Auteur Topic: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen  (gelezen 222403 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #160 Gepost op: 14-01-2018, 14:00:07 »
Absoluut niet de meest fijne kandidaat... In ieder geval tot heden de minst leuke kandidaat. En mol? Nee, daar molt ze echt te opzichtig voor.
Ich bin ein Bärliner!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #161 Gepost op: 14-01-2018, 14:04:10 »
Ik vind haar de leukste kandidaat  ::bravo::   Eindelijk weer s iemand die het spel wat harder durft te spelen. Zeker niet de mol maar hoop dat ze er lang in blijft

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #162 Gepost op: 14-01-2018, 14:14:05 »
Absoluut niet de meest fijne kandidaat... In ieder geval tot heden de minst leuke kandidaat. En mol? Nee, daar molt ze echt te opzichtig voor.
Soundos is beledigd door deze uitspraak ::jaja:: Zij was toch de minst leuke al? :(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #163 Gepost op: 14-01-2018, 14:18:02 »
In opdracht 3 draagt Olcay een soort pilotenpet. Het kroontje wat daarop te zien is lijkt verdacht veel op 2 M's.
Verder zie je het getal 19 op de pet staan. 


« Laatst bewerkt op: 14-01-2018, 23:22:54 door mastermol »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #164 Gepost op: 14-01-2018, 14:19:37 »
Soundos is beledigd door deze uitspraak ::jaja:: Zij was toch de minst leuke al? :(
Van dit jaar logischerwijze...
Ich bin ein Bärliner!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #165 Gepost op: 14-01-2018, 14:22:02 »
Soundos is beledigd door deze uitspraak ::jaja:: Zij was toch de minst leuke al? :(
::rofl:: ::rofl::

Wel heftig wat ze allemaal over Stine zei.

Echt totaal niet mols, dat niet. Anders zou ze niet de leiding willen nemen bij de marktopdrscht en die gewoon goed afronden, dan zou ze ook niet in een grote vrachtwagen gaan zitten en ook veel werk doen (uhhhm op het plassen na :D )

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #166 Gepost op: 14-01-2018, 14:46:31 »
Het ligt er nu opeens wel heel dik bovenop... Met zo'n nepmol (als ze niet de echte is) heb je geen echte Mol meer nodig..

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #167 Gepost op: 14-01-2018, 15:59:27 »
In opdracht 3 draagt Olcay een soort pilotenpet. Het kroontje wat daarop te zien is lijkt verdacht veel op 2 M's.
Verder zie je het getal 19 op de pet staan.
De auto in deze opdracht heeft kenteken CC-180-11. CC=200. Dus: 200-180-11 = 19

Een paar puntjes waar ik over twijfel in deze theorie ;).

200-180-11 is niet 19, maar 9.
Het nummerbord is niet CC-180-11, het is CC-180-II.
Dan kom je netjes uit op 200-180-2=18

Offline Truus20

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #168 Gepost op: 14-01-2018, 16:40:34 »
Als ik tijdens het terugkijken zonder geluid een beetje op Olcay let, dan valt het ontzettend op dat zij op veel momenten haar medekandidaten nauwlettend in de gaten houdt, zeker zodra de focus niet op haarzelf ligt maar op iets of iemand anders. De eerste keer dat dit mij opviel, was tijdens de eerste ontmoeting met Art. Tot 3 keer toe kijkt zij dan als enige naar de rest als Art iets zegt, m.i. om hun reacties meteen te peilen. Gisteravond aan de brunch tijdens het kruisverhoor leek ze hetzelfde te doen. En dan niet per se als ze zelf aan het woord is, maar ik geloof wel dat zij veel beter en nauwlettender observeert en gezichtsuitdrukkingen probeert op te vangen dan het in eerste instantie lijkt.

Viel het trouwens meer mensen op hoe ongelooflijk ongemakkelijk ze bij de aankomst in Tblisi het geld aan Art overhandigt? Ook dat zag ik pas goed toen ik de tweede keer keek, maar tijdens het loopje naar hem toe, het aangeven van het geld, en tijdens het weglopen heeft ze te allen tijdens zijn blik krampachtig ontweken. Het zag er heel raar uit, omdat ze echt haar best moest doen in deze situatie om hem niet (even) aan te kijken. Alsof ze hem letterlijk niet onder ogen durfde te komen.
Het kan -en zal- wat spanning zijn waarschijnlijk, maar ik vond het wel een opmerkelijk moment.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #169 Gepost op: 14-01-2018, 17:38:17 »
Vooraf had ik helemaal niets met olcay en zat ze bij de 2 deelnemers waarvan ik hoopte dat ze er snel zouden uitvliegen.ze is voor mij teveel diva en zou dacht t spel als een grote olcay show spelen.

dit klopt na 2 afleveringen zeker niet helemaal meer. de pogingen om iets te mollen van olcay zijn erg opzichtig en dus voor velen een dead give away dat zij probeert te mollen.Maar is dat wel zo?  in hoeverre je kan mollen is natuurlijk afhankelijk van in hoeverre de rest oplet ( remember klaas en de tafel ).

olcay  als een in your face Mol, vooraf had ik er niet eens aan willen denken, nu sluit ik t zeker niet meer uit. het is allemaal vertragend, verwarrend en erg dik opgelegd wat ze doet, maar t draagt zelden bij tot t slagen van de opdrachten en dat is toch wat een Mol wil


Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #170 Gepost op: 14-01-2018, 17:54:39 »
Ik vind het allemaal van weinig respect getuigen naar Olcay hoor.

Ze wordt vergeleken met Nadia en Soundos... nou HEEL toevallig twee van mijn favoriete kandidaten.

Mag dat niet gezegd worden? Niet populair allemaal? Maar dit zijn toch OOK kandidaten van WIDM?

Zoals al opgemerkt gaat het dan, wat mij betreft ook, om KANDIDATEN. Niet om de mol. Laat ze lekker hun ding doen. Olcay ligt er toch snel uit als je dat met dat molboekje ziet, maar dat maakt haar niet minder spectaculair!

Nadia Huppscher had ik zelfs nog even het plakkaat Wensmol op... ja het mag allemaal niet zijn. Maar je mag toch hopen?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #171 Gepost op: 14-01-2018, 17:59:13 »
Over dat molboekje. Chris deed daar toch ook zeer weinig mee? Volgens mij maakte hij daar tekeningetjes in. Daarom was ik ervan overtuigd dat hij de mol was. Is toch tot de laatste 4 gekomen.

Offline MolstopperNL

  • Forumlid
  • Ik ben de mol. Ik ben de mol.
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #172 Gepost op: 14-01-2018, 18:01:41 »
Over dat molboekje. Chris deed daar toch ook zeer weinig mee? Volgens mij maakte hij daar tekeningetjes in. Daarom was ik ervan overtuigd dat hij de mol was. Is toch tot de laatste 4 gekomen.

Sterker nog, Toen Edo WIDM won  schreef hij ook nooit iets in zijn molboekje

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #173 Gepost op: 14-01-2018, 18:07:04 »
Sterker nog, Toen Edo WIDM won  schreef hij ook nooit iets in zijn molboekje
Maar in dat jaar wist niemand tot de finale wie de Mol was. ;D
🜃

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #174 Gepost op: 14-01-2018, 18:17:46 »
Vind haar totaal niet verdacht maar in afl 2 zegt ze wel iets geks tijdens een biecht over de marktopdracht: "ze kunnen niet eens een simpele opdracht doen". Plaatst ze zichzelf hiermee buiten de groep, als mol?

Welnee, dit is kenmerkend voor de arrogantie van deze mevrouw: het ligt aan de anderen als het misgaat, niet aan haar.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #175 Gepost op: 14-01-2018, 20:02:38 »
Hoewel ik meer genoot van Nadja (2007) en Georgina (2008), mag het van mij ook wel weer eens keer: het brutale meisje. Wat je ook van haar vindt, ze vormt in elk geval een fel contrast met de rest van de groep wat wel interessante televisie oplevert. Al moet ik ook heel eerlijk zeggen, dat als ze bij de volgende executie een rood scherm te zien krijgt, dat ik daar wel vrede mee zou hebben.

Ik weiger om haar te verdenken want als ze echt de mol blijkt te zijn wil ik deelnemen aan de verbijstering die dat zou scheppen.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Grover

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #176 Gepost op: 14-01-2018, 20:23:58 »
In opdracht 3 draagt Olcay een soort pilotenpet. Het kroontje wat daarop te zien is lijkt verdacht veel op 2 M's.
Verder zie je het getal 19 op de pet staan.
De auto in deze opdracht heeft kenteken CC-180-11. CC=200. Dus: 200-180-11 = 19




Dat is niet het cijfer 19, maar de letters ST (het logo van SuperTrash, Olcays kledingmerk)


Offline Derrudi

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #177 Gepost op: 14-01-2018, 22:12:19 »
Supertrash heeft weer een nieuwe lijn:
Mzahk hr cd lnk !

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #178 Gepost op: 14-01-2018, 22:16:12 »
Hahaha!   ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #179 Gepost op: 14-01-2018, 22:22:54 »
 ::rofl:: ::rofl:: stena lady