Auteur Topic: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen  (gelezen 224180 keer)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #560 Gepost op: 20-02-2018, 19:08:28 »
Dit is sowieso de meest tricky opdracht, ondanks mijn aanpak. Ik ben zeker van:

- Jan en Ruben knikkeren = 250 elk
- Olcay en Jan 1 limbo = 50 elk (Ruben en Simone kan ik mij niet voor de geest halen met limbo)
- Simone envelop plus popcorn (waarbij ik 250 heb gerekend ipv het totaal aan popcorngeld)

Zo heb ik het opgenomen in mijn overzicht. Hopelijk beantwoord dit je vraag ::ok::
Iedereen danste de limbo in mijn herinnering. Iig ook Loes en Stine. Volgens mij ook Ruben en Simone. Misschien moet je even terugkijken. Bij FTM is het wel belangrijk dat je weet hoe het zit met die limbodansopdracht voor je geld gaat toewijzen  ;)
Toegegeven: 50 euro doet voor niamand veel op het totaal, maar alleen al voor de zuiverheid...

Offline Molair

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #561 Gepost op: 20-02-2018, 19:11:01 »
Sterker: Olcay deed het maar 1 x, sommige anderen (waaronder Jan meen ik) deden het veel vaker. En Olcay viel ook nog eens op haar knieen, telt het dan wel?

Of lees ik nu te snel en begrijp ik het verkeerd?

Olcay werd gehaald door Stine om limbo te dansen. Dan kan ze moeilijk nee zeggen. Olcay heeft tijdens haar circus opdracht veel aandacht gestoken in het bouwen van het kaartenhuis wat uiteindelijk tevergeefs was.

Ik verdenk Olcay niet echt. Ze is altijd erg enthousiast, impulsief en fanatiek.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #562 Gepost op: 20-02-2018, 19:11:24 »
Iedereen danste de limbo in mijn herinnering. Iig ook Loes en Stine. Volgens mij ook Ruben en Simone. Misschien moet je even terugkijken. Bij FTM is het wel belangrijk dat je weet hoe het zit met die limbodansopdracht voor je geld gaat toewijzen  ;)
Toegegeven: 50 euro doet voor niamand veel op het totaal, maar alleen al voor de zuiverheid...

In beeld hadden we

Simone 20 euro
Jan 50 euro
Olcay 50 euro
Stine 120 euro
Ruben 120 euro
Loes 120 euro

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #563 Gepost op: 20-02-2018, 19:13:05 »
Olcay werd gehaald door Stine om limbo te dansen. Dan kan ze moeilijk nee zeggen. Olcay heeft tijdens haar circus opdracht veel aandacht gestoken in het bouwen van het kaartenhuis wat uiteindelijk tevergeefs was.

Ik verdenk Olcay niet echt. Ze is altijd erg enthousiast, impulsief en fanatiek.

Dat is mijn punt niet he? Mijn punt was dat iedereen of zo goed als iedereen de limbo danste en waarom dan alleen Olcay en Jan geld krijgen toebedeeld. Olcay viel nog ook.

In beeld hadden we

Simone 20 euro
Jan 50 euro
Olcay 50 euro
Stine 120 euro
Ruben 120 euro
Loes 120 euro

Thanks  ::ok::
Dus: even je FTM-overzicht aanpassen Theoreticus (uiteraard nadat je het zelf even gecheckt hebt)  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 20-02-2018, 19:16:59 door Whiskers »

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #564 Gepost op: 20-02-2018, 19:18:53 »
Heb jij Simone en/of Ruben onder de limbo door zien gaan? Dan pas ik het aan.
Ja  ::jaja:: Daarom breng ik het te berde. Maar kijk gewoon zelf even terug, ik zou eea ook niet aanpassen alleen omdat een ander wat beweert  ;)
Je kan per opdracht kijken op de WIDM AVRO TROS-site  ::jaja::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #565 Gepost op: 20-02-2018, 19:21:19 »
Ja  ::jaja:: Daarom breng ik het te berde. Maar kijk gewoon zelf even terug, ik zou eea ook niet aanpassen alleen omdat een ander wat beweert  ;)
Je kan per opdracht kijken op de WIDM AVRO TROS-site  ::jaja::

Die circusopdracht ook gewoon een hel om in een FTM-bestand te plaatsen trouwens. Ik steek er mijn hand voor in het vuur dat Olcay maar 50 euro verdiend heeft in die opdracht, maar iemand als Loes heeft ongetwijfeld ook bij 50 euro onder die lat gelopen. Ik kan me ook niet voorstellen dat Stine en Ruben tussen 20 en 100 even naar hun tafel liepen om dan terug te komen.

En ja, begin de popcornzakken maar eens te tellen he...

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #566 Gepost op: 20-02-2018, 19:26:02 »
Die circusopdracht ook gewoon een hel om in een FTM-bestand te plaatsen trouwens. Ik steek er mijn hand voor in het vuur dat Olcay maar 50 euro verdiend heeft in die opdracht, maar iemand als Loes heeft ongetwijfeld ook bij 50 euro onder die lat gelopen. Ik kan me ook niet voorstellen dat Stine en Ruben tussen 20 en 100 even naar hun tafel liepen om dan terug te komen.

En ja, begin de popcornzakken maar eens te tellen he...
Dat snap ik, en ik probeer ook alleen maar mee te denken met Theoreticus. Hij zal ongetwijfeld ook willen dat zijn FTM-schema zo goed mogelijk klopt  ::jaja::
En ik raad hem niet voor niets aan zelf terug te kijken, ik zou ook niet zomaar iets aannemen ve ander mede omdat het al moeilijk genoeg is om een fatsoenlijk overzicht te maken  ;)

Dus, Theoreticus, als het als een "aanval" overkwam: zo is het zeker NIET bedoeld  ::ohno:: Mijn excuses als het zo overkwam  ::hug::
« Laatst bewerkt op: 20-02-2018, 19:29:31 door Whiskers »

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #567 Gepost op: 20-02-2018, 20:12:30 »
Haha, excuses nergens voor nodig want zo kwam het niet op mij over maar erg attent van je ::bravo::

Ik stel feedback zeer op prijs en je hebt de moeite genomen om naar het overzicht te kijken en er wat van te vinden ::ok::
Toffe ractie, thanks!  ::ok::

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #568 Gepost op: 20-02-2018, 22:09:28 »
ook maar even hier: verdachte knipoog van Olcay

https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/player/video/was-de-mol-actief/

na 1:11

^ link eerder gepost door Hulpmol in het media topic

Goed gespot door Amethyst. Deze had ik nog niet gezien. Ze knipoogt precies als ze zegt " ... een klein beetje misschien... " als ze iets eerder begint te vertellen dat de mol vandaag niet heel heeft hoeven doen. Sluit aan bij bij die eerdere verdachte knipoog die ik hier als eens postte:

http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=61893.msg2096166#msg2096166

Ik vond Olcay in dit napraten over de Oplichten-opdracht overkomen alsof ze iets te verbergen had. Ze neemt het gesprek over en pakt de anderen in en zegt dan "... we hebben met z'n allen die 500 er niet in gedraaid .." en eindigt dan met " .. jongens leuke opdracht was 't en spannend en we hebben het heel goed gedaan.". Einde gesprek.

Zo daar is ze dus ook weer mee weggekomen  ;D.
« Laatst bewerkt op: 20-02-2018, 22:18:15 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #569 Gepost op: 21-02-2018, 23:41:30 »
Die knipoogjes van Olcay... ::love::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline mollega

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #570 Gepost op: 22-02-2018, 18:17:42 »
Wat ik dan weer opvallend vond: Olcay is erg van het uiterlijk en heeft altijd haar haren los en glad gestyled.
Het enige moment dat ze een makkelijke staart in had was die dag dat er verkleedpartijen op het programma stonden: de dag dat de mol vermomd langs de kandidaten moest lopen. Erg praktisch!


Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #571 Gepost op: 22-02-2018, 22:02:34 »
Grappige van elders (Fok!):

donderdag 22 februari 2018 @ 19:49 • 148
TLC
Molcay  _O_ en de kandidaten hadden in aflevering 1 al kunnen weten dat ze de mol is aangezien dat rondje wat Tblisi aangaf ook de O is van Olcay  :+

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #572 Gepost op: 22-02-2018, 22:05:14 »
Hahahah Whiskers die is te grappig !!
Meer L

Offline Derrudi

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #573 Gepost op: 23-02-2018, 21:06:17 »
Gewoon zomaar, omdat ze soms leuke dingen zegt:

"Soms heb je ook de kleine mensen nodig om het grote doel te bereiken"

"Ik ga dit spel compleet spelen op logisch verstand"

"Aan het eind van de dag, boeien, who f*cking cares"

Mzahk hr cd lnk !

Offline rvanapeldoorn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #574 Gepost op: 24-02-2018, 11:47:27 »
Wie wil met mij meeluisteren wat Olcay zegt in aflevering 3, https://www.npo.nl/wie-is-de-mol/20-01-2018/AT_2091349
10:45 in de auto met bella, in het klem rijden spelletje..

Olcay mompelt namelijk iets, en ik hoor hier uit: 'kuuut.. Ik wilde ingeklemd worden, maar niet nu...'

Wij kan/wil dit bevestigen???

Als dit bevestigd kan worden, is natuurlijk de vraag, waarom? Dat kan alleen maar als ze de mol is natuurlijk. En op het laatste moment wordt ze ook klem gereden... Dus dan 750 euro of (1500,00 dmv de verdubbelaar)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #575 Gepost op: 24-02-2018, 13:04:27 »
Ik heb haar tekst zojuist nogmaals beluisterd, maar mijn geluidsapparatuur is niet goed genoeg om haar gemompel te filteren.
Misschien kan iemand anders hier je helpen?

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #576 Gepost op: 24-02-2018, 13:43:30 »
kut nee ik wil nie ingeklemd worden niet nu.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #577 Gepost op: 24-02-2018, 14:16:34 »
kut nee ik wil nie ingeklemd worden niet nu.
Dat klinkt niet erg verdacht.  ::ohno::
Helaas, want ze is en blijft mijn wensmol  :D

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #578 Gepost op: 24-02-2018, 15:43:58 »
Wie wil met mij meeluisteren wat Olcay zegt in aflevering 3, https://www.npo.nl/wie-is-de-mol/20-01-2018/AT_2091349
10:45 in de auto met bella, in het klem rijden spelletje..

Olcay mompelt namelijk iets, en ik hoor hier uit: 'kuuut.. Ik wilde ingeklemd worden, maar niet nu...'

Wij kan/wil dit bevestigen???

Als dit bevestigd kan worden, is natuurlijk de vraag, waarom? Dat kan alleen maar als ze de mol is natuurlijk. En op het laatste moment wordt ze ook klem gereden... Dus dan 750 euro of (1500,00 dmv de verdubbelaar)

Dat hoor ik ook. Ik versta dit "kuuut..nee.. Ik wilde ingeklemd worden, niet nu...". Ietsje anders dus maar de strekking is hetzelfde.
DE vraag is dan: verspreekt Olcay zich op Freudiaanse wijze als mol en had ze eigenlijk "Ik wilde niet ingeklemd willen worden... " willen zeggen? Verdacht zinnetje inderdaad, goed opgemerkt!
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #579 Gepost op: 24-02-2018, 15:57:21 »
kut nee ik wil nie ingeklemd worden niet nu.
Dit hoor ik ook ja ::jaja::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"