Auteur Topic: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen  (gelezen 224235 keer)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #420 Gepost op: 4-02-2018, 00:15:54 »
Over die Zebra.... en alle hints die daaruit volgen:

Kijk; daar is 'ie:

@03.17

 Boven het hoofd van Olcay.
Omnia vincit amor

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #421 Gepost op: 4-02-2018, 00:33:35 »
Prachtig hoe Molcay het penningmeesterschap schonk aan Ruben. Als mol wist zij dat hij dan verdeling van de enveloppen moest doen bij de auto-opdracht. Zij gokte waarschijnlijk er op dat Ruben haar dan op pad zou sturen met de 1000 Euro-envelop d.m.v. gewonnen vertrouwen.  En die envelop kwam natuurlijk niet aan bij de finish. Ze probeerde ook nog Jan de verkeerde kant op de sturen door te zeggen dat ze geen auto's met Mol-logo had gezien.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #422 Gepost op: 4-02-2018, 00:54:37 »
Het doet me pijn om te zeggen, maar ik kan er niets anders van maken. Olcay was deze aflevering het meest verdacht.

Het zal toch niet? Nee. Het kan niet. Olcay is de mol niet. Jammer maar helaas.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #423 Gepost op: 4-02-2018, 10:16:05 »
Olcay heeft deze aflevering niets gedaan om geld in de pot te krijgen. Ze heeft alleen maar net alsof proberen te doen.
-Wie gaat er nou zo lang aan een kaartenhuis van 250 euro bouwen terwijl er met andere opdrachten meer te verdienen viel? Dan even snel één keer onder de limbolat door en wat ballonnen openknijpen waarbij je ook makkelijk gevonden geld kunt laten vallen...

- Dan zorgen dat je totaal niet bij de eersten bent met de auto van 1000 euro door meteen al een achterstand op te lopen.
-Vervolgens bij de woordzoekers roepen dat je woorden niet goed kunt lezen, maar wel woorden roepen. Toevallig wel het kleine woordje mol ontdekken. Nog eens naar binnen lopen aan het einde na eerst de verwarring rond Tbilisi lekker even te laten duren... Kun je met of zonder bezem beter mollen daar?

- ook nog de gekke manier waarop ze de pot aan Ruben overdraagt. Als ze hem er echt niet geschikt voor achtte (wat ze zei) had ze bij gelijkspel toch nooit meteen haar hand opgestoken? Valt beetje in het rijtje zwarte vrijstellng en de paraglide weggeven..Wel overdacht of niet?

Het lijkt me te veel om dit allemaal onder nepmollen te scharen.Want dat werkt niet. ze lijkt nauwelijks verdacht te worden bij de anderen, hoewel je natuurlijk niet alles te zien krijgt.

Heeft ze niet iets te weinig gedaan om toch wat geld in de pot te krijgen deze aflevering of is ze één van de meest onderschatte mollen? Ik hoop het laatste...(en dat is volgens mij nog steeds de grote minderheid op dit forum :P) Als ik uit Waalwijk kwam had ik er misschien anders over gedacht ;)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #424 Gepost op: 4-02-2018, 12:11:34 »
Het zou mij verrassen, Olcay als mol. Ik zou haar wel een hele leuke mol vinden mocht ze het zijn. Toch hou ik het voorlopig op een eigengereide fanatieke en leuke kandidaat ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #425 Gepost op: 4-02-2018, 13:18:31 »
Het is ondertussen een indrukwekkende (was)lijst en een procentje in mij hoopt nog steeds vurig dat ze het is maar ik ben bang dat Olcay gewoon Olcay is en dan helaas niet op de Milouska manier..

Ik heb mij er ondertussen wel bij neergelegd dat de makers een ongeleid projectiel à la Olcay gewoon niet aandurven als mol. Terwijl dit seizoen juist maar weer eens bewijst hoe geweldig dit zou kunnen werken. Ik zeg een gemiste kans voor 1 vd meest spectaculaire mollen ooit! :D



Ik denk dat Olcay helemaal geen ongeleid projectiel is, dat kan ook niet als je zakenvrouw bent. Ik denk dat ze precies weet hoe ze kan overkomen op anderen en daar dus veel gebruik van maakt en met bijna alles weg kan komen.Tussendoor heeft ze ook nog slimmme teksten in de biecht om als een echte kandidaat over te komen. Ik denk echt niet dat de productie haar bij voorbaat al uitsloot als mogelijke mol ::ohno::.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #426 Gepost op: 4-02-2018, 14:02:43 »
Ik zou Olcay nog steeds een fantastische Mol vinden, maar te fantastisch om waar te zijn.

Jammer dat ze haar killer heels niet aanhad tijdens de circusopdracht. Was handig geweest voor het kapot prikken van die ballonnen. ::feest::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #427 Gepost op: 4-02-2018, 14:14:46 »

Jammer dat ze haar killer heels niet aanhad tijdens de circusopdracht. Was handig geweest voor het kapot prikken van die ballonnen. ::feest::
::rofl:: ::rofl::


Al die heisa nu op social media over Waalwijk ::rofl::

Offline Kaatje1007

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #428 Gepost op: 4-02-2018, 14:50:18 »
Aan het einde van de aflevering werd een vooruitblik getoond, en haalde Olcay daar nu de zwarte vrijstelling uit haar broekzak? Op verzoek van Jan? Betekent dat dat ze hem heeft terug heeft van Stine?  ::)

Offline oudekrijger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #429 Gepost op: 4-02-2018, 15:44:37 »
::rofl:: ::rofl::


Al die heisa nu op social media over Waalwijk ::rofl::


Olcay komt uit Waalwijk

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #430 Gepost op: 4-02-2018, 15:58:39 »

Olcay komt uit Waalwijk
Klopt. Dus die heisa slaat echt nergens op  ::rofl::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #431 Gepost op: 4-02-2018, 16:06:26 »
Klopt. Dus die heisa slaat echt nergens op  ::rofl::
Precies, was mijn punt ook  ::rofl:: Maar dachten de mensen op twitter en feesjesboek niet aan  ::)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #432 Gepost op: 4-02-2018, 16:18:05 »
::rofl::

Al had ze zich blijkbaar wel beter voorbereid op al dat geklieder bij opdracht 3 met alleen een soort van regenjas en verder niet veel meer :P
Die jas leek ook deels van "gaas". Ik zat echt te kijken in het standje "wat heeft ze nu weer aangetrokken  ::rofl:: "

Precies, was mijn punt ook  ::rofl:: Maar dachten de mensen op twitter en feesjesboek niet aan  ::)

Ja bizar, eerst pissig worden en dan pas eens gaan nadenken...  :-X
« Laatst bewerkt op: 4-02-2018, 16:20:11 door Whiskers »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #433 Gepost op: 4-02-2018, 17:20:51 »
Aan het einde van de aflevering werd een vooruitblik getoond, en haalde Olcay daar nu de zwarte vrijstelling uit haar broekzak? Op verzoek van Jan? Betekent dat dat ze hem heeft terug heeft van Stine?  ::)

Het is lastig te zien maar het is wel iets zwarts en geheimzinnigs.

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #434 Gepost op: 4-02-2018, 17:23:35 »
Ik denk niet dat Olcay de mol is, maar dat is alleen gebaseerd op gevoel en niet op feiten. Maar als ze het wel is ..... petje af, dan heeft ze het geweldig gedaan.  ::bravo::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #435 Gepost op: 4-02-2018, 17:35:06 »
Het is lastig te zien maar het is wel iets zwarts en geheimzinnigs.
Vond het iig een zeer intrigerend deel van de vooruitblik. Ben erg benieuwd wat het is, en -mocht het de zwarte vrijstelling zijn die ze eerder zelf "won"- hoe ze die weer terug heeft gekregen/veroverd. En hoe Jan dat dan weet.

Kan natuurlijk ook nog een gewone vrijstelling of een finale-vrijstelling zijn. Maar Jan weet er iig vanaf.
Misschien wordt hun nepbondje wel een echt bondje.

Offline loetjef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #436 Gepost op: 4-02-2018, 17:38:43 »
Ik vind het betreffende voorwerp redelijk vierkant op de still van Heinz. Eerder een telefoon of zo?

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #437 Gepost op: 4-02-2018, 17:39:42 »

...
-Vervolgens bij de woordzoekers roepen dat je woorden niet goed kunt lezen, maar wel woorden roepen. Toevallig wel het kleine woordje mol ontdekken. Nog eens naar binnen lopen aan het einde na eerst de verwarring rond Tbilisi lekker even te laten duren... Kun je met of zonder bezem beter mollen daar?
...


Bekijk het fragment vanaf 41:50 op: https://www.npo.nl/wie-is-de-mol/03-02-2018/AT_2091351
Helaas zit er er een irritante ING reclame voor die een apart tabblad opent (althans bij mij).

Olcay veegt de vloer aan met de tijd hier bij deze opdracht ook weer inderdaad. Zagen we eerder al het gretig verkeerde richtingen uitlopen in eerdere opdrachten, nu dit weer. Ik heb nog even nader gekeken naar dit "Tibilsi"-moment.

- Loes zegt op ongeveer 42:00: 'Hee Georgie daarboven!.."
- Dan zeg Simone: "Hebben we Tibilisi ook?"
- Olcay haakt er op in en zegt: "Tibilisi is een woord, kandidaat is een woord."
- Vervolgens is er een hele tijd verwarring over wel of niet doorgestreepte woorden etc.  (wat Olcay lekker laat voortduren..)
- En dan zegt Olcay ineens: "Nee we hebben Tibilisi nog niet opgelost, toch?"
- Dan vraagt Simone: "Tibilisi? Is dat een woord?"
- Olcay zegt dan meteen: "Ja Tibilisi is een woord, die zoek ik."
- Niemand brengt er iets tegenin en kostbare tijd gaat verloren en dan zegt Art: "Nog twee minuten!!"
- Simone die dan zegt: "Maar is Tibilisi .. staat Tibilisi wel op het bord?"
- Olcay: "Nog een keer kijken dan" en loopt naar de zijkant v/d hal
- Olcay zegt dan: " .. Nee Tibilisi staat er niet op!.."
- Jan vraagt aan haar: "Heb jij gezegd dat Tibilisi er op stond?"
- Olcay: "Nee weet niet zeker of ik dat heb gezegd" (Jaja  >:D..)
- Nog wat verwarring en gesteggel en zo verstrijkt de tijd en mislukt de opdracht

Olcay was verschrikkelijk aan het mollen hier.
« Laatst bewerkt op: 4-02-2018, 17:47:39 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #438 Gepost op: 4-02-2018, 17:57:54 »
Ik vind het betreffende voorwerp redelijk vierkant op de still van Heinz. Eerder een telefoon of zo?
Alles kan natuurlijk, maar ik denk niet dat Jan zo opgewonden "laat zien, laat zien" (iets in die strekking, ik heb niet teruggekeken) gaat roepen over een telefoon   ;D

En nog iets anders: waarom zei niemand er eigenlijk iets over dat Olcay geen verfroller in haar hand heeft gehad bij de woordzoekeropdracht?
« Laatst bewerkt op: 4-02-2018, 18:09:08 door Whiskers »

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #439 Gepost op: 4-02-2018, 19:55:23 »
Jaaaaaa Olcay toch echt superverdacht deze aflevering. Afgezien of de montage haar wel/ niet verdacht neerzet, een feit is:
- Ze is alleen maar bezig met het kaartenhuis bouwen (terwijl je daar geen geld mee gaat verdienen)
- Ze heeft het hoogste bedrag met de 'stoelendans' opdracht, en komt als laatste aan bij de metro/ gaat af
- Ze heeft geen verfroller in de hand, loopt alleen maar heen en weer (en subjectief: ze veroorzaakt chaos)

Ongelofelijk, een open mol  ::rofl:: Heb haar dus in aflevering 1 en 2 helemaal afgestreept maar zet haar er wel weer bij. Wat een slimme, sluwe tante dit! Love her  ::bravo::
Meer L