Auteur Topic: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen  (gelezen 224226 keer)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #360 Gepost op: 24-01-2018, 14:41:46 »
Zwarte vrijstelling? Leuk joh! Laat ik hem weggeven, is aardig.

Toch heel anders dan vroeger, waar een moord werd begaan voor een zwarte vrijstelling en die te vuur en te zwaard werd verdedigd.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #361 Gepost op: 24-01-2018, 14:42:27 »
Tijdens de test van aflevering 3 zien we Olcay wel degelijk studeren op een stapeltje paperassen. Blijkbaar heeft ze ondertussen toch besloten dat het handig is om het e.e.a. te noteren.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #362 Gepost op: 24-01-2018, 14:46:34 »
Ik vond het ook beetje gek dat als Art aan het begin van de (eerste) opdracht het geld vraagt en hij ziet dat Olcay de penningmeester is, hij tegen haar zegt ook nog ´s... Ik vraag me af wat hij met dat ook bedoelt. (de mol en ook de penningmeester?)

Het zal wel niks betekenen maar ik wilde het toch even melden ???.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #363 Gepost op: 24-01-2018, 14:54:27 »
Hij bedoelt denk ik (een beetje spottend) dat de groep al goed bezig was dat ze geld binnenhaalden bij de opdracht, en dat ze OOK al zo knap waren om een penningmeester te regelen.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline rvanapeldoorn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #364 Gepost op: 24-01-2018, 15:09:44 »
Er is nog niemand die gereageerd heeft op de silhouet die ik onlangs heb ingestuurd, is dat nou niemand opgevallen?

Tevens heb ik aflevering 3 nog eens teruggekeken, en viel mij op 10min 44sec iets op. Olcay zit in de 750 euro auto en zegt opeens iets wat moeilijk te verstaan is omdat ook de muziek erdoor heen gaat, maar ze zegt iets in de trand van: Kuuut... Ik wilde ingereden worden, maar niet nu...

Ik heb dat fragment nu meermalen afgeluisterd en kom steeds op vrijwel hetzelfde, maar misschien dat onder de audio fanaten onder ons hier iets meer mee kunnen.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #365 Gepost op: 24-01-2018, 15:13:02 »
Dat silhouet is al ergens anders op het forum besproken rvanapeldoorn  ::jaja::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #366 Gepost op: 24-01-2018, 15:16:11 »
Dat silhouet is al ergens anders op het forum besproken rvanapeldoorn  ::jaja::
Als je dan ook even meldt waar... :P
Ben wel benieuwd wat er over gezegd is  ::jaja::

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #367 Gepost op: 24-01-2018, 15:17:04 »
Als je dan ook even meldt waar... :P
Ben wel benieuwd wat er over gezegd is  ::jaja::

Ik was nog aan het zoeken Whiskers  ::rofl::

http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=62191.0

Offline rvanapeldoorn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #368 Gepost op: 24-01-2018, 15:41:43 »
Voor diegene die ervaring heeft met computers, kan dit blijkbaar zelf ook 'ontdekken'. In de voorgaande keer heb ik gezegd dat dit alleen via Ziggo uitzendinggemist gezien kan worden, maar via NPO kan dit blijkbaar ook. Echter mijn computerschermen geven zwart ook echt als zwart aan, waardoor ik de vorige keer dacht dat NPO dit zwart heeft gemaakt ofzo. ... Maar op goed geluk heb ik net via uitzendinggemist na de biecht van Jean Marc (08:36) het scherm op pauze gezet, een print screen gedaan (zeg maar copy/paste) van het 'zwarte' scherm. Dit heb ik overgeheveld naar Adobe Photoshop. Via de optie Levels (Ctrl L) heb ik het middelste schuifje helemaal naar links geplaatst, en wat kwam er naar voren toe... Voila... Dit kan géén toeval zijn.

Offline BeLoM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #369 Gepost op: 24-01-2018, 16:59:07 »
Nog iets wat me opviel bij Olcay.

Na de auto rij opdracht en ze voor het eerst geld verdienen voor in de pot ontvangt Olcay het geld.
Ze deelt het onmiddellijk links en rechts van haar uit en kijkt hoe de andere kandidaten het geld bestuderen. Het lijkt precies of ze is benieuwd of iemand een verborgen aanwijzing naar haar op het geld opmerkt.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #370 Gepost op: 24-01-2018, 17:03:45 »
... Voila... Dit kan géén toeval zijn.

En dit is dan Olcay ?

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #371 Gepost op: 24-01-2018, 17:39:13 »
Soms twijfel ik nog een beetje over Olcay. Hoe mooi zou het zijn dat ze de groep maant meer vertrouwen in elkaar te hebben en zelf voorgaat. Zodat iedereen de Mol gaat vertrouwen!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #372 Gepost op: 24-01-2018, 19:55:02 »
Ik begrijp werkelijk niet wat de meerwaarde is van de ZV, laat staan alle heisa eromheen elke keer ???

Het resultaat van het inzetten van de ZV is dat de kandidaat die daadwerkelijk het minste weet moet vertrekken maar voor wie is dat dan zo'n ongelooflijk voordeel? Of je nu mol bent of kandidaat, laat de minst wetende maar zo lang mogelijk blijven toch? Zelfs de minst wetende vindt dat :D

In mijn ogen is het een prima zaak dat Olcay hem weg heeft gegeven. Naast alle mist die ze daarmee optrekt kan ze zich lekker concentreren op de mol zoeken/zijn ipv al dat geneuzel om iets waar uiteindelijk niemand baat bij heeft ;)
je hebt er baat bij als kandidaat zijnde op het moment dat anderen jokers hebben en jij niet.. Het elimineert je achterstand  ;) De mol heeft er niks aan.. de zv is hoogstens een klein nadeel voor de mol

En van mij mag het hele ding geschiedenis worden  ::zwaai::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #373 Gepost op: 24-01-2018, 20:38:28 »
De ZV is een spel voor losers hoor ik Olcay al denken ;)

Dan ben ik t zeer met haar eens  ::jaja::


Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #374 Gepost op: 24-01-2018, 21:36:15 »

In mijn ogen is het een prima zaak dat Olcay hem weg heeft gegeven. Naast alle mist die ze daarmee optrekt kan ze zich lekker concentreren op de mol zoeken/zijn ipv al dat geneuzel om iets waar uiteindelijk niemand baat bij heeft ;)

Volgens mij zien de kandidaten dat heel anders. Die kijken behoorlijk op tegen de zwarte vrijstelling. Dus het brengt wel wat teweeg. Als er geen zwarte vrijstelling in het spel was kon je gewoon ongestoord je groene vrijstelling inzetten zonder dat je bang hoefde te zijn dat deze ongedaan gemaakt kon worden en was je zeker dat je door was. Nu niet meer. Met de zwarte vrijstelling heeft een kandidaat wel degelijk invloed op de uitkomst van de test en ook op anderen met een vrijstelling die zich af moeten vragen of zij hun vrijstelling wel in moeten zetten..
Dus ik ben het er niet mee eens dat (uiteindelijk) niemand baat bij een zwarte vrijstellingv kan hebben. Wel kan ik me voorstellen dat de één de zwarte vrijstelling wel een leuk onderdeel vindt en de ander niet. Je vraagt je meer af  heeft het spel  widm wel baat bij de zwarte vrijstelling? Of het een prima zaak voor Olcay is dat ze hem heeft weggeven dat weet ik niet, maar opmerkelijk is het wel. Nu maar afwachten wat Stine ermee gaat doen.. ::)



Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #375 Gepost op: 25-01-2018, 00:11:40 »
waarom zou de mol perse een zwarte vrijstelling in het spel willen brengen?
Omdat die vorig seizoen gemist werd en de producers zeiden komop Olcay pak hem!  ::hypocriet::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #376 Gepost op: 25-01-2018, 00:18:54 »
Tja, wat zal ik nou nog eens toevoegen? Ik denk wel dat ieder van jullie wel iets zinnigs en ook wel eens iets onzinnigs heeft gezegd over Olcay en haar gedrag. En dat is dan toch weer wel het leuke aan die irritante Olcay. Ze is onpeilbaar, dat kun je in de voorgaande 19 blzn lezen. Ze houdt iedereen aardig bezig. Wat haar drijfveren zijn om het spel zo te spelen als MOL of kandidaat? Geen idee. Mijn gevoel is dat ze per se opvallend wil zijn, dicht bij zichzelf dus. Anders dan anderen. Tikje wispelturig.
Heb ook niet echt een idee kunnen krijgen hoe de andere kandidaten over haar denken. Dat is ook wel te wijten aan de montage, geloof ik.
Mogelijk denk ze; "Ik ga er vol in en dan de "dood of de gladiolen".
Ik heb haar wel geschrapt als MOL. Ik kan er gewoon niet in geloven.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #377 Gepost op: 25-01-2018, 00:24:48 »

En van mij mag het hele ding geschiedenis worden  ::zwaai::

Eens. Dat ding zorgt er alleen maar voor dat er met jokers en groene vrijstellingen wordt gesmeten (zie volgende week), want ze kunnen zomaar eens ongeldig worden! ::) Beperk dan gewoon op jokers en groene vrijstellingen en laat die zwarte vrijstelling weg. Stom ding

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #378 Gepost op: 25-01-2018, 09:08:59 »
Nog even voor de Olcay aanhangers, ook in een ander topic geplaatst. Te grappig dat ze in de auto zit met het hoogste bedrag (opdracht Tijd is Geld) en dan tweemaal de OW in het nummerbord heeft zitten (O met omgedraaide M). Niet mijn mol, wel weer een leuk dingetje...
Meer L

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #379 Gepost op: 25-01-2018, 15:18:41 »
Mogelijk denk ze; "Ik ga er vol in en dan de "dood of de gladiolen".

Dat denk ik. Ze gaat om een zo hoog mogelijke pot te winnen!