Auteur Topic: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen  (gelezen 223716 keer)

Offline rvanapeldoorn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #440 Gepost op: 4-02-2018, 20:08:56 »
Ik zit al een hele tijd op olcay en stine. Maar hoe kan het dat Loes eruit is gegaan als ze bij de test ook olcay en stine verdenkt. De overige kandidaten zitten totaal niet op olcay en stine. Dat blijf ik raar vinden.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #441 Gepost op: 4-02-2018, 20:13:59 »
Jaaaaaa Olcay toch echt superverdacht deze aflevering. Afgezien of de montage haar wel/ niet verdacht neerzet, een feit is:
- Ze is alleen maar bezig met het kaartenhuis bouwen (terwijl je daar geen geld mee gaat verdienen)
- Ze heeft het hoogste bedrag met de 'stoelendans' opdracht, en komt als laatste aan bij de metro/ gaat af
- Ze heeft geen verfroller in de hand, loopt alleen maar heen en weer (en subjectief: ze veroorzaakt chaos)

Ongelofelijk, een open mol  ::rofl:: Heb haar dus in aflevering 1 en 2 helemaal afgestreept maar zet haar er wel weer bij. Wat een slimme, sluwe tante dit! Love her  ::bravo::
Niet helemaal waar; Olcay deed in het circus iig mee aan het limbodansen en aan het "zoek de 500 euro in een ballon"  ;)

En wat je als laatste zegt: daarom is ze mijn wensmol  ::bravo::
Een "in your face-mol" zou echt helemaal geweldig zijn, en het is een erg gedurfde tactiek. Moet je een behoorlijke dosis lef voor hebben  ::jaja::

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #442 Gepost op: 4-02-2018, 20:17:52 »

En nog iets anders: waarom zei niemand er eigenlijk iets over dat Olcay geen verfroller in haar hand heeft gehad bij de woordzoekeropdracht?

Ze geloofden haar op haar woord dat ze niet goed is in woorden zoeken zeker... :D. Opvallend is het wel.
« Laatst bewerkt op: 4-02-2018, 20:20:33 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #443 Gepost op: 4-02-2018, 20:26:33 »
Ik zou dat best logisch vinden: Olcay wilde gewoon haar kleren niet vies maken. Dat zou een raaaaaaamp zijn! ::brunette::  ::ohno::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #444 Gepost op: 4-02-2018, 21:50:44 »
Ik zit al een hele tijd op olcay en stine. Maar hoe kan het dat Loes eruit is gegaan als ze bij de test ook olcay en stine verdenkt. De overige kandidaten zitten totaal niet op olcay en stine. Dat blijf ik raar vinden.

Loes zei dat ze (achteraf gezien) bijna alle vragen op een persoon had ingevuld. Ze heeft dus in ieder geval niet 50/50 gespreid tussen die twee.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #445 Gepost op: 4-02-2018, 21:54:39 »
Even gejat uit het Ruben-topic waar het geplaatst was, aangezien ik me iets afvraag:

Ik weet even niet waar ik het moet plaatsen, maar omdat de zebrahint voornamelijk in dit topic voorij komt, zet ik het hier neer.
Een tweet van Jan, je raad het al...met streepjestruien  ::rofl::

Die zebrahint snap ik nog steeds niet helemaal maar ik zou het dan dus eerder linken aan pianotoetsen, i.c.m Ruben
Waarom wel hen noemen maar niet Olcay (die ook tegen hem loog)?

Offline loetjef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #446 Gepost op: 4-02-2018, 21:57:49 »
We zien Olcay face-to-face tegen hem zeggen dat ze na de executie een vol verbond wil als ze er allebei in blijven en Jan zegt hierop 'ja'. Alleen Olcay biecht vervolgens dat ze in zijn ogen zag dat het een 'nee' was. Dus was het niet meer Jan die tegen Olcay loog?

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #447 Gepost op: 4-02-2018, 22:01:19 »
Volgens mij gaat het meer om het feit dat Olcay tegen Jan zei dat ze vol op Ruben zit.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #448 Gepost op: 4-02-2018, 22:02:39 »
We zien Olcay face-to-face tegen hem zeggen dat ze na de executie een vol verbond wil als ze er allebei in blijven en Jan zegt hierop 'ja'. Alleen Olcay biecht vervolgens dat ze in zijn ogen zag dat het een 'nee' was. Dus was het niet meer Jan die tegen Olcay loog?
Ze liegt toch tegen hem dat ze vol voor Ruben gaat in de test? Dus Olcay liegt zeker ook  ::jaja::

Ik denk trouwens wel dat ze in afl 6/na de test van afl 5 mogelijk echt een bondje hebben gesloten. Olcay heeft in de vooruitblik duidelijk iets in haar broekzak waar Jan vanaf weet en heel erg geïnteresseerd in is. En Olcay lijkt voor te sorteren op een bondje door erg blij te zijn dat hij door is.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 4-02-2018, 22:05:43 door Whiskers »

Offline loetjef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #449 Gepost op: 4-02-2018, 22:04:28 »
Zie liegt toch tegen hem dat ze vol voor Ruben gaat in de test? Dus Olcay liegt zeker ook  ::jaja::

Oh ja, goedemorgen.  ::rofl:: :-X

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #450 Gepost op: 4-02-2018, 23:53:10 »
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt, ik was niet duidelijk.

Ik bedoelde het als in lijkt een ongeleid projectiel voor de makers die het vanwege haar sterke en eigenzinnige karakter daarom niet aan zouden durven. Maar die aanname is vanzelfsprekend geheel voor mijn eigen rekening.

ik vind Olcay een hele leuke, slimme dame die donders goed weet wat ze wilt en doet ::ok::



 ::ok::

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #451 Gepost op: 5-02-2018, 16:42:19 »
En nog iets anders: waarom zei niemand er eigenlijk iets over dat Olcay geen verfroller in haar hand heeft gehad bij de woordzoekeropdracht?

Je ziet ze alle 5 naar het gebouw met de puzzel op de grond lopen/rennen, en Olcay is de laatste (door te dralen?). Er staan maar vier verfrollers. Dus tja, dan mist ze de boot...

Iets anders: Ruben zegt dat Olcay geld op haar voorhoofd heeft staan. Blijkbaar heeft ze die indruk gewekt. Maar ondertussen heeft ze bij de pacman opdracht het hoogste bedrag uit de pot gehouden, en nu weer. Hoezo gaat ze steeds voor geld? Ja, ze gaat er wel voor, maar het lukt haar (toevallig?) steeds niet om het verzilveren...

Ik zou haar een geweldige mol vinden. Maar ik denk niet dat ze het is.

Offline Jayq

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #452 Gepost op: 5-02-2018, 17:38:27 »
Je ziet ze alle 5 naar het gebouw met de puzzel op de grond lopen/rennen, en Olcay is de laatste (door te dralen?). Er staan maar vier verfrollers. Dus tja, dan mist ze de boot...

Iets anders: Ruben zegt dat Olcay geld op haar voorhoofd heeft staan. Blijkbaar heeft ze die indruk gewekt. Maar ondertussen heeft ze bij de pacman opdracht het hoogste bedrag uit de pot gehouden, en nu weer. Hoezo gaat ze steeds voor geld? Ja, ze gaat er wel voor, maar het lukt haar (toevallig?) steeds niet om het verzilveren...

Ik zou haar een geweldige mol vinden. Maar ik denk niet dat ze het is.

Er stonden 6 bakken met verfrollers. 6 kandidaten, 6 verfrollers, dus waarom heeft zij er geen is een terechte vraag volgens mij.
Zie deze post uit het opdracht-topic: http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=62463.msg2095455#msg2095455

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #453 Gepost op: 5-02-2018, 18:03:10 »
Je hebt gelijk. Heb het nog eens teruggekeken, en er staan inderdaad 6 bakken met 6 verfrollers.

Olcay dus heel erg verdacht daardoor!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #454 Gepost op: 5-02-2018, 18:27:19 »
Je hebt gelijk. Heb het nog eens teruggekeken, en er staan inderdaad 6 bakken met 6 verfrollers.

Olcay dus heel erg verdacht daardoor!
Ik vind het vooral raar dat niemand er iets van zegt..
Heb ik ook al eerder (hier of in het opdracht topic) gepost op deze site.


Misschien denken ze dat ze niet veel kwaad kan zonder roller, maar dan vergissen ze zich toch  ::rofl::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #455 Gepost op: 5-02-2018, 20:27:14 »
Olcay is Olcay en daarmee zou ze als mol met heel veel weg kunnen komen. Net als Milouska destijds.

Ze was weer lekker bezig deze aflevering:

1. In het circus behalve een 10 euro limbo en een paar ballonnen ploppen, vooral (g)een kaartenhuis maken.
2. "Op haar gemak" niet 2000 euro voor de pot verdienen.
3. Niet helpen met woorden strepen (tijd genoeg?) maar wel helpen met verwarring zaaien.

Heeft ze nu "geld" of "mol" op haar voorhoofd staan? Voorlopig zie ik haar vooral meer niet dan wel verdienen. Ach, het is gewoon te mooi om waar te zijn maar het mini sprankje hoop (en Olcay überhaupt) doet al heel veel goeds voor mijn kijkplezier dit seizoen.
Precies dat laatste  ::jaja::
En ik vind dit trouwens sowieso het al het beste seizoen in jaren  ::rofl::

EDIT: ik zag nog een leuke, doch vrij creatieve hint naar Olcay op widm.nl (van NicoleS2610):

Op de voorkant van het mapje staat blijkbaar niet WIDM 18, maar WID M18
Als je 18 niet leest als achttien, maar als één en acht, dan kom ik op het volgende uit
M= M
1= 1e letter van Olcay Gulsen = O
8= 8e letter van Olcay Gulsen = L

Samen maakt dit dus MOL

 ;D
« Laatst bewerkt op: 5-02-2018, 22:15:26 door Whiskers »

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #456 Gepost op: 5-02-2018, 23:43:07 »
Precies dat laatste  ::jaja::

Op de voorkant van het mapje staat blijkbaar niet WIDM 18, maar WID M18
Als je 18 niet leest als achttien, maar als één en acht, dan kom ik op het volgende uit
M= M
1= 1e letter van Olcay Gulsen = O
8= 8e letter van Olcay Gulsen = L

Samen maakt dit dus MOL

 ;D

Of je leest het als 18 en dan is het een R.
MR = Mol Ruben?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #457 Gepost op: 5-02-2018, 23:45:36 »
Of je leest het als 18 en dan is het een R.
MR = Mol Ruben?
Ik schreef niet voor niets "vrij creatieve" en  ;D
Het lijkt me geen serieuze hint.

Maar ik vond het wel leuk gevonden, dus wou ik 'm even delen hier.

EDIT: mogelijke brainwave:

Ik bedenk me ineens iets: Olcay vond "mol", maar liet Stine het letterlijk wegstrepen. Overdrachtelijk streepte Olcay het woord echter weg, ze liet Stine alleen het "zware werk" doen. Is dat wellicht het dilemma achter de zin "Streepte de mol de mol weg?"?

Als Olcay de mol is, is het letterlijk nee en overdrachtelijk ja namelijk...
« Laatst bewerkt op: 6-02-2018, 00:20:38 door Whiskers »

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #458 Gepost op: 6-02-2018, 00:37:01 »
Het is lastig te zien maar het is wel iets zwarts en geheimzinnigs.



En wat voor papieren heeft ze onder haar trui verstopt?






Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #459 Gepost op: 6-02-2018, 00:41:04 »
En wat voor papieren heeft ze onder haar trui verstopt?






Haar "molboekje" wellicht (zijn losse blaadjes)? Lijkt een veilige plek, toch?  ::rofl::
Het is gissen nu he, nav slecht een korte vooruitblik.