Auteur Topic: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen  (gelezen 224185 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #540 Gepost op: 18-02-2018, 23:24:21 »
Helemaal eens hoor hulpmol! Dank. En ze is dus niet mijn hoofdmol omdat ze wel vaker dit soort dingetjes doet, want een mol lekker zou laten. Maar ik blijf erbij dat ze rare dingen doet....van tijd tot tijd

Oh, maar daar zijn we het volledig over eens. Ik wil zelfs zo ver gaan dat Olcay mogelijk mijn Mol zou zijn zonder die marktopdracht. Maar momenteel is Simone voor mij iets dichter bij wat ik verwacht van een Mol. ;)

Offline Christie

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #541 Gepost op: 19-02-2018, 00:27:51 »
Olcay is voor mij na de laatste aflevering echt finito. Ze staat in de control room. De ideale positie om er iemand uit te spelen. En niemand zou het Olcay kwalijk nemen als ze in het vuur van een opdracht even niet goed op de timer let:" dat is toch niet zo erg?".
Maar nee, Olcay houdt alle klokken prima in de gaten en roept ook nog iedereen bij elkaar voor de groepsfoto. En Ruben sprint ook meteen als een fanatieke kandidaat naar de donkere kamer voor de foto (laatste off topic maar sloot hier mooi bij aan).

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #542 Gepost op: 19-02-2018, 00:44:45 »
En Ruben sprint ook meteen als een fanatieke kandidaat naar de donkere kamer voor de foto (laatste off topic maar sloot hier mooi bij aan).
Op zich stonden er 5 mensen op de foto. Dus ook de mol is daarheen gekomen. Dus dat iemand daar heen gekomen is, is geen vrijpleiting :) En als je het dan toch doet, dan uiteraard fanatiek. :)

(maar dat is offtopic in het Olcay-topic. Ohja, Olcay stond ook op de groepsfoto. Zo, we zijn weer ontopic :D )

Edit: maar het viel mij ook op als kandidaats dat er niemand is afgevallen. Olcay heeft haar taak goed volbracht.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Orphen89

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #543 Gepost op: 19-02-2018, 08:53:26 »
Ik ben misschien geen echte tunnelaar (ik sluit Simone niet helemaal uit) maar Olcay is wel by far mijn hoofdverdachte. Misschien dat ik morgen een opsomming kan (en ga) maken.

Edit: Ik ben eigenlijk ook benieuwd wat de argumenten zijn om Olcay af te schrijven. Met name argumenten die niet uit aflevering 1 en 2 komen. Na die 2 afleveringen had ik haar eigenlijk ook al uitgesloten, maar ze is toch weer op mijn radar gekomen na aflevering 5. De onmolse argumenten uit de eerste 2 afleveringen kan ik denk wel redelijk weerleggen. Zal ik morgen ook proberen.

Simpel, in aflevering 5 was Loes de enige die aangaf op Olcay (en Stine) te zitten. Verder waren er ook geen aanwijzingen dat anderen daar niet eerlijk over waren (in eerdere en latere afleveringen zaten ze ook niet op hen).
Dus eenvoudig gezegd, als Olcay de mol is, had Loes nog in het spel gezeten.

Offline Neintje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #544 Gepost op: 19-02-2018, 09:02:16 »
In het begin vond ik Olcay niet zo leuk maar ze is mijn favoriete kandidaat geworden.

Áls ze wel de mol blijkt te zijn, heeft ze het fantastisch gedaan.
De hele groep ziet haar als een zakenvrouw met dollartekens in haar ogen. Een kandidaat die niet alleen wil winnen, maar vooral véél geld wil winnen.

Als je als mol zo'n reputatie op kan bouwen, vind ik dat een stuk knapper dan een mol die gewoon zegt dat ze de mol is (Simone) of wanhopig probeert anderen verdacht te maken (Ruben).

Hup Olcay!  ::joehoe::

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #545 Gepost op: 19-02-2018, 10:30:48 »
Waarom is Olcay niet de Mol?

Los van het feit dat elke verdachte actie van Olcay minutenlang in beeld wordt gebracht: denk aan het woord TBILISI zoeken bij de woordzoeker of dat ze moet plassen tijdens de graafopdracht.

- Afl 1: Olcay & Ruben gaan eerst naar de geldlocatie ipv de jokerlocatie. Een mol weet welke locatie wat heeft, dus zou dat heel simpel kunnen sturen om in ieder geval eerst naar de andere locatie te gaan.

- Afl 2: Olcay merkt op de markt op dat ze de 20-biljetten nog moeten omwisselen voor 10-biljetten terwijl de rest overtuigd is dat dit niet hoeft. Uiteindelijk moest dit inderdaad ook.

- Afl 3: Bij de molcast werd duidelijk dat Olcay inderdaad flink wat goede antwoorden had genoteerd.

- Afl 6: Bij de sleutelpositie haalt ze 200 euro binnen (samen met Jan het meest t.o.v. de rest) en probeert ze zich nog onnodig verdacht te maken door te claimen dat het 400 is.

- Afl 7: Oplichten: Ze doet haar taak in de controlroom goed, waardoor iedereen in het spel blijft en opdrachten kunnen vervullen waar ze zelf geen invloed op heeft.

- Afl 7: Perongeluk: ze stelt haar rode pakketjes veilig bij Jan. (minimaal twee)
Als er in elke coupé drie rode pakketjes liggen, kan Olcay er maximaal één hebben verduisterd. Toch zijn er twee vermist.

Lijkt mij genoeg om Olcay niet te verdenken. :)

Offline Jayq

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #546 Gepost op: 19-02-2018, 16:23:41 »
Zo werkt het niet. ::rofl:: Je kan niet opleggen uit welke afleveringen de tegenargumenten mogen komen.

Olcay staat tweede op mijn lijstje, dus ik ga me in je lijstje kunnen vinden, maar die marktopdracht is toch echt heel veel onnodig werk. Voor mij stopt het 'De Mol doet kandidaats' op het moment dat ze als eerste zegt dat de briefjes niet per 2 maar per 1 gelegd moeten worden. Dat hou je stil, want iedereen was het met deze foute redenering eens.

Het was geen poging tot opleggen, maar de argumenten uit aflevering 1 en 2 kende ik inmiddels wel.

Maar het lijkt erop (ook als Olcay niet de mol is) dat de eerste afleveringen worden gebruikt om de mol een bepaald kandidaat-profiel aan te meten. (Bijv. Klaas 1000 euro aflevering 1 en ook Thomas krijg alle tijd om het vertrouwen van de groep te winnen, o.a. kermisopdracht 250 euro).

Na 2 afleveringen stond de pot dit seizoen nog altijd in de min, kortom de mol mag tevreden zijn. In de tussentijd heeft Olcay zich geprofileerd als een kandidaat die al ff met 2000 euro naar Tbilisi is gekomen (wat misschien niet eens haar verdienste was) en zichzelf verdacht probeert te maken door lekker opzichtig en ongeloofwaardig te 'nep'-mollen (briefje 500 euro in enveloppe en plassen tijdens opdracht). Haar goede gedrag (opmerken dat er 10-tjes nodig zijn en dat enkel beleggen voldoende is) tijdens de marktopdracht in aflevering 2 vind ik ook wat te veel van het goede, maar kan onderdeel zijn van dit profileren.

Er valt overigens heel wat aan te merken op de makers van WIDM, als bovenstaande waar blijkt te zijn. Het is niet bepaald eerlijk tegenover de kandidaten en de kijkers om de mol in het begin bezig te laten zijn met profileren i.p.v. mollen. Toch heb ik het idee dat dit gebeurt.

Offline Jayq

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #547 Gepost op: 19-02-2018, 16:24:22 »
Waarom is Olcay niet de Mol?

Los van het feit dat elke verdachte actie van Olcay minutenlang in beeld wordt gebracht: denk aan het woord TBILISI zoeken bij de woordzoeker of dat ze moet plassen tijdens de graafopdracht.

Volgens mij zijn er helemaal niet zoveel verdachte acties van Olcay die opzichtig lang in beeld komen. En als dat al zo is, dan is het volgens mij onderdeel van het kandidaat-profiel van Olcay.

Citaat
- Afl 1: Olcay & Ruben gaan eerst naar de geldlocatie ipv de jokerlocatie. Een mol weet welke locatie wat heeft, dus zou dat heel simpel kunnen sturen om in ieder geval eerst naar de andere locatie te gaan.
- Afl 2: Olcay merkt op de markt op dat ze de 20-biljetten nog moeten omwisselen voor 10-biljetten terwijl de rest overtuigd is dat dit niet hoeft. Uiteindelijk moest dit inderdaad ook.

Zie mijn voorgaande post

Citaat
- Afl 3: Bij de molcast werd duidelijk dat Olcay inderdaad flink wat goede antwoorden had genoteerd.

Als de antwoorden luid en duidelijk worden doorgegeven en er staan ook nog 3 kandidaten naast je (op de vingers te kijken), dan kun je soms niets anders dan maar netjes meewerken. Anders val wel heel snel en hard door de mand.

Citaat
- Afl 6: Bij de sleutelpositie haalt ze 200 euro binnen (samen met Jan het meest t.o.v. de rest) en probeert ze zich nog onnodig verdacht te maken door te claimen dat het 400 is.

Ik vind dit een hele rare opdracht. Alle kandidaten hebben 10 sleutels van verschillende kamers. Dus de mol hoeft hier niets anders te doen dan het geld in 'zijn/haar kamers' te laten liggen? Lekker makkelijk. Volgens mij gaan we in aflevering 10 zien hoe de mol hier het briefje van 500 kwijt heeft gemaakt. Het pakken van 100 of 200 euro is dan maar kleingeld.

Citaat
- Afl 7: Oplichten: Ze doet haar taak in de controlroom goed, waardoor iedereen in het spel blijft en opdrachten kunnen vervullen waar ze zelf geen invloed op heeft.
Het leek er meer op dat Olcay volledig buitenspel stond in dit spel. Zij is in de controlroom gezet omdat ze vertrouwd wordt, maar dit keer viel er daar weinig te mollen. Het enige wat ze had kunnen doen is heel onhandig en opzichtig klokken laten verlopen. Ze heeft wat tijd proberen te rekken door de rest telkens na 2 minuten terug te roepen en door iedereen aan de groepsfoto deel te laten nemen (helaas wist Ruben precies waar de foto-kamer was). In de tussentijd hebben Simone, Jan en Ruben nog 2 andere opdrachten voltooid, daar waren veel meer kansen om te mollen (gooi een verlengkabel naar buiten, of vind de 3-knoppen kamer überhaupt niet).

Citaat
- Afl 7: Perongeluk: ze stelt haar rode pakketjes veilig bij Jan. (minimaal twee)
Als er in elke coupé drie rode pakketjes liggen, kan Olcay er maximaal één hebben verduisterd. Toch zijn er twee vermist.
Of er in elke wagon 3 rode pakketjes lagen weten we dus niet. Het zou ook kunnen dat er meer rode pakketjes in Olcay's wagon terecht zijn gekomen omdat Jan als wat niet blauw was naar voren heeft gegooid, zodat het naar een van de andere wagons verplaatst kon worden. (dit is echter slechts speculatie)
Wat we duidelijk wel zien is dat er een pakketje uit Olcay's wagon valt. Op het moment dat Simone binnen in wagon 1 staat, Ruben op het balkon van wagon 1 (met de rug naar het vallende pakketje) en Stine op het balkon tussen wagon 2 en 3.

Offline Jayq

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #548 Gepost op: 19-02-2018, 16:50:52 »
Toevoeging op bovenstaande. Als Olcay teveel 'individueel' geld op haar naam heeft staan om mol te kunnen zijn, dan hebben Jan, Ruben en Simone ook nog heel wat uitleggen in aflevering 10. (maar dit hoort eigenlijk niet in het Olcay topic denk ik)

Olcay:
1.1: 2000 euro (samen met Ruben) -1000 voor bellen met Art.
3.1: geen 750 euro (samen met Bella)
5.1: 50 euro (limbodansen in circus)
5.2: geen 1000 euro
6.1: 200 euro
7.1: 250 euro (groepsfoto, dus hier deelt iedereen in mee)

Jan:
3.1: 450 euro (binnenbrengen verdubbelaar, samen met Stine)
5.1: 300 euro (limbodansen en 'balletje-balletje', samen met Ruben)
6.1: 200 euro
6.2: geen 250 (geen bijrijder met verhuizen)
7.1: 750 euro (betrokken bij alle 3 geslaagde opdrachten)

Ruben:
1.1: 2000 euro (samen met Olcay) -1000 voor bellen met Art.
3.1: geen 50 euro
5.1: 270 euro (limbodansen en 'balletje-balletje', samen met Jan)
6.1: 100 euro
7.1: 750 euro (betrokken bij alle 3 geslaagde opdrachten)

Simone:
3.1: 200 euro
5.1: 250 euro ongeveer (50 euro enveloppe, limbodansen + aandeel in popcorn uitdelen)
7.1: 750 euro (betrokken bij alle 3 geslaagde opdrachten)

Extraatje: Jan en (vooral) Simone gaan in 5.2 vroegtijdig af met jokers, het perfecte excuus om geld uit de pot te houden.


Nu nog kijken of tijd kan vinden om de (mogelijke) molacties op een rijtje te zetten
« Laatst bewerkt op: 19-02-2018, 16:55:49 door Jayq »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #549 Gepost op: 19-02-2018, 16:53:16 »
Maar het lijkt erop (ook als Olcay niet de mol is) dat de eerste afleveringen worden gebruikt om de mol een bepaald kandidaat-profiel aan te meten. (Bijv. Klaas 1000 euro aflevering 1 en ook Thomas krijg alle tijd om het vertrouwen van de groep te winnen, o.a. kermisopdracht 250 euro).

...

Er valt overigens heel wat aan te merken op de makers van WIDM, als bovenstaande waar blijkt te zijn. Het is niet bepaald eerlijk tegenover de kandidaten en de kijkers om de mol in het begin bezig te laten zijn met profileren i.p.v. mollen. Toch heb ik het idee dat dit gebeurt.

En toch gebeurt het volgens mij hoor. Thomas vond vorig jaar ook ineens alles wat nodig was om opdracht 1 te laten slagen. Met Ruben en Olcay zien we nu kandidaten die geld pakken en met Simone zien we een kandidaat die in ieder geval geen geld verliest (al heeft ze buiten beeld mogelijk wel 500 euro opgemaakt). En toch zal 1 van deze 3 de Mol blijken.

Na 2 afleveringen stond de pot dit seizoen nog altijd in de min, kortom de mol mag tevreden zijn. In de tussentijd heeft Olcay zich geprofileerd als een kandidaat die al ff met 2000 euro naar Tbilisi is gekomen (wat misschien niet eens haar verdienste was) en zichzelf verdacht probeert te maken door lekker opzichtig en ongeloofwaardig te 'nep'-mollen (briefje 500 euro in enveloppe en plassen tijdens opdracht). Haar goede gedrag (opmerken dat er 10-tjes nodig zijn en dat enkel beleggen voldoende is) tijdens de marktopdracht in aflevering 2 vind ik ook wat te veel van het goede, maar kan onderdeel zijn van dit profileren.

Ik ben het met alles eens hoor, maar ze had echt moeten zwijgen over dat dubbel leggen. Dat is voor mij echt de doorslag aan het geven om haar 2e te laten staan. Ze had iedereen al overtuigd dat ze als een wervelwind geld was gaan wisselen, maar zo'n logische foute redenering die had ze als Mol moeten meenemen.

Offline Jayq

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #550 Gepost op: 19-02-2018, 17:03:31 »
Ik ben het met alles eens hoor, maar ze had echt moeten zwijgen over dat dubbel leggen. Dat is voor mij echt de doorslag aan het geven om haar 2e te laten staan. Ze had iedereen al overtuigd dat ze als een wervelwind geld was gaan wisselen, maar zo'n logische foute redenering die had ze als Mol moeten meenemen.

Helemaal eens. Haar gedrag tijdens deze marktopdracht zorgt ervoor dat ik mijn tunnel nog niet dichtgetimmerd heb.
Maar het positieve bijdragen van Simone tijdens de opdrachten 3.1, 5.1 en 7.1 vind ik nog moeilijker uit te leggen. Daarom staat zij juist 2de op mijn lijstje.  ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #551 Gepost op: 19-02-2018, 17:20:36 »
Het leek er meer op dat Olcay volledig buitenspel stond in dit spel. Zij is in de controlroom gezet omdat ze vertrouwd wordt, maar dit keer viel er daar weinig te mollen. Het enige wat ze had kunnen doen is heel onhandig en opzichtig klokken laten verlopen.

Je stelde eerder dat Olcay zich de eerste afleveringen onder andere profileerde als nepmol. Op een moment als dit zou ze daar dan prachtig gebruik van kunnen maken, maar dat doet ze niet.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #552 Gepost op: 19-02-2018, 20:17:06 »
Als je iemand roept als zijn klok op 1:00 staat, en je ziet dat hij wordt gereset op 0:30, dan had diegene dus 30 seconden nodig om terug te komen. Als je de mol bent, dan roep je de volgende keer gewoon op iets minder dan 30 seconden. Als diegene dan niet op tijd is, kun je die makkelijk de schuld geven en als je om uitleg wordt gevraagd, een paar getalletjes een beetje lager of hoger maken.

Had Olcay prima kunnen doen. Heeft ze niet gedaan. Mijn conclusie: Olcay onmols in deze opdracht.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #553 Gepost op: 19-02-2018, 22:18:32 »
Dat viel me inderdaad ook tegen. Had verwacht dat ze hier wat meer had kunnen doen als ze de mol is. Ook de manier waarop ze Ruben aansprak en vroeg of hij de mol was vond ik heel kandidaats. Maar ik blijf nu wel in deze tunnel zitten, het is alles of niks. En wie weet heeft ze toch wel wat gedaan in de trein...

Offline Cookie

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #554 Gepost op: 20-02-2018, 14:09:41 »
Ze heeft wel extra oproep gedaan om naar de tonnen te gaan.

Ze blijft bij mij op 1 maar dat komt door haar eerste intro filmpje, waar ze met andere toonhoogte praat en niet vanuit zichzelf.

Offline Beagle

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #555 Gepost op: 20-02-2018, 16:11:10 »
Als je iemand roept als zijn klok op 1:00 staat, en je ziet dat hij wordt gereset op 0:30, dan had diegene dus 30 seconden nodig om terug te komen. Als je de mol bent, dan roep je de volgende keer gewoon op iets minder dan 30 seconden. Als diegene dan niet op tijd is, kun je die makkelijk de schuld geven en als je om uitleg wordt gevraagd, een paar getalletjes een beetje lager of hoger maken.

Had Olcay prima kunnen doen. Heeft ze niet gedaan. Mijn conclusie: Olcay onmols in deze opdracht.

Ik denk dat Olcay beslist heeft om zelf uit te testen hoeveel tijd nodig was om plaatsen te bereiken  Haar "oh ik ben hier al" klonk heel verwonderd en optrecht toen ze bij Simone en Jan aankwam bij de lampenopdracht.
Bij de eerste 3 minuten-start had ze hier zeker 2 minuten tijd voor en was ook een logische actie van een kandidate.
Als mol had ze die tijd kunnen gebruiken om opdrachten te "saboteren". Heeft ze niet gedaan. Misschien was het wel haar plan bij de lampjes, maar kon het niet omdat J en S ter plekke waren. Iets wat ze normaliter door de schermen in de controlekamer had kunnen weten.
Bij de andere opdrachten denk ik niet dat er veel te mollen viel. Tenzij de telefoon laten verdwijnen voor de groepsfoto.....denk dus echt dat Olcay zelf parcours en posities van opdrachten wou verkennnen.
Anderzijds kun je je de vraag stellen waarom je als kandidate een positie zou verlaten waar je perfect kunt volgen wie zich waar en hoe lang bevindt.
De vraag is dus hoe en waar kan je het beste mollen?
R en S vertrekken samen (volgt Stine haar mol?) en moeten dus ook samen de ton verlaten.
S roept "kom je Jan?" Waarom eigenlijk? Toch beter spreiden? Idem voor Jan die 'volgt'
Nadien loopt iedereen wel een tijdje alleen rond.....om lampjes te stelen?

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #556 Gepost op: 20-02-2018, 17:28:38 »
Als je iemand roept als zijn klok op 1:00 staat, en je ziet dat hij wordt gereset op 0:30, dan had diegene dus 30 seconden nodig om terug te komen. Als je de mol bent, dan roep je de volgende keer gewoon op iets minder dan 30 seconden. Als diegene dan niet op tijd is, kun je die makkelijk de schuld geven en als je om uitleg wordt gevraagd, een paar getalletjes een beetje lager of hoger maken.

Had Olcay prima kunnen doen. Heeft ze niet gedaan. Mijn conclusie: Olcay onmols in deze opdracht.

Ik vind Olcay juist behoorlijk mols hier. Niet zozeer met de klokken, daarmee mollen zou te veel opvallen. Maar doordat Olcay iedereen bijelkaar roept verlaat ieder z'n opdracht. Dat kost weer veel tijd en vergroot de kans op mislukken van elke andere opdracht. De groepsfoto lukt dat is +250 euro. Maar mede hierdoor lukt de waardevolste niet en ook de geldton niet: -500 en -250 dus. Per saldo dus -500. Toch een leuke molactie lijkt me.  ;)  Vond het ook verdacht dat Olcay kwam helpen bij de lampenopdracht. Wellicht om zeker te zijn dat die echt zou mislukken en te mollen indien nog nodig?
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #557 Gepost op: 20-02-2018, 17:44:39 »
Ik had de indruk dat Olcay gewoon 'iets' wilde doen en niet maar een beetje in de controlroom wilde gaan staan kijken en wachten. Dat past ook wel bij haar karakter zover we dat gezien hebben, ze zit niet graag stil en geeft niet graag de touwtjes uit handen.

Dat gezegd hebbende, kan je acties wel als mols zien. Met de foto weet ze iedereen van alle opdrachten weg te trekken en door weg te lopen kan het antwoord van Stine niet opgeschreven worden en moet Ruben dat zelf doen.


Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #558 Gepost op: 20-02-2018, 18:07:45 »
ook maar even hier: verdachte knipoog van Olcay

https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/player/video/was-de-mol-actief/

na 1:11

^ link eerder gepost door Hulpmol in het media topic

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #559 Gepost op: 20-02-2018, 18:42:07 »
Waarom blijft Olcay dan toch altijd nog zo verdacht? Als je mijn (beprekte)uitkomst van FTM bekijkt is dat niet geheel zonder reden.. ;)
Waarom krijgt Olcay 50 euro voor de limbo en Jan ook en de rest niks? Olcay en Jan waren verre van de enigen die limbo dansten. Sterker: Olcay deed het maar 1 x, sommige anderen (waaronder Jan meen ik) deden het veel vaker. En Olcay viel ook nog eens op haar knieen, telt het dan wel?

Of lees ik nu te snel en begrijp ik het verkeerd?
« Laatst bewerkt op: 20-02-2018, 18:44:38 door Whiskers »