Auteur Topic: [kandidaat] Bella Hay  (gelezen 24267 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
[kandidaat] Bella Hay
« Gepost op: 12-12-2017, 21:00:18 »
In dit topic kun je al je verdenkingen kwijt over Bella Hay.

naam Bella Hay
beroep Zangeres
geboorte datum    6 oktober 1990





Meer informatie over deze kandidaat

« Laatst bewerkt op: 16-12-2017, 13:31:50 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #1 Gepost op: 20-12-2017, 19:57:50 »
Bella is mijn schot-voor-de-boeg mol dit jaar!

(En mocht ze niet de mol zijn verwacht ik dat ze ver kan komen :P )

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #2 Gepost op: 27-12-2017, 23:25:42 »
Wensmol ::love::

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #3 Gepost op: 28-12-2017, 11:17:09 »
Lijkt me leuk, maar helaas denk ik dat ze in aflevering 3 of 4 afvalt.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #4 Gepost op: 4-01-2018, 16:22:01 »
Ik ken haar (net als de meesten denk ik) niet. Maar in interviews op de site, in het molboekje en ook op De Tunnelvisie (wellicht in meerdere media) geeft ze zulke korte antwoorden op interviewvragen, dat ik toch bijna ga geloven dat Bella snel af gaat vallen. Ze kan weinig bedenken, omdat ze er maar zo kort heeft in gezeten? Een Jean-Marc bijvoorbeeld, heeft veel langere antwoorden.

Was meerdere dit opgevallen of ben ik de enige?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline MolinoMolina

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #5 Gepost op: 4-01-2018, 16:31:41 »
Het is mij inderdaad ook opgevallen dat ze veel korte antwoorden geeft op vragen. Ook is haar valkuil volgens haar dat ze erg ongeduldig is en daarom vaak overhaast beslissingen neemt. Ik heb het gevoel dat ze er niet lang in zal zitten.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #6 Gepost op: 5-01-2018, 10:31:17 »
En dan toch, tegen beter weten in, is voor mijn gevoel Bella de Mol.

Wellicht de korte antwoorden om bang te zijn zich te verraden? (hoe buig ik recht wat krom is  ::rofl:: )

Offline Thingy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #7 Gepost op: 5-01-2018, 14:49:30 »
Ik ken haar niet, maar bij de voorstelvideo's vond ik dat ze hele afgepaste antwoorden had. Alsof ze probeert iets niet weg te geven. Maar misschien praat ze altijd wel zo. Ik ga er op letten morgen...
durf niemand meer weg te strepen, dankzij Jan

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #8 Gepost op: 7-01-2018, 10:30:03 »
Is Bella nog zo onverdacht dat niemand iets over haar is opgevallen en haar topic gewoon bijna onderaan staat op het forum?  :o :P

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #9 Gepost op: 7-01-2018, 10:31:54 »
Ik vond het wel verdacht dat ze er zo lang over deden om de jokers te vinden, daardoor konden ze geen geld meer zoeken. Maar dat geldt ook voor Simone.
Frankje Lapi

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #10 Gepost op: 7-01-2018, 12:33:25 »
Is Bella nog zo onverdacht dat niemand iets over haar is opgevallen en haar topic gewoon bijna onderaan staat op het forum?  :o :P

Ik denk dat in het duo Bella/Simone vooral Simone verdacht is, en we daarom Bella zo onderaan houden. Simone vond namelijk NIET de jokers (=tijd rekken), ontdekte als enige M18, wat verder niemand had gezien, zodat ze net op tijd zouden zijn. Bella is in dezen dus helemaal niet echt verdacht.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #11 Gepost op: 7-01-2018, 14:43:02 »
Ik vind het niet per se onverdacht inderdaad. Natuurlijk was het een mooie kans om nog wat extra geld uit de pot te halen, maar het team Bella en Simone verdient niks (ze vinden geen geld). Verder deelt het team ook weinig informatie met de rest. Zo kan Simone er vanuit gaan dat andere team wel wat vaker bellen en dus geld uit de pot trekken, en kan zij later in Tbilisi een beetje vertrouwen wekken door te zeggen dat 'zij niet echt iets hebben bijgedragen aan die enorme telefoonrekening'.

Bovendien denk ik wel dat de Mol de kluis zou willen vinden, en ik vind het wel héél toevallig dat Simone net op tijd nog met de oplossing komt hiervoor. Welke normale kandidaat had dat nou gezien?  ???

Simone staat zeker wel op mijn lijstje.
Deze post van Conejo over Bella ben ik het erg mee eens, en is ook een grote reden waarom ik op Bella tunnel.
Kijk maar naar vorig jaar. Thomas ben ik vanaf aflevering 2 gaan verdenken omdat ik hem pas echt opviel in aflevering 2. In de eerste aflevering was hij heel stil en pas daarna liet hij meer (mols gedrag) van zichzelf zien.
Ik denk dat Bella dit ook probeert. Op rustige wijze mollen en vooral nog op de achtergrond blijven.

Op de hotelkamer met Simone vond ik haar reactie ook verdacht toen ze Art zagen. En dus ook naar een jokerlocatie gaan, weinig met de rest delen, tijd rekken bij het zoeken van jokers, enzovoorts.

Bella is mijn mol nummer 1.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #12 Gepost op: 7-01-2018, 15:05:10 »
Ze is niet stil, ze doet dingen die erg kandidaats zijn. Over Art bellen voor geld: "Dat doen we dus niet". En het vervolgens ook niet doen of zelfs maar voorstellen...  ::ohno::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #13 Gepost op: 7-01-2018, 16:22:07 »
Leuke kandidate! Wat Sigrid zei in moltalk ben ik het wel mee eens. Haar reacties zijn zo puur. Geen mol voor mij!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #14 Gepost op: 7-01-2018, 17:06:38 »
Ze schijnt wel een enorme fan van het programma te zijn, en dan wil je misschien ook wel mol zijn.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #15 Gepost op: 7-01-2018, 18:01:50 »
Ik denk dat in het duo Bella/Simone vooral Simone verdacht is, en we daarom Bella zo onderaan houden. Simone vond namelijk NIET de jokers (=tijd rekken), ontdekte als enige M18, wat verder niemand had gezien, zodat ze net op tijd zouden zijn. Bella is in dezen dus helemaal niet echt verdacht.

Nu ja, ik vind die M 18 vinden van Simone overdreven kandidaats, een beetje mol had wat graag die 1000 euro eruit gebeld. Jokers vinden als mol is handig om je kandidatendekmantel in tact te houden. Het enige wat ik tegen Bella vind spreken is het gedecideerde: nou dat gaan we dus niet doen! (nadat Simone aangaf dat elk opvolgend belletje geld zou kosten) Wie heeft Bella dat sneaky wèl gedaan (er zat immers een verschil in hoe vaak iedereen totaal had gebeld + het feit dat het 5000 euro kostte bij Art) Geheid dat we later als flashback te zien krijgen dat de mol wel nog even die 1000 euro had weggebeld.

Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #16 Gepost op: 7-01-2018, 20:32:42 »
HELLO GEORGIE

Offline Wulsie

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #17 Gepost op: 8-01-2018, 14:35:49 »
Achterop Bella's Bio: Het hele jaar door is het hier paartijd

Een paar E's staan apart in de titel.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #18 Gepost op: 10-01-2018, 10:37:55 »
HELLO GEORGIE

Haha deze heeft ze al in 2016 gekocht


Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #19 Gepost op: 10-01-2018, 11:10:26 »
Bella was mijn allereerste verdachte, maar staat nu een stuk lager op m'n lijstje. Ze deed he-le-maal niets om de opdracht tot een goed einde te brengen. Ja, ze was druk aan het puzzelen met de ijzeren staafjes. Maar ze doet dat maar op één kant van de kaart. Ze vindt uiteindelijk de jokers, maar dat zegt niet zoveel. Was enorm passief en liet Simone alles uitzoeken. Maar echt verdachte dingen heb ik haar ook weer niet zien doen. Op dit moment geen mol.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison