Auteur Topic: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen  (gelezen 224285 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #600 Gepost op: 24-02-2018, 23:56:21 »
Vanaf de opdracht op de markt in aflevering 2 schreef ik haar eigenlijk af omdat ze te opzichtig molde: € 500 in de eerste envelop achterlaten, maar nu denk ik dat dat gewoon echt een molactie is ::oink::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #601 Gepost op: 25-02-2018, 00:10:35 »
Ik duik lekker dit tunneltje in ;D 

Ik volg Jan zijn voorbeeld met een snoekduik deze tunnel in.

Je moet toch wat na Stine en Simone te zien vertrekken. En van de drie overgebleven kandidaten, dan is Olcay echt mijn wensmol. We hebben al een mama appelsap en een makkelijke voor Art. Zo had u het kunnen weten: in aflevering 8 zong het mannenkoor haar naam  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #602 Gepost op: 25-02-2018, 00:44:42 »
Vanaf de opdracht op de markt in aflevering 2 schreef ik haar eigenlijk af omdat ze te opzichtig molde: € 500 in de eerste envelop achterlaten, maar nu denk ik dat dat gewoon echt een molactie is ::oink::

Dat was het ook. Ze werd betrapt, begon toen aan haar gezicht te zitten van de zenuwen en plots gaat ze als een speer die opdracht slagen. Vanaf dan zegt iedereen "Als Olcay geld geroken heeft..." maar ze laat wel 750 euro liggen in de auto, 1000 euro bij de chaos en ook in het circus doet ze niet gek veel. ;)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #603 Gepost op: 25-02-2018, 00:59:16 »
Moltalk: het koor zingt Molcay  ::rofl::
Wij hoorden het meteen. Dat moet echt een hint geweest zijn!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #604 Gepost op: 25-02-2018, 01:05:18 »
Wat een avond..Ik keek met iemand die al zijn punten in de app op Simone had gezet dus die moest ik even nazorg geven. Zelf sprong ik met een schreeuw van de stoel, mijn mol zit er nog steeds in, sterker nog het moet Olcay wel zijn. Even uit mijn hoofd:

- De totaal verschillende reacties van Ruben en Olcay toen Jan zei dat ze in Kiev waren.                      
 -Ruben pakte de envelop met 2000 euro in afl.1 niet Olcay.
- Ruben nam de auto met 50 euro, Olcay die van 750 euro(kwam niet bij de finish)
- Ruben gaat in de piste meteen dat spel (balletje balletje) doen met die knikker samen met Jan daar werd 250euro verdiend. Olcay verdient nauwelijks iets en blijft maar aan het kaartenhuis bouwen (aan het eind doet ze 1x limbodansen omdat Stine dat tegen haar zei).
 
De rest zoek ik nog wel uit. Time to sleep ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 2-03-2018, 14:00:28 door Lonneke*L »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #605 Gepost op: 25-02-2018, 01:21:39 »
Olcay echt mijn wensmol. We hebben al een mama appelsap en een makkelijke voor Art. Zo had u het kunnen weten: in aflevering 8 zong het mannenkoor haar naam  ::vergroot::
En dan Adele nog... het enige moderne nummer dat je hoorde. "Ït's me!" Ik ben de mol...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #606 Gepost op: 25-02-2018, 01:33:48 »
Please let it be Molcay ::love::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #607 Gepost op: 25-02-2018, 03:15:44 »
Ik duik er hier ook in. Omdat ze sowieso ontzettend leuk is en ik wil niet aan Ruben als mol.

In het gesprekje met Jan die haar vraagt te nepmollen, zegt ze: 'ik kan dat niet, ik ben een slechte mol-kandidaat'. Dat is natuurlijk waar omdat ze de mol is en geen kandidaat  ;D

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #608 Gepost op: 25-02-2018, 04:11:59 »
Bij aanvang van opdracht twee moesten de kandidaten in een auto stappen. Jan, Ruben en Simone deden meteen hun gordels om, klaar voor vertrek. Alleen Olcay niet. Wist zij al dat ze niet zouden vertrekken?

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Zuurkool

  • Forumlid
  • Dat vind ik nou wel heel apart..
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #609 Gepost op: 25-02-2018, 04:37:08 »
En dan Adele nog... het enige moderne nummer dat je hoorde. "Ït's me!" Ik ben de mol...

Dat zou een leuke hint zijn!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #610 Gepost op: 25-02-2018, 08:41:00 »
Olcay als mol heeft als "probleem" dat er dan in de finale niemand op haar zit, als er niks meer verandert.

Vind ik *zeker* niet ... hoe vet zou dat zijn dat de mol echt iedereen wegspeelt? ... maar Rick (ik dacht dat hij het was) zei vorig jaar dat het de bedoeling was er in elke WIDM finale in ieder geval een kandidaat op de mol zit. Het zal wel iets met tv maken te maken hebben dat ik niet snap. Dat de winnaar de mol 'moet' ontmaskeren of zoiets?






Offline tartarus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #611 Gepost op: 25-02-2018, 09:02:55 »
Sterker nog. Ik zou die blikken wel willen zien dan. Wat mij betreft mag zij dan ook de pot krijgen.
Maar ja. Bij even veel fouten bepaalt de tijd de winnaar.  Ook bij 2x alles fout dus.
We krijgen hoe dan ook een winnaar, ook als het Olcay is.
"hier klopt wat niet", zei de hartchirurg

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #612 Gepost op: 25-02-2018, 09:04:25 »
Bij aanvang van opdracht twee moesten de kandidaten in een auto stappen. Jan, Ruben en Simone deden meteen hun gordels om, klaar voor vertrek. Alleen Olcay niet. Wist zij al dat ze niet zouden vertrekken?

Scherp gezien. Maar Olcay kan ook zomaar het type zijn dat niet zo snel haaar gordel om doet.

Dat het koor Molcay zou zingen heb ik overigens niet gehoord, maar neutraal terugluisteren gaat natuurlijk niet. ;D

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #613 Gepost op: 25-02-2018, 09:23:23 »
Ik geloof het echt niet, zij is de minst verdachte voor mij maar zou het prachtig vinden als ze het wel is. Alles beter dan Ruben tbh.

Vind haar wel een van de leukste kandidaten van dit jaar, man wat heb ik gelachen om haar. Zeker bij de caraoke.  ::rofl::
Ik zie haar te weinig mol acties maken.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline rvanapeldoorn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #614 Gepost op: 25-02-2018, 09:25:51 »
Na alles wat ik nu gezien heeft, is Olcay de Mol. Alles wijst naar haar. Ik kan wel een lijstje op sommen van hetgeen mij bij haar is opgevallen.
Aflevering 1: Reageert -als enige- niet als ze ontdekken dat anderen niet in dezelfde stad zijn.
Ruben vindt de 2000 euro, en Olcay belt DIRECT Art voor een nieuwe hint.
Moet plassen toen ze in de taxi zaten, kon dat niet in het cafe?
Aflevering 2: 03:15 zie je een rontonde dmv een drone heel duidelijk in beeld. De letter 'O' van Olcay
03:50 zie je een vrouwelijke standbeeld, die van alle kanten wordt getoond. Mol is dus een vrouw
04:35 Olcay vraagt aan de groep hoeveel ze gebelt hebben. Ze geeft zelf aan dat ze maar 1x gebeld heeft, dat klopt niet, want ze heeft voor 1000 euro verbeld. Hetgeen inhoud dat er dus 3x gebeld is door hun.
08:35 na de biecht van Jean Marc fade het scherm, en zie je Olcay als je je TV in hoge contrast zet.

Marktopdracht, Olcay zorgt er steeds voor dat ze geld wisselt met de marktverkopers. Waarbij zoals vaak gezegd is, er een rare wisseltruc wordt uitgevoerd. Die helaas niet goed is gelukt, want ze kwamen er snel achter.
Daarna had ze of de foto, of het geld bij zich, wilde geen porto gebruiken, wilde niet naar Art. Liep steeds bij de groep weg.

Praat in deze aflevering steeds in 3e persoonsvorm:
- ZIJ kunnen nog niet eens een opdrachtje uitvoeren.
- Wat zijn ZE toch een incompentente groep.

Toen al het geld omgewisseld waren, kwam Olcay natuurlijk als laatste bij Art aan. Deed ook maar al te graag mee met het plaatsen van 2 briefjes in 1 hokje. (Was wel Jan, en Simone die het idee opperde)

In het theather had ze hoge hakken aan, hetgeen natuurlijk niet erg handig is bij een spel als wie is de mol, waar altijd wel gelopen moet worden. Tevens zat ze niet op de juiste plek waardoor deze opdracht gedoemd was om te mislukken.

Opdracht 3, graafmachine. Natuurlijk zat ze in de grootste graafmachine. Maar helaas... Ook hier liet haar blaas het afweten en ging ze op haar dooie gemak naar een toilet zoeken. Dat zijn een heleboel scheppen grint die niet verplaatst ging worden.

Verder geeft ze aan dat een molboekje onzin is, en dat ze op haar gevoel dit spelletje wel gaat uitvoeren. Tuuuurlijk.

Aflevering 3:

Pacman auto's. Olcay gaat in de duurste auto zitten, en wat ik gisteren ook al vermelde, ze zegt 'duidelijk'
Kuuut, ik wilde ingeklemd worden maar niet nu.
Een verspreking die door Bella niet is opgemerkt.

In de laatste 20 seconden werd ze dus ook klem gereden. Tevens kon je aan haar ogen ook zien dat ze steeds aan het zoeken was naar een auto.

Dan hebben ze de bakjes waar geld en vrijstellingen te verdienen was.
Emilio en Jan gaven beiden geen hints weg.

Loes en Jan moesten aan Olcay en Simone doorgeven wat ze gezien hadden in de bakjes. Jan gaf aan om deze info niet te delen. Toch liep Olcay - vanwege haar gevoel - DIRECT op de zwarte vrijstelling af. Tuuuuurlijk. En de groep slikt het weer voor koek.

Maar ja, wat moet een mol met een zwarte vrijstelling. Nou die geef je dan maar weg aan Stine.

op 35:15 geeft Art aan dat de groep weer negatief was. Iedereen reageert geschokt, behalve Olcay, die draait met haar ogen weg, en geeft geen kick.

Als extra geeft ze op 36:18 ook aan dat ze het niet erg vindt, had de groep maar eerlijk moeten zijn.

Bij de paragliding gaf ze zich direct op om de paragliden... Maar toen Loes aangaf dat ze heel graag toch een gevaarlijke opdracht wilde doen, bood Olcay aan om met haar te wisselen. Met de extra opmerking dat het haar niet uitmaakte waar ze zit.
Dat klopt, zowel in de lucht als op de grond kon ze goed mollen. Verkeerde antwoorden opschrijven of doorgeven. Het maakt niet veel uit in dit spelletje.

Aflevering 4, 5, 6 zijn mij ook ontzettend veel dingen opgevallen, maar ga ik lekker nog eens terugkijken, en kom ik eventueel later nog wel op terug...

Offline numb

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #615 Gepost op: 25-02-2018, 09:43:23 »
En om nog maar eens terug te komen op Olcay en d'r suiker: wij lachen er om, maar zij schept vrolijk de 'pot' leeg...

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #616 Gepost op: 25-02-2018, 09:53:34 »
Bij aanvang van opdracht twee moesten de kandidaten in een auto stappen. Jan, Ruben en Simone deden meteen hun gordels om, klaar voor vertrek. Alleen Olcay niet. Wist zij al dat ze niet zouden vertrekken?

Goed gezien  ::vergroot::

You'll never walk alone

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #617 Gepost op: 25-02-2018, 10:09:02 »
Olcay bij opdracht 2: waar is mijn wetsuit? Nee Molcay, dat was opdracht 3 pas. Voorkennis?
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #618 Gepost op: 25-02-2018, 11:06:57 »
Ik weet dat ze beide een relatie hebben maar ergens 'ship' ik Jan en Olcay wel een beetje. Ik vind ze erg leuk samen in de scenes met zijn tweeën, ze hebben een sterke chemie op beeld.
When life knocks you down, fight back!

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #619 Gepost op: 25-02-2018, 11:08:00 »
Citaat
maar Rick (ik dacht dat hij het was) zei vorig jaar dat het de bedoeling was er in elke WIDM finale in ieder geval een kandidaat op de mol zit. Het zal wel iets met tv maken te maken hebben dat ik niet snap. Dat de winnaar de mol 'moet' ontmaskeren of zoiets?

Denk het. Het is ook gewoon lullig om iemand 20.000 euro te geven terwijl diegene het antwoord op de hoofdvraag verkeerd heeft.