Auteur Topic: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen  (gelezen 224272 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #680 Gepost op: 28-02-2018, 12:11:47 »
Olcay molt altijd. Kan geen opdracht vinden waarin ze niet gemold heeft. De mol is ZEER actief zei Art.

Belangrijk moment: na de theater opdracht roept ze : Wie zat er fout dan? Ruben : we F* him over man. Zo van hoe kan je dat nou vragen. Ze lijkt een fanatieke kandidaat, Ron wordt gebakken en gebraden maakt haar niks uit, maar juist daardoor won ze vertrouwen. O denk je dan, ze is een hele felle kandidaat. Beetje in toom houden en klaar. Meerdere forum deelnemers (je wilt toch geen molloot genoemd worden?) gaven aan zich in de eerste 2 afleveringen aan haar te irriteren. Die irritatie was er opzettelijk. Zoals zo vaak, waarnemen is geen probleem, de interpretatie .....

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #681 Gepost op: 28-02-2018, 12:55:11 »
Ik vind het sowieso raar dat mensen Olcay wegstrepen wegens het feit dat Loes haar verdacht.  Er zijn talloze voorbeelden van kandidaten die eruit lagen ondanks dat ze de mol als verdachte hadden

Mee eens. Ik zou hier nog aan toe willen voegen dat kandidaten, ondanks de juiste mol in gedachte te hebben, bij de test alsnog fouten kunnen maken door tijdsdruk b.v. Het blijft mensenwerk. Zat de mol daar en daar nou in de rode of blauwe auto? Blauw toch? Zodoende vult een kandidaat blauw in bij de test; maar blijkt rood het juiste antwoord te zijn.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #682 Gepost op: 28-02-2018, 13:28:27 »
Wat ik wel heel onmols vond aan Olcay is dat ze vroeg aan Art in welke coupé de foute pakjes waren, tegen beter weten in natuurlijk want Art geeft daar geen antwoord op, maar ik vond dat wel echt heel kandidaats.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #683 Gepost op: 28-02-2018, 13:40:30 »
Wat ik wel heel onmols vond aan Olcay is dat ze vroeg aan Art in welke coupé de foute pakjes waren, tegen beter weten in natuurlijk want Art geeft daar geen antwoord op, maar ik vond dat wel echt heel kandidaats.

Vond ik ook, en daarna weer niet. Olcay lijkt hier weer de "onnozele" kandidaat. Dat kan een zorgvuldig opgebouwd image zijn, dat zo af en toe wat "onderhoud" nodig heeft.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #684 Gepost op: 28-02-2018, 17:55:42 »
Wat ik wel heel onmols vond aan Olcay is dat ze vroeg aan Art in welke coupé de foute pakjes waren, tegen beter weten in natuurlijk want Art geeft daar geen antwoord op, maar ik vond dat wel echt heel kandidaats.

Dat is toch best handig voor een mol om kandidaats te lijken? De groep is daar bijelkaar en Olcay vesterkt daar haar imago als betrouwbare ijverige kandidaat en gaat weer ondergronds  :) na gemold te hebben in de trein.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #685 Gepost op: 28-02-2018, 18:01:31 »
Ik zag laatst in een filmpje van Klaas dat hij ook vaak vroeg bij de uitleg van een opdracht "Mogen we X doen?" Hij wist dan eigenlijk wel dat het niet mocht, maar kan zo wel kandidaats over komen. Klaas zei dit niet zo letterlijk hoor, hij zei alleen dat hij na de uitleg van de opdracht wel vragen stelde. Ik denk dat dit vergelijkbaar zou kunnen zijn als Olcay de mol is. Vragen terwijl je weet dat je het antwoord niet krijgt.

Offline Zillionaire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #686 Gepost op: 1-03-2018, 10:03:36 »
Olcay de Mol ?

Ik denk het niet. Hoe graag ik ook zou willen.  :\'(

Een mol die de antwoorden op haar vragenlijst geeft aan een kandidaat ?

Nee, dat kan echt niet.  ::ohno::

Jan is de Mol.
Carpe Diem

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #687 Gepost op: 1-03-2018, 10:11:42 »
Olcay de Mol ?

Ik denk het niet. Hoe graag ik ook zou willen.  :\'(

Een mol die de antwoorden op haar vragenlijst geeft aan een kandidaat ?

Nee, dat kan echt niet.  ::ohno::

Jan is de Mol.

Dit!

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #688 Gepost op: 1-03-2018, 10:12:28 »
Olcay de Mol ?

Ik denk het niet. Hoe graag ik ook zou willen.  :\'(

Een mol die de antwoorden op haar vragenlijst geeft aan een kandidaat ?

Nee, dat kan echt niet.  ::ohno::

Jan is de Mol.

Behalve dan dat Klaas precies dit deed ;)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #689 Gepost op: 1-03-2018, 10:22:22 »
Moest nog lachen om de promo voor zaterdag. Olcay: 'De maan Art? Hoe kan ik op zoek naar de maan?'
 ::rofl::
Meer L

Offline Zillionaire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #690 Gepost op: 1-03-2018, 10:30:20 »
Behalve dan dat Klaas precies dit deed ;)


Is dat zo ? Kun je hier iets meer over vertellen, het staat me echt niet meer bij..
Carpe Diem

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #691 Gepost op: 1-03-2018, 10:31:07 »
Olcay de Mol ?

Ik denk het niet. Hoe graag ik ook zou willen.  :\'(

Een mol die de antwoorden op haar vragenlijst geeft aan een kandidaat ?

Nee, dat kan echt niet.  ::ohno::

Jan is de Mol.

En een mol die een auto met verdubbelaar binnenbrengt kan wel :o? (en dat is slechts één puntje dat tegen Jan als mol pleit, kijk eens naar de circusopdracht bijv) Bovendien gaat Olcay echt geen belangrijke info weggeven, daar is ze veel te geslepen voor. Als je dit topic helemaal doorleest zou je op zijn minst Olcay moeten overwegen..... ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 1-03-2018, 10:33:08 door Lonneke*L »

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #692 Gepost op: 1-03-2018, 10:34:45 »
Voor zover we nu kunnen zien/ weten, heeft de mol een hele andere tactiek dit jaar, en is FTM lastig. Ook door o.a. Stine is dit bevestigd. Als we dus niet kijken naar geld binnenhalen etc, dan vind ik het wel raar wanneer mensen zeggen dat Olcay het sowieso NIET kan zijn. Want juist van haar laten de makers de meeste mol acties zien. Nogmaals: geld in de enveloppe laten zitten op de markt, afgaan met 1000E in de auto opdracht terwijl ze al bij de goede auto staat (Jan voor laten gaan), afgaan met 750E in de auto/Pacman opdracht, NIETS doen met de woordzoeker opdracht. De makers hebben juist heel veel laten zien, en dat zorgt voor verwarring  ::bravo::
Meer L

Offline sjoeter

  • Forumlid
  • Aan de andere kant...
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #693 Gepost op: 1-03-2018, 10:38:48 »
Ik vind de volgende verschuiving heel opvallend bij Olcay. Waar ze in de eerste aflevering nog geen molboekje nodig heeft, gebruikt ze later wel een boekje/losse blaadjes. Nu blijkt dat ze haar vragenlijst dubbel heeft uitgeprint, waarmee ze Jan probeert in te palmen.
Vanuit een kandidatenperspectief kan ik bovenstaande moeilijk verklaren (Waarom zou je in eerste instantie geen boekje gebruiken, terwijl je wel je vragenlijst meerdere keren hebt uitgeprint?!) Ik vermoed dat hier een en ander gestuurd is door de productie.

Offline rvanapeldoorn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #694 Gepost op: 1-03-2018, 10:43:22 »
Helemaal mee eens, heb nu al diverse youtube kanalen bekeken die het programma beoordelen. Regelmatig hoor ik de opmerking. "Olcay valt zo ontzettend op met mollen, zij kan het daarom niet zijn".

Waarom niet, waarom zou het niet haar tactiek zijn om op deze manier te werk te gaan. Zo overduidelijk dat het bijna ongeloofwaardig is. En aangezien in de laatste 17 seizoenen deze techniek nog niet gebruikt is, waarom zou het dan niet kunnen.

Is het gewaagd? Jazeker, is het daardoor onmogelijk nee...

De makers van het programma hebben er overduidelijk dit jaar er voor gekozen om duidelijk de verdachtmakingen op anderen te leggen, denkende aan Stine en Simone. Hordende mensen zijn hier in getrapt, en Olcay wordt dit jaar door de meesten niet genoemd.

Is Jan en Ruben daarom niet de mol? Moeilijk te zeggen. Kamp Ruben en Kamp Jan komen ook vaak met goede argumenten aanzetten. En daardoor wordt het dit jaar erg moeilijk...

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #695 Gepost op: 1-03-2018, 10:47:22 »
Precies en goed verwoord Rvanapeldoorn. Ik vind het alleen zo frappant dat de kandidaten haar zo weinig verdenken, en meerdere malen zeggen dat zij gaat voor het geld. Dat heb ik nog niet gezien  ::rofl::
Meer L

Offline rvanapeldoorn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #696 Gepost op: 1-03-2018, 10:52:56 »
Ik ben daarom ook zo ont-zet-tend nieuwsgierig of dat zo blijft. Ruben verdenkt Jan, Jan verdenkt Ruben en Olcay... tja... Als zij de mol IS dan heeft niemand haar geraden.
Wat gaat er DAN gebeuren? De mol is dan dit jaar -na 17 jaar- NIET geraden...

En dan is Olcay Uber-Mol...


Zoooo ontzettend nieuwsgierig wat het gaat worden... Het kan allemaal

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #697 Gepost op: 1-03-2018, 11:07:47 »
Een mol die de antwoorden op haar vragenlijst geeft aan een kandidaat ?

Nee, dat kan echt niet.  ::ohno::


Hoezo kan dat niet ??? Olcay weet dat Jan op Ruben zit, als ze de mol is kan ze toch rustig haar antwoorden aan Jan geven?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #698 Gepost op: 1-03-2018, 11:28:23 »
Olcay die bij de woordzoeker over M - O - L hinkelt terwijl ze het hardop voorleest vind ik een leuke aanwijzing. Streepte de mol mol weg? Misschien niet met een verfkwast, wel met hinkelstap :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #699 Gepost op: 1-03-2018, 11:42:17 »
Ik vind het fantastisch Joost2! Dat gehinkel over Joker en Mol, hink stap sprong. En dan niet meedoen, en zeggen: ik ben niet zo goed in woorden vinden  ::rofl:: En ze komt ook echt met de zin: Nee we hebben Tiblisi nog niet gevonden. Simone vraagt: Is Tbilisi een woord? Olcay: ja dat is een woord, die hebben we nog niet gevonden, die zoek ik...Aan het einde weer Simone: staat Tbilisi wel op het bord? Olcay: jaaahaaaaaa, ik ga nog wel 1x kijken dan

Of het nu een neomol is of de mol, verbazingwekkend dat zo weinig mensen (zowel kandidaten als de 'gewone' zaterdagavondkijker) haar niet meer hebben verdacht al die weken.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2018, 11:55:01 door Juuls247 »
Meer L