Auteur Topic: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen  (gelezen 224174 keer)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #140 Gepost op: 14-01-2018, 01:15:32 »
Vind haar juist steeds leuker worden. Ze trekt volkomen haar eigen plan en dat maakt het toch juist leuk om naar te kijken. Inderdaad een tikkeltje vol van zichzelf maar niets menselijks is vreemd nietwaar. Er zijn er wel meer, alleen is zij er heel eerlijk over.

Ik denk trouwens dat ze per ongeluk een 500 biljet is vergeten. Ze wil al meteen terug en lacht zichzelf hard uit om zoveel domheid. Denk niet dat ze de mol is, al blijft er een beetje twijfel bij mij bestaan.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #141 Gepost op: 14-01-2018, 01:51:39 »
Favoriet ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #142 Gepost op: 14-01-2018, 08:59:58 »
Ze kwam los in de tweede aflevering.  ::bravo:: Vorige week nog best afzijdig qua emoties en reacties, deze week vol er in. Ben wel benieuwd hoe lang ze het weet uit te houden zonder molboekje :o
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #143 Gepost op: 14-01-2018, 09:50:49 »
Lekker kleurrijk persoon, recht voor d'r raap en doet haar ding. Ben benieuwd hoe v ver ze gaat komen.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #144 Gepost op: 14-01-2018, 10:02:56 »
Niet per se mijn favoriete kandidaat, maar wel anders dan de rest  ::ok::

Offline Moritz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'Maurice' maar dan anders..
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #145 Gepost op: 14-01-2018, 10:08:06 »
Ik denk niet dat we nu Olcay moeten afschrijven als Mol, omdat ze opvallend 500,- in de envelop liet.
In 2016 pakte Klaas uit een kist in een groot ook "maar" 1000,- van de 2000,-. Als dat ook wat ontdekt door de kandidaten is dat van wezenlijk belang voor het spel, dat het wel in de montage zal moeten.

Wat de regie dan nog wel kan doen, is Olcay niet verdacht te laten lijken door er geen aandacht aan te schenken, wat ze dan vorig jaar weer deden bij Thomas die vol door rood reed.
Mijn molletje: Rémy

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #146 Gepost op: 14-01-2018, 10:53:12 »
Vind haar totaal niet verdacht maar in afl 2 zegt ze wel iets geks tijdens een biecht over de marktopdracht: "ze kunnen niet eens een simpele opdracht doen". Plaatst ze zichzelf hiermee buiten de groep, als mol?

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #147 Gepost op: 14-01-2018, 11:09:13 »
Doet mij net als anderen heel erg denken aan Nadja Hüpscher met die sneaky grijns op haar gezicht telkens. Ik zou het een stunt vinden als ze het is.
« Laatst bewerkt op: 14-01-2018, 11:23:49 door Fabiann »
🜃

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #148 Gepost op: 14-01-2018, 11:15:45 »
Ik denk niet dat we nu Olcay moeten afschrijven als Mol, omdat ze opvallend 500,- in de envelop liet.
In 2016 pakte Klaas uit een kist in een groot ook "maar" 1000,- van de 2000,-. Als dat ook wat ontdekt door de kandidaten is dat van wezenlijk belang voor het spel, dat het wel in de montage zal moeten.

Wat de regie dan nog wel kan doen, is Olcay niet verdacht te laten lijken door er geen aandacht aan te schenken, wat ze dan vorig jaar weer deden bij Thomas die vol door rood reed.

Maar het verschil is dat bij Klaas de kandidaten niet wisten dat er 2000 euro in de kist zat, terwijl de kandidaten hier al wisten dat het om 1000 euro ging. Dit zou dus vrijwel zeker ontdekt worden terwijl Klaas een goede kans had dat er niemand in de kist zou kijken en het daarmee onontdekt zou blijven dat hij 1000 euro had laten liggen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #149 Gepost op: 14-01-2018, 11:43:57 »
Op het moment dat de kandidaten op de markt bezig zijn met twee briefjes per -20 vakje te leggen horen we Olcay roepen of het niet één (briefje) moet zijn. Hier wordt niet naar geluisterd maar ik vind het wel een behoorlijk onmolse actie van haar.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #150 Gepost op: 14-01-2018, 11:53:59 »
zij is ook degene die de envelop met 20jes aanpakt.
Ze willen naar art rennen omdat ze denken klaar te zijn, maar zij ontdekt snel de fout en roept: "nee we moeten 10tjes hebben er zit ook nog een foto in.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #151 Gepost op: 14-01-2018, 12:11:24 »
zij is ook degene die de envelop met 20jes aanpakt.
Ze willen naar art rennen omdat ze denken klaar te zijn, maar zij ontdekt snel de fout en roept: "nee we moeten 10tjes hebben er zit ook nog een foto in.
Jup zou een mol niet doen
#teamamaimiljaarde

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #152 Gepost op: 14-01-2018, 12:14:07 »
Wat een figuur is dit, maar ik kan er wel van genieten.  ::ok:: Ik hoop dat ze er lang in blijft. Misschien beseft ze na het maken van de eerste test dat het misschien toch handig is om een mollboekje erbij te hebben..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #153 Gepost op: 14-01-2018, 12:16:03 »
Vind haar totaal niet verdacht maar in afl 2 zegt ze wel iets geks tijdens een biecht over de marktopdracht: "ze kunnen niet eens een simpele opdracht doen". Plaatst ze zichzelf hiermee buiten de groep, als mol?

Inderdaad, dat viel mij ook op. "Die mensen" kunnen niet eens een simpele opdracht doen. Zoiets maakte ze er van geloof ik.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #154 Gepost op: 14-01-2018, 12:20:02 »
En ook: "Ik laat ze maar even stuntelen"  ::jaja:: . Ik zou het wel legendarisch vinden als ze, als Mol. denkt; ik neem de eerste ronde geen molboekje mee, onder het mom van 'ik doe dit op intuïtie'. Vervolgens denken mensen dat ze de Mol niet meer kan zijn, want die zou toch gewoon netjes een boekje meenemen? En na de eerste executie beseft ze plotseling dat een boekje toch wel handig is, en is het niet verdacht dat ze er lang in blijft nu ze wél een boekje heeft.

Maar is lekker vergezocht dit. ;D
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #155 Gepost op: 14-01-2018, 12:23:34 »
Ik vind het geweldig hoe ze doet ::rofl:: ::bravo::
Hóóp enorm dat zij de Mol straks blijkt te zijn, want wat zou dat een enorme stunt zijn! ;D

En stiekem kijken we toch allemaal voor zulke momenten? Olcay heeft deze Aflevering haar eigen sausje eroverheen gegooid en dat vind ik écht bewonderenswaardig: ik vermoed dat iedereen het eigenlijk zoals Olcay zou willen (durven) spelen ::bravo:: ::zwaai::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #156 Gepost op: 14-01-2018, 12:57:58 »
BRILJANT!
Ik verdenk haar! Mijn nummer 2 op dit moment.
Ze was de MOL deze aflevering! Ze deed veel rare dingen, leek voorkennis te hebben en had tijdens de eerste opdracht volledig de touwtjes in handen.

In opdracht 1: verwarring en chaos veroorzaken. Niet nakomen, wat er afgesproken is, 1 briefje laten liggen, verwarring zorgen met is het nou een vrouw of een man en zijn het nou tomaten of uien. Ook leek ze voorkennis te hebben, de hele groep behalve Olcay dacht dat ze klaar waren en zegt Olcay: "Néé, we moeten nog de briefjes van €10!" , hoe wist ze dit?

In opdracht 2: kan ze niet rennen, want ze heeft enorme hakken aan, wanneer ze Ruben in de gang tegenkomt dan begint ze ineens een beetje sneller te lopen.

In opdracht 3: ik moet plassen!! weer zorgen voor onderbreking en zorgt ervoor dat Ruben ineens de leiding gaat nemen in plaats van Jan, wat niet goed uitpakt, was dit een "wisseltruc" , ze zag natuurlijk dat Jan het fantastisch deed, dus er was een kans dat er verwarring kwam of iemand anders de touwtjes in handen neemt.

De afleveringstitel wijst volledig naar Olcay.

Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Online Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #157 Gepost op: 14-01-2018, 12:59:56 »
En stiekem kijken we toch allemaal voor zulke momenten? Olcay heeft deze Aflevering haar eigen sausje eroverheen gegooid en dat vind ik écht bewonderenswaardig: ik vermoed dat iedereen het eigenlijk zoals Olcay zou willen (durven) spelen ::bravo:: ::zwaai::
Nee hoor, ik kijk toch echt niet voor kandidaten die de hele tijd vervelende opmerkingen lopen te maken over andere kandidaten. Misschien is het allemaal grappig bedoeld, maar mijn humor is het dan in ieder geval niet. En dan nog dat overduidelijke genepmol.. ze heeft het deze aflevering niet bepaald geschopt tot mijn favoriete kandidaat :-X

Wat ik daarentegen wel hilarisch vind, is hoe ze steeds moet plassen, want dat zou ik absoluut ook moeten ::rofl::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #158 Gepost op: 14-01-2018, 13:04:47 »
Ook leek ze voorkennis te hebben, de hele groep behalve Olcay dacht dat ze klaar waren en zegt Olcay: "Néé, we moeten nog de briefjes van €10!" , hoe wist ze dit?

100 vakken, 1000 euro en ze kreeg nog een foto.
« Laatst bewerkt op: 14-01-2018, 13:17:00 door Hulpmol »

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #159 Gepost op: 14-01-2018, 13:14:34 »
Ik wil het echt zien wat hier allemaal geschreven is maar wat mij betreft bestaat dat eigen sausje uit een hoop egocentrisch, onsympathiek gedrag.  ::) ik vind haar trouwens wel een slimme vrouw die ver zou kunnen komen )als ze volgende aflevering toch een molboekje neemt dan  ::rofl:: )