Auteur Topic: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen  (gelezen 224203 keer)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #740 Gepost op: 3-03-2018, 22:48:41 »
Olcay zat in de middelste wagon waar ze de gele dozen moest verzamelen. Ruben zat in geen wagon.
Olcay lijkt erg zeker van haar mol, toch na de treinopdracht. Zou ze Ruben betrapt hebben toen hij een pakket uit de trein gooide?
« Laatst bewerkt op: 3-03-2018, 22:50:37 door Luc »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #741 Gepost op: 3-03-2018, 22:53:14 »
Olcay zat in de middelste wagon waar ze de gele dozen moest verzamelen. Ruben zat in geen wagon.

Ik vergiste me blijkbaar.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #742 Gepost op: 3-03-2018, 22:54:44 »
Olcay zegt in de biecht zoiets van: ''vraagt Art me nou om de maan te zoeken''?


Ja, onder de grond is de maan niet te zien....

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #743 Gepost op: 3-03-2018, 23:07:36 »
Bij de auto's waarmee de kandidaten aankomen bij het hotel is alleen van de auto van Olcay het kenteken zichtbaar:

WI-001-DM

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #744 Gepost op: 3-03-2018, 23:09:57 »
dat zal voor deze aflevering wel kloppen. Maar die auto werd in eerdere afleveringen in beeld gebracht toen Jan er in,  dan wel uit stapte.

Zouden de makers echt zover hebben nagedacht om de auto met 001 te reserveren voor de mol? In andere afleveringen was er ook een kenteken met 002 te zien, voor zover ik weet. Shoot me if i'm wrong.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #745 Gepost op: 3-03-2018, 23:13:19 »
De 002 heb ik ergens wel gezien. Er schijnt ook een 003 ergens gesignaleerd te zijn.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #746 Gepost op: 3-03-2018, 23:21:29 »
Ik ga in de Molcay tunnel zitten. Zou het erg leuk vinden als ze het blijkt te zijn. En dat zowel Jan als Ruben het niet hebben gezien! En ook op dit forum is het niet gezien.

Belangrijkste wapenfeiten: de pacman auto met 750, eigenlijk 1.500 euro! En de stoelendansopdracht, waar ze met 1.000, eigenlijk 2.000 euro de eindstreep niet als eerste haalt.

Twee ultieme molposities, met maximaal resultaat.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #747 Gepost op: 3-03-2018, 23:24:41 »
@15.30u.

Olcay schijnt hier al haar licht op de maan; Maneschijn;

*verklaring titel wellicht*
Omnia vincit amor

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #748 Gepost op: 3-03-2018, 23:37:30 »
Volle maan, duidelijker in beeld kon niet. Weer die terugkerende O van Olcay. :P

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #749 Gepost op: 3-03-2018, 23:59:28 »
Wat de pacmanopdracht betreft: Als de 750 auto niet binnen komt, is dat een beter resultaat (voor de mol) dan dat de verdubbelaar niet binnen komt. Ik kan het even niet zo goed uitleggen, maar reken maar na. Door de opbouw 750, 200, 50 en verdubbelaar, is het interessanter om de 750 er uit te houden.

Wat de enveloppen betreft heb je gelijk. Alleen door niet zo verdacht te worden door Ruben, heeft ze invloed op welke envelop ze krijgt.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #750 Gepost op: 4-03-2018, 00:21:21 »
Ja, dat klopt. Daar heb je wel een punt. Maar zeker de pacman-opdracht is de 750 auto, aan het stuur, de beste molpositie. En ze maakt daar obtimaal gebruik van.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #751 Gepost op: 4-03-2018, 01:16:20 »
Ik ga in de Molcay tunnel zitten. Zou het erg leuk vinden als ze het blijkt te zijn. En dat zowel Jan als Ruben het niet hebben gezien! En ook op dit forum is het niet gezien.

Wel door mij hoor (lees dit topic maar door) ;) ::zwaai::

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #752 Gepost op: 4-03-2018, 02:20:15 »
@ 56.25 u (opgeteld 18) komt de auto van  Olcay aan bij het hotel:
Haar kenteken is;

WI 001 DM :

Wie Is (nummer 1) De Mol

 * ::jaja::*

Het is wellicht ook nog die 0,01 waaraan ik eerder refereerde. Dat Olcay spreekt over 99.99% zeker te zijn van een andere Mol, en dat blijkt dat die 0,01 toch perfect past bij haar!...

De tijd maakt dat ik het kenteken nóg meer bijzonder vind.
Past wel heel erg precies!

*maakt me blij nadat ik Simone los moest laten *


« Laatst bewerkt op: 4-03-2018, 02:30:05 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #753 Gepost op: 4-03-2018, 02:56:19 »
Hoewel ik denk dat het wensdromen is - echt geweldig als zij de mol is en iedereen op Ruben heeft weten te krijgen - ga ik voor Olcay de laatste week. En dan is er veel vreemds deze aflevering.

De maanopdracht was niet veel uit te halen in de zin dat ze samen de opdracht halen.
Met de auto doet ze nogal vreemd. Ze hoeft niet tussen de paaltjes te rijden, ze hoeft alleen te schatten of dat kan. Stel dat ze het doet om het antwoord zeker te weten, waarom rijdt ze dan in de breedte drie maal door de paaltjes heen en rijdt ze niet gewoon rechtdoor tussen de paaltjes door? Daarna wil ze 25 kilometer per uur rijden met de handrem erop. Nu rijdt ik geen auto maar als de auto niet verplaatst, geeft de kilometer teller toch niets aan? Dan rijdt ze heel langzaam doch zeker haar paaltje om. Je zou toch stoppen als je ziet aankomen dat je de paal omver zal rijden. Vervolgens valt de paal en blijft een bordje vast zitten. Daarna zou ze niet weten welk bordje waarbij hoort.

Voor de test trekt ze alweer erg onhandige schoenen aan waar niet op te rennen valt. Ze wil als enige meteen voor de test gaan maar doet daar absurd lang over, heeft ze zichzelf bekeken in de spiegel? Of in de vijver waar wij haar spiegelbeeld ook in zagen? Wat al gezegd is, zou ze de test als superwoman zo snel hebben ingevuld.

Nog een weekje wensen :)

Offline Vennetje78

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #754 Gepost op: 4-03-2018, 08:21:39 »
Helaas kan Olcay de mol niet zijn. (Dat zou wel super zijn)
De paar kandidaten die haar verdachten (Emilio en Loes) zijn eruit gevlogen....

Offline invmat

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #755 Gepost op: 4-03-2018, 09:23:42 »
Het niet pakken van het geld tijdens de finale-test maakt Olcay een definitieve no-go als mol.

Elke mol zou tijdens de finale-test het geld pakken. Het komt toch niet in de pot en het maakt een `gratis' mollenstreek.

Offline rvanapeldoorn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #756 Gepost op: 4-03-2018, 09:47:59 »
@vennetje

Loes heeft Olcay wel WAT verdacht, maar dat deed ze samen met Stine, Emilio, Olcay en Simone. Dus flink verspreid.
Net zoals Simone constant zich op RUBEN heeft gestort, is ze er toch uit. Dit houdt dus in dat Ruben de mol niet kan zijn, ondanks dat de grootste groep mensen hem verdenkt.

@Contraspion

De 750,00 euro PacMan Auto is absoluut de beste positie, omdat hier 750-1500 euro uit de pot blijft.
Tevens zoals ik al eerder heb aangegeven verspreekt ze zich in 10:45 (Kuut... ik wilde ingeklemd worden maar niet nu...")

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #757 Gepost op: 4-03-2018, 10:23:18 »
Wat ik me afvraag: de kentekens met 001, 002, etc., vanaf welke aflevering zijn die voor het eerst "benoemd"?

In de finale was het Olcay die uit de "001" stapte. Maar bij mijn weten hebben ook andere kandidaten die busjes gebruikt. Alleen bij Jan en Olcay zijn daar beelden  van. Heeft iemand wellicht nog andere combinaties?

Offline rvanapeldoorn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #758 Gepost op: 4-03-2018, 10:54:05 »
In aflevering 5 (37:12) -ik hou tijdlijnen bij :) - kwam deze auto ook naar voren toe. Ik vermoed dat er 3 WIDM auto's zijn

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #759 Gepost op: 4-03-2018, 11:05:37 »
Ik blijf gewoon bij mijn (wens)mol Olcay aka Molcay  ::bravo::