Auteur Topic: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen  (gelezen 223708 keer)

Offline Mit

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #380 Gepost op: 26-01-2018, 14:09:58 »
Ik wil even zeggen dat na de eerste 3 afleveringen te hebben gezien ik Olcay wel een leuke kandidaat vind. de verschillende persoonlijkheden in de groep maken het juist interessanter imo.

Als ze de mol is zou het niet zo best zijn, dus daar ga ik maar niet meer van uit..

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #381 Gepost op: 26-01-2018, 15:12:26 »
Ik wil even zeggen dat na de eerste 3 afleveringen te hebben gezien ik Olcay wel een leuke kandidaat vind. de verschillende persoonlijkheden in de groep maken het juist interessanter imo.

Als ze de mol is zou het niet zo best zijn, dus daar ga ik maar niet meer van uit..
Ik moet bekennen dat ze de eerste 2 afleveringen iets te egocentrisch overkwam, maar bij aflevering 3 werd gelukkig ook de sympathieke en lieve kant getoond.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline taytay13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #382 Gepost op: 27-01-2018, 13:00:02 »
Zwarte vrijstelling? Leuk joh! Laat ik hem weggeven, is aardig.

Toch heel anders dan vroeger, waar een moord werd begaan voor een zwarte vrijstelling en die te vuur en te zwaard werd verdedigd.

Kan natuurlijk ook best zijn dat Olcay al weet wie de mol is en dus het niet nodig heeft. Ik zeg niet dat het zo is, maar het is best mogelijk. Daar zit iedereen 24 uur op elkaars lip, kandidaten hebben het op een gegeven moment echt wel door wie de mol is.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #383 Gepost op: 27-01-2018, 13:11:12 »
Kan ook een slimme onderhandelingspositie zijn. Ik geef nu iets aan jou, ik krijg misschien iets terug. En ze krijgt vast te weten wanneer Stine 'm inzet (mocht Olcay in het bezit komen van een joker of vrijstelling).

Ik vind Olcay echt een heerlijke kandidaat en ze molt af en toe ontzettend opvallend, maar hoe leuk ik zou vinden dat ze het is, denk ik niet dat ze het is.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #384 Gepost op: 27-01-2018, 15:40:23 »
Kan ook een slimme onderhandelingspositie zijn. Ik geef nu iets aan jou, ik krijg misschien iets terug.

Dat zou naïef zijn; Stine zou ook al uit het spel hebben kunnen liggen.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #385 Gepost op: 27-01-2018, 22:25:53 »
Olcay is de MOL. De MOL liep voorbij. Er was een glimp te zien van een vrouw met een blonde pruik, een zwart petje en licht bruine armen. Volgens onze huiskamer kan het alleen maar Olcau zijn.

Online Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #386 Gepost op: 27-01-2018, 22:31:39 »
Ze heeft dus wel een molboekje!  ;)

anoniem 24971

  • Gast
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #387 Gepost op: 27-01-2018, 22:40:59 »
De zwarte vrijstelling nog steeds niet ingezet. Interessant dat je denkt aflevering 5 te halen zonder je item van aflevering 2 in te zetten.

Offline rvanapeldoorn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #388 Gepost op: 27-01-2018, 22:43:03 »
Die vrouw heb ik ook gezien. Maar die schouders lopen niet zo af als bij olcay. Vindt ik meer iets als die van Jan. Ben wel eens dat die blonde vrouw ongetwijfeld  de mol is.

Samen met die persoon met die hoodie op in het begin van het spel en halverwege het spel die 'vrouw' met die rode parasol op heeft op het moment dat het niet regent.
« Laatst bewerkt op: 27-01-2018, 22:44:43 door rvanapeldoorn »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #389 Gepost op: 28-01-2018, 00:20:02 »
Die vrouw heb ik ook gezien. Maar die schouders lopen niet zo af als bij olcay. Vindt ik meer iets als die van Jan. Ben wel eens dat die blonde vrouw ongetwijfeld  de mol is.

Samen met die persoon met die hoodie op in het begin van het spel en halverwege het spel die 'vrouw' met die rode parasol op heeft op het moment dat het niet regent.

De kleur van de armen kan ook van Simone zijn, maar het lijkt niet haar postuur. Of wel?
Van de vrouw met de rode paraplu kan je niet veel zeggen, er is veel te weinig te zien, jammer genoeg. En die persoon met die hoodie is te vaag.

Als Olcay als laatste aan de beurt is om de vragen te beantwoorden loopt die vrouw(of man) voorbij. Kan natuurlijk niet als dat Olcay is, maar de regie kan hier dat beeld ingelast hebben. Het is wel zo dat de MOL als eerste of als laatste de vragen van Art moet beantwoorden want er moet tijd zijn voor de verkleedpartij.
Als de MOL als middelste aan de beurt is bij Art moet er 2x heel vlug verkleed worden en dat lijkt niet te doen. Jan was de eerste niet? En Olcay de laatste. Dan zou één van die twee de MOL moeten zijn. Dat dus uit praktische overwegingen. Tenzij de regie heeft geknipt en geplakt.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #390 Gepost op: 28-01-2018, 00:39:21 »
Tenzij de regie heeft geknipt en geplakt.

En ga daar maar van uit!  ;)

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #391 Gepost op: 28-01-2018, 00:41:40 »
De zwarte vrijstelling nog steeds niet ingezet. Interessant dat je denkt aflevering 5 te halen zonder je item van aflevering 2 in te zetten.

Het item was van afl 3 en het is wel logisch. Vorige aflevering zette ze een joker in wat haar voordeel geeft ten opzichte van de rest. Deze aflevering konden er geen jokers of vrijstellingen worden verdiend en is Stine er vanuit gegaan dat vorige afleveringen alle jokers/vrijstellingen wel waren ingezet. Ze zou er in haar ogen niets mee weg spelen (want ze weet niet van het bestaan van de groene vrijstelling bij Jan af). Natuurlijk bewaar je 'm dan! :)

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #392 Gepost op: 28-01-2018, 05:19:33 »
Allereerst, ik heb nog geen tijd gehad om alle pagina's te lezen.

Ik denk dat Olcay de mol is vanwege een seconde of 2 in afl.1.
Art verschijnt op tv in alle kamers, en iedereen zit a la minute voor de buis, maar Olcay die toch best fanatiek is, zet eerst rustig haar flesje water weg, en loopt dan naar de tv om te gaan kijken, alsof ze wist wat er ging komen, iig had ze geen haast en dat viel me op.

Misschien hebben anderen dit ookal gezegd, in dat geval excuses, ik ga rap eens bijlezen.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #393 Gepost op: 28-01-2018, 09:30:34 »
Ik denk niet dat Olcay de mol is maar iets viel me toch op. Ergens in de aflevering zien we een shot van harten Boer, of eigenlijk een harten Jack. Aan het eind zegt Olcay keihard "Jack pot!"
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #394 Gepost op: 28-01-2018, 15:16:23 »
Jaaaa heerlijke kandidaat die zorgt voor veel leuke momenten in de groep ::love::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #395 Gepost op: 28-01-2018, 16:38:43 »
"Ik heb jullie allemaal geofferd, gebakken en gebraden, en toen naar huis gestuurd"

Dat zei Olcay tijdens het onderonsje met Emilio  ::rofl::. Ben een van de weinigen die haar wél verdenkt, maar niet om bovenstaand citaat (hoewel het natuurlijk mooi meegenomen is).

Een heerlijke rustige tunnel hier, hoop dat ik niet noodgedwongen moet overstappen naar de uitpuilende Simone-tunnel.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #396 Gepost op: 28-01-2018, 17:03:16 »
Na wat ergernis bij mij in aflevering 1 en 2 ontpopt Olcay zich als een geweldig leuke kandidate sinds aflevering 3!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #397 Gepost op: 28-01-2018, 17:06:57 »
Ik moet zeggen dat ze leuker begint te worden!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #398 Gepost op: 28-01-2018, 17:24:43 »
"Ik heb jullie allemaal geofferd, gebakken en gebraden, en toen naar huis gestuurd"

Dat zei Olcay tijdens het onderonsje met Emilio  ::rofl::.
Opvallend ook dat Emilio de volgende dag daadwerkelijk naar huis wordt gestuurd... ::vergroot::
🜃

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #399 Gepost op: 29-01-2018, 10:43:40 »
Ik zie geen reden om van Olcay af te stappen nog. Hoe ze weer heerlijk wegloopt aan het einde van de opdracht, nee het is hier niet. Ook niet links af wil gaan bij de tunnel. Opdracht mislukt. Ook het vragen naar aanwijzingen aan Stine was een slimme zet. Lijkt kandidaats maar brengt een hoop kansen op verwarring met zich mee. En ik vermoed dat de anderen haar niet echt serieus nemen als mol want ik hoorde maar één verdenking op Olcay bij de test. De paraglide heeft ze weggegeven aan Loes, maar nu kon ze dan toch iets spannends doen. Ik hoop echt op Molcay dit jaar ;D.
« Laatst bewerkt op: 29-01-2018, 21:04:13 door Lonneke*L »