is een afvallerstheorie gebaseerd op één afvaller, dat vind ik niet zo sterk.

Ik ben benieuwd waarom jullie denken dat ze het niet is. :)

Offline squirleon

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #27 Gepost op: 11-01-2018, 16:42:31 »
Ik denk juist dat het feit dat Bella niet zoveel uitvoerde en daarmee ook eigenlijk geen molacties heeft gehad ervoor zorgt dat er vrijwel niemand is die haar verdenkt, omdat er anderen zijn die wel verdachte dingen hebben gedaan. Persoonlijk vind ik het moeilijk om echt hoogte van haar te krijgen. Ik zou het leuk vinden als ze er wat langer in blijft, ze lijkt mij een leuke kandidaat

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #28 Gepost op: 11-01-2018, 17:20:58 »
Ik denk juist dat het feit dat Bella niet zoveel uitvoerde en daarmee ook eigenlijk geen molacties heeft gehad ervoor zorgt dat er vrijwel niemand is die haar verdenkt, omdat er anderen zijn die wel verdachte dingen hebben gedaan. Persoonlijk vind ik het moeilijk om echt hoogte van haar te krijgen. Ik zou het leuk vinden als ze er wat langer in blijft, ze lijkt mij een leuke kandidaat

Mhmmm ja dat is waar, al kan ik me geen mol herinneren waarvan er verdachte dingen in de aflevering waren gemonteerd in aflevering 1.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #29 Gepost op: 11-01-2018, 18:10:10 »
Mhmmm ja dat is waar, al kan ik me geen mol herinneren waarvan er verdachte dingen in de aflevering waren gemonteerd in aflevering 1.

Maar ik kan me ook geen seizoen herinneren waar men in 5 verschillende landen begon.    8)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #30 Gepost op: 12-01-2018, 10:34:19 »
In de lijn van het "dubbelspel" van de Mol:
Het valt me op dat er veel dubbele dingen in beeld worden gebracht, zoals de dubbele dieren standbeelden.
Op de bio van Bella staat huisdieren: 2 katten. Dit wordt ook meermaals in beeld vertoond.
Ik vond het opmerkelijk dat huisdieren op de bio staat, maar misschien is dat vanwege die hint.
Verder sluit het ook aan bij de EE in de titel van de aflevering, aangezien het logo van de El Sky Bar EE is.
En verder ook bij "het hele jaar door is het hier paartijd", een paar is ook dubbel natuurlijk.
En dat sluit weer aan bij het dagboek van de Mol waarin de mol zegt "Het is tijd. Mijn tijd, want ik ben de Mol."
Ze zit ook in het DoubleTree Hilton hotel.

Misschien beetje vergezocht, maar wie weet zit er wat tussen. :)
« Laatst bewerkt op: 12-01-2018, 10:37:32 door Geel scherm »

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #31 Gepost op: 12-01-2018, 11:15:39 »
Ze wordt vooral niet verdacht vanwege het vastbesloten "Dat gaan wij dus niet doen!" als het over betaald bellen naar Art gaat. Erg kandidaats, en het kwam zo spontaan en gemeend, dat het niet (als mol) gespeeld lijkt te zijn.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #32 Gepost op: 13-01-2018, 12:23:02 »
Ze wordt vooral niet verdacht vanwege het vastbesloten "Dat gaan wij dus niet doen!" als het over betaald bellen naar Art gaat. Erg kandidaats, en het kwam zo spontaan en gemeend, dat het niet (als mol) gespeeld lijkt te zijn.
Maar kan dat niet juist zijn omdat ze weet dat Simone zojuist de belcyclus op gang heeft gebracht? Want als mol wil je dat er met Art gebeld wordt, dat kun je als je de eerste bent gratis doen. Als je dat dan niet meldt aan andere duo's dat elk telefoontje erna geld kost, gaat dat geld toch wel eraf.

Want ze zei wel toen ze door het telefoonboek gingen: jaaa laten we Art bellen. Ideale molactie juist. Je zet samen met je duopartner de geldverliesstroom in gang en maakt jezelf eigenlijk onverdacht door daarna niet meer met Art te (wille) bellen (en daar tegen te protesteren).  ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 13-01-2018, 12:24:33 door Mollenvanger-MV »

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #33 Gepost op: 13-01-2018, 14:42:22 »
Ze wordt vooral niet verdacht vanwege het vastbesloten "Dat gaan wij dus niet doen!" als het over betaald bellen naar Art gaat. Erg kandidaats, en het kwam zo spontaan en gemeend, dat het niet (als mol) gespeeld lijkt te zijn.
Dus als ik ooit de mol wordt hoef ik alleen maar ‘Dat gaan we dus niet doen’ te zeggen en dan wordt je niet meer verdacht en overal als afvaller ingevuld ::zwaai::

Tunnelvisie ::) :-X

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #34 Gepost op: 13-01-2018, 14:50:58 »
Dus als ik ooit de mol wordt hoef ik alleen maar ‘Dat gaan we dus niet doen’ te zeggen en dan wordt je niet meer verdacht en overal als afvaller ingevuld ::zwaai::

Tunnelvisie ::) :-X

Haha ja ik denk dat het juist logisch is dat je als Mol dat zegt, want stel dat je zegt "oké, laten we nog eens bellen" slaat natuurlijk nergens op als je onverdacht wil lijken.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #35 Gepost op: 13-01-2018, 14:53:26 »
Dus als ik ooit de mol wordt hoef ik alleen maar ‘Dat gaan we dus niet doen’ te zeggen en dan wordt je niet meer verdacht en overal als afvaller ingevuld ::zwaai::

Tunnelvisie ::) :-X

Ik vraag me oprecht af hoe je in een tunnel naar Bella kan zitten. Ik vond haar echt heel weinig in het stuk voorkomen in de eerste aflevering. Ze staat uiteraard nog op de lijst met verdachten, maar een tunnel gaat me toch een beetje ver. ;)

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #36 Gepost op: 13-01-2018, 17:45:26 »
Ik vraag me oprecht af hoe je in een tunnel naar Bella kan zitten. Ik vond haar echt heel weinig in het stuk voorkomen in de eerste aflevering. Ze staat uiteraard nog op de lijst met verdachten, maar een tunnel gaat me toch een beetje ver. ;)

Ik vind haar ook erg verdacht, juist omdat veel van de overige kandidaten (Emilio, Stine, Loes, JM, Jan) zo obvious in beeld worden gebracht bij elke vreemde zet die ze doen. Meestal verschuilen ze dat van de Mol wel wat. Ze staat daarom bij mij ook in de top 3 :).

Ik denk ook als ze nu niet gaat afvallen, dat wel meer molloten haar gaan verdenken ;).

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #37 Gepost op: 13-01-2018, 17:51:36 »
In theorie kan iedereen het nog zijn natuurlijk, maar als ik iemand puur vond in emoties (in aflevering 1) vond ik het Bella wel  ::jaja::

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #38 Gepost op: 13-01-2018, 19:00:59 »
Dus als ik ooit de mol wordt hoef ik alleen maar ‘Dat gaan we dus niet doen’ te zeggen en dan wordt je niet meer verdacht en overal als afvaller ingevuld ::zwaai::

Tunnelvisie ::) :-X

Het gaat er niet om dat ze het zegt, maar vooral HOE ze het zegt. Het kwam er heel "echt" uit.

Maar goed, we zullen zien.  ;)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #39 Gepost op: 13-01-2018, 19:03:08 »
Ik vlak Bella voorlopig nog niet uit. Mogelijk haalt ze Simone hier op een slimme manier over om niet naar het geld te zoeken. Ze zit aan haar gezicht terwijl ze het zegt. En ze weet niet zeker dat de kluis op de laatste lokatie ligt, want ze hebben Art niet één keer gebeld.



Beide teksten werden uitgesproken door Bella.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison